-
Αυγούστου 18, 2015 στις 7:53 μμ
ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΖΑΓΚΛΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΕΘΝΙΚΟΦΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ?
-
Αυγούστου 18, 2015 στις 11:48 μμ
Aν σαν σκεπτομενος άνθρωπος διέπεσαι επίσης απο συνείδηση και λογική
και αν θέλεις να σε παίρνουν οι άλλοι στα σοβαρά,
καλά θα κάνεις να αναφέρεσαι με εξακριβωμένα στοιχεία και όχι με «άκουσα ότι», και «το είπε και ο τάδε» και άλλα λυπημένα, γιατί θα γίνεσαι, αυτό που εδώ τουλάχιστον έχεις ήδη κατορθώσει (you name it)
Ακόμη χειρότερα, δεν θα βρίσκει πλέον κανείς ενδιαφέρον στα όσα καθημερινά υποστηρίζεις, ακόμη κι αν είναι αληθή, επειδή και μόνο θα τα γράφεις εσύ.
. . you get my drift ;
- Αυγούστου 19, 2015 στις 12:20 μμ Κάθε φορά ο κάθε σχολιαστης γράφει ότι έχει να πει, το αν αυτό που γράφει αφυπνίζει η συσκοτίζει συνειδήσεις κρίνεται κάθε φορά καταλλήλως. Οι χυδαίες ύβρεις και απρόκλητες προκλήσεις σε ολόκληρες θρησκευτικές ομαδες βασισμένες στα ψεματα μηχανισμων προπαγάνδας που πορευονται απο αντιθρησκευτικο μένος συγκεκριμένων κύκλων δεν μπορεί να αποκληθεί αφύπνιση συνείδησης εκτός αν μπούμε στη λογική που αποκαλεί δημοκρατία το πολίτευμα της Βορειας Κορέας.
===============================
Και στα δικα σου! Σιχαμα said
Αυγούστου 19, 2015 στις 9:12 πμ Δεν εισαι Ζαγκλός, ΖΑΒΟΣ εισαι!Πανύβλακας! Ζωοον! Σπανια θυμωνω αλλλα εσυ ορνιο ξεπερνας τα ορια!
εμμετός!
-
Αυγούστου 19, 2015 στις 11:29 πμ
δεν θύμωσα ωρε ΖαγκλοΖαβέ!
Εμμετό έκανα!
Σιχάθηκα άνθρωπο για την ζωοσύνη του!
για την αλητοσύνη του!
Το κείμενο που ΔΕΝ εβαλε ο αρθρογράφος ώστε αν δούν όλοι πόσο δόλιο και αλήτικο ήταν, είναι παλιό, λίγο καιρό μετά τον θάνατο του Χριστόδουλου!
Απαρριθμεί τα αμφια,τα πουκάμισα, σταυρούς και πετραχείλια αλλά και τα παπούτσια Σεμπάνκο των… 1000 ευρώ που δεν αξίζουν πάνω απο ..2οο( για έναν διαβητικό, το παπούτσι που φορά είναι η αιτία αν θα εχει πόδια ή όχι), ότι η θέση του απαιτούσε!
Ενα πρόστυχο κείμενο κατευθείαν από τα αριστεράτζικα αθεικά γκρουπούσκουλα!
Μισερό, κακορρίζικο, ηλίθιο, γιατί για κείνον που ξέρει τί ισχυρίζεται φαίνονται οι ψευτιές που λέει, αλλά για κάτι Ζαγκλά Γκαγκά σα και σένα τον …μειλίχιο με το φαρμάκι κόμπρας, γίνονται «ψωμί και τυρί» αλητείας!
Ο Χριστόδουλος έχει 7 χρόνια κοντά που έφυγε! το πήρατε χαμπάρι τα κνώδαλα!
ΕΦΥΓΕ!
Ακόμα σας πονάει αλλά τί να κάνουμε! ΕΤσι είναι!
Οσο για τον καρκίνο στον πρωκτό, που κατέληξε για τ αληταρια σα και σένα ο καρκίνος του εντέρου, ναι, σου τον εύχομαι! Δεν υπάρχει οδός καταλαγής για τα όρνια! ΄Και να ήμουν μεγάλη καρδιά κατι διάολοι σα και σένα μου την έφαγαν! Παάει! Καποιύτ!
Τον άνθρωπο τον σκότωσαν! Οι χειρουργοί στην Αθήνα και ένας ΖΑΒΟΣ, που θα του έκανε την μεταμόσχευση ήπατος στην Αμερική!
Τον τυράννισαν όσο να τα καταφέρουν!
«Ο κ. Τζάκης, σε συνέντευξη Τύπου, χαρακτήρισε ασυνήθιστες τις μεταστάσεις που εντοπίστηκαν στην περιτοναϊκή κοιλότητα και επιφυλάχθηκε για την τελική διάγνωση μετά την αναλυτική βιοψία των όγκων. Όσον αφορά στην κατάσταση του ήπατος του Αρχιεπισκόπου, ο κ. Τζάκης δήλωσε πως είναι στην ίδια κατάσταση, όπως πριν από περίπου δύο μήνες.
Ακόμα θυμάμαι την χαρά του Εβραίου Βαρύτονου τενόρου που πήρε το ήπαρ στο καρότσι που τον πήγαινε στο χειρουργείο!
«Ο θάνατος του αειμνήστου περικλείεται από ένα μυστήριο όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκε ιατρικώς. Χτυπήθηκε από την επάρατο νόσο. Χρειάστηκε μόσχευμα το οποίο βρέθηκε. Μετά τις κλασικές θεραπείες θα ακολουθούσε μεταμόσχευση. Όταν όμως ο ασθενής «ανοίχθηκε» οι… επιστήμονες διαπίστωσαν πως ο καρκίνος είχε κάνει μεταστάσεις.
Ύποπτο. Η μετάσταση φαίνεται σε αξονικές ή μαγνητικές τομογραφίες. Και, φυσικά, δεν παρακολουθείτο ο ασθενής από άπειρους νεαρούς γιατρούς –οι οποίοι πιθανότατα μπορεί να τον είχαν σώσει. Χρειάστηκε να το δουν με τα μάτια τους την ώρα μηδέν. Τις υποψίες ενισχύει ένα γεγονός το οποίο δεν πήρε τις πρέπουσες διαστάσεις. Το μόσχευμα δεν τοποθετήθηκε διότι ο ασθενής ήταν καταδικασμένος.
«Χαρίστηκε» σε έναν εβδομήντα φεύγα εβραίο τενόρο, ο οποίος σε παγκόσμια μετάδοση εμφανίστηκε να ευχαριστεί τον θεό του για το δώρο που του πρόσφερε, χαρίζοντάς του ένα ρεφρενάκι. Ήταν ανάγκη να παραμείνει στη ζωή ένας εβδομηντάχρονος και όχι κάποιο παιδάκι; Μήπως ήταν συμβολικό;» -
Ζάγκλος said
Αυγούστου 19, 2015 στις 12:02 μμ Αν δεν σε γνώριζα, θα έλεγα, δε μπορεί, ο τρόπος σου τα λόγια σου οι κατάρες,
όλο αυτό τον εμετό που ξερνάς, θα πρέπει να είσαι καλός χριστιανός!
Μονο αυτοί οι ασιατικοί σατανάδες κατέχουν αυτή την γλώσσα.
Προσωπικά, επειδή έχεις ξεφύγει από τις γραμμές της κοινωνικής
συμεπριφοράς θα σε απαντήσω με δυο λέξεις,
«άντε γαμήσου ρε άθλιο εβραϊκό σκατό»
Και ναι, η μπέμπα μπλανς έβαζε παπάρια στον πάτο του,
δεν είναι κρατικό μυστικό, ούτε παράνομο.
Προφανως παπαρια διεθέτεις κι εσυ,πολλακις, για να εχεις πληροφοριες ποιός τα λαμβανει, οποτε συμφωνοι με το τελευταιο σου οξυδερκες συμπερασμα περι του νομιμου του θεματος!
το δικο σου ειναι «καιτη γκρευ»;
το παραΤσουκλι!
και μια και με κατεταξες Εβραιο, με το «οδοντα αντι οδοντος» συνθημα, να στο ξαναευχηθω!
Και στα δικα σου, ορνεο, ασεβες ανθρωπαριο!
Να απολογεισαι για τον καρκινο του εντερου, ως καρκινο του πρωκτού!
Αλλα σε σενα «αλλο» …ειδος θα σε δοκιμασει !
Του στοματος! εκει, σ´ εσενα ειναι ο … πρωκτος!
Ζητα ενα συγνωμη απ τον Θανατο Ηλιθιε! Ολων μας η τυχη στα χερια του για το τελος της ζωης μας!
εχεις δει την καταρα του καρκινου, την εχεις ζησει την -κυριως- αναξιοπρεπεια που επιβαλει στο θύμα του;
Πατερα και μανα εχασα ΠανύΒλακα με την θανη τους στην καταρα του, και μ εφτασες να σε φτυσω με τα σκατα που εξεμείς!
Ημαρτον Θεέ μου! Ημαρτον!
==========================
panos diakos said
Αυγούστου 18, 2015 στις 8:59 μμ διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν ὅτι ἀρθήσεται ἀφ’ ὑμῶν ἡ βασιλεία τοῦ θεοῦ καὶ δοθήσεται ἔθνει ποιοῦντι τοὺς καρποὺς αὐτῆς.( Ματθαιος ΚΑ’ 43)-
Αυγούστου 18, 2015 στις 10:06 μμ
Χρήστο! μπερδεύει την ένδειξη με την απόδειξη ο
κακόμοιρος(παρ’ότι τού εξήγησες την διαφορά τους σε 2-3 συνεχή
σχόλια..) κι εσύ ζητάς να σού παραθέσει…πηγές.Λυπήσου μας καί μην συνεχίζεις να προσπαθείς να συν-ζητήσεις (….%= ).Λυπήσου μας.
-
Αυγούστου 18, 2015 στις 10:20 μμ
Εσύ ΠΟΤΕ θα μας λυπηθεις, να κλειστεις στο πρώτο εύκαιρο άσυλο;
-
Αυγούστου 18, 2015 στις 10:40 μμ
Κύριε Χρήστο
δεν σκοπεύω να το παίξω Ζάγκλος
αλλά για την ιστορική αλήθεια και μόνο
απευθύνομαι στις δικές σας γνώσεις.
Τα λίγα που γνωρίζω εγώ
είναι ότι πολύ λίγοι από την πλειάδα ιστορικών της εποχής
ακροθιγώς και με ελάχιστες, ανεπαρκέστατες αναφορές
κάνουν νύξη για την παρουσία κάποιου Christus που σημαίνει Χρισμένος-Χριστός και που εμείς ταυτίζουμε με τον δικό μας Χριστό (και αν δεν κάνω λάθος έβριθε την εποχή εκείνη η Ιουδαία από διάφορους κἤρυκες του λόγου του θεού, «Μεσσίες» και «χρισμένους-χριστούς» και ούτε είμαι σίγουρος ότι ο δικός μας Χριστός ήταν γνωστός από τότε στους ιστορικούς με αυτό το όνομα, αν έγραφαν Ιησούς θα ήταν πιό ξεκάθαρο και βέβαιο)
και στις φτωχές αναφορές τους δεν αντιστοιχεί καμιά βαρύτητα ανάλογη μιάς τέτοιας προσωπικότητας και με τέτοια κοσμογονική δράση κατά τους χριστιανούς τουλάχιστον.
Δεν βεβαιώβουν βέβαια θαύματα ούτε την ζωή και δράση του Χριστού ανά την Ιουδαία ούτε βασίζονται σε προσωπικές εμπειρίες
Αν δεν κάνω λάθος τέσσερις μόνο ιστορικοί κάνουν αναφορά
ο Πλίνιος ο νεώτερος, ο Σουητώνιος ο Τάκιτος και ο Ιώσηπος
οι τρείς πρώτοι αφιερώνουν μόλις λίγες φρασούλες χωρίς κάτι συνταρακτικό
η δε μόλις μία παράγραφος του Ιώσηπου (η εκτενέστερη αναφορά) πάλι χωρίς καμιά λεπτομέρεια ούτε κάτι το συνταρακτικό και κατηγορηματικά βέβαιο , λέγεται ότι είναι πλαστή και προστέθηκε πολύ αργότερα
τι μπορείτε να με διαφωτίσετε επί του θέματος;
-
Αυγούστου 19, 2015 στις 11:10 πμ
Σαφώς και τέτοια προσόντα δεν διαθέτω …
ευτυχώς!
-
Αυγούστου 19, 2015 στις 1:00 μμ
Ζ.
¨Θάρσει. Τ’ αληθή λέγων, ου σφαλή ποτέ.¨
¨Χώρα του ήλιου και ποτέ δεν γνώρισαν τον ήλιο.
Χώρα του ανθρώπου και ποτέ δεν γνώρισαν τον άνθρωπο.¨ (Γ.Σεφέρης.)
Και για να θυμηθούμε τον ημίθεο φιλέλληνα ποιητή Χέλντερλιν: Δειλά θρέμματα της Ασίας. Που πριν τούς μάθει η φύσις των να στέκονται στα δύο σαν άνθρωποι, οι θρησκείες τούς δίδαξαν να πέφτουν όλο στα τέσσερα σαν τα ζώα προσκυνώντας άλλα ζώα.
-
Αυγούστου 19, 2015 στις 4:47 μμ
Αγαπητέ συντοπίτη Κερκυραίε (ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΧΡΗΣΤΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ)
επειδή ΑΚΡΙΒΩΣ δεν είσαι «κάποιος άλλος» (ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΎ ΑΠΑΞΙΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΗΜΟ) οφείλω μια σοβάρη εξήγηση
α) ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΝΟΜΑ «Χριστός» αποδοθήκε στον Ιήσου τον υίο του Ιακώβ από την Ναζαρέτ ΜΕΤΑ το τέλος της επίγειας αποστολής Του.(Βλέπε πράξεις Αποστολών » Ο Ιησούς που οι Έλληνες αποκαλούν Χριστό»)
β) Για τους Ρωμαίους του 1ου μ.Χ. αιώνα η Ιουδαία ήταν μια επαρχία για την οποία ήξεραν λίγα και ΔΕΝ ενδιαφέρονταν να μάθουν παραπάνω και γενικά η «προσαρμοστικότητα» της Ρωμαϊκής πολιτικής την οποία εξυμνούν οι ιστορικοί του 20αιώνα αναφερόμενοι στις περιπτώσεις της Γαλατίας, Ιβηρικής, Ελλάδας κτλ ήταν ΑΠΟΥΣΑ στην περίπτωση της Ιουδαίας. Υπό αυτές τις συνθήκες οι Ρωμαίοι ΔΕΝ ενδιαφέρονταν για την Ιουδαία παρά μόνο για τους ¨»λάθος¨» λόγους δηλ. σε περίοδο εξέγερσης εναντίον τους και έτσι δεν είχαν και τα κίνητρα για κάτι πιο ουσιαστικό καθώς σε άλλες περιπτώσεις το ενδιαφέρον τους ήταν μηδενικό και διανθισμένο με προκαταλήψεις οι οποίες έτσι και αλλιώς «χρωματίζαν¨» τις απόψεις τους για την Ανατολή εν γένει π.χ. βλέπε τον Ιουβενάλιο «Ο Ορόντης (ποτάμος της Συρίας δηλ, «η Ανατολή») αποβάλλει τσ αποριμάτα του στον Τίβερη (δηλ.στην Ρ’ώμη)
γ) Στους αναφερόμενους Ιστορικούς:Ο Σουητώνιος στους «12 Καισάρες » (Κλάυδιιος) αναφέρεται σε ενα Ιησου ο οποίος είχε υποκινήσει τους Εβραίους σε ταραχές, ενω ο Τάκιτος αναφέρομένος στην Μεγάλη Πυρκάγια της Ρώμης την περίοδο του Νέρωνα περιγράφει τους πρώιμους Χριστιάνους εν μέρει επιρεαζόμενος απο τις προκαταλήψεις ενάντιον της Ανατολής που βλέπουμε και τον Ιουβέναλιο και όχι μόνο..Ο Εβραίος «Φλάβίος» Ιώσιπος αναφέρεται μέν σε ένα «Ιήσου Ναζώραιο άνδρα σοφό» αλλά οφείλω να αναφέρω ότι ο Γουίλ Ντυράντ αμφισβητεί αυτο το χώριο αν και είναι ο μόνος Ιστορικός που το κάνει αυτό και έτσι και αλλιώς καταλήγει στο συμπέρασμα ότι ο Ιήσους ήταν υπαρκτό πρόσωπο.Ο Πλίνιος ο Νεώτερος με την ιδίοτητα του Ρωμαίου αξιωματούχου ασχολείται περισσότερο με την «νομιμοφροσύνη» των Χριστιάνων παρά με την ιστοριά τους και την Πίστη τους
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Δέδομένου ότι το ενδιάφερον των Ρώμαιων Ιστορικών εστιάζεται στην «νομιμοφροσύνη» του Ιήσου/Χριστιάνων έναντι του Ρωμαικού κράτους και ΟΧΙ στην βιογράφια Του/ στην Θεολογία και την Πίστη τους, ,(λαμβανομένων υπόψην και των Ρωμαικών προκαταλήψεων έναντι της «Ανατολής» και των θρήσκειών της) το ενδιαφέρον ΔΕΝ είναι ότι οι Ρώμαιοι δεν πολύασχολούνται με τον Ιήσου και τους Χριστιάνους αλλά το οτι μπήκαν στον κόπο να γράψουν ότι έγραψαν .
ΥΓ Ισχυρίσμοι «κάποίου» του τύπου ότι ‘οι ραβίνοι υπαγοεύσαν στον Σουτώνιο τι να γράψουν» ΠΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΕΚ,ΜΗΡΙΩΝΝΟΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ. ΠΑΧΥΛΗΣ ΑΓΓΡΑΜΑΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗΣ ΨΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑΣ του «ατόμου» που τις χρησιμοποιεί. Βέβαια και ο εν λόγω «κάποιος » έχει ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΨΥΧΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΑΝΝΘΡΩΠΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ για αυτό προσπάθει να ξεγελάσει ευατόν και αλλήλους με κλαψουρίσμάτα του τύπου «είμαι κανονικός» …ΚΑΙ ΟΜΩΣ αυτός ο «κάποιος» (ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΎ ΑΠΑΞΙΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΗΜΟ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ… -
Αυγούστου 19, 2015 στις 4:54 μμ
Σε ευχαριστώ πολύ … Χρήστο!
-
Αυγούστου 19, 2015 στις 5:42 μμ
Φιλε Ζαγκλος.! αυτοι ειναι οι σοβαροι ιστορικοι που εχουν καταγραψει
τα σημαντικα γεγονοτα τις εποχης που λενε οτι εζησε καποιος με το ονομα
Ιησους,? και τον σταυρωσαν μονο με το σωβρακο,? λοιπον τα ονοματα ειναι
στα εγγλεζικα,! Philo – Tacitus – Pliny – Suetonius -Epictectus –
Clunius Rufus – Quintus Curtis Rufus – Josephus – Pluturch και απο την
Roman Consul ειναι ο Publius Petronius,!!! ουτε ενας απο παραπανω,
ιστορικους αναφερει τιποτα για καποιον υιον του Θεου Ιησουν Χριστον,!
ΑΜΗΝ.!!!
Αυγούστου 19, 2015 στις 6:53 μμ
ΑΦΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΥΣΣΑ ΤΗΣ Η ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΠΩΝΟΝΑΖΙ ΑΔΕΛΑΦΑΡΑ ZAGLOSS …..ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΗΓΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ! ΑΣ ΜΗΝ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΜΕΖΕΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ!ΤΟΒ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΝΑΣΧΗΜΗ ΤΕΡΑΤΟΦΑΤΣΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
@ ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη …Εδώ μιλάμε για την «ώρα του γέλιου» ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΣΠΑΝΙΑ ΒΛΕΠΩ..!
Λοιπόν έχουμε και λέμε
α) Suetonius=Σουητώνιος- Josephus =Ιωσσίπος ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΙΗΣΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΔΕΙΞΕΙ…
β) Tacitus=Τάκιτος, Pliny =Πλινίος (ο Νεωτέρος στην περιπτώση μας) Ιστορικοί οι οποίοι αναφέρονται στους πρωίμους Χριστιάνους ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ το ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ ΩΣΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΥΟ ΠΛΙΝΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΥΓΡΑΦΕΑΣ ΤΗΣ «ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» ΚΑΙ ΘΕΙΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ…ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ¨»ΜΟΡΦΩΣΗ» ΜΙΛΑΜΕ…
γ) Clunius Rufus – Quintus Curtis Rufus =Κουρτίος Κουίντος (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ…το ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΡΩΜΑΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ) .Επιπλέον ο Κούρτιος Κουίντος ΕΓΡΑΨΕ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕ ΩΣ ΘΕΜΑ …ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ! Pluturch=Πλουτάρχος =ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ «ΒΙΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ» ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΒΙΟΓΡΑΦΟΣ…το ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β! ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ!
δ) Philo=Φίλων Αλεξανδρεύς -Epictectus=Επίκτήτος= ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΘΕΜΕΛΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΤΟΥ ΤΗΣ ΣΤΩΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ…ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ..το ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη
ε) Publius Petronius,=Πουμπλίος Πετρώνιος= Ρωμαίος Λεγάτος (Κυβερνήτης) της Συρίας ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ » Roman Consul» ΓΙΑΤΙ Roman Consul» ΗΤΑΝ ΑΞΩΜΑ =ΡΩΜΑΙΟΣ ΥΠΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΡΟΣ ….ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Ε! ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΧΘΕΙ το ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη….
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: το ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ «ΔΙΑΜΑΝΤΩΝ» ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ…ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΜΑΙΛ -ΜΝΗΜΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΩ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ …και κάθε φορά που το ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη γράφει τις αρλούμπες του θα το βλέπει για να μην ξεχνιόμαστε,,,,Ας φυγώ τώρα μηπώς και προλάβω καμιά βουτιά, αρκέτα ΕΣΚΑΣΑ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΧΕΥΟΣΥΝΕΣ του ναιζτρόλ που παριστάνει το φαντάσμα του διογένη….
ARIS said