Για να μην αναφέρουμε κάτι αρχόντους που μια χαρά συνεργάστηκαν με τους τούρκους π.χ. Εβρένος (υποτιθέται ότι ο στρατηγός εβρέν , ο αρχιπραξικοπηματίας του 1980 ήταν απόγονος του) .
Βέβαια είναι ισώς παρακινδυμένο να εικάζουμε πως θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί διαφορετικά η Ιστορία (και θα μπορούσα να αναφέρω τουλάχιστον ενα ΣΟΒΑΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ο όποιος θεώρουσε αχρήστο αυτό το είδος πνευματικής ενασχολήσης αν και θα πρεπει να παραδέχθω ότι έχει ενδιαφέρον) Στην περιπτώση μας 'όμως αν και θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι οι "Δυτικοί" δεν είχαν να ζηλέψουν τίποτα σε μισαλλοδόξια απο τους οθώμανους π.χ. Παπάς Παύλος Δ! "να συμπεριφέρεστε στους σχημαστικούς Έλληνες οπως αρμόζει σε σκύλους" η υποθέση των Κερκυραίου-Ιωάννη Ειρηνοποιού έχει στοιχεία υπερ της καθώς στην Ιστορία οι "Λατίνοι" επικυρίαρχοι σταδιάκα απορροφήθηκαν γλώσσικα/πολιτισμικά απο τον ντόπιο Ελληνικό πληθυσμο π.χ. το "Χρονίκον του Μορεώς" στο οποίο 'ένας "γάσμουλος" οποίος θεωρούσε τον ευατό του "φράγκο" κατέγραψε την κάτακτηση του Μοριά απο τούς "Φράγκούς"...στα Εληνικά (και μάλιστα το "Χρόνικο" θεώρειται απο τις πήγες που δείχνουν πώς ητάν τα Ελληνικά τα οποιά μιλούσαν στον Υστέρο Μεσαιώνα) ενω κάτι τέτοιο δηλάδη αφομοιώση ΔΕΝ έγινε με τους τουρκούς. Αντίθετα οι τούρκοι επικυράρχοι μέσω του ισλάμ αφομοιώσαν τους Έλληνες.Επιπλέον σε αυτόν που έγείρει το φάσμα ενός "Ιταλικού αποικισμού" η απάντηση είναι ότι πρώτα από ολα δεν υπήρχε πολτικά "Ιταλία" αυτήν την περίοδο και αρα οι διάφορες ιταλικές πολείς δεν θα μπορούσαν να επαναλάβουν στην κυρίως Ελλάδα αυτό που έγίνε στην Σικέλια καθώς δεν είχαν το ανθρώπινο δυναμικό για κάτι ΄τέτοιο οπώς δείχνουν και τα γεγονότα στα Επτάνησα στα οποία ΔΕΝ έγινε "Ιταλικός" αποικισμός..Επιπλέον ο εντόνος ανταγωνισμός ανάμεσα στις Ιταλικές πόλεις (στην περίοχη μας μας ενδιάφερει ο ανταγωνισμός άναμεσα στην Βένετια και στην Γένουα) θα επετρέπε στους Ελλήνες είτε ήταν"Βυζάντινοι" ηταν ανήκαν σε μια "μεταβυζάντινη" ηγεμονια να στρέψουν μια πόλη ενάντιον μιάς άλλης προς ίδιον ωφέλος ή ακόμα να εκμεταλεύτουν το "ενδάφέρον" άλλων "Δυτικών"΄δυνάμεων π.χ. Γάλλια ή ακόμα και "Αραγώνια" (στην πραγμάτικότα Καταλώνια καθώς η πρωτεύουσα της και το οικονομικό της κέντρο ήταν...η Βαρκελώνη).Ακόμα και μια πνευμάτική επικυρίαρχια του πάπα ΄ρώμης δεν είναι απαραίτητο ότι θα ήταν μόνιμη οπώς ΔΕΝ ήταν μόνιμη η κύριαρχια της ρώμαιοκαθολικής Εκκλήδιας στην Β. Ευρώπη.Πιθάνον ένα Ελληνικό αντιστοίχο της "μεταρύθμίσης" θα αποκαθιστούσε την Ορθοδόξια για αναλόγους λόγους οι οποίοι επέτρεψαν στην επικράτηση της "μεταρυθμίσης στην Β. Ευρώπη (πρώτο-εθνικσμός με την συγχρόνη ΄έννοια του όρου) ...Εξάλλου ας μου επιτράπει να πιστεύω ότι ΔΕΝ είναι τύχαιο το γεγόνος ότι στην Εύρωπη με εξαίρεση την Βρετάνια και την Ιρλανδία (αν και η περιπτώση της Ιρλάνδίας είναι πολύ συνθέτη για αναλύθει εδώ επαρκώς ) οι χώρες οι οποίες είναι ρωμαιοκαθολικές στο θρησκευμα δημιουργηθήκαν στα εδάφη τα οποία ανήκαν στην "Δυτική" Ρωμαική Αυτοκρατόρια"
Βεβαία ολά αυτα που γράφουμε δεν είναι παρα υποθέσεις η ορθότητα ή όχι των οποιών δεν μπορεί να αποδειχτε
Βέβαια είναι ισώς παρακινδυμένο να εικάζουμε πως θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί διαφορετικά η Ιστορία (και θα μπορούσα να αναφέρω τουλάχιστον ενα ΣΟΒΑΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ο όποιος θεώρουσε αχρήστο αυτό το είδος πνευματικής ενασχολήσης αν και θα πρεπει να παραδέχθω ότι έχει ενδιαφέρον) Στην περιπτώση μας 'όμως αν και θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι οι "Δυτικοί" δεν είχαν να ζηλέψουν τίποτα σε μισαλλοδόξια απο τους οθώμανους π.χ. Παπάς Παύλος Δ! "να συμπεριφέρεστε στους σχημαστικούς Έλληνες οπως αρμόζει σε σκύλους" η υποθέση των Κερκυραίου-Ιωάννη Ειρηνοποιού έχει στοιχεία υπερ της καθώς στην Ιστορία οι "Λατίνοι" επικυρίαρχοι σταδιάκα απορροφήθηκαν γλώσσικα/πολιτισμικά απο τον ντόπιο Ελληνικό πληθυσμο π.χ. το "Χρονίκον του Μορεώς" στο οποίο 'ένας "γάσμουλος" οποίος θεωρούσε τον ευατό του "φράγκο" κατέγραψε την κάτακτηση του Μοριά απο τούς "Φράγκούς"...στα Εληνικά (και μάλιστα το "Χρόνικο" θεώρειται απο τις πήγες που δείχνουν πώς ητάν τα Ελληνικά τα οποιά μιλούσαν στον Υστέρο Μεσαιώνα) ενω κάτι τέτοιο δηλάδη αφομοιώση ΔΕΝ έγινε με τους τουρκούς. Αντίθετα οι τούρκοι επικυράρχοι μέσω του ισλάμ αφομοιώσαν τους Έλληνες.Επιπλέον σε αυτόν που έγείρει το φάσμα ενός "Ιταλικού αποικισμού" η απάντηση είναι ότι πρώτα από ολα δεν υπήρχε πολτικά "Ιταλία" αυτήν την περίοδο και αρα οι διάφορες ιταλικές πολείς δεν θα μπορούσαν να επαναλάβουν στην κυρίως Ελλάδα αυτό που έγίνε στην Σικέλια καθώς δεν είχαν το ανθρώπινο δυναμικό για κάτι ΄τέτοιο οπώς δείχνουν και τα γεγονότα στα Επτάνησα στα οποία ΔΕΝ έγινε "Ιταλικός" αποικισμός..Επιπλέον ο εντόνος ανταγωνισμός ανάμεσα στις Ιταλικές πόλεις (στην περίοχη μας μας ενδιάφερει ο ανταγωνισμός άναμεσα στην Βένετια και στην Γένουα) θα επετρέπε στους Ελλήνες είτε ήταν"Βυζάντινοι" ηταν ανήκαν σε μια "μεταβυζάντινη" ηγεμονια να στρέψουν μια πόλη ενάντιον μιάς άλλης προς ίδιον ωφέλος ή ακόμα να εκμεταλεύτουν το "ενδάφέρον" άλλων "Δυτικών"΄δυνάμεων π.χ. Γάλλια ή ακόμα και "Αραγώνια" (στην πραγμάτικότα Καταλώνια καθώς η πρωτεύουσα της και το οικονομικό της κέντρο ήταν...η Βαρκελώνη).Ακόμα και μια πνευμάτική επικυρίαρχια του πάπα ΄ρώμης δεν είναι απαραίτητο ότι θα ήταν μόνιμη οπώς ΔΕΝ ήταν μόνιμη η κύριαρχια της ρώμαιοκαθολικής Εκκλήδιας στην Β. Ευρώπη.Πιθάνον ένα Ελληνικό αντιστοίχο της "μεταρύθμίσης" θα αποκαθιστούσε την Ορθοδόξια για αναλόγους λόγους οι οποίοι επέτρεψαν στην επικράτηση της "μεταρυθμίσης στην Β. Ευρώπη (πρώτο-εθνικσμός με την συγχρόνη ΄έννοια του όρου) ...Εξάλλου ας μου επιτράπει να πιστεύω ότι ΔΕΝ είναι τύχαιο το γεγόνος ότι στην Εύρωπη με εξαίρεση την Βρετάνια και την Ιρλανδία (αν και η περιπτώση της Ιρλάνδίας είναι πολύ συνθέτη για αναλύθει εδώ επαρκώς ) οι χώρες οι οποίες είναι ρωμαιοκαθολικές στο θρησκευμα δημιουργηθήκαν στα εδάφη τα οποία ανήκαν στην "Δυτική" Ρωμαική Αυτοκρατόρια"
Βεβαία ολά αυτα που γράφουμε δεν είναι παρα υποθέσεις η ορθότητα ή όχι των οποιών δεν μπορεί να αποδειχτε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου