Οταν ημουνα μικρος μου ειχανε πει οτι δεν υπαρχει τιποτα χειοτερο για εναν κακο ανυρωπο απο το να του αποδεικνυεις ποσο κακος ειναι διαλυοντας το προσωπειο με το οποιο κυκλογορει.Γιατι ο ανιστορητος δεν ειναι μονο δολιος αλλα και κακος ¨"ανθρωπος" κθως διαστρεφοντας την Ιστορια "αωαβιβαζει" ενα ανουσιο περιστατικο διπλωματικου πρωτοκολλου σε σημαντικο ιστορικο γεγονος.Ευχετηριες καρτες εξαλλου στελνουμε και εμεις στους τουρκους και οι τουρκοι σε μας χωρις αυτο ομως να σημαινει τιποτα το ουσιαστικο..
β)Αλλα φυσικα ονιστορητος δεν εχει εξ ορισμου καλες σχεσεις με την ιστορια και γιατι αλλωστε να`εχει καθως αυτος και οι αλλοι "νεοπαγανσιτες" ειναι οι ΗΤΗΜΕΝΟΙ της Ιστοριας.
γ)Οταν του ζητησα να βρει εναν σοβαρο Ιστορικο που θα υποστηριζε τις "αποψεις" του τον μονον που μπορεσε να βρει ενα ο Ντωκινς ο οποιος ΔΕΝ ειναι ιστορικος (ειναι βιολογος), ειναι για να χρησιμοποησω εναν ορισμο του κ.Μαρινου"φονταμενταλιστης αθεος" και επιλεον οπως φανηκε σε μια αντιδικια με οριασμενους οπαδουε του το τελεθταιο καλοκαιρι ειναι τοσο "δημοκρατηςς" οσο ο Σταλιν. Επιπλεον στο Ηνωμενο Βασιλειο θεωρειται γενικα ενα εκκεντρικο και αναξιοπιστο ατομο...
ε)Και μια που μιλαμε για διημοκρατια αλλο παραδειγμα της ασχετοσυσνης του ανιστοριτου soi- disant "ελληνα" ειναι η εμφανης αγνοια τηε Ιστοριας της Γαλλικης Εαπανστασης την οποια επικαλειται.Αν ηταν λαικο `αιτημα και καλα η καταργηση του ΧΡΙΣΤΙΑΙΣΜΟΥ (δεν θυμαμαι κανεναν ιστορικο να`λεει κατι τετιο) τοτε αφου η Επανασταση ειχε ξεκινησει απο το 1789 γιατι περιμεναν`το 1793 δηλαδη "συμπτωματικα" την περιοδο της Τροξμοκρατιας για να κανουν κατι τετοιο; Για να μην αναφερθω στο γεγονος οτι στο ξεκινημα της Γαλλκης Επαναστασης ο κατωτερος Κληρος ειχε συνταχθει με τους αστους επαναστατες και οτι ηταν οι αστοι οι οποιοι στραφηκαν ενατιον των κληρικων και οχι το αντιστροφο.Οποιος ενδιφερεται μπορει να` κοιταξει τον πινακα του Νταβιντ "ο ορκος του Σφαιριστηριου" (πινακας ο οποιος ζωγραφιστηκε εκειη την περιοδο) και`στο οποιο υπαρχει τοθλαχιαρτον ενας ιερωμενος μαζι με τους εκπροσωπους της "Τριτης Ταξης" δηλαδη των αστων.
ατ)Παραφραζοντας τον 'Μακβεθ" του Σαικσπηρ ο δαιμονας που συμβουλευει τον ανιστρητο τον συμβουλευει λαθος καθως δυστηχως για αυτον εχω διαβασει τον Ρασια (δεν συνηθιζω να κρινω βιβλια που δεν εχω διαβασει και θα του συνιστουσα να κανει και αυτος το ιδιο) Π.χ. στο δευτερο μερος του "βιβλιου" του "Υπερ της των Ελληνων νοσου" με υποτιτλο "εις εδαφος φερειν" αναφερεται στον Θεο ως "αυτιστικο δαιμονισμο της φωτιας".Αν αυτη η εκφραση ειναι εκφραση ην οποια θα την χρησιμοποιυσε ενας εχεφρων ανθρωπος αυτο το αφηνω στην κριση των αναγνωστων!ΑΑλλα ειπαμε εις ανιστορητος=εσαει ανιστορητος...Για υτο εξαλλου δεν απαντα και στα ερωτηματα που του εχυν τεθει..
Κατα τ΄αλα μπορει να πετα τον βορβορο των σαθρων κατηγοριων του του εναντιον της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ το μονο που θα καταφερει ειναι να γινεται ολεονα και πιο γραγικος και γελοιος!
Παντως ας γνωριζςει οτι εγω θα προσευχομαι στον φιλευσπαχνο ΘΕΟ να τον λητρωσει απο τις αρλουμπες που ταλανιζουν το θολωμενο του μυαλο...
ΥΣ σε οτι αναφορα στις ανορθωρφαφιες ισχουν οσα εχω πει στο τελος του δικου μοθ σχολιου χθες αναφροκαι με τους Λοκ-Φιλμερ..Εθχαριστω και καλυνυχτα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου