Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

ZAGLOSS O ΑΝΑΝΔΡΟΣ ΑΛΗΤΑΡΑΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ

 

Το ΗΘΟΣ δεν επιβάλλεται με ΝΟΜΟΥΣ

Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

Ντροπή στη διαχείρηση που επιτρέπει την μπουρδελοποίηση του blog της………

  • Ζάγκλος said

    Ασφαλώς επειδή σε γνωρίζω, με το ντροπή εννοείς εμένα, το αν ο κίναιδος
    με βρίζει συνέχεια και το σπίτι μου όπου λέει είμαι προϊόν οθωμανικού
    δικαίου, αυτό δεν σε ενοχλεί, το ότι επί 6 μήνες τρέχει σαν την πουτάνα
    πίσω από τα σχόλια μου και με βρίζει τούρκο και ναζί, δεν σε ενδιαφέρει,
    το ότι αρνείται την μάπα του ούτε αυτό, ρε συ μήπως είσαι μαλάκας, ή μαλάκας?

    • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

      Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο αγαπητέ……Τώρα βλέπω τον εκδικείσαι με τον χειρότερο δυνατό τρόπο τον Χρήστο, που στο κάτω-κάτω αν θυμάσαι τον είχα προτρέψει να μην σε υβρίζει, αρκεί να έπρατες και εσύ το ίδιο, αλλά ΕΣΥ όμως, δεν άντεξες και ξανάρχισες τους οχετούς σου, συνεπώς είσαι θρασύς και βγαίνεις και από πάνω…..Πίστεψα εχθές ότι είχες στην ψυχή μία στάλα καλοσύνης !!Mea culpa….

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
      οταν το zagloSS ειναι αυτό που ξέκινα την χορο ττων υβρέων να ειναι σιγούρο ότι θα πληρώθει με το ίδιο νόμισμα…
      Δηλάδη για να καταλάβω τώρα το zagloSS εχει δηλώσει ότι είναι οπάδος του χιτλερ και εθνικοσοσιαλιστής δηλαδη ναζι ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ναι ή οχι;αρα τι το πειράζει που το αποκάλω νάζι ή μήπως ειναι κομμουνιστής και δεν μας το λέει;
      Αναρωτίεμαι ποτε θα βρεί τον ΑΝΔΡΙΣΜΟ να στείλει τα προσωπικα στοιχεια ωστε όταν έλθη η ώρα να τα πούμε και απο κοντά στον Σφακιανακή και με την Ιντερπολ παρεά…Τόσο ΑΝΑΝΔΡΟ είναι το zagloSS;

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
      Εγω πάντως έχω ξανάπει ότι ο Ιωάννης είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ …Αυτός πίστευε ότι το zagloSS μπορύσε να έχει μια τόση δα στάλα καλοσύνης στην ΜΑΥΡΗ ψύχη του…εγω πάλι ΠΟΤΕ δεν το πίστευα….
      ΑΛΛΑ Μάρτυς Εκειίνος στον Οποίο θα παραδώσω την ψύχη μου για να την κρίνει άναλογα με τα έργα μου κσι τις σκέψεις μου..θα ήμουν ΕΥΤΗΧΗΣ να ήμουν εγώ ΛΑΘΟΣ και αυτος ΣΩΣΤΟΣ ….ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ
      «Λυπάται η ψύχη μου μέχρι θανάτου¨»…Βίβλος

    • Αννα said

      Ζάγκλο χαίρομαι πού θεωρείς βρισιά τον χαρακτηρισμό «Ναζί».Από την άλλη όμως δηλώνεις υπερήφανος πού είσαι…Ναζί!!😲😳

    • Ζάγκλος said

      Δεν δήλωσα ποτέ μου ότι είμαι ναζί, αυτό είναι μια αθλιότητα των κομμουνιστών,
      είμαι Εθνικοσοσιαλιστής, δηλαδή αγαπώ το Έθνος μου και είμαι kοινονιστης,
      δεν περιμένω βέβαια να το καταλάβεις γιατί την ίδια ερώτηση μου
      την έχεις κάνει τρεις φορες, πες μου τι θέλεις να σε απαντήσω?
      National Sosialist, Εθνικός Kοινονιστης
      Το Ναζί δεν είναι βρισιά για αυτούς που είναι (Γερμανούς) αλλα τίτλος τιμής

    • Αννα said

      Εύχομαι.Από την αλλη ΔΕΝ ΑΠΟΚΗΡΥΣΕΙΣ τα εγκλήματα τού Χίτλερ ως παλιά ξυνά σταφύλια την ίδια στιγμή πού σού φαίνονται ολόφρεσκα άλλα,αλλων, παλαιότερα, καί μάλιστα σφοδρώς ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΑ κατά μερικές χιλιετίες.
      NA(tional)soZIalsmus.Το ΝΑ.ΖΙ. είναι αρκτικόλεξο.

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
      Ζάγκλος said
      Νοεμβρίου 7, 2015 στις 8:55 μμ
      Δεν δήλωσα ποτέ μου ότι είμαι ναζί, αυτό είναι μια αθλιότητα των κομμουνιστών,
      είμαι Εθνικοσοσιαλιστής, δηλαδή αγαπώ το Έθνος μου και είμαι kοινονιστης,
      δεν περιμένω βέβαια να το καταλάβεις γιατί την ίδια ερώτηση μου
      την έχεις κάνει τρεις φορες, πες μου τι θέλεις να σε απαντήσω?
      National Sosialist, Εθνικός Kοινονιστης
      Το Ναζί δεν είναι βρισιά για αυτούς που είναι (Γερμανούς) αλλα τίτλος τιμής
      το zagloSS »έχει πλάκα Ο όρος ΝΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΜΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ NATIONAL SOSIALIST ΔΗΛΑΔΗ ΕΘΝΙΚΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΑΓΜΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΓΛΩΣΣΑ …
      ΥΓ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΝΕΡΠΟΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ Η ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΝΔΡΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΤΟΥ; …

Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

Καλώ τον Χρήστο να στείλει άρθρο στο olympia.gr που να έχει να κάνει με την ελεεινή επίθεση που του γίνεται και κάτω από την μέση….Ένας πραγματικός Έλληνας ουδέποτε θα επέλεγε αυτόν τον ντροπιαστικό και ταπεινωτικό δρόμο της θρασυδειλίας, της ντροπής και της Υπεκφυγής…. Δυστυχώς βλέπω η διαχείριση απούσα παντελώς…

  • Ζάγκλος said

    Who cares για την γνώμη ενός ανόητου

  • Ζάγκλος said

    Πιστεύεις ρε βλάκα ότι η χριστίνα δεν έχει ήδη στείλει μήνυμα?
    Μα αυτός με βρίζει το σπίτι ρε μαλακα κωλόγερε δεν το βλέπεις?

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
    Οταν θα έλθη ή ώρα θα με δεί το zagloSS ..o καλός στρατηγός επιθεθεται την ώρα που θέλει αυτός και όχι οι αντιπάλοι του,,Σιγα μην ο Αλεξάνδρος έκανε επίιθεση όταν ήθελαν οι Περσες ή ο Ναπολέων ο Α! να έκανε επιθέση ‘όταν ήθελαν οι Αυστριακοι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου