Το γεγονός ότι οι Ναιτές ήταν οι πρώτοι ίσως τραπεζίτες στην Ευρώπη
είναι γνωστό αλλά η απόφαση για την διάλυση τους ήταν αποφάση του
Φιλιππού του Ωραίου για την οποιά ενημερώθηκε ο Πάπας (ο οποιός είχε
εκλέγει με Γαλλικές ψηφούς και ήταν πειθήνιο οργανο του Φιλίππου)και όχι
το ανάποδο. Η ειρώνια είναι ότι ο Πάπας ΜΕΤΑ τις συλληψεις της ηγεσιάς
των Ναιτών διέταξε το αντιστοίχο της συγχρόνης ΕΔΕ για τους Ναιτές και
“ω του θαύματος”¨ το πορισμά της ήταν ότι οι Ναίτες ήταν άθωοι..Δεν
είναι περιέργο το ότι αυτό το πορισμά – το “το χειρογράφο του
Σινόν”μάζευε σκόνη” στα αρχεία του Βατικάνου μεχρι το 2001,,,
Ομοιώς οι ανώτεροι κλήρικοι της Γαλλιας μέχρι ενός στην συγκεκρίμενη περιόδο ωφείλαν την θέση τους στο Φιλιππό (με το αζημιώτο φυσικά καθως ο Φιλιππός είχε μια διάρκη ανάγκη για χρήματα εκ των οποιών πέριπου ΤΙΠΟΤΑ δεν πήγαινε στο λαο του) και κατα συνέπεια θα έκαναν ότι ηθέλε αυτος. Οι Ναίτες “ομολογήσαν” κατοπίν βασανιστήριων (και ολοί ξέρουμε πόσο “αξιοπίστες” είναι τετοιου είδους ομολογίες )και τις ανακάλεσαν με την πρώτη ευκαιρία εστω και αν γνωρίζαν ότι σε τέτοια περιπτώση θα εκτελούνταν όπως και έγινε.,Η “ενόχη” των Ναιτων βασίστικε σε αυτές τις “ομολογίες” συν τα κατασκευασματα του συβούλου του Φιλιππου, αποσχημαρτισμένου Ναιτη (και ισώς “Καθαρού”) ένεκα αναρμοστής συμπεριφορας ο οποίος είχε προφάνεις λογους να θελει να βλάψει τους Ναιτε και λόγω της βασιλικής ευνοιάς και τα μέσα να το κάνει με άλλα λόγια το κίνητρο και τα μέσα οπως λενε και οι Νομικοί, αι τέτοιού είδους “αποδείξεις” θα είχαν αποριφθεί σε ‘ενα συγχρόνο δικαστήριο.Εξάλλου δεδομένου οτι οι Ναιτές ειίχαν απωλεσει την “Ουτρέμερ πριν την διαλύση τους το αρχειακο υλικο για την δράση τους έκει χάθηκε μαζί με τα κάστρα τους καθώς ενα απο τα πρώτα σημάδια ότι ενας στρατός χάνει τον πόλεμο είναι ότι καταστρέφει/καεί τα αρχεία του συνέβη και στην Ελλάδα το 1941…Αλλώστε ο Φιλιππός απέδειξε την ειλικρίνια του με την Σταυροφορία που ΔΕΝ έκανε .Επιπλέον αν οι Ναίτες ήταν “αιρετικοί” για ποίον άραγε λόγο ο Σαλάλ ελ Ντίν (Σαλαντίνος) μέτα το Χαττίν 1187 εκτέλεσε κάθε Ναίτη και Ιωαννήτη που συνέλαβε ενώ δεν έκανε κάτι αντιστοίχο με τους υπολοιπούς Χριστιανούς αιχμαλώτους; Το ενδιαφέρον είναι ότι η υπολοιπη Εύρωπη πήραν τόσο “σοβαρά” τις “αποδειξεις” του Φιλιππου ωστε εκτός απο τις υπο γαλλικό έλεγχο Νεάπολη και Κυπρό οι αποφάσεις του για σύλληψη κτλ των Ναίτων ΔΕΝ εκτέλεστήκαν καθώς α) στην Αγγλιά Ουαλια και Ιρλανδία οι γηραιοτέροι συνταξιοδοτθηκάν και οι νεοτέροι εντάχθηκαν έκοντες ακοντές στους Ιωαννήτες β)στην ευρισκόμενη υπό Αγγλική κατοχή/ εμφυλίο πόλεμο Σκωτια οι Ναίτες αυτοδιαλύθηκαν και το κάθε μέλος τους υποχρεωθήκε να τραβηξει τον δικό του δρόμο μέσα στο χάος….πιθάνον οι περισσοτέροι να κατέληξαν μισθοφόροι στο στρατο του Μπρούς, μέλλοντα Βασιλιά της Σκωτιας καθώς στρατιώτης ήταν το μονο επαγγελμα που ήξεραν να κάνουν γ) Στην Ισπανία/ενισχύσαν τις υπάρχοντα Στρατιωτικά Μοναστικά Ταγμάτα ,δ) στην Πορτογαλία οι υπάρχοντες Ναίτες σχηματήσαν ενα νέο Μοναστικό Τάγμα ¨”Το Τάγμα του Ιησού” στο οποίο ανηκάν ο Ερρικός ο Θαλασσοπόρος και…ο πεθέρος του Χριστοφόρου Κολόμβου ε) στην Ιταλία εκτος Νεάπολεως οι Ναίτες εντάχθηκαν στους Ιωαννήτες…Συμπέρασμα σε μεγάλο βαθμο οι Ναιτές εντάχθηκαν σε άλλα Χριστιάνικά Μοναχικά τάγματα η σχηματισαν ενα δικό τους ή απλώς παρέμειναν πολεμιστές….Περιέργη αντιμετωπισή για σατανιστές” στο Μεσαιώνα έτσι δεν είναι τα υπολοιπά περι εισόδου σε συντεχνείες/μασόνια ΔΕΝ ισχύουν καθώς ούτε καν οι ιδίοι οι μασόνοι τολμούν να ισχυρισθουν ότι είναι πνευμαικοι απόγονοι των Ναιτών “απλώς” ισχυριζόνται οτι έχουν επηρεαστει από αυτους…Εξάλλου αυτη η θεωρια ΔΕΝ έχει αποδεκτή απο ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ Το πιο ενδιφέρον όμως είναι τί έγινε μετά την εκτελεση των Ναιτών καθώς ειναι προσωπική απόψη του γράφοντος ότι υπάρχει Θειά Δικαιοσύνη στον Κόσμο ή οποια απλώς λειτουργεί με τους δικούς της ρυθμούς ουτε ο Πάπας εζησε πολυ ούτε ο Φιλιππός εξήσε πολύ για να απολαύσιε τα οποιά ωφέλη απο τη δολοφονία των Ναιτών αλλά ,μέσα σε διαστήμα ένος έτους μετα την διαλύση των Ναίτων και οι δύο ήταν νεκροί (μάζι με τον συμβούλο που έπαιιξε τον δικό του μαύρο ρόλο ) και ίσως να μην είναι τυχαίο το γεγονός ότι και τα τρία αρσενικά παιδία του Φιλιπου θεωρούνταν ¨”καταραμένα” και οτι o θάνατός του τελευταιού απο αυτά οδηγήσε την Γάλλια στην δίνη του Εκατοντααετούς Πολέμου..Αν θελει ο κ, ανδρεάδης ας παρούσι’ασει τις πηγές του..
ΥΓ Σε ερώτηση γιατι κάθομαι και γράψω για αυτό το μάλλλον άχαρο θέμα η απάντηση είναι για τουλάχιστον έναν εδω πέρα η ΄φράση η υπερασπιση της Ιστοριάς και της δικαιοσύνης δεν είναι άδεια φράση και είναι δικαίο να υπερσπιστιεί κανείς κάποοιοιν που δεν μπορει να υπερασπιστεί τον ευατο του ενώ κατηγορείται για κάτι που δεν έχει κάνει…..
Ομοιώς οι ανώτεροι κλήρικοι της Γαλλιας μέχρι ενός στην συγκεκρίμενη περιόδο ωφείλαν την θέση τους στο Φιλιππό (με το αζημιώτο φυσικά καθως ο Φιλιππός είχε μια διάρκη ανάγκη για χρήματα εκ των οποιών πέριπου ΤΙΠΟΤΑ δεν πήγαινε στο λαο του) και κατα συνέπεια θα έκαναν ότι ηθέλε αυτος. Οι Ναίτες “ομολογήσαν” κατοπίν βασανιστήριων (και ολοί ξέρουμε πόσο “αξιοπίστες” είναι τετοιου είδους ομολογίες )και τις ανακάλεσαν με την πρώτη ευκαιρία εστω και αν γνωρίζαν ότι σε τέτοια περιπτώση θα εκτελούνταν όπως και έγινε.,Η “ενόχη” των Ναιτων βασίστικε σε αυτές τις “ομολογίες” συν τα κατασκευασματα του συβούλου του Φιλιππου, αποσχημαρτισμένου Ναιτη (και ισώς “Καθαρού”) ένεκα αναρμοστής συμπεριφορας ο οποίος είχε προφάνεις λογους να θελει να βλάψει τους Ναιτε και λόγω της βασιλικής ευνοιάς και τα μέσα να το κάνει με άλλα λόγια το κίνητρο και τα μέσα οπως λενε και οι Νομικοί, αι τέτοιού είδους “αποδείξεις” θα είχαν αποριφθεί σε ‘ενα συγχρόνο δικαστήριο.Εξάλλου δεδομένου οτι οι Ναιτές ειίχαν απωλεσει την “Ουτρέμερ πριν την διαλύση τους το αρχειακο υλικο για την δράση τους έκει χάθηκε μαζί με τα κάστρα τους καθώς ενα απο τα πρώτα σημάδια ότι ενας στρατός χάνει τον πόλεμο είναι ότι καταστρέφει/καεί τα αρχεία του συνέβη και στην Ελλάδα το 1941…Αλλώστε ο Φιλιππός απέδειξε την ειλικρίνια του με την Σταυροφορία που ΔΕΝ έκανε .Επιπλέον αν οι Ναίτες ήταν “αιρετικοί” για ποίον άραγε λόγο ο Σαλάλ ελ Ντίν (Σαλαντίνος) μέτα το Χαττίν 1187 εκτέλεσε κάθε Ναίτη και Ιωαννήτη που συνέλαβε ενώ δεν έκανε κάτι αντιστοίχο με τους υπολοιπούς Χριστιανούς αιχμαλώτους; Το ενδιαφέρον είναι ότι η υπολοιπη Εύρωπη πήραν τόσο “σοβαρά” τις “αποδειξεις” του Φιλιππου ωστε εκτός απο τις υπο γαλλικό έλεγχο Νεάπολη και Κυπρό οι αποφάσεις του για σύλληψη κτλ των Ναίτων ΔΕΝ εκτέλεστήκαν καθώς α) στην Αγγλιά Ουαλια και Ιρλανδία οι γηραιοτέροι συνταξιοδοτθηκάν και οι νεοτέροι εντάχθηκαν έκοντες ακοντές στους Ιωαννήτες β)στην ευρισκόμενη υπό Αγγλική κατοχή/ εμφυλίο πόλεμο Σκωτια οι Ναίτες αυτοδιαλύθηκαν και το κάθε μέλος τους υποχρεωθήκε να τραβηξει τον δικό του δρόμο μέσα στο χάος….πιθάνον οι περισσοτέροι να κατέληξαν μισθοφόροι στο στρατο του Μπρούς, μέλλοντα Βασιλιά της Σκωτιας καθώς στρατιώτης ήταν το μονο επαγγελμα που ήξεραν να κάνουν γ) Στην Ισπανία/ενισχύσαν τις υπάρχοντα Στρατιωτικά Μοναστικά Ταγμάτα ,δ) στην Πορτογαλία οι υπάρχοντες Ναίτες σχηματήσαν ενα νέο Μοναστικό Τάγμα ¨”Το Τάγμα του Ιησού” στο οποίο ανηκάν ο Ερρικός ο Θαλασσοπόρος και…ο πεθέρος του Χριστοφόρου Κολόμβου ε) στην Ιταλία εκτος Νεάπολεως οι Ναίτες εντάχθηκαν στους Ιωαννήτες…Συμπέρασμα σε μεγάλο βαθμο οι Ναιτές εντάχθηκαν σε άλλα Χριστιάνικά Μοναχικά τάγματα η σχηματισαν ενα δικό τους ή απλώς παρέμειναν πολεμιστές….Περιέργη αντιμετωπισή για σατανιστές” στο Μεσαιώνα έτσι δεν είναι τα υπολοιπά περι εισόδου σε συντεχνείες/μασόνια ΔΕΝ ισχύουν καθώς ούτε καν οι ιδίοι οι μασόνοι τολμούν να ισχυρισθουν ότι είναι πνευμαικοι απόγονοι των Ναιτών “απλώς” ισχυριζόνται οτι έχουν επηρεαστει από αυτους…Εξάλλου αυτη η θεωρια ΔΕΝ έχει αποδεκτή απο ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ Το πιο ενδιφέρον όμως είναι τί έγινε μετά την εκτελεση των Ναιτών καθώς ειναι προσωπική απόψη του γράφοντος ότι υπάρχει Θειά Δικαιοσύνη στον Κόσμο ή οποια απλώς λειτουργεί με τους δικούς της ρυθμούς ουτε ο Πάπας εζησε πολυ ούτε ο Φιλιππός εξήσε πολύ για να απολαύσιε τα οποιά ωφέλη απο τη δολοφονία των Ναιτών αλλά ,μέσα σε διαστήμα ένος έτους μετα την διαλύση των Ναίτων και οι δύο ήταν νεκροί (μάζι με τον συμβούλο που έπαιιξε τον δικό του μαύρο ρόλο ) και ίσως να μην είναι τυχαίο το γεγονός ότι και τα τρία αρσενικά παιδία του Φιλιπου θεωρούνταν ¨”καταραμένα” και οτι o θάνατός του τελευταιού απο αυτά οδηγήσε την Γάλλια στην δίνη του Εκατοντααετούς Πολέμου..Αν θελει ο κ, ανδρεάδης ας παρούσι’ασει τις πηγές του..
ΥΓ Σε ερώτηση γιατι κάθομαι και γράψω για αυτό το μάλλλον άχαρο θέμα η απάντηση είναι για τουλάχιστον έναν εδω πέρα η ΄φράση η υπερασπιση της Ιστοριάς και της δικαιοσύνης δεν είναι άδεια φράση και είναι δικαίο να υπερσπιστιεί κανείς κάποοιοιν που δεν μπορει να υπερασπιστεί τον ευατο του ενώ κατηγορείται για κάτι που δεν έχει κάνει…..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου