Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ZAGLOSS

Βούλγαρης Χρήστος said

Οταν θα έλθη ή ώρα θα με δεί το zagloSS ..o καλός στρατηγός επιθεθεται την ώρα που θέλει αυτός και όχι οι αντιπάλοι του,,Σιγα μην ο Αλεξάνδρος έκανε επίιθεση όταν ήθελαν οι Περσες ή ο Ναπολέων ο Α! να έκανε επιθέση ‘όταν ήθελαν οι Αυστριακοι..

  • ταμτιριριμ said

    να εχεις μαζεψει τα βρακια σ πρωτα που τωρα ταναι στς αστραγαλοι μη μπερδευτεις, φας καμια σαβουρδα και γελαν οι οχτροι σ μεγα στρατηλατη. χαχ …..υγ αννουλα αμα σε λεω εγω χαζια, μη τρεχεις να με επιβεβαιωσεις μαρη χαζια, τηρα λγο χαρακτηρα

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Η ΝΑΖΙΑΔΕΛΦΑΡΑ ΤΑΜΠΙΡΙΡΙΜ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΤΣΟΝ ΤΗΣ ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ…ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΝΑ…

  • Ζάγκλος said

    Με λένε χριστίνα, είμαι βουλγάρα και με αρέσει να γαμιέμαι με πακιστανικούς
    άπλυτους πούτσους όπως και η μάνα μου και ο πατέρας μου, αυτός
    ο αλήτης που με βίαzε όταν ήμουν μικρός!
    Στο Facebook μου μπορείτε να δείτε και άλλες πόζες μου!
    Κούκλος δεν είμαι? το γλωσσίδι μου κάνει θαύματα! Αχ!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ KAI ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ….Η ΣΟΥΗΔΕΖΑ ΝΑΖΙΑΔΕΛΦARA ΖΑGLOSS ΠΡΟΙΟΝ ΟΘΩΜΑΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ…ΟΤΙ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΑΛΛΟΥ…
    ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΠΑΘΟΥΣ ΝΑΖΙΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΙΝΤΕΡΠΟΛ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΓΛΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ …ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ KAI H ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΩ ΟΙ ΥΜΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ZAGLOSS!

  • Ζάγκλος said

    Χα..χα..χα..χα..Ρε κεφτέ, ρε κουραμπιές, ρε καραγκιόζη, τι στρατηγούς μιλάς?
    Εσύ ρε μπούλη μονο πούτσες ξέρεις να αρπάζεις και τίποτα άλλο, μπούλη!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Η ΣΙΧΑΜΕΝΗ ΣΟΥΗΔΕΖΑ ΝΑΖΙΑΔΕΛΦΑΡΑ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΑΡΑΛΗΡΕΙ ΠΑΛΙ..ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΑΡΑΝΔΟΙ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΙΑΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΓΟΥΣΤΑ… ΘΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΓΕΛΑΚΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΘΗ Η ΩΡΑ…ΟΨΟΜΕΘΑ ΕΙΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ …..ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΝΝΟΥΣΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΥΓ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΣΟΥΗΔΕΖΑ ΝΑΖΙΑΔΕΛΦΑΡΑ ΠΡΟΙΟΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΙΑΣ ΤΕΡΑΤΟΦΑΤΣΑΣ…ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΣΟ ΣΙΧΑΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ….ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΣΜΟ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΝΤΕΡΠΟΛ ΤΟΣΟ ΣΟΥΗΔΕΖΑ ΝΑΖΑΔΕΛΦΑΡΑ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΕΙΝΑΙ…

  • Ζάγκλος said

    Το να βρίζεις το σπίτι μου είναι απόδειξη της σαπίλας
    που έχεις στην ψυχή σου, ας το δουν οι βισάλτης, ιωάννης κλπ.
    Προσωπικά δεν έχω να πω τίποτα παρα ότι είσαι ένας χολερικός ποντικός

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑ Η ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΣ ΝΑΖΙΑΔΕΛΦΑΡΑ ΥΜΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΥΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ «ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ» ΤΟ ΟΤΙ ΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΙΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΥΣΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΑΣΧΕΤΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΙΝΑΙ…
    ΥΓ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΚΟΛΑΤΡΙΚΗ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΒΡΩΜΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ZAGLOSS ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΛΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΝΤΕΡΠΟΛ …ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ «ΑΝΤΡΑΣ» ΕΙΝΑΙ

  • Ζάγκλος said

    Με λένε χριστίνα, είμαι βουλγάρα και με αρέσει να κάνω πίπες.
    Στο Facebook μου μπορείτε να δείτε και άλλες πόζες μου!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΖΑGLOSS …ΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΥΤΩΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΑΡΑΝΔΟΙ ΣΤΗΝ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΙΑ ..ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΟΥΜΕ ΑΖΠΟ ΑΥΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΙΝΤΕΡΠΟΛ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΜΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΓΛΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 190 ΤΟΥ ΠΚ/2013

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
    ΥΓ 2 ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ZAGLOSS ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΙΧΑΘΕΙ ΟΙ ΤΑΡΑΝΔΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ «ΠΡΟΣΚΥΝΑ» ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ….ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΙΣΙΣ

  • The Ghost of Diogenes said

    Φλε + Συνελληνα Ζαγκλος,! ο ΕΛΛΗΝ – Δηκοκριτος λεει,! ο αποπειρωμενος να νουθετισει τον φανταζομενον (Βουλγαρην Χρηστον τον κατα φαντασιαν ιστορικον,!) οτι εχειν νουν ματταιοπονει.!!!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ ΝΑΖΙΦΑΝΤΑΣΜΑ ΠΟΥ ΝΤΡΟΠΙΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΙΟΓΕΝΗ…ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ¨ΔΩΡΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ»;

  • Ζάγκλος said

    Καλημέρα φίλε Διογένη!

  • The Ghost of Diogenes said

    Διορθ. αγαπητε φιλε.

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΟΜΟΙΟΣ ΤΟΝ ΟΜΟΙΟ ΚΑΙ Η ΝΑΖΙΚΟΠΡΙΑ ΣΤΑ ΛΑΧΑΝΑΚΙΑ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗΣ…

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Ζάγκλος said
    Νοεμβρίου 8, 2015 στις 11:25 πμ
    Με λένε χριστίνα, είμαι βουλγάρα και με αρέσει να γαμιέμαι με πακιστανικούς
    άπλυτους πούτσους όπως και η μάνα μου και ο πατέρας μου, αυτός
    ο αλήτης που με βίαzε όταν ήμουν μικρός!
    Στο Facebook μου μπορείτε να δείτε και άλλες πόζες μου!
    Κούκλος δεν είμαι? το γλωσσίδι μου κάνει θαύματα! Αχ!
    Aποκαλύψεις ο αιτών προς ypes.gr Σουηδός….
    Τελικά όπως λέει αισθάνεται Βουλγάρα,γουστάρει εναγωνίως να τον λένε Χριστίνα , ενώ όπως ισχυρίζεται του αρέσει να τον …..βατεύουν πακιστανοί, όπως ΠΡΟΦΑΝΩΣ συνέβαινε με τους (Κατα πάσα πιθανότητα μακαρίτες) γονείς του…..Τα ‘πε , μόλις τα ‘πε αυτά και δεν έχω κανεναν λόγο να τον αμφισβητήσω….
    Απλά ο Ζάγκλος ένας ανώμαλος που γουστάρει όργια, μπουρδολόγος που ……σταγόνα ελληνικού αίματος ΔΕΝ κυλάει στις φλέβες του, ως γνήσιο δημιούργημα των Βίκινγκς , φυσικά με 100% ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΟ DNA όπως άλλωστε θα αντιληφθεί κάποιος αν δει την φάτσα του στο διαδίκτυο..Μα το κακόμοιρο φαντάζεται ότι είναι Έλληνας.
  •  

    Ζάγκλος said

    Ρατσιστή, τι πρόβλημα έχεις με τους Σκανδιναβούς?
    γρήγορα πίσω στον τάφο σου, και να ξαναβγείς μετά μια βδομάδα, ζόμπι!

    Βούλγαρης Χρήστος said

    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
    Ζάγκλος said
    Νοεμβρίου 8, 2015 στις 11:54 πμ
    Ρατσιστή, τι πρόβλημα έχεις με τους Σκανδιναβούς?
    γρήγορα πίσω στον τάφο σου, και να ξαναβγείς μετά μια βδομάδα, ζόμπι!
    η christina zagloSS ξεπαθώνει…για τους σκανδιναιούς συμπατριώτες της…ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ ΗΜΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΤΟ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΙΖΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΥΜΝΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ …ΤΥΧΑΙΟ ΑΡΑΓΕ;…
    Ας δούμε και κάτι στα γρήγορα για τον «πολιτισμό» των συμπατριώτων της…De furore Normanorum protecta nos o Domine ελεγαν στον Μεσαιώνα για τον «πολιτισμό» των ΑΙΜΟΔΙΨΩΝ σκανδιναυών …π.χ. βλέπε το Lindsfaine το 793 μ..Χ. για να δούμε τον «πολιτισμό» τους…»Ο Οικός του Θεού ποτιστικέ με το αίμα των ιερέων του….στα 300 χρόνια που ζούμε σε αυτό το νήσι ποτέ δεν έχουμε τρομάξει τόσο» Αλκουίνος της Νορθουβρια Χρονικόγραφος ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΕ …ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΜΟΕΘΝΩΝ της christina zagloSS
    YΓ Η Μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι η christina zagloSS μιλά …για ρατσισμό …ένω έχει κατηγορήσει συνανθρώπους μας…για κατσαρίδες…suis verbiis: Ζάγκλος said
    Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:25 μμ Άνθρωποι οι αφγανοί, πακιστανοί ?
    Ότι πεις μαντόνα μου, εγώ τους βλέπω σαν σιχαμερές κατσαρίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου