Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

ΧΑΖΑΓΟΥΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΟΞΟ 1789

 

«Γερμανικό Πραξικόπημα και Γαλλική Επανάσταση» του Αυγερινού Χατζηχρυσού


Γιάννης Ζωγράφος said

Ένα βλακώδες και ανιστόρητο άρθρο — ένα μόνο σημείο από τα πολλά που μπορεί κανείς να σχολιάσει: ευτυχώς που δεν επεκράτησαν οι αρχές της Γαλλικής Επανάστασης, η οποία κατέληξε με εκτελέσεις και σφαγές, τελικά και του ίδιου του αρχιδολοφόνου Ροβεσπιέρου, και στην Ναπεολοντική δικτατορία και μετά αυτοκρατορία — αυτά μας πουλάει ο χαζός που το έγραψε;
Και να μην ξεχνάμε, εμείς εκλέξαμε αυτούς που δανείστηκαν τα ποσά εν ονόματι της χώρας μας, και εν μέρει πολλοι (όχι όλοι βέβαια) πήραν μέρος στο φαγοπότι του οποίου σήμερα καλούμεθα να πληρώσουμε τον λογαριασμό.
Τα περί νεοφιλελευθερισμού είναι πρόσθετες βλακείες, και δεν έχουν να κάνουν με τα δάνεια που πήραν οι δικοί μας δημοκρατικά εκλεγμένοι αντιπρόσωποι εν ονόματι της χώρας.
Αυτό που απομένει είναι εάν θα σοβαρευτούμε και δημιουργήσουμε μία οικονομική βάση που παράγει πλούτο για την χώρα και την κοινωνία. Το πως είναι το ζητούμενο. Πάντως όχι εκλέγοντας ένα αλήτη, πλουσιόπαιδο που δεν έχει δουλέψει ποτέ στην ζωή του, είναι παθολογικός ψεύτης, και μας το παίζει Αριστερός . . .

  • Κερκυραίος said

    Αυτό έχεις καταλάβει και έχεις συμπεράνει εσύ από το ρεύμα του Διαφωτισμού και την Γαλλικής Επανάστασης;
    Τρομοκρατία και Ναπολεοντια δικτατορία; Αυτό ήταν όλο;
    Από τι έχεις μορφωθεί; Από παραθρησκευτικά ακροδεξιά κόμικς;
    Και έχεις και όλο το αλήτικο θράσος του αμόρφωτου πανύβλακα να αποκαλείς και τον αρθρογράφο χαζό!
    Αλλά τόσο αστοιχείωτος που δεν ξέρεις ούτε τι είναι νεοφιλελευθερισμός!
    Και ούτε βέβαια έχεις πάρει χαμπάρι το παραμικρό για κοινωνικο-οικονομικά συστήματα!
    Μας ζητάς και σοβαρότητα, μάλιστα ένας γελοίος
    να παράγουμε πλούτο αλλά χωρίς να ξέρεις πως
    με μόνο επιχείρημα να μην εκλέξουμε έναν «αλήτη, πλουσιόπαιδο που δεν έχει δουλέψει ποτέ στην ζωή του, είναι παθολογικός ψεύτης, και μας το παίζει Αριστερός . . .»
    Άει χάσου ρε τρύπιε τενεκέ!
    Την είδες και … «γνώμη και άποψη»!

    • Γιάννης Ζωγράφος said

      Δεν θα σου κάνω την τιμή να σου απαντήσω αριστερο-φασιστόμουτρο, αρκει να σου πω ότι εάν κάποιος είναι αστοιχείωτος, δεν είμαι εγώ: ο Διαφωτισμός είχε πολλά σκοτεινά στοιχεία, προφανώς η ημιμάθειά σου δεν τα έχει πίασει . . .
      Φαντάζομαι θα έχεις τα ίδια να πεις και για την Κομμουνιστική Επανάσταση του 1917, και τα μερικά εκατομμύρια θύματα της
      [εγώ δίδαξα ιστορία για χρόνια σε ορισμένα από τα πιό σοβαρά πανεπιστήμια εκτός της χώρας μας]
      Και η βλακώδης σου προσέγγιση, και πολλών άλλων του είδους σου που κρύβονται πίσω από ιδεολογήματα «κοινωνικο-οικονομικών συστημάτων», έχουν φέρει την οικονομική μας καταστροφή — διότι όλα αυτά κρύβουν το γεγονός ότι εσείς οι αριστερο-φασίστες είσαστε κλέφτες, και δεν σας ενδιαφέρει η τίμια εργασία που παράγει . . . Αυτό εξηγεί γιατί υποστηρίζεις τον αγράμματο καταληψία . . .

    • Κερκυραίος said

      Τι δίδαξες λέει;
      Ούτε σκύλο να μη χέζει το μαξιλάρι σου δεν μπορείς να διδάξεις τενεκέ ξεγάνωτε!

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Γιάννης Ζωγράφος said
      Σεπτεμβρίου 19, 2015 στις 12:36 μμ
      [εγώ δίδαξα ιστορία για χρόνια σε ορισμένα από τα πιό σοβαρά πανεπιστήμια εκτός της χώρας μας]
      Ωραίο ανεκδότο από κάποίον που πέρυσι είχε αποφανθεί » ότι την περίοδο 1941-1945 1 εκ. Γάλλοι ήταν στο Αν.Μέτωπο ..στο πλευρο των ναζί» ΚΑΙ ΑΓΝΟΕΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ 1789!…Tα «πανεπιστήμια» για τα οποία μιλά είναι οι βοίδοσχολές της Τρανσυλβaνίας…
      Και μόνο το γΕγονΌς οτι μιλά για «αριστερο-φασίστες» (αλήθεια μπορεί να μας γράψει με δικά του λογάκια τον όρισμό του φασισμού ή θα γελάνε και οι πέτρες των Αθηνών;) δείχνει ποσο ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΔΟΚΙΣΙΣΟΦΟΣ είναι

    • Συσχολιαστης said

      Αγαπητε κ.Κερκυραιε,θα ηθελα απλα να ρωτησω,οπως και τον κ.Ζωγραφο,οποιος δεν συμβαδιζει στις αποψεις σας ειναι τενεκκες,αστοιχειωτος,και φασιστομουτρο?ειστε και οι δυο μορφωμενα ατομα και θα επρεπε να διατηρειτε ενα επιπεδο στον διαλογο ,διαφωνια σας.Δεν κανω τον εξυπνο απλα η ηρεμια κανει το μυαλο να επιστρατευει σοβαροτερα επιχειρηματα απο αυτα που χρησιμοποιειτε.Ας προσπαθησουμε να ειμαστε φιλικοτεροι μεταξυ μας,ας κανουμε και λαθος δεν πειραζει εδω ο Τσιπρας μας εφερε συμφωνια χειροτερη,μας χρεωσε 90 δις παραπανω και θα τον ξαναψηφισουμε για να του δωσουμε δευτερη ευκαιρια κ.Κερκυραιε…που επρεπε να τον στολιζες κιαυτον με το ωραιο σου ρεπερτοριο.Φιλικα.καλη ψηφο.

    • ARIS said

      ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΑΛΑΙΟΘΕΝ Ο Κ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΧΕΧΕΧΕ

    • Γιάννης Ζωγράφος said

      Αγαπητέ Συσχολιαστή: Ευχαριστώ για την παρέμβαση και ζητώ συγνώμη εάν ενόχλησε ο τόνος μου.
      Το θέμα όμως είναι ότι ο εν λόγω κύριος Κερκυραίος μου εξαπέλυσε μία ad hominem επίθεση διότι αρνούμαι να δω το κόσμο όπως τον βλέπει εκείνος — σημειωτέον ότι προβάλλει μία σειρά κοινοτοπιών (clichés) και με ένα απολυταρχικό τρόπο προσπαθεί να υποβιβάσει αυτούς που δεν συμφωνούν (και ίσως γνωρίζουν κάτι περισσότερο — όπως για την σκοτεινή πλευρά του Διαφωτισμού, τις «δημοκρατικές» πτυχές της Γαλλικής Επανάστασης κτλ.).
      Απλά του λείπει ο σεβασμός γιά απόψεις που μπορεί να διαφέρουν από τις δικές του, αντιδρά δε με ένα τόνο που μόνο απολυταρχικό μπορώ να χαρακτηρίσω, γι’αυτό χρησιμοποίησα όρους όπως «Αριστερο-Φασίστα» (που είναι πλεονασμός διότι ο φασισμός είνα ένα από τα προϊόντα της Αριστεράς…).
      Με εκτίμηση, ΓΣ

    • Κερκυραίος said

      Άκουσε να δεις κύριε συσχολιαστά
      πολιτισμένη και επιπέδου συζήτηση θα κάνω ΜΟΝΟ με όσους είναι στοιχειωδώς πολιτισμένοι και μορφωμένοι
      για τα γίδια που μπαίνουν εδώ μέσα μόνο να κοπρίσουν, έχω μόνο μαγκούρα!
      Δημοκρατία με σεβασμό στις απόψεις σου θα τα αξίζεις για να τα έχεις
      δεν θα τα αξιώνεις σαν ποντικός εξευτελίζοντάς τα!
      Και για να προασπίσω ακριβώς τον πολιτισμό και τον δημοκρατικό με σεβασμό στις απόψεις διάλογο
      τα στέλνω στο διάολο με τις κλωτσιές!
      Γιατί μη μου πεις ότι αυτό το αμόρφωτο γίδι μπήκε γιατί έχει … άποψη!
      Να βρωμίσει μπήκε κάποιον (και κάποιους) που ούτε μιά τρίχα από τ’ @ρχίδια τους δεν φτάνει!

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      ΥΓ «Αριστερο-Φασίστα» (που είναι πλεονασμός διότι ο φασισμός είνα ένα από τα προϊόντα της Αριστεράς…)….
      Συλλογή «διαμάντιων» made by Γιάννης Ζωγράφος
      α) «Αριστερο-Φασίστα»ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΔΟΚΙΜΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟΣ όρος και τον προκαλώ ΞΑΝΑ να μας παρουσιάσει ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ στην οποία υπάρχει ο όρος «αριστερο-φασίστας»
      β) «ο φασισμός είνα ένα από τα προϊόντα της Αριστεράς» για ΄σχέση αίτιου και αιτιατού ανάμεσα στον κοιωνικό δαρβινισμο , ριζοσπαστικό εθνικσμό και την αντεπαναστατκή ιδεολογία του Μαιστρ -ΠΡΟΙΝΤΩΝ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ απο την μια και του ΓΝΗΣΙΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΤΟΥΣ του φάσισμου-ναζισμού από την άλλη δεν γνωρίζει ΤΙΠΟΤΑ ο «πανεπιστιμιάκος» κ. ζωγράφος…ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΓΙΓΑΝΤΑΙΑ ΚΑΕΝΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ….ΓΝΗΣΙΟΣ ΔΟΚΙΣΙΣΟΦΟΣ…»της «σχολής¨»…πλεύρη..

    • Γιάννης Ζωγράφος said

      Κε. Συσχολιαστή: Res ipsa loquitur — δεν νομίζω χρειάζεται να πρόσθεσω τίποτα άλλο, αλλά νομίζω τα παραπάνω αρκούν.
      (ο εν λόγω ίσως χρειάζεται ψυχιατρική υποστήριξη όμως γιατί τον βλέπω στο χείλος του ψυχολογικού γκρεμού, έτοιμος να πέσει . . .)

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    @Γιάννη Ζωγράφο, για την περιπτώση του ισχύει το γελά αυτός με δώδεκα και δεακατρείς με αυτόν καθως η ΠΑΧΥΛΗ ιστορική του άγνοια είναι ΤΡΙΣΧΕΙΡΟΤΕΡΗ απο την (υπάρχουσα μόνο στο ΑΔΕΙΟ του κεφάλι ) άγνοια του συγραφέα,,,,α) οι σφαγές και οι καταλήξη της Γαλλικής Επανάστασης στην Ναπολεόντιο Αυτοκρατορία ήταν ΠΑΡΑ την ιδεολογία της..β).»Δυστυχώς» για αυτόν όμως οι Αρχές του 1789 ήταν αυτές που κέρδισαν στο τέλος,,,Η για να του το εξηγήσω «σε πενηνταράκια» πόσες απολύτες Μοναρχίες γνωρίζει να υπάρχουν στην Ευρώπη;ΜΗΠΩΣ ΚΑΜΙΑ ;Βέβαια απο κάποιον ο οποίος στο παρελθόν έχει ισχυρισθεί οτι την περίοδο 1941-1945 1 εκ. Γάλλοι ήταν στο Αν.Μέτωπο ..στο πλευρο των νάζι ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ (γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ) δεν θα έπρεπε κανείς να έχει απαιτήσεις να ξέρει έστω και στοιχειώδη Ιστορια ,,μόνο τις αρλουμπές των χαζάγουλων…

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    @Συσχολιαστής απο που εως που θεωρείται «μορφωμένος» τουλάχιστον Ιστορικά ο κ. ζωγράφος άπο στιγμή που επιδεικνύει μια ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΓΝΟΙΑ για τα γεγονότα του 1789 και τα μετέπειτα (ας μην αναφέρθω στο «διαμάντι» του για «1 εκ, Γάλλους συμμάχους των ναζί στο Αν, . ή κάτι άλλα φασίζοντα «διαμάντια» περί εθνικισμού για τα οποία έχει γράψει παλαίοτερα) Και μόνο που χρησιμοποεί τον ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΔΟΙΚΜΟ ορο «αριστέρο-φασίστας» ΠΑΝΥΓΗΡΙΚΑ το γέονος ότι ο κ, ζωγράφος ΩΣ ΓΗΣΙΟΣ ΔΟΚΙΣΗΣΟΦΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ «ΜΟΡΦΩΣΗ» ,,,τον ΠΡΟΚΑΛΩ να μας παρουσιάσει ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ στην οποία υπάρχει ο όρος «αριστερο-φασίστας»

    • Γιάννης Ζωγράφος said

      1. Πως κρίνεται ότι έχω άγνοια για τα γεγονότα γύρω από την Γαλλική Επανάσταση; — ένα-δύο σχόλια έχω κάνει, συγκεκριμένα με την κατάληξη αυτής, και δεν νομίζω ότι σφάλλω . . . Τίποτα άλλο. Βάσει δύο λεχθέντων καταλήγετε σε τι γνωρίζω ή δεν γνωρίζω; Θα έλεγα, με όλο τον σεβασμό, ότι αυτό είναι κατ’ ελάχιστον επιπόλαιο (να μην πω ότι δείχνει κακή επιστημονική κατάρτηση…)
      2. Που είδατε ότι ανέφερα περί ενός εκατομμύριου Γάλλων στο Ανατολικό μέτωπο; Η κύρια Γαλλική μονάδα που πολέμησε εντός των SS ήταν η Μεραρχία Charlemagne, και αυτή ήταν ελλειπής (δηλ. μερικές χιλιάδες το πολύ). ‘Αλλο είναι γεγονός είναι ότι η πλειοψηφία του Γαλλικού πληθυσμού ήταν κατά των Άγγλων το 1941 και σ’ένα βαθμό υπέρ των Γερμανών.
      3. Ομολογώ ότι η χρήση από μέρους μου του όρου «Αριστερό-Φασίστας» δεν προέρχεται από επιστημονική ορολογία (ούτε από την Αγία Γραφή . . .), αλλά κατ’ έμενα είναι απόλυτα δόκιμος διότι ο φασισμός προέρχεται από το Σοσιαλιστικό (=αργότερα μετετράπει σε Κομμουνιστικό) κίνημα της Ιταλίας, και μάλιστα ο Μουσολίνι ήταν ηγετική μορφή του Ιταλικού Αριστερού κινήματος. Και βέβαια πολλοί Αριστεροί (προς Θεού, όχι όλοι) συμπεριφέρονται ακόμα και σήμερα με ένα τρόπο που δικαιώνει αυτό τον χαρακτηρισμό (πόσο μάλλον στον παρελθόν…).
      4. Όπως βλέπετε έχω τον σεβασμό να μήν χρησιμοποιώ χαρακτηρισμούς καίτοι πολλές από τις κρίσεις σας είναι απλά λανθασμένες (θέλω να πιστεύω ότι είναι λόγω έλλειψης συγκεκριμένης γνώσης και όχι προπαγανδιστικής προσπάθειας μεθόδου Goebbels) — και να απαντήσω μία απορία σας έχω διδάξει Ιστορία σε ξένα πανεπιστήμια πρώτης γράμμης (δεν θα είμαι πιό συγκεκριμένος) αλλά δεν πάσχω από ιδεοληψίες, οπότε αυτό ίσως ξενίζει σε περιβάλλον σαν αυτό που χαρακτηρίζω ως Αριστερο-Φασιστικό . . .

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
      ο «πανεπιστιακός»κ. ζωγράφος ΣΙΓΟΥΡΑ δενέχει το «γνώθις εαυτον»… κατηγορεί τον συνποτή μου τον Κερκυραίο για ίδελόγικη τύφλωση ενώ αν υπάρχει κάποιος εδώ πέρα που πάσχει από αυτό το νόσημα είναι ΑΥΤΟΣ! Γιατι μόνο ΕΝΑΣ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ σαν και αυτόν δεν θα έβλεπε α)ότι τα συγχρόνα κράτη είνααι οργανωμένα συμφώνα με τιςω αρχές του 1789 (για αυτό τον ρώτησα να μας πει πόσες απόλυτες μονάρχιες υπάρχουνστην Ευρώπη βσημέρα άλλα ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΦΙΚΗΣ ΤΟΥ ΤΥΦΛΩΣΗΣ.) β)Ακομά «αγνοεί»ο κ , ζωγράφος ότι διάφορα ατυχή συμβάντα κατα διάρκεια του 1789 ήταν απόροια των συνιθηκών και όχι της ιδεολογίας του..ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΓΝΩΣΗ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ….
      Επίπλέον ΩΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΤΥΦΛΩΜΕΝΟΣ ΔΟΚΙΣΙΣΟΦΟΣ «καταπίνει την κάμηλον» των ΟΛΟΦΑΝΕΡΗΣ ΙΔΕΙΟΓΙΚΗΣ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΑΡΒΙΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ και «διυλύζει τον κώνωπα» του παρελθόντος του Μουσολίνι «αγνοωντας» το γεγόνος ότι απο την στιγμή που ο Μουσολίνι αποχώρησε από την Αριστερα αποκύρξε και την ίδεολογία της όπως ένας χρστιάνος ο οποίος εξισλαμίζεται παύει να έχει σχέση με τον Χριστιανισμό…Αλιώς ΠΡΙΟΚΑΛΩ το κ. ζωγράφο να μας παρουσίσασει ΕΝΑΝ αριστέρο κοινωνικο δαρβινιστή,,,Επίσης θα ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑ τον κ. ζωγράφο να μας γράψει για τον ρόλο του ΑΝΤΙΔΡΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΩΝ Ντε Μαίστρ και του Τσαμπερλαίν ως ιδεολογικώνπρογόνων του φασισμού σλλα οπώς φάνηκε και από το το γεγονος ότι ο κ, ζωγράφος έκανε τον κινέζο στην αναφορά μου στο Ντε Μαιστρ αυτο και μόνο δείχνει τι είδους «ιστορία»ξέρει ο κ. ζωγράφος αρα θα ήταν χαμένος κόπος νατον ρωτήσω για κάτι που ΔΕΝ ξέρει…
      Επίσης αναρωτιέμαι τι είδους ακαδημαικός είναι ο κ .ζωγραφος όταν ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙ ΕΝΑ ΜΗ ΔΟΚΙΜΟ ΚΑΙ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ ΟΡΟ Ο ΟΠΟΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΓΡΑΜΜΑ όπως αριστεροφασίστας….
      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ όσο ο κ. ζωγράφος είναι «ακαδημαικός» ,,άλλο τόσο έγω,, έίμαι..λεγάτος της Πέμπτης Μακεδονικής Λεγεώνας..Άρα ο κ. ζωγράφος δεν είναι ΠΑΡΑ ΕΝΑΣ ΙΔΕΟΛΓΟΚΑ ΤΥΦΛΩΕΝΟΣ ΔΟΚΗΣΙΔΟΦΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΕΦΟΣΟΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΛΟΦΑΝΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ…ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ Η ΠΑΡΑΦΡΑΖΩΝΤΑΣ ΓΤΟΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΜΑΡΚΙΑΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΥΣΟ ΑΛΛΑ ΣΙΔΗΡΟ.ή όπως λένε και σε μια άλληξ χώρα I do not suffer fools (likde him) gladly
      ΥΓ θα μπορούσα να τον ρωτήσω για τις «σκοτεινές»πλευρές του Διαφωτισμού αλλα ΔΕΝ ενδιφέρομαι να διαβάζω ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΠΟ ΨΕΥΤΟΕΠΙΣΤΗΜΌΝΕΣ σαν γτο κ. ζωγράφο,,,μόνο η αχμενάρβε των SS ταιρίζει σε «επιστήμονες» σαν το κ. ζωγράφο…
    • Αγαπητή 'Άννα α) Συγνώμη αλλά η διαφορά μου με εσένα είναι ότι δεν βρίσκω ότι απαραίτητα ο Διαφωτισμός και ο Χριστιανισμός αποκλείουν εξ΄ ορισμού ο ένας τον άλλο...Π.χ.Ο Παστέρ ήταν ως επιστήμονας "μέτοχος" των ιδεών του Διαφωτισμού και πιστός Χριστιανός ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
    • β) "Απλώ τω λόγω" ΧΩΡΙΣ Διαφωτισμό ΔΕΝ έχουμε Σύγχρονη Επιστημονική Μεθοδολογία και κατά συνέπεια ούτε και  (ανάμεσα στα άλλα) Επιστημονική Ιστοριογραφία. (Οι χρονικογράφοι του Μεσαίωνα και ο Προκόπιος Καισαρείας ΔΕΝ ήταν Επιστήμονες Ιστορικοί ακριβώς για αυτό το λόγο) Και μόνο το γεγονός ότι ο κ, ζωγράφος επιλέγει να  "αγνοεί" αυτό το γεγονός είναι απόδειξη  ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ!
    • γ)Επίσης ο κ ζωγράφος δείχνει ολοφάνερα σημάδια ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΤΥΓΦΛΩΣΗΣ καθώς αντίθετα με ότι ισχυρίζεται Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 1789 τελικά ΝΙΚΗΣΕ καθώς τα σύγχρονα  κράτη στην Ευρώπη είναι οργανωμένα πάνω σε αρχές που απορέουν από αυτήν...Αν φυσικά μπορεί ο κ. ζωγράφος ή οποίος άλλος θέλει ας μας υποδείξει ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΡΧΙΑ στην Ευρώπη ή έστω ΕΝΑ κράτος στην Ευρώπη (εκτός του Βατικανού ή κρατιδίων σαν την Ανδόρα που είναι ειδικές περιπτώσεις) το οποίο δεν είναι οργανωμένο με βάση τις αρχές-απότοκους του 1789 (Έχω προκαλέσει τον κ .ζωγράφο ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ να απαντήσει σε αυτό το θέμα ελπίζω την τρίτη να φιλοτιμηθεί να το πράξει)
    • Σαφώς και όσοι συμμετείχαν στον Διαφωτισμό ΔΕΝ ήταν αλάνθαστοι αλλά ας κρίνει το θέμα ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ και ο κ. ζωγράφος έχει αποδείξει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ πχ. με την ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ επίμονη του  να χρησιμοποιεί ΑΔΟΚΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΠΙΣΤΜΟΝΙΚΟΥΣ όρους όπως "αριστεροφασίστας" και με την εμμονή του να "βαφτίζει" τον φασισμό ,,,"αριστερά" "καταπίνοντας την κάμηλο" καθώς  "ξεχνά" την ΓΟΝΕΙΚΗ σχέση ανάμεσα ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΑ του ακραίου εθνικισμού και του κοινωνικού δαρβινισμού ενώ από την άλλη "διυλίζει τον κόνωπα" του παρελθόντος του Μουσολίνι..."ξεχνώντας"πάλι ότι από την στιγμή που ο Μουσολίνι απαρνήθηκε την Αριστερά απαρνήθηκε και την ιδεολογία της,,,Με την "λογική" του κ. ζωγράφου για τα εγκλήματα των Γενίτσαρων είναι "υπεύθυνος" ...ο  Χριστιανισμός καθώς οι Γενίτσαροι είχαν γεννηθεί και ανατραφεί ως  Χριστιανοί,,,Φυσικά μια τέτοια ερμηνεία είναι ΠΑΡΑΛΟΓΗ..Βέβαια από την άλλη αν ο κ, ζωγράφος μπορεί να καταρίψει αυτά που παραθέτω π.χ. παρουσιάζοντας ΕΣΤΩ ΕΝΑΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΟΠΑΔΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΑΡΒΙΝΣΙΣΜΟΥ τον ΠΡΟΚΑΛΩ να το κάνει....
    • ε)Σε τελική ανάλυση Ιστοριογραφία ΔΕΝ σημαίνει αυτό που είχε πει μια άλλη σχολιάστρια εδώ ότι δηλαδή τάχα Ιστορία σημαίνει ότι ο καθένας γράφει ότι του κατέβει επειδή αυτό του αρέσει να γράφει.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ  : παραθέτουμε μεν ερμηνείες των γεγονότων και των ανθρώπων που συμμετείχαν  σε αυτά ΑΛΛΑ η ερμηνεία ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να στηρίζεται ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΝΤΙΜΗ ΧΡΗΣΗ των στοιχειών -αποδείξεων που διαθέτουμε...ο κ. ζωγράφος ΔΕΝ έχει κάνει τίποτα από αυτά...Καλημέρα σε όλους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου