Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

ΠΕΡΙ ΕΛΛΗΝΚΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ

  1. Babis
    Καλα ειστε σοβαροι τωρα να γραφετε οτι αυτο ειναι το πρωτο Ελληνικο αεροσκαφος;
    Γιατί όχι;; Μήπως υπήρχε κάποιο άλλο, ώστε αυτό να μην υπολογίζεται ως πρώτο;;
    Πάντως εμένα ούτε για υποβρύχιο μου φαίνεται, ούτε για μηχανή του καφέ!
    Είπε κανείς ότι είναι ΤΟ τέλειο αεροσκάφος και πως δεν αξίζει να αναπτυχθεί περισσότερο;;
    Δε μιλάμε για αεροσκάφος πρώτης κλάσης και κρούσης, αλλά αυτό δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε χίλιες δυο απλές υπηρεσίες; Τι παραπάνω έχει δηλαδή ένα Τσέσνα;;
    Εκτός και αν είναι μαλάκες οι Αμερικάνοι που ενδιαφέρθηκαν, ενώ εσύ τα ξέρεις όλα!
    Όσο για τους «τσίγκους» χορήγησε τον εσύ γκουβαρντά για να του βάλει κανονικό υλικό.
    Στην Ελλάδα, αυτή η μιζέρια θα μας φάει….

  2. Babis said

    ΑΠΕΛΛΗΣ
    Καλα εισαι σοβαρος, ποιες χρησεις μπορει να εχει η λαμαρινα περα απο σκοποβολη. Τα drones που κατασκευαζω εχουν υψηλοτερες προδιαγραφες και ηλεκτρονικα συστηματα απο οτι αυτο το εκτρωμα. Επειδη τα φτιαχνω ομως δεν βγαινω σαν νουμερο στα μπλογκς για να παινευτω και μετα να λεω και οτι εχω παραγγελιες. Εχετε δει οι χομπιστες απο Αμερικη, Ιταλια τι κατασκευαζουν;
    Τα αεροσκαφη που επιδιορθωνουν οι μηχανικοι μας της ΠΑ ειναι τα μονα που μπορουν να εχουν καποια Ελληνικη επιροη. Ο τσιγγος παραπανω εκτος που εχει μια μονο χρηση της καθιστης παπιας δεν χρειαζεται καν να συγκριθει με τσεσνα. Και μονο που το λες, προσβαλεις τα τσεσνα.
    Αντε καλες φαντασιωσεις.

    • ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ said

      Έλα ρε Babis που ΕΙΣΑΙ ….»ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ»!!!!!
      ΑΠΑΤΕΩΝΑΚΟΣ ΕΙΣΑΙ
    • Babis
      ποιες χρησεις μπορει να εχει η λαμαρινα περα απο σκοποβολη
      Είσαι υπερβολικός. Μπορεί κάλλιστα να κάνει αυτά τα απλά που αναφέρθηκαν στο άρθρο.
      Δηλαδή για να καταλάβω, αν αυτός ο άνθρωπος διέθετε κεφάλαιο και χρησιμοποιούσε καλύτερα υλικά και περισσότερη τεχνολογία και φώναζε και εσένα για συνεργασία, δεν θα ασχολιόσουν;;
      Τι πα να πει χομπίστας; Από ανθρώπους με ιδέες ξεκινούν όλα. Αν δεν υπήρχε ο ερασιτέχνης Ραϊτ, σήμερα δεν θα υπήρχε αεροπλάνο.
      Ή μήπως στην ομάδα του δεν υπάρχουν μηχανικοί και επιστήμονες; Ας τον βοηθήσουν και οι μηχανικοί της Π.Α και αυτοί που έχουν «λιώσει τα βρακιά τους» στα θρανία που λέει ο Αρούρης παρακάτω. Τι περιμένουν, να πάνε στην ΝΑΣΑ;;
      Όλα τα πράγματα από απλές πατέντες ξεκινούν και εξελίσσονται.
      Από το κράτος λίγη βοήθεια ζήτησε,
      Τι θα πείραζε δηλαδή να βοηθηθεί;;
      Τόσοι και τόσοι παπάρες έχουν φάει τον αγλέουρα με επιδοτήσεις, ο συγκεκριμένος μας πείραξε;;
      Τίποτα! Είμαστε άξιοι της μοίρας μας!
      Λίγο ακόμα και θα τον βγάλετε λαμόγιο και εγκληματία τον άνθρωπο, επειδή τόλμησε να κάνει κάτι σε μια χώρα που δεν παράγει ούτε καρφίτσες!!
      Πάρτε του το κεφάλι που θέλει να φτιάξει και αεροπλάνο!!
      Αι σιχτίρ για χώρα!
    • Το γεγονός ότι τα Spitifire ,Hurricane και Me-109 (για να αναφερθώ στα πρώτα αεροπλάνα της περιόδου που μου έρχονται στο μυαλό ) ήταν από λαμαρίνα μάλλον το «αγνοεί» ο Babis ,,,Όπως επίσης «αγνοεί» και το «ξύλινο θαύμα» De Havilland Mosquito ή το επίσης ξύλινο Ta-154 για να μην μιλήσουμε για τα αεροπλάνα του Α! ΠΠ. ,,,’Όσο ο babis φτιάχνει drones εγώ φτιάχνω διαστημόπλοια..
      • ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ
        Καλημέρα Χρήστο!
        Ποιος babis και πράσινα άλογα!
        Αναφέρεται ξεκάθαρα πως ο κατασκευαστής χρησιμοποίησε αεροπορικό αλουμίνιο και όχι «τσίγκους» και λαμαρίνες που θέλει ο babis να λέει.
        Κλασική μιζέρια, ή σκόπιμη απαξίωση κάθε προσπάθειας..
        Συμφωνώ με όσα γράφεις και ειδικά με το τελευταίο.
      • Καλημέρα Απέλλη και έχεις δίκιο να τονίζεις το ότι ο κατασκευαστής χρησιμοποίησε υλικό κατάλληλο για αεροπλάνα...ήταν μια λεπτομέρεια που μου διέφυγε,,,κατά τα αλλά έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις ότι κάποιοι μας θέλουν μόνο γκαρσόνια και ορισένοι βαυκαλίζονται με την ιδέα ότι θα είναι τα αρχι-γκαρσόνια και για αυτό "τρέμουν" ότι αν αρχίσουμε να "ξυπνάμε" θα χάσουν την σειρά τους για αυτό και απαξιώνουν ότι πάει να ξεχωρίσει...
        ΥΓ Είχα το πρωί μια ενδιαφέρουσα συζήτηση (μέσω Facebook) με ΄ένα φίλο μου στο Πανεπιστήμιο του Reading ονόματι μου Zahid Khan ο οποίος τυγχάνει να είναι παράλληλα να είναι επισμηναγός στην Ινδική Πολεμική Αεροπορία για το θέμα του αεροπλάνου...Από την μια μου είπε ότι το εν λόγω αεροπλάνο θα μπορούσε να έχει πληθώρα χρήσεων και για ειρήνη αλλά και για πόλεμο και από την άλλη λόγω του "στέλθ" (συγνώμη για τον ξένο όρο) σχεδιασμού του θα ήταν δύσκολα ανιχνεύσιμο στο ραντάρ.Για να επεκτείνω την επιχειρηματολογία του θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το εν λόγω αεροσκάφος για όσες αποστολές είναι εφικτό και με την ανάλογη χρηματοδότηση να το εξελίξουμε περαιτέρω (αντί να αγοράζουμε ξένα με ότι συνεπάγεται κάτι τέτοιο όχι μόνο για την οικονομία μας αλλά και δυνητικά για εθνική μας κυριαρχία π.χ. ήταν τυχαίο ότι οι Αυστρό- Ούγγροι στις αρχές του αιώνα είχαν "φαγωθεί" να αναγκάσουν τους Σέρβους να αγοράσουν τα δικά τους πυροβόλα (Skoda) και όχι τα Γαλλικά πυροβόλα των 75 χιλ. (Sneider); Τέλος θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το εν λόγω αεροσκάφος ως θέμέλιο λίθο για την ΔΙΚΗ ΜΑΣ αεροπορική βιομηχανία καθώς σε τελική ανάλυση κάπως έτσι ξέκινησαν ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. 
        ΥΓ2 Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω την εν λόγω στιχομυθία με τον Επισμηναγό (είναι στα Αγγλικά) για να βγάλεις και εσύ τα συμπεράσματα σου...Καλά να περνάς καλή μέρα και καλή επιτυχία στην έκθεση σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου