Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

"Συγγραφέας"

Γεωπόνε μου, το "τζιμης" είναι ΣΗΜΑ διεθνώς κατοχυρωμένο έτσι ακριβώς και δεν υπάγεται σε γραμματικούς ή άλλους κανόνες.
Μαζί με άλλα -πολύ γνωστά επίσης- γκλαμουροσήματα ("Yves saint Laurent - YSL", "ΟΛΘ", "Ferrari", "DKNY",
"Notis", "ΔΕΘ", "Μικρογεύματα Γρηγόρης", "GAP" και λοιπές φίρμες).
Θα το δεις να αναφέρεται σε όλους τους μεγάλους ταξιδιωτικούς οδηγούς και σε όλους τους τσελεμεντέδες.
Είναι τακτικός χορηγός σημαντικών εκδόσεων όπως του νέου βιβλίου του Κώστα Καραμανλή ("Οι Χασαποταβέρνες της Αττικής"), του Θ.Πάγκαλου ("Μαζί Φάγαμε τα Κοκορέτσια") και της ιστορικής έκδοσης "Οι Αγγλίδες" (Χρ. Βούλγαρης, Λονδίνο).
Με άλλα λόγια δεν είναι ένα απλό νικ, αλλά μια μεγάλη ...Ιδέα !!!
τζιμης
"Καποιος" εν μεσω της "μετριοφροσυνης" του (η οπως θα ελεγε και ο Χοσροης ο Α! "επεδη απλαμβανει την μετριοφρσυνη του") "ξεχνα" οτι επισης ειναι και συγραφεας της πολυκροτης βιογραφιας-αγιογραφιας "ο φιλος μου ο Αχμι" (συντομα και σε DVD απο τν Audio Visual)  και του εργου " ιστορια της ιρανικης δημοκρατιας" το οποιο το εχει συγραψει ακολουθωντας την "Βερεμιο΄-Ρεπουσιο-Δραγωνειο" μεθοδο συγγραφης της Ιστοριας και οντας επηραεασμενος απο τα εργα "μαυρη αθηνα" και η "Παρακμη και Πτωση της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας" του Εδουαρδου Γιββωνα.Παντως στο σχολειο (Λεοντιο Λυκειο Πατησιων) μας ειχαν πει οτι οποιος εχει μεγαλη ιδεα για τον ευατο του δεν εχει τιποτα αλλο μεγαλο μεσα στο μυαλο του και "καποιος"φροντιζει να το επιβεβαιωνει αυτο συνεχως...
Παντως λυπαμαι που θα τον στεναχωρησω αλλα εγω δεν τον αγαπω καθολου (για να μην χρησιμοποιησω ενα στιχο του Βικτωρ Ουγκο απο το θεατρικο εργο "Κρομγουελ" ο οποιος του ταιραζει και δεν ειναι αυτος που φανταζεται) ειδικα οταν με συκοφαντει καθως αφερνος ΔΕΝ ειναι χορηγος μου (αρα μαλλον καπου αλλου τα στελνει τα λεφτα του) αφετερου δεν εχω παει ποτε μου στο Ισραηλ αλλα στο Σινα (και με το Ιστορικο-Αρχαιολογικο του Καποδιστριακου Πανεπιστημιου το 2004))Τωρα σ' οτι αφορα τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ τις γνωριζει οσο εγω ξερω αραμαικα!Αληθεια για εκεινη την "σπανια ναυτικη ειδικοτητα του" εχει να` μας πει κατι;
@Για εναν αγαπητο μελοντικο επιστημονα παραγραζωντας εναν Ρωμαιο ποιητη (ανηψιο του Σενεκα) τον ευχαριστω για το θαρρος του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου