Οκτωβρίου 24, 2014 at 9:02 μμ
Πάλι χοροπηδάνε και αλυχτάνε σαν τα πιθήκια
δείχτους τους μπανάνα και κάνουν σαν τρελλά …
δείχτους τους μπανάνα και κάνουν σαν τρελλά …
Λοιπόν … ξυπνημένα μου
η αμφίεση του καθενός δεν είναι θέμα θρησκευτικό
είναι περισσότερο παραδοσιακό-εθνολογικό
εκατομμύρια μουσουλμανίδων δεν φοράνε μπούργκα ούτε στην χώρα τους
και η μπούργκα είναι συνδεδεμένη περισσότερο με τα ενδυματολιγικά έθιμα κάποιων μουσουλμανικών περιοχών παρά αυτό καθ’ αυτό θρησκευτικό σύμβολο.
Καθαρά θρησκευτικά σύμβολα είναι όταν βλέπουμε παπά ή καλόγρια!
η αμφίεση του καθενός δεν είναι θέμα θρησκευτικό
είναι περισσότερο παραδοσιακό-εθνολογικό
εκατομμύρια μουσουλμανίδων δεν φοράνε μπούργκα ούτε στην χώρα τους
και η μπούργκα είναι συνδεδεμένη περισσότερο με τα ενδυματολιγικά έθιμα κάποιων μουσουλμανικών περιοχών παρά αυτό καθ’ αυτό θρησκευτικό σύμβολο.
Καθαρά θρησκευτικά σύμβολα είναι όταν βλέπουμε παπά ή καλόγρια!
Ως εξ’ αυτού κανείς δεν έχει το δικαίωμα να επιβάλλει ενδυματολογικό κώδικα σε κανέναν
ούτε σε ξένο που ντύνεται με τα ρούχα της πατρίδας του
παλιά που υπήρχαν οι πανομοιότυπες τοπικές ενδυμασίες αλλά τελείως διαφορετικές κατά περιοχή
δείτε σε ζωγραφικούς πίνακες πως συμβίωναν όλοι χωρίς να γίνεται θέμα τι φοράει ο καθένας!
ούτε σε ξένο που ντύνεται με τα ρούχα της πατρίδας του
παλιά που υπήρχαν οι πανομοιότυπες τοπικές ενδυμασίες αλλά τελείως διαφορετικές κατά περιοχή
δείτε σε ζωγραφικούς πίνακες πως συμβίωναν όλοι χωρίς να γίνεται θέμα τι φοράει ο καθένας!
Αν απαιτούμε λοιπόν να επιβάλλουμε ενδυμασία στην καθημερινή ζωή κάποιου
και εν προκειμένω ξένου και ιδίως μουσουλμάνου που είναι πολύ διαφορετική
πιθανολογώ ότι ομοίως θα χειροκροτούσατε να ξεβρακώσουν τον βλάχο πατέρα ή πάππου σας
αν εμφανίστηκε με τα βλάχικα στην Αθήνα γιατί φορούσε … φούστα!
και εν προκειμένω ξένου και ιδίως μουσουλμάνου που είναι πολύ διαφορετική
πιθανολογώ ότι ομοίως θα χειροκροτούσατε να ξεβρακώσουν τον βλάχο πατέρα ή πάππου σας
αν εμφανίστηκε με τα βλάχικα στην Αθήνα γιατί φορούσε … φούστα!
Παλιά δεν ετίθετο θέμα ενδυμασίας και γιατί παγκοσμίως, στον γνωστό τουλάχιστον κόσμο
οι αντιλήψεις περί δημοσίας αιδούς ήταν περίπου όλες ίδιες, χωρίς μεγάλες συγκρούσεις
σήμερα το χάσμα έχει ανοίξει από όταν στον δυτικό κόσμο … η “αιδώς” σχεδόν χάθηκε
και θάναι πραγματικά φαιδρό να πας σε παραλία και να σου βγαίνει με μαγιώ-στολή καλόγριας μια μουσουλμάνα
δίπλα σε κωλοκόφτες και βυζάρες έξω!
οι αντιλήψεις περί δημοσίας αιδούς ήταν περίπου όλες ίδιες, χωρίς μεγάλες συγκρούσεις
σήμερα το χάσμα έχει ανοίξει από όταν στον δυτικό κόσμο … η “αιδώς” σχεδόν χάθηκε
και θάναι πραγματικά φαιδρό να πας σε παραλία και να σου βγαίνει με μαγιώ-στολή καλόγριας μια μουσουλμάνα
δίπλα σε κωλοκόφτες και βυζάρες έξω!
Για το συγκεκριμένο θέμα τώρα
καλώς ή κακώς στον δυτικό κόσμο σε ορισμένες περιπτώσεις και εκδηλώσεις ΥΠΑΡΧΕΙ ενδυματολογικός κώδικας και πρωτόκολλο
Σε πρεμιέρες όπερας, στα μεγάλα ιστορικά θέατρα τουλάχιστον,
επιβάλλεται βραδυνό ένδυμα τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες
και μπορεί να σε πετάξουν από εκεί όχι μόνο για μπούργκα, αλλά και για μπλου-τζήν με μακό μπλουζάκι!
Ακόμα και στην Ελλάδα που είμαστε πιό χαλαροί σε ενδυματολογικούς κώδικες
οι δικηγόροι φορούν πάντα γραβάτα στο δικαστήριο
και ακόμα και από τα καζίνα σε πετούν έξω χωρίς γραβάτα!
καλώς ή κακώς στον δυτικό κόσμο σε ορισμένες περιπτώσεις και εκδηλώσεις ΥΠΑΡΧΕΙ ενδυματολογικός κώδικας και πρωτόκολλο
Σε πρεμιέρες όπερας, στα μεγάλα ιστορικά θέατρα τουλάχιστον,
επιβάλλεται βραδυνό ένδυμα τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες
και μπορεί να σε πετάξουν από εκεί όχι μόνο για μπούργκα, αλλά και για μπλου-τζήν με μακό μπλουζάκι!
Ακόμα και στην Ελλάδα που είμαστε πιό χαλαροί σε ενδυματολογικούς κώδικες
οι δικηγόροι φορούν πάντα γραβάτα στο δικαστήριο
και ακόμα και από τα καζίνα σε πετούν έξω χωρίς γραβάτα!
Το απλό-απλούστατο και προφανές λοιπόν
ότι οι Γάλλοι δια της αποπομπής των “εισβολέων” υπερασπίστηκαν τον εθιμικό ενδυματολογικό τους κώδικά και κατ’ επέκτασιν και την πολιτιστική τους κληρονομιά όντας και σε μιά εκδήλωση καθαρά δυτικού πολιτισμού όπως η όπερα
και όχι την θρησκευτική τους ταυτότητα
ούτε κανένα “ψαγμένο” παραπάνω μπόρεσε να καταλάβει
ούτε βεβαίως ο ταλιμπάν δημοσιογράφος της δεκάρας Χειλαδάκης!
ότι οι Γάλλοι δια της αποπομπής των “εισβολέων” υπερασπίστηκαν τον εθιμικό ενδυματολογικό τους κώδικά και κατ’ επέκτασιν και την πολιτιστική τους κληρονομιά όντας και σε μιά εκδήλωση καθαρά δυτικού πολιτισμού όπως η όπερα
και όχι την θρησκευτική τους ταυτότητα
ούτε κανένα “ψαγμένο” παραπάνω μπόρεσε να καταλάβει
ούτε βεβαίως ο ταλιμπάν δημοσιογράφος της δεκάρας Χειλαδάκης!
(Τις γνωστές βλακείες … τι θα υπερασπιστεί ο Σύριζα τις προσπερνάω
από τέτοια “ψαγμένα” τι άλλο να περιμένεις να ακούσεις …
είναι μπανάνες για τα γνωστά πιθήκια να αλαλάζουν …)
από τέτοια “ψαγμένα” τι άλλο να περιμένεις να ακούσεις …
είναι μπανάνες για τα γνωστά πιθήκια να αλαλάζουν …)
Κερκυραίος said