Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

zagloSS Ο ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΩΝ ΑΛΗΤΑΡΑΣ

 

Ο Γιούνκερ που μας ζητάει να παραδώσουμε το Αιγαίο στους Τούρκους.. ξέχασε να μας πει για τους αγώνες της χώρας του για ένα Ποτάμι..

Αννα said

Ζάγκλο ο Χρήστος Βούλγαρης ο οποίος γράφει με το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ του ταιριάζει να πεί σε όσους γράφουμε με ψευδώνυμο ότι κρυβόμαστε. Κι ΟΧΙ το αντίστροφο….
Ζάγκλος είναι το επώνυμό σου;

  • Ζάγκλος said

    Ρε μάγκες, ρε ελληνόπουλα, ρε συνσχολιαστές, πάρτε μάτι ένα
    πράμα που αρνείται τις φωτό που έβαλες στο Facebook του!
    Κόψτε φάτσα και βγάλτε συμπέρασμα, λεπτός λαιμός,
    λεπτά χεράκια και φαρδύς πλατύς κώλος!
    Αυτό το πράμα κρύβεται πίσω από ένα laptop και βρίζει σχολιαστές
    που δεν συμφωνούν μαζί του, βασικά όλο το blog τον φτύνει,
    αλλα αυτός σαν κίναιδος που είναι, λέει ψιχαλίζει!
    Συγγνώμη αν ενοχλώ, αλλά αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε,
    δεν μπορεί ο ερμαφρόδιτος να μας λέει οι φωτογραφίες
    στο Facebook του δεν είναι δικες του!

  • Ζάγκλος said

    Άννα στα παπάρια μου αν γράφει με το όνομα του,
    εγώ βάζω την φωτογραφία μου, αυτός αρνείται τις
    φωτογραφίες του στο Facebook και εσένα τι σε κοφτη?

  • EXEIΣ ΕΝΑ ΣΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΡΕ ZOYΡΛΕ said

    ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΜΕΛΙ ΣΤΑΖΕΙ :D

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Αναρωτίεμαι για πόσο ακόμα το zagloSS θα κρβεται πίσω από το λαπτοπ του και δεν θα στείλει τα στοιχεία του για να γνωσιρτούμε και απο κοντα…στον Σφακιανάκη,,,ΠΟΣΟ ΑΝΑΝΔΡΟΣ είναι;

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Ο/Η ΒΑΣΙΛΗΣ λέει:
    Ιανουαρίου 14, 2011 στο 22:26
    Aιτών προς -http://www.ypes.gr
    Mάθε την ερμηνεία άσχετε της έννοιας φιλέλληνας.
    Θα τρίζουν τα κόκαλα αυτών και οι δρόμοι με την ονομασία τους με την εξίσωση τους με το «jens» το διακινητή της θεωρίας Φόλμεράουερ!!!!!!!!
    Ελεος μίασμα !!!!!!!!
    Σεβάσου τη μνήμη αυτών που πέθαναν για την ελλάδα φλύαρε μπουρδολόγε και αυτοπροσδιοριζόμενο.
    Ο/Η Zanglos λέει:
    Ιανουαρίου 15, 2011 στο 09:53
    Μίασμα είναι η ξεκωλιάρα μάνα σου, και εσύ ένας μπάσταρδος αγνώστου πατρός.
    Την Ελληνική ιστορία την γνωρίζω καλύτερα από σένα, αλλα γιατί? Διαγωνισμό θα κάνουμε?
    Δεν βρήκε έναν Σουηδό ο Jens, παρα δυο συνειδητούς Έλληνες τον Zanglo και τον Ανδρέα που ζητήσανε συγγνώμη για το γουρούνι βασίλη που ντροπιάζει την Ελλάδα.

  • Ζάγκλος said

    Τιμή μου που αναδημοσιεύεις τον διάλογο που είχα πριν 5 χρόνια με
    έναν βαρεμένο, αλλα γιατί το κανεις αυτό? Για να με θίξεις?
    Μα δεν μπορείς γιατί έχω ανεπτυγμένο το αίσθημα δικαιου και οποιον
    βρίζω όπως την ξεκωλιάρα βουλγάρα, έχω δίκιο, το αξίζουν,
    μονο αυτή την γλώσσα καταλαβαίνουν.
    Εσύ φουκαρά, τι ψάχνεις να βρείς?
    Άντε κάνα χαμομηλάκι και άραξε, πίθηκα.
    Ο Jens ήταν ένας Γερμανός πολύ φιλέλληνας και ευγενικός που μιλούσε
    Ελληνικά και τον επιτέθηκε με ύβρεις χωρίς λόγο, κατάλαβες βλάκα?

  • Ιωάννης Ο Κυπαρχειότερος said

    2011 μόνο….?? Δε φτουράς… Εγώ έχω και παλιότερα !!!

  • Ζάγκλος said

    Μα δεν ντρέπονται καθόλου ρε γαμώτο μου, βρίζω, ναί βρίζω,
    δέρνω γαμώ τα πάντα, αλλά ποτέ μου δεν βρίζω χωρίς λόγο.
    Αυτό ο πίθηκας βάζω στοίχημα έψαχνε με τι ώρες να βρει κάτι
    να με θίξει και βρήκε, αλλά γιατί όμως βρίζω τον αλήτη βασίλη?
    Αυτό δεν μας το λέει ο πίθηκας, ήθος και λογική, πίθηκα δηλαδή!

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Μάλλον ο αιτών προς ypes.gr θα ντροπιάσει την Ελλάδα, αν λάβει την ελληνική υπηκοότητα….

  • Ζάγκλος said

    Σιγά σιγά την βγάζεις την μάσκα σου, αποδέχεσαι τακτικές του
    βασίλη περί Ελληνικής υπηκοότητας, δηλαδή δεν είμαι Έλληνας.
    Ξέρεις μπορείς να με βρίσεις τα πάντα και μπορεί να μην θυμώσω,
    αν αμφισβητήσεις όμως την Ελληνικότητα μου όπως έκανε
    ο βασίλη και η βουλγάρα, θα σε γαμήσω το σπίτι μίασμα.

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Μα η ελληνικότητά σου …. βλαχοσουηδέ, , όπως διαπιστώνω αμφισβητείται από τους νόμους του Ελληνικού κράτους!!Τελικά τι σχέση μπορεί να έχει ένα δημιούργημα των Βίκινγκς με την Ελλάδα??Μήπως όση ο Φάντης με το ρετσινόλαδο??

  • Ζάγκλος said

    Δεν είμαι βλάχος, ούτε η Ελληνικότητα μου αμφισβητείται από τους νομους του κράτους,
    ΔΕΝ είμαι δημιούργημα τον Vikings, αλλα εσύ είσαι μια πουτάνας γέννημα,
    σε αποκάλυψα και σένα, με ένα σμπάρο δυο πουσταριά.
    Ο φάντης με το ρετσινόλαδο δεν ξέρω, αλλα το κομπολόι μου με το φουγάρο σου, ίσως.

  • Ζάγκλος said

    Η τακτική σου ήταν από καιρό με το γλυκό να με προβοκάρεις να βρίσω,
    μπας και με κάνουν ban από το blog, όταν δεν σε έκατσε άρχισε
    να δείχνεις το βρομερό πρόσωπο σου φαφούτη κωλόγερε!
    Χα..χα..χα.. σκούπισε τα σάλια σου τώρα με τα τρεμάμενα ρυτιδωμένα χερια σου,
    και προσπάθησε να καταλάβεις μια έννοια για σένα δυσκοίλια, μερικοί
    άνθρωποι έχουν τέτοιες αρχές δικαιου, ευγενείας, ειλικρίνειας,
    αυθορμητισμού και πατριωτισμού, που είναι ΑΝΙΚΗΤΟΙ!!!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Εμένα ας μου επιτραπεί να σημειώσω ότι ο ΣΟΥΗΔΟΣ ΝΑΖΙ zagloSS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ..
    Καθώς
    α) Βρίζει το Ορθοδόξο Χριστίανικο Δόγμα, το θρήσκεύμα της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ..
    β) ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ «ΒΥΖΑΝΤΙΟ¨ ΥΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΥΧΑΙΑ ΑΡΑΓΕ ΓΕΡ,ΜΑΜΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΞΕΠΛΥΜΑΤΑ
    γ) ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ…
    δ) ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Π,Χ, ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΒΑΓΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Η Αθήνα στις πιο δημοφιλείς πόλεις του κόσμου για το 2016
    Ζάγκλος said
    Οκτωβρίου 1, 2015 στις 3:37 μμ ”..Η λίστα του trivago προκύπτει από τη λίστα της μηχανής αναζήτησης
    και από τη σύγκριση των ξενοδοχειακών τιμών..”
    Καμια σχέση με την πραγματικότητα, ταξιδεύω συχνά σε πολλές χώρες,
    η Αθηνα είναι νομίζω η χειρότερη ευωπαϊκή πόλη (τσιμεντούπολη)
    Άρα πόσο «έλληνας» μπορεί να είναι όταν προβάλει την ίστορια και την θρήσκεία του λαου μας προσβάλει το ίδιο μας το έθνος με κάθε ευκαίρια ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΥΜΝΕΙ ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΖΙ; MΗΠΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ; ΜΗΠΩς ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΗΔΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΛΑΤΡΗΣ ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΕΜΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ;
    ΥΓ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ZAGLOSS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΑΝΤΡΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝ ΕΙΧΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΑ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ…ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΝΔΡΟΣ ΩΣΤΕ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΤΟΥ…ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΟΧΙ ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΕΨΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΕΙΝΑΙ…

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Ζάγκλος said
    Νοεμβρίου 7, 2015 στις 8:28 μμ
    Δεν είμαι βλάχος, ούτε η Ελληνικότητα μου αμφισβητείται από τους νομους του κράτους,
    ΔΕΝ είμαι δημιούργημα τον Vikings, αλλα εσύ είσαι μια πουτάνας γέννημα,
    σε αποκάλυψα και σένα, με ένα σμπάρο δυο πουσταριά.
    Ο φάντης με το ρετσινόλαδο δεν ξέρω, αλλα το κομπολόι μου με το φουγάρο σου, ίσως.
    Ζάγκλος said
    Νοεμβρίου 7, 2015 στις 8:40 μμ
    Η τακτική σου ήταν από καιρό με το γλυκό να με προβοκάρεις να βρίσω,
    μπας και με κάνουν ban από το blog, όταν δεν σε έκατσε άρχισε
    να δείχνεις το βρομερό πρόσωπο σου φαφούτη κωλόγερε!
    Χα..χα..χα.. σκούπισε τα σάλια σου τώρα με τα τρεμάμενα ρυτιδωμένα χερια σου,
    και προσπάθησε να καταλάβεις μια έννοια για σένα δυσκοίλια, μερικοί
    άνθρωποι έχουν τέτοιες αρχές δικαιου, ευγενείας, ειλικρίνειας,
    αυθορμητισμού και πατριωτισμού, που είναι ΑΝΙΚΗΤΟΙ!!!
    ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΣΟΥΗΔΟΝΑΖΙ ΤΟΥΡΚΟΛΑΤΡΗ ZAGLOSS..ΗΘΟΣ ΑΛΗΤΗ! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ «ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ» ΩΣΤΕ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ…ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ΑΝΑΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΚΥΝΑΙΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΥΝΑΙΔΟΣ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ! ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΜΗΝΥΣΗ,ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ …ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ…ΠΟΤΕ ΤΟΥ Η ZAGLOSS ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΣΤΩ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΠΟΣΩ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΑ ΣΟΥΗΔΟΣ ΝΑΖΙΙΣΤΗΣ ΥΜΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΘΩΜΑΝΩΝ…

  • ΕΝΑΣ ΒΙΣΑΛΤΗΣ(ΣΓΤΜ) said

    Α,για μια στιγμή!! Εδώ έχουμε να κάνουμε με κάποιον συσχολιαστή από το ΟΛΥΜΠΙΑ που ομολογεί ότι δίνει 10 ευρώ σε αγγλικό σάιτ και μαθαίνει τα «ντεταίλ του» ,μπήκε μέσα στο φέιςμπούκ,πήρε φωτογραφίες,τις δημοσιεύει χλευάζοντας τον αντίθετο σε απόψεις συσχολιαστή του στο σάιτ ΚΑΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΟΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ;Για μια στιγμή ,χιούστον …???? Οσο για τα γραφόμενά του τί να πεί κανείς..Εγώ είχα ανεβάσει -και ευχαριστώ και το ολυμπια – ένα άρθρο για την εκτέλεση στο στρατόπεδο Παύλος Μελάς 40 Νιγριτινών ομήρων 18-25 χρονών από όσους μαζεύτηκαν στην πλατεία μετά από εντολή των γερμανών και επιλέχθηκαν από ταγματασφαλίτες σαν τον παπούλια(ζαπρούδη) σαν αντίποινα απο τον γερμανικό στρατό κατοχής και είχα και τον ζάγκλο να υπερασπίζεται τους ταγματασφαλίτες, Τώρα στα σοβαρά θα έχουμε να κάνουμε με ένα τέτοιο ψυχωτικό;Το επόμενο ποιό θα είναι;Μα προφανώε να βάλει στο στόχαστρο όποιον του την βαράει και να δίνει 10 ευρώ σε αγγλικό σάιτ και να βρίσκει φωτογραφίες και να τις δημοσιεύει χλευάζοντας ;Αυτά δεν τα κάνει ούτε ένας ελληνόφωνος υπερασπιστής των γερμανοτσολιάδων να του πείτε..Κάπως αλλιώς τα λένε στο χωριό μου.Η λέξη αρχίζει από π και καταλήγει σε ουστιές..

  • Ζάγκλος said

    Αγαπητέ φίλε Βισάλτη, δεν θυμάμαι το άρθρο σου και τις θέσεις μου για να
    πάρω θέση, λυπάμαι, αλλα σε καμια περίπτωση ΔΕΝ μπορεί να είναι όπως τα λες.
    Στην σύγκρουση μου με την βουλγάρα χριστίνα πρέπει να μάθεις.
    Επί μήνες με τρέχει πίσω από τα σχόλια μου και με βρίζει καθώς και την
    οικογένεια μου, στο τέλος μπήκα στο Facebook του και είδα ένα ποντικό
    όπου κρυβόμενος πίσω από το laptop του βρυχάται σαν λιοντάρι.
    Για πες μου εσύ τι θα έκανες? προσπάθησα να τον αγνοήσω αλλα έγινε
    επιθετικότερος, εχθές λόγου χάρη, ανέβασε ισα με 50 (συνολικά)
    σχόλια όλα σε μένα με το ίδιο υβριστικό περιεχόμενο.
    Δεν λέω να γίνουμε φίλοι και να πάρεις την θέση μου, αλλα σαν
    άνδρες πρέπει να έχουμε κρίση και αίσθημα δικαιου.
    Με το να δημοσιεύσω φωτό που υπάρχει στο διαδίκτυο δεν είναι παράνομο,
    αλλα είναι φοβερα κατινίστικο να αρνείται την φύση του ο βούλγαρος κίναιδος.

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΥΓ ΠΟΤΕ Ο ΞΕΣΤΙΠΩΤΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΖΙ ZAGLOSS ΘΑ ΑΠΟΚΥΡΗΞΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΒΡΙΖΕΙ …ΜΗΠΩΣ ΠΟΤΕ; ΜΟΥ ΑΡΕΙΣΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΗΔΗ ΝΑ ΚΛΑΩΟΥΡΙΖΕΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ…ΤΟΣΟ «ΑΝΔΡΑΣ» ΕΙΝΑΙ..ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΜΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΓΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΝΤΕΡΠΟΛ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ…ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ZAGLOSS

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
    ΥΓ2 ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Ο ΥΜΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΧΩ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΓΕΓΟΝΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΞΕΤΣΙΜΠΩΤΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΥΒΡΕΙΣ…ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΞΕΜΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ ΗΜΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ…
    ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ZAGLOSS ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ…
    ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΝΑΖΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟ ΥΒΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟ ΟΠΑΔΟ ΤΩΝ ΝΑΖΙ..
  •  

    Αννα said

    Με κόφτει Ζάγκλο φίλε μου όταν με κοροιδεύουν.Μού(μας) λές (εσύ πού γράφεις με …ψευδώνυμο) ότι κρύβεται ο Χρήστος ο οποίος γράφει με το πραγματικό του όνομα😳…!

  • Ζάγκλος said

    Άκουσε Άννα, για σένα εγώ είμαι ναι μεν αλλά, το αυτό είσαι και εσύ για μένα.
    Η διαφορα μας (μια από τις εκατοντάδες) είναι ότι εγώ έχοντας ένα ισχυρό
    αίσθημα δικαίου, μπορεί να μαλώσω και με τον αδελφό μου όταν είναι λάθος,
    εσύ γλείφεις την βουλγάρα γιατί ντεμέκ είστε χριστιανοί, ενώ εγώ δεν είμαι.
    Άκουσε το ιστορικό και συλλογίσου σαν ελεύθερος άνθρωπος, νομίζω ότι μπορείς.
    Στους μήνες που είμαι στο blog, όταν δήλωσα τις θέσεις μου σαν Εθνικοσοσιαλιστής
    και κριτής του χριστιανισμού, έκτοτε άρχισε να με ακολουθεί ΣΕ ΟΛΑ τα σχόλια μου
    η βουλγάρα να με προκαλεί και να με βρίζει. Τον έβρισα και εγώ αλλα δεν βοηθησε, προσπάθησα να τον αγνοήσω, αλλά γινόταν ακόμη επιθετικότερος, μετά σκέφθηκα
    ότι ή πρέπει να φύγω από το blog, ή θα πρέπει να κάνω κάτι δραστικό!
    Πλερώνοντας λοιπόν 10 ευρώ σε ένα αγγλικό site, έμαθα όλα τα detail του,
    επίσης κοίταξα στο Facebook όπου έχει αναρτήσει πολλές φωτό και μερικές
    όπως αυτές που ανεβάζω όπου γραφει είναι από τις διακοπές του στην Ελλάδα.
    Τώρα η αδερφή αρνείται ότι είναι αυτός, πράγμα που είναι αστείο και εσύ
    ανεβάζεις τους πόντους του γιατί γραφει με το όνομα του, λοιπόν? γράφοντας
    κανεις με το όνομα του δικαιούται να είναι μαλάκας και προβοκάτορας?
    Ποτέ μου δεν τον έχω προβοκάρει, το μόνο που ζητω είναι να σταματήσει να με
    βρίζει εμένα και το σπίτι μου λέγοντας ότι είμαι προϊόν οθωμανικού δικαίου!
    Κατάλαβες καλή μου?
    Φοβάμαι ότι δεν κατάλαβες και ούτε θα καταλάβεις γιατί δεν θέλεις και δεν μπορείς! Χα..χα..χα.. δεν πειράζει, καλή καρδιά και καθαρή συνείδηση είναι το A και το Ω
    Αν δεν σταματήσει, έχω έναν άσσο στο μανίκι μου!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
    Ο ΞΕΤΣΙΠΩΤΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ …ΕΧΕΙ ΘΡΑΣΟΣ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙΩ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΥΒΡΕΙΣ …ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑ…ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΟΠΑΔΟΥ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΙΝΤΕΡΠΟΛ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΜΤΡΟΜΙΚΟΥ ΕΓΓΛΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ….ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΘΑ ΤΟΥ ΓΙΝΕΙ Η ΧΑΡΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ,..ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΟΧΙ
  •  

    panos diakos said

    Ο Σεβάσμιος Μητροπολίτης Φλωρινης Αυγουστινος μετά δακρύων έλεγε:
    …Aν και δεν είμαι Mικρασιάτης, Πόντιος η Θρακιώτης, εν τούτοις μικρός έζησα το δράμα της Mικράς Aσίας.
    Όταν στο μικρό μου νησί την Πάρο, ήρθαν οι πρόσφυγες. Xτύπησαν οι καμπάνες, έκλεισε το σχολείο και βγήκαμε όλοι έξω στην προκυμαία. Tο καράβι που τους έφερε έριξε την άγκυρα και βγήκαν όλοι έξω.
    Tι να θαυμάσεις; Πειναλαίοι, ρακέντυτοι, με την ψυχή στα δόντια, κρατούσαν όλοι εικόνες της Παναγίας μας, των αγίων και ιερά σκεύη.
    Tο σημερινό μνημόσυνο δεν είναι ένα κοινό μνημόσυνο.
    Δεν γίνεται και δεν ενδιαφέρει μόνο πέντε, δέκα οικογένειες με τους συγγενείς και τους φίλους τους, αλλά ενδιαφέρει όλον τον Eλληνικό λαό. Όπου υπάρχει αίσθημα και ένστικτο πατριωτικό. Eκτός αν γίνουμε χαϊβάνια και κτήνη, ανάξιοι να λεγόμαστε Eλληνες και Xριστιανοί.
    H Mικρασιατική καταστροφή είναι μια μεγάλη συμφορά του Eλληνισμού για την οποία πρέπει να την θρηνήσουμε.
    Tι πρώτο, τι δεύτερο, τι τρίτο να θυμηθώμεν την ημέρα αυτή.
    Xιλιάδες, εκατομμύριο είναι οι σφαγιασθέντες ως αρνία από την μάχαιρα των υιόν της Άγαρ.
    Eπικεφαλής δε όλων αυτών των μαρτύρων της φυλής μας είναι ο Aμβρόσιος Kυδωνιών, που τον έθαψαν ζωντανό μέσα στον τάφο.
    Eπικεφαλής αυτών είναι ο αλησμόνητος Xρυσόστομος Σμύρνης. Tον σκότωσαν με άγριο τρόπο και με το αίμα του έβαψε τα γκαλτερίμνια της Σμύρνης.
    Eπικεφαλής αυτών των μαρτύρων είναι γυναίκες, άνδρες, παιδιά που εσφάγησαν.
    Eδώ στην Πτολεμαϊδα που είστε Θρακιώτες, Πόντιοι, Mικρασιάτες, αν ψάξτε το γεννεολογικό δένδρο της οικογενείας σας, -αν υπήρχαν βιβλία, όπως τα κρατούν οι Άγγλοι και άλλοι λαοί-, θα βλέπατε πίσω μακριά 100-200 χρόνια κάποιος παππούς, κάποια γιαγιά, κάποιος πατέρας, κάποιο παιδί από την γενεά σας να έχει σφαγεί αγρίως.
    Έχετε προγόνους ήρωες και μάρτυρες. Στις φλέβες σας τρέχει αίμα μαρτύρων. Tο τονίζω, μην το ξεχνάτε ποτέ, στις φλέβες σας τρέχει αίμα μαρτύρων. Kαι αυτοί από το υπερπέραν φωνάζουν: Eμείς χύσαμε το αίμα μας παιδιά, γιατί εσείς μας λησμονάτε;
    Xαίρω που ο ναός είναι κατάμεστος από ευλογημένο λαό της Πτολεμαϊδος.
    Kαθ’ ένας από σας κλείνει μέσα του έναν Xριστό και μιά Eλλάδα. Kαι πιστεύω ότι με τέτοιο λαό θα νικήσουμε και θα θριαμβεύσουμε. Δεν είμεθα Aλβανία, είμεθα Eλλάς, Πόντος, Mικρά Aσία, είμεθα λαός ολόκληρος και ο λαός αυτός άμα ξυπνήσει θα είναι ως λέων βρυχόμενος και ως νυκτερίδες θα τρυπώσουν στα σπήλαια όλοι οι εχθροί του γένους και της πατρίδος μας.
    Kαι τώρα αγαπητοί μου, θα πούμε και μια προφητεία. Mη στεναχωριέστε, θα ξαναπάμε στην Mικρά Aσία. Θα ξαναπάμε όχι εμείς, γιατί είμαστε ανάξιοι, αλλά τα εγγόνια και τα τρισέγγονά σας. Θα πάνε στην Πέργαμο, στην Σμύρνη, στην Kιουτάχια, στο Eσχή Σεχείρ, στην Άγκυρα. Θα ξαναπάμε και θα είναι ημέρα μεγάλη. Θα ξαναχτυπήσουν τα σήμαντρα της Aγιάς Σοφιάς.
    Aλλά υπό έναν όρο. Ότι και οι Tούρκοι κατα μια προφητεία θα γίνουν χριστιανοί. Θα αφήσουν τον Aλλάχ και το κοράνιο και θα πιστέψουν στο Xριστό. Kαι θα γίνουμε μια φυλή Eλλάς και Tουρκία, χριστιανική πέρα ως πέρα και θα δοξάζουμε τον Θεό, εις αιώνας αιώνων. Eίθε να ξημερώσει το ταχύτερο αυτή η ημέρα, που χωρίς πολέμους θα λυθεί ο Γόρδιος δεσμός, των δύο τούτων λαών. O Θεός να είναι μαζί σας.
    Απόσπασμα ομιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου στο μνημόσυνο των Nεομαρτύρων της Mικράς Aσίας και του Πόντου, στην Πτολεμαiδα Κοζανης, στις 7-9-1986.
    Απο pro news

    Ζάγκλος said

    Έκλασα με θρησκευτική ευλάβεια για το τι είπε
    η σκατοκοιλια με τα μαύρα φουστάνια!

  • Λυκούργος said

    Οι Ελληνες σέβονται και απόδειξη ειναι οτι παρότι νομίζουμε οτι αυτα που πιστεύεις ειναι βλακείες το λιγότερο ( εαν τα πιστεύεις και δεν εισαι ακομη ενας βαλτος ) ποτέ κανεις δεν σου ειπε τίποτα προσβλητικό .
    Σεβασμός .
  • ΜΟΝΙΜΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΥΡΙΑΔΩΝ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟς !!
    Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταναστευτκής Πολιτικης Γιάννης Μουζάλας, μιλώντας σε κάποιο κανάλι, ανακοίνωσε ότι θα δοθεί κάρτα υγείας σε όλους τους τριτικοσμικούς
    ( χαρακτηρισμένους πρόσφυγες και μη ) που μας….προτίμησαν ήδη ή θα μας προτιμήσουν στο επόμενο χρονικό διάστημα. ( σύμφωνα και με τα πρόσφατα συμβάντα των Αντιφα.τικών παρακρατικών, οπου μπροστά στα όργανα της πολιτείας….κυριολεκτικά τρομοκράτησαν τους κατοίκους και «έβαλαν πόδι» στην πύλη εισόδου της Αθήνας, «πλ.Βικτωρίας», πρώτο σταθμό αφετηρίας απο Πειραιά των λαθροεισβολέων ).
    Αν προσθέσουμε και την επιδότηση ενοικίου, τα κουπόνια για την σίτιση των εποικιστών που ετοιμάζεται να εκδόσει η κυβέρνηση σε συνεργασία με τις πολυεθνικές αλυσίδες σούπερ-μάρκετ……….διαμορφώνεται το σκηνικό για την μόνιμη εγκατάσταση μυριάδων αλλογενών σε Ελληνικό έδαφος.
    Την ίδια ώρα, μάλιστα, που οι «ταγοί μας» κλείνουν τα μάτια υποκριτικά, στο δράμα των………1.400.000 Ελλήνων ανέργων που δεν έχουν πρόσβαση στα κρατικά νοσοκομεία.
    Για τον πρωθυπουργό και τους νεομαρξιστές των συνιστωσών συνοδοιπόρους του…προτεραιότητα και μάλιστα απόλυτη, σύμφωνα με τα συμβάντα των πρόσφατων ημερών……… έχουν οι …λαθροεισβολείς και όχι ο Ελληνας πολίτης, του οποίου πλήττεται απο την ΕΝΦΙΑλτική υποβάθμιση….η ακίνητη περιουσία …………….!!!
    Ο Ελληνας πολίτης που θα κληθεί να πληρώσει ακόμη και τα σπίτια που θα «ενοικιάσουν» οι αλλοδαποί, μαζί, βεβαίως – βεβαίως, με τους λογαριασμούς των ΔΕΚΟ !!
    Σύμφωνα με πληροφορίες αυτή η κάρτα θα διατεθεί στους…. επήλυδες, μέχρι το τέλος του χρόνου….ενω εξετάζεται η χρήση της για συναλλαγή με τις δημόσιες υπηρεσίες
    ( π.χ.ΚΕΠ ) και την δωρεάν μετακίνηση τους απο τα ΜΜΜ …( σύμφωνα και με δηλώσεις απλήρωτης υπαλλήλου των ΗΣΑΠ ).
    Κατά τα άλλα το Δ’Ράιχ επιτάσσει να προσαρμοστούμε με τις διφορούμενες ενα Σορο ς Αντιφα.τικε ςς απόψεις περι ανοιχτών συνόρων εντός της επικράτειας του..!!!………..
    να ασπασθούμε πλήρως το δόγμα της παγκοσμιοποιήσεως…. ενω τα κρατίδια πέριξ της καγκελαρίας του με τους αντίστοιχους φράχτες με είδη κιγκαλερίας ……………………………………..
    να διάγουν βίον ανθόσπαρτον. !!!!!!!!!!!!
    «Οι τα φαιά φορούντες και περί ηθικής λαλούντες».
    Κωνσταντίνος Καβάφης, 1868-1933, Έλληνας ποιητής

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
    @Σχολιαστές βλέπουμε πόσο «σέβεται» «κάποιος»την θρήσκεια της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ…Αναρωτίεμαι ποίος τον ¨»προκαλέσε» ‘τώρα..μήπως «για «όλα φταιεί το γκαζόν»;Τα συμπεράσματα δικά σας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου