Επειδη το JUNKIE του αυτοευξελισμού ΤΕΛΕΩΜΕΝΟ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ θεσαλοπαγάνο συνεχιζεί να διαστερωλώνει το νοημά των Ιερών Κειμένων παπαγαλίζοντας τα γερμανάκια απο τα οποιά οπώς γράφει και ο ιδιος "τον πίνει"
ας δούμε μερικες μεσαιωνικές πήγες και μερικες μελετες απο ΕΓΚΥΡΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ για να δούμμε "πόσο ΔΕΝ είχε "εξαφανιστεί η Ελληνική παιδεία στο Βυζάντιο
α)Μεσαιωνικές πήγες
1)Ο Abu Uthman Jahiz [9ος αιώνας] επαινεί τη βυζαντινή αυτοκρατορία διότι είχε φιλοσόφους, ιατρούς, αστρονόμους, μουσικούς, βιβλιόφιλους, καλλιτέχνες.
2)Τον 11ο αιώνα, ο al Mubash-Shir [γεννηθείς Fatik] εξυμνεί τους Έλληνες αυτοκράτορες για τα μεγάλα έργα τους τους δρόμους, τις γέφυρες, τα τείχη, τα υδραγωγεία, τα εγγειοβελτικά έργα, τη φροντίδα τους για την καλή διοίκηση της Αυτοκρατορίας, τις επιστήμες και την ιατρική.
3)ο Ισπανοεβραΐος Βενιαμίν από την Τουδέλα κατά τον 12ο αιώνα ταξίδευσε στην Ανατολή και επισκέφθηκε πολλές πόλεις της Αυτοκρατορίας. Για τον Βενιαμίν ολόκληρη η Βαλκανική χερσόνησος και η Μικρά Ασία ονομάζονται Γραικία.Η Κωνσταντινούπολη για τον Βενιαμίν είναι πρωτεύουσα της Γιαβάν η οποία ονομάζεται Γραικία. Οι Γραικοί περιγράφονται ως «πολύ πλούσιοι, κάτοχοι χρυσού και πολύτιμων λίθων, καλοντυμένοι και με πλούσια αγαθά άρτου, κρέατος καί οίνου. Ο πλούτος της Κωνσταντινουπόλεως δεν ευρίσκεται στον υπόλοιπο κόσμο. Εδώ ευρίσκονται άνθρωποι που έχουν μελετήσει όλα τα βιβλία των Γραικών».
4)Το Ρωσσικό Χρονικο του Νεστώρος αποκάλει τον Βυζαντινο Ιεραπόστολο που ειχε ταξιδευσει στην Αυλή του Βλαδιμήρου του Κιεβου "Ελλλήνα Φιλόσοφο"
5)Ο Καβάσιλας (1290-1371], έγραφε για τη Θεσσαλονίκη: «νομίζω ότι δεν υπάρχει ούτε ένας από τους σύγχρονους Έλληνες παντού σε όλη τη χώρα μας, που να μην τιμά την πόλη μας σαν πρόγονο, θεωρώντας την μητέρα της παιδείας…Τέτοιος είναι ο χαρακτήρας της πόλης μας και με τέτοια ακρίβεια σε κάθε τι που γινόταν διαφύλαξε τους νόμους των αρχαίων Ελλήνων. Η σχέση της μαζί τους δεν περιορίστηκε μονάχα στο όνομα. Γιατί παραλείπω την φιλοσοφία κι όσους ασχολήθηκαν εδώ μ’ αυτήν· είναι τόσοι πολλοί, που ούτε σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ελλάδα δεν υπάρχουν τόσοι"
β) Επιστήμονικές μελέτες
1)Ε. Αρβελέρ, ιστορικός: Γράφει για τον 10ο αι. ότι «Η αυτοκρατορία με την ποικιλία των λαών και των εθνών που περιελάμβανε προηγούμενα το Βυζάντιο, παραχώρησε τη θέση της σε μια ελληνορθόδοξη Αυτοκρατορία, με μια ενιαία παιδεία» (Η πολιτική ιδεολογία της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, σ. 60).
2) Β. Τατάκης, φιλόλογος:. «Η βυζαντινή εποχή αποτελεί κατά κύριο λόγο μία περίοδο της ιστορίας του ελληνικού λαού» (Η Βυζαντινή Φιλοσοφία, σ. 22).
. «Η βυζαντινή φιλοσοφία αποτελεί αδιάσπαστη συνέχεια της περιόδου που προηγείται (…) Η βυζαντινή φιλοσοφία αποτελεί μία μορφή της ελληνικής φιλοσοφίας, του ελληνικού λόγου και της ελληνικής ψυχής» (Η Βυζαντινή Φιλοσοφία, σ. 22).
3) H. Baynes-H.St.L.B. Moss, ιστορικοί: Γιατί οι Βυζαντινοί είναι χριστιανοί Αλεξανδρινοί. Στην τέχνη ακολουθούν τα ελληνιστικά πρότυπα˙ κληρονομούν τη ρητορική παράδοση, την φιλομάθεια, το θαυμασμό για το μεγάλο αιώνα της κλασσικής Ελλάδος, χαρακτηριστικά που διέκριναν τους μελετητές της εποχής του βασιλείου των Πτολεμαίων. Εκείνοι που θα ζητούσαν να επιβάλλουν τη γνώμη ότι σε κάποια εποχή στην ιστορία του Βυζαντίου υπάρχει κάποιο ρήγμα στη συνέχεια, ότι κάτι το εντελώς νέο εμφανίστηκε, οφείλουν τουλάχιστο να παραδεχτούν ότι ο πολιτισμός της αυτοκρατορίας δεν εγνώρισε τέτοια διακοπή. Διατηρήθηκε επίμονα ώς το τέλος της αυτοκρατορίας» (Βυζάντιο˙ εισαγωγή στον Βυζαντινό πολιτισμό, σ. 23)
4)H. Bengtson Ιστορικός "Εκτός τούτου όμως πρέπει ν’ αναγνωρισθεί έν αδιαφιλονίκητον γεγονός: εφ’ όσον και καθ’ όσον οι διάφοροι λαοί ελάμβανον συνείδησιν εαυτών, απεχωρίζοντο βαθμηδόν του κράτους.η ενίσχυσις της εθνικής συνειδήσεως,συνωδεύετο με οπισθοδρόμησιν του ελληνισμού και κυρίως της ελληνικής παιδείας”»
ΥΓ Ειναι ενδεικικό της ΑΝΕΙΠΩΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ του θεσαλοπαγανού ότι την μια ισυρίζεται ότι έχω πάρει το πτύχιο μου ,,,από το ΚΚΕ και την άλλη ότι πλήρωνομαι απο το παγκάρι της Εκκλήσιας ..το ότι το ένα αποκλείει εξ ορισμού το άλλο "μάλλον" δεν το έχει σκέφτει...ειπάμε το θεσαλοπάγανο ειναι ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΠΕΤΟΒΛΑΞ ,,πάντως το δίκο του πτύχιο" στην κατσικότέτοια του το έδωσε ενας τράγος στην Τρανσυλβανιία οπού "σπούδαζε" "πίνωντας"...Επίσης σε ότι αφορά τις πλήρωμες επειδή είναι πασιφάνες ότι πληρώνεται για αυτα που γραφει (από τα γερμανάκια τα οποία παπαγαλίζει και τον "πίνει") πιστευεί ότι και εγώ κάνω το ίδιο...Αμ δε! παραφράζωντας τον Βάρδο του Σταμφορντ ειπον Αβον στο αριστούργημα του Μακβέθ ο δαιμονας που τον ορμηνεύει τον ορμηνευει λάθος....Ας παει τώρα να τον "πιεΙ" απο τα γερμανοπάγανα του και τον τράγο του μια που εκτός απο τις γυναίκες τον έχουν φτύσει πλέον και οι κάτσικες ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ!
ας δούμε μερικες μεσαιωνικές πήγες και μερικες μελετες απο ΕΓΚΥΡΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ για να δούμμε "πόσο ΔΕΝ είχε "εξαφανιστεί η Ελληνική παιδεία στο Βυζάντιο
α)Μεσαιωνικές πήγες
1)Ο Abu Uthman Jahiz [9ος αιώνας] επαινεί τη βυζαντινή αυτοκρατορία διότι είχε φιλοσόφους, ιατρούς, αστρονόμους, μουσικούς, βιβλιόφιλους, καλλιτέχνες.
2)Τον 11ο αιώνα, ο al Mubash-Shir [γεννηθείς Fatik] εξυμνεί τους Έλληνες αυτοκράτορες για τα μεγάλα έργα τους τους δρόμους, τις γέφυρες, τα τείχη, τα υδραγωγεία, τα εγγειοβελτικά έργα, τη φροντίδα τους για την καλή διοίκηση της Αυτοκρατορίας, τις επιστήμες και την ιατρική.
3)ο Ισπανοεβραΐος Βενιαμίν από την Τουδέλα κατά τον 12ο αιώνα ταξίδευσε στην Ανατολή και επισκέφθηκε πολλές πόλεις της Αυτοκρατορίας. Για τον Βενιαμίν ολόκληρη η Βαλκανική χερσόνησος και η Μικρά Ασία ονομάζονται Γραικία.Η Κωνσταντινούπολη για τον Βενιαμίν είναι πρωτεύουσα της Γιαβάν η οποία ονομάζεται Γραικία. Οι Γραικοί περιγράφονται ως «πολύ πλούσιοι, κάτοχοι χρυσού και πολύτιμων λίθων, καλοντυμένοι και με πλούσια αγαθά άρτου, κρέατος καί οίνου. Ο πλούτος της Κωνσταντινουπόλεως δεν ευρίσκεται στον υπόλοιπο κόσμο. Εδώ ευρίσκονται άνθρωποι που έχουν μελετήσει όλα τα βιβλία των Γραικών».
4)Το Ρωσσικό Χρονικο του Νεστώρος αποκάλει τον Βυζαντινο Ιεραπόστολο που ειχε ταξιδευσει στην Αυλή του Βλαδιμήρου του Κιεβου "Ελλλήνα Φιλόσοφο"
5)Ο Καβάσιλας (1290-1371], έγραφε για τη Θεσσαλονίκη: «νομίζω ότι δεν υπάρχει ούτε ένας από τους σύγχρονους Έλληνες παντού σε όλη τη χώρα μας, που να μην τιμά την πόλη μας σαν πρόγονο, θεωρώντας την μητέρα της παιδείας…Τέτοιος είναι ο χαρακτήρας της πόλης μας και με τέτοια ακρίβεια σε κάθε τι που γινόταν διαφύλαξε τους νόμους των αρχαίων Ελλήνων. Η σχέση της μαζί τους δεν περιορίστηκε μονάχα στο όνομα. Γιατί παραλείπω την φιλοσοφία κι όσους ασχολήθηκαν εδώ μ’ αυτήν· είναι τόσοι πολλοί, που ούτε σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ελλάδα δεν υπάρχουν τόσοι"
β) Επιστήμονικές μελέτες
1)Ε. Αρβελέρ, ιστορικός: Γράφει για τον 10ο αι. ότι «Η αυτοκρατορία με την ποικιλία των λαών και των εθνών που περιελάμβανε προηγούμενα το Βυζάντιο, παραχώρησε τη θέση της σε μια ελληνορθόδοξη Αυτοκρατορία, με μια ενιαία παιδεία» (Η πολιτική ιδεολογία της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, σ. 60).
2) Β. Τατάκης, φιλόλογος:. «Η βυζαντινή εποχή αποτελεί κατά κύριο λόγο μία περίοδο της ιστορίας του ελληνικού λαού» (Η Βυζαντινή Φιλοσοφία, σ. 22).
. «Η βυζαντινή φιλοσοφία αποτελεί αδιάσπαστη συνέχεια της περιόδου που προηγείται (…) Η βυζαντινή φιλοσοφία αποτελεί μία μορφή της ελληνικής φιλοσοφίας, του ελληνικού λόγου και της ελληνικής ψυχής» (Η Βυζαντινή Φιλοσοφία, σ. 22).
3) H. Baynes-H.St.L.B. Moss, ιστορικοί: Γιατί οι Βυζαντινοί είναι χριστιανοί Αλεξανδρινοί. Στην τέχνη ακολουθούν τα ελληνιστικά πρότυπα˙ κληρονομούν τη ρητορική παράδοση, την φιλομάθεια, το θαυμασμό για το μεγάλο αιώνα της κλασσικής Ελλάδος, χαρακτηριστικά που διέκριναν τους μελετητές της εποχής του βασιλείου των Πτολεμαίων. Εκείνοι που θα ζητούσαν να επιβάλλουν τη γνώμη ότι σε κάποια εποχή στην ιστορία του Βυζαντίου υπάρχει κάποιο ρήγμα στη συνέχεια, ότι κάτι το εντελώς νέο εμφανίστηκε, οφείλουν τουλάχιστο να παραδεχτούν ότι ο πολιτισμός της αυτοκρατορίας δεν εγνώρισε τέτοια διακοπή. Διατηρήθηκε επίμονα ώς το τέλος της αυτοκρατορίας» (Βυζάντιο˙ εισαγωγή στον Βυζαντινό πολιτισμό, σ. 23)
4)H. Bengtson Ιστορικός "Εκτός τούτου όμως πρέπει ν’ αναγνωρισθεί έν αδιαφιλονίκητον γεγονός: εφ’ όσον και καθ’ όσον οι διάφοροι λαοί ελάμβανον συνείδησιν εαυτών, απεχωρίζοντο βαθμηδόν του κράτους.η ενίσχυσις της εθνικής συνειδήσεως,συνωδεύετο με οπισθοδρόμησιν του ελληνισμού και κυρίως της ελληνικής παιδείας”»
ΥΓ Ειναι ενδεικικό της ΑΝΕΙΠΩΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ του θεσαλοπαγανού ότι την μια ισυρίζεται ότι έχω πάρει το πτύχιο μου ,,,από το ΚΚΕ και την άλλη ότι πλήρωνομαι απο το παγκάρι της Εκκλήσιας ..το ότι το ένα αποκλείει εξ ορισμού το άλλο "μάλλον" δεν το έχει σκέφτει...ειπάμε το θεσαλοπάγανο ειναι ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΜΠΕΤΟΒΛΑΞ ,,πάντως το δίκο του πτύχιο" στην κατσικότέτοια του το έδωσε ενας τράγος στην Τρανσυλβανιία οπού "σπούδαζε" "πίνωντας"...Επίσης σε ότι αφορά τις πλήρωμες επειδή είναι πασιφάνες ότι πληρώνεται για αυτα που γραφει (από τα γερμανάκια τα οποία παπαγαλίζει και τον "πίνει") πιστευεί ότι και εγώ κάνω το ίδιο...Αμ δε! παραφράζωντας τον Βάρδο του Σταμφορντ ειπον Αβον στο αριστούργημα του Μακβέθ ο δαιμονας που τον ορμηνεύει τον ορμηνευει λάθος....Ας παει τώρα να τον "πιεΙ" απο τα γερμανοπάγανα του και τον τράγο του μια που εκτός απο τις γυναίκες τον έχουν φτύσει πλέον και οι κάτσικες ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου