Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Το σοφό τεστ του Σωκράτη


image

Μια μέρα, εκεί που ο μεγάλος αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Σωκράτης έκανε τη βόλτα του στην Ακρόπολη, συνάντησε κάποιον γνωστό του, ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έχει να του πει κάτι πολύ σημαντικό που άκουσε για κάποιον από τους μαθητές του.

Ο Σωκράτης του είπε ότι θα ήθελε, πριν του πει τι είχε ακούσει, να κάνουν το τεστ της «τριπλής διύλισης».

«- Τριπλή διύλιση;» ρώτησε με απορία ο γνωστός του.

– Ναι, πριν μου πεις τι άκουσες για το μαθητή μου θα ήθελα να κάτσουμε για ένα λεπτό να φιλτράρουμε αυτό που θέλεις να μου πεις.

Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Η νεότερη ιστορίας της Ελλάδας…

ΤΟ ΡΕΖΙΛΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΓΑΝΟΤΡΟΛ ZAGLOSS

Ζάγκλος said

MONON H AΓNOIA KAI Ο ΦΟΒΟΣ ΤΡΕΦOYN ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ.

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    «Ο Πάνας ήταν ο σύντροφος των Νυμφών και ακούραστος εραστής κάθε νέας ή νέου που πλησίαζε το χώρο του δηλαδή την Φύση. Προστάτης του πολλαπλασιασμού των αιγοπροβάτων δεν άργησε να θεωρείται και ο ίδιος επιβήτορας ακόμη και αυτών.»
    Από wiki.
    Τι να πούμε και για σένα που προσκυνάς τον Πανά που γ@μούσε γίδες και του αρέσαν και τ’ αγοράκια!!!Θεοί για πρότυπα λέμεεεεεε….

  • Ζάγκλος said

    Ασφαλώς και δεν πιστεύω σε θεούς και πράσινα άλογα,
    αλλα σαν Έλληνας σέβομαι τα σεβάσματα των προγόνων μου.
    Εσύ εβραϊκό αιδοίο να πιστεύεις στον avraam, jacob και david, βλάκα.
    Οι μύθοι όπως και οι θεοί για τους Έλληνες ήταν αλληγορικές ιστορίες που πλάστηκαν
    για να εναρμονίσουν το άτομο και τη φυλή με την Ελληνική κοινωνία και τη φύση.
    Αλλα όταν βρίζεις τους θεούς των Ελλήνων, δεν είσαι Έλληνας, εγώ μπορώ
    να βρίσω τους εβραίους και να δανειστώ μια ατάκα των αναρχικών που λέει:
    Με την βοήθεια της παναγίας θα σας ξεσκίσουμε στον μπούτσο τον χριστό!

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Δεν πιστεύει σε θεούς το Ζαγκλοκούδουνε λέμεεεεεεεε!!Γι’ αυτό βδελύσσεται όταν του λένε για μερικά από τα ……θεάααααρεστα «κατορθώματα» των αρχαίων θεών!!

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Α ρε ζαβό ζαγκλοκούδουνο….. :P

  • Ζάγκλος said

    Ο λουκάς αναφέρει με πλάγιο τρόπο ότι ο χριστός το έπνιγε το
    κουνελάκι παρεΐτσα με τον ιωάννη, εγώ βεβαια δεν το πιστεύω αυτό!
    Τι διάλα, κοτzαμ θεός ήταν, άμα ήθελε να πνίξει την κουνέλα θα έκανε
    ένα θαυματάκι και τσούπ θα έσκαγε κανένας κρίνος νααα … με το συμπάθιο!
  • Ολυμπία σβήστε το σχόλιο των 8.54 τού ζαγκλοκούδουνου…χθές

  • Ζάγκλος said

    OK χρυσό μου, αλλά να σβήσουν και το 8:40, ή είναι ok για σένα
    να βρίζουμε τους θεούς των Ελλήνων και να
    δοξάζουμε τους θεούς των εβραίων?

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Ζαβοκούδουνοοοοοοο!!!!Ντύσου ρε τζιτζιφιόγκο …γίδα και πήγαινε στα Αρκαδικά βουνά να σε…παραλάβει ο ψυχασθενής θεός που προσκυνάς,ο Πάνας δηλαδή…..

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Εγώ πάλι αναρωτίεμαι απο την στιγμή που το zaglloSS δεν είναι Ορθοδοξος γιατί ασχολείται. μια αναρτύση Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΕΥΘΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ..ΧΡΗΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΣ πρακτώρ ή απλά «καρπαζο-εισπράκτωρ» που θέλει την δόση του ;
    ΥΓ Το «προβλήμα¨με το zagloSS είναι ότι τα κομμάτα που επικαλείται ο Ιωάννης υπάρχουν στον Απολλώνιο τον Ρόδιο ενώ ΟΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΔΕΙΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΗΓΡΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Ιωάνη το ZagloSS προτιμά την «φροντίδα» του ΄ όντιν και πιο σωστά των ιερέων του όπως και των λοπών αρσενικών βανίρ και αισίρ….(μορεί και των βαμπίρ)Καλά να περνάς

O ΚΟΥΝΙΣΤΟΣ ΖΑGLOSS


Ζάγκλος said

Φίλτατε και καρντάση Στέργιο.
Χαίρομαι να διαβάζω τον συμφιλικό σου λόγο, αλλα, έχω δίκιο αυτό που λέω,
υπάρχει μια λυκοσυμφονια που είναι για γέλια βεβαια, αλλα πολύ ενοχλητική.
Για το ”βούλγαρος” με παρεξήγησες, λέω τον βούλγαρο βούλγαρο γιατί είναι βούλγαρος.
Το βούλγαρος δεν έχει καμια σχέση με τους Μακεδόνες ή με τους Έλληνες του
πόντου ή οτιδήποτε άλλο, δεν σε καταλαβαίνω γιατί με παρανόησες!
Τέλος, καλο απόγευμα και να δεις τα σκυλιά πως θα με ορμήξουν πάλι, αν και έχουν
φάει επανελειμμένες καρπαζιές και ίσως το σκεφθούν δυο φορες πριν με τσιγκλίσουν ξανά
Ομολογώ ότι βρίσκω τουλάχιστον "αστείο" να με "βαφτίζει"... βουλγάρο"  ΕΝΑΣ ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟΣ ΑΝΘΕΛΗΝΑΣ ΘΝΜΗΤΗΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΒΥΖΑΝΤΙΟ...."φυσικά" το γέγονος ότι η Κέρκυρα από οπού κατάγομαι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ επάφη με Βούλγαριια δεν το γνωρίζει το "έρημο" αλλά απο να το γνωρίζει ΑΠΟΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ....ΠΑΕΡΠΙΝΤΟΝΤΩΣ ΕΝΩ ΤΟΥ ΕΧΩ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΤ'ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΟΗΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ "ΑΠΑΝΤΑ" ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ
ΥΓ"Δωράκι" Ας δούμε και προσφάτα δείγματα ¨ήθους" του εν λόγου "κύριου" ...άραγε  υποδηλώνουν και  "προτιμήσεις" σε ένα συγκεκριμένο τομέα;
Ζάγκλος said
Ιουλίου 24, 2015 στις 4:29 μμ

Χα..χα..χα.. θα ντυθώ παπάς και θα σου την πέσω
την νύχτα στο κρεβάτι σου με ένα μανουάλι!
Ζούλα μπινεκλα.
Ζάγκλος said
Ιουλίου 24, 2015 στις 4:38 μμ

Right, ρούφα ένα αρχίδι τώρα,
θα σε κάνει καλο στον φάρυγγα, αλλά
πρόσεχε μη πνιγείς, εμμονικη μπινεκλα!
============================================
Ζάγκλος said
Αυγούστου 7, 2015 στις 8:36 μμ

Ο καλύτερος τρόπος για μένα για να νιώσω  την ηδονή
είναι να παω στον μπουρδέλο  και να ρουφήξω ένα φρέσκο
αρχίδι  η να το βάλω στον κώλο μου, ανάλογα τα γούστα μου!
Αχ! Χ.Α. .Χ.Α. .Χ.Α.

Και by the way, thanks το republish το σχόλιο μου!
==================================

Βούλγαρης Χρήστος said

Δεν φτάνει που διαφήμιζουμε τις «επιδόσεις» της zagloSS μήπως και βρεί κάνενα «πελάτη» αλλά γκρινίαζει και απο πάνω,,,, τι αχαριστία ,,,,Ας ξάναδούμε πόσο ‘άνδρας» είναι…
Ζάγκλος said
Αυγούστου 7, 2015 στις 8:36 μμ
Ο καλύτερος τρόπος για μένα για να νιώσω την ηδονή είναι να παω στον μπουρδέλο και να ρουφήξω ένα φρέσκο
αρχίδι για να με κάνει καλο στον φάρυγγα η να το βάλω στον κώλο μου οπως και η μαμά μου η εμμονικη πουτάνα- μπινεκλα, ανάλογα τα γούστα μου!
Αχ! Χ.Α. .Χ.Α. .Χ.Α. zieg heil! zieg heil!
Και by the way, thanks το republish το σχόλιο μου!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ZAGLOSS ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΕΠΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΓΕΝΙΕΣ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΔΑΣΚΑΛΑ» ΤΗΣ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΗΣ
ΔΙΚΕΦΑΛΛΟΣ said
Αυγούστου 2, 2015 στις 3:26 μμ ο ζάγκος γαμαει το ματωμενο μουνι της μανας του αφου με πηρε ματι να της ξεσκιζω τις σουφρες
=================================

Ζάγκλος said

Η’ αλλιώς θα μπορούσαμε να πούμε και να προβληματισθούμε πως ένας περήφανος
λαός που τα έβαζε με υπεράριθμους εχθρούς και νικούσε, από τις προσευχές,
δεήσεις, μετάνοιες, νηστείες κλπ δεισιδαιμονίες και ανθελληνική
προπαγάνδα, σήμερα είναι ο ποιο δειλός λαός της γης.

σάμσεκερί said

Για το γουμαρι καβαλα εισαι ελληνοφωνη κουρουνα
(το γουμαρι ανασκελα)

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

ΜΝΗΜΕΙΟ ΝΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ZAGLOSS 2

Οποιος υπόσχεται ευημερία γιά την ΕΛΑΔΑ, εντός ευρώ ΕΕ, είναι ΨΕΥΤΗΣ κι απατεώνας η βλάξ said

Σε ένα καί μόνον μικρό σχόλιο χώρεσαν οί άκρως υβριστικοί χαρακτηρισμοί:
κορίτσια
κίναιδοι
οχιές
μιάσματα
κατινίτσες
θα σας κράζω
εβραική θρησκεία σας(σ.σ.ο …Χριστιανισμός!!!..)
συμμορίτικη τύφλα
εμμονικές αθλιότητες με επιστέγασμα: δεν θα παρασυρθώ σε…ΥΒΡΕΙΣ
Χρειάζεται να σκεφτούμε πολύ γιατί η Ο αυτό το διάστημα τον ξαναέβαλε στην θερμή της αγκαλιά;;!
συμβουλή-γνώμη μου: μην τού απαντάτε παρά μόνον αν βρίζει τον Θεό μας, την Θεοτόκο, καί τούς Αγίους του (εννοείται ότι οί ήρωές μας συμπεριλαμβάνονται στούς Αγίους) η σε ΑΚΡΑΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ:θρέφεται, κι εμείς αδειάζουμε (εγώ…ΟΧΙ Ζάγκλε, δεν σού απαντώ παρά σπανιότατα γιά να μην παίρνεις αξία ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ)
Την αγάπη μου σε όλους τούς συντρόφους:θα τον ρίξουμε τον πλαστικό πρίγκηπα εμείς οί αριστεροί αλλά πάσα βοήθεια αποδεκτή!
Αννα

  • Ζάγκλος said

    Δεν τρέχω πίσω από σχόλια ούτε κρατώ αρχείο, αδιαφορώ.
    Με έβρισες και είπες ότι έβρισα την κορίνα, πράγμα που
    είναι ψέμα γιατί εγώ την ευχαρίστησα που με διόρθωσε.
    Είσαι ένα φιδάκι χωρίς δόντια, σίγουρα κακάσχημη και
    ανέραστη για αυτό το μίσος απέναντι μου, εξάλλου,
    το ίδιο εχθρικό υφάκι έχεις για τους περισσοτερους,
    εκτος βεβαια από τους δικούς σου τους άπλυτους,
    τσόκαρο.

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Και το zagloSS δείχνει πόσο ΜΙΣΟΣ έχει για τις ΓΥΝΑΚΙΕΣ σαν την ΚΥΡΙΑ ‘Άννα,,,΄βέβαια και ο χιτλέρ μισογύνης ήταν άρα τι να περιμένεις απο «περιπτώση» που κάνει ΚΡΑ για ίδρύμα σαν το zagloSS

    • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

      Mε την ΓΥΝΑΙΚΑ που υπογράφει ως Άννα, έχω τσακωθεί πολλές φορές διαδικτυακά, αλλά τουλάχιστον είναι κάτι που εσύ δεν είσαι και ούτε και πρόκειται ποτέ να γίνεις!!Αξιοπρεπής Άνθρωπος……..

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Δυστυχώς Άννα μου , ενώ του τα χώνεις τόσο αποτελεσματικά, εξού και ο έπειτα εκνευρισμός του , δεν γίνεται να μην του απαντά κανείς γιατί το άτομο αυτό εκτός από πονηρό, είναι κακόβουλο και φυσικά ύπουλο και προσπαθεί με χίλιους δύο τρόπους επικίνδυνη προπαγάνδα κατά της χώρας μας.Τον έχω παρακολουθήσει και σε άλλα ιστολόγια και γνωρίζω πολύ καλά το «ποιόν» του.
    Το γνωρίζεις ότι σε σχόλιο του είχε πει ότι προτιμά την Ελλάδα ισλαμική, παρα χριστιανική??

  • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

    Και για του λόγου τ’ αληθές Άννα δες παλαιότερο σχόλιο του εμετικού αυτού τύπου!:
    Ο/Η zanglos λέει:
    Φεβρουαρίου 4, 2011 στο 11:53
    Καμια φορα σκέφτομαι, αυτή η απέραντη αδικία και το μίσος κατά του Ελληνισμού που εγώ σήμερα βλέπω/ζω από την εκκλησία, άραγε οι πρόγονοι μας πως σκέφτονταν βλέποντας τα ιερά τους να καταστρέφονται, οι ίδιοι να διώκονται και να θανατώνονται, ακόμη και να λέγονται Έλληνες τους απαγορεύθηκε!!!
    Αυτή η πίκρα με φέρνει ένα κόμπο στο λαιμό και ανεβάζει το μίσος μου κατά του ιουδαιουχριστιανισμού στα ύψη!
    Φτάνω στο σημείο πολλές φορες να σκέφτομαι ότι κάλιο μια ισλαμική Ελλάδα παρα αυτό ανθελληνικό σίχαμα.
    το link
    -http://national-pride.org/2011/02/02/%CF%83%CF%86%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1/

    Χρήστο τι είχαν ισχυριστεί οι αιμοσταγείς ΝΑΖΙ όσον αφορά το Ισλάμ??Ότι μήπως θα τους ταίριαζε περισσότερο ως θρησκεία??
    Ζάγκλο γλώσσα λανθάνουσα τ΄αληθήν λέγειν!!

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Ναι όντως...
    • ====================================

    • Απο ότι φαινέται το ΙΣΛΑΜΟΝΑΙΖΙΤΡΟΛΛ ZAGLOSS είναι μέγας μαζοχιστής…και επείδη «χαιρέται» να τις τρώει ας π’αρει την «δόση» του για να το ευχαριστέται
      α)Υποβλήθηκε 21/06/2015 00:21 Σιδηρούντιος
      Η χρήση της χυδαίας γλώσσας είναι χαρακτηριστικό πολέμου που κάνουν πληρωμένοι σχολιαστές ΄όπως το zagloSS . Μπορεί να μην είναι τέτοιος, μπορεί και να είναι. Ποιός όμως οικογενειάρχης άνθρωπος με αρχές έστω εθνικιστή, θα έβγαινε να δειξει στα σχόλια τι κάνει με το πο…..κι του; Εξευτελίζει έτσι ή όχι τον εθνικισμό που λέει; Αν ζούσε την εποχή των ναζί, και έλεγε ότι είναι δικός τους, θα τον είχαν εκτελέσει.
      β) Υποβλήθηκε 19/06/2015 18:21Σιδηρούντιος
      Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, τα άτομα που βωμολοχούν και τσακώνονται με χυδαίο τρόπο σαν το zagloSS κρύβουν καταπιεσμένες σεξουαλικότητες.
      anti zompies said
      Ιουλίου 20, 2015 στις 4:10 μμ
      Ο απατεώνας Ζαγκλός
      που τον μπανάρισε η Ολυμπία εδώ και δυο χρόνια περίπου
      πήρε σβάρνα μετά όποιο ιστολόγιο έβρισκε μπροστά του
      όπου διάβαζες αυτόν τον ανώμαλο έβλεπες.
      Μέχρι που τον έκαναν ban όλοι, τώρα ξανάρχισε τα ιδια
      εκμεταλλευόμενος την ανεκτικότητα του μπλογκ, δεν τον βλέπω να μακροημερευει για πολύ ξανά κλωτσιά θα φάει,
      τον τρώει ο κώλος του.
      Βρίζει το ζαγγλος;;;
      Όχι μωρέ δεν βρίζει!!
      Αν εξαιρέσει κανείς τις προθέσεις και τα άρθρα, τα σχόλια του περιέχουν κυρίως τα εξής κοσμητικά επίθετα:
      μωρή πατσαβούρα
      μωρή ξεκωλι@ρα
      Είσαι πουστρακι και σε γαργαλάει η σούφρα σου?
      σε θεωρώ κατώτερο και εμμονικο έκτρωμα ιερόδουλης βουλγάρας
      πόσο μπαγλαμάς είσαι ρε γιδοβοσκέ!
      Παπαριές
      βλήτα
      ασβέ.
      Αντε και σε κάλη μερια και να μην «χαίρεται» πολύ και βγάλει τρίχες στις παλάμες….Επίσης για να «χαρεί» περισοτερο ας δεί ένα άρθρο που έχω βάλει για γτο ΒΡΩΜΟΞΥΛΟ που τρώνε οι ισλαμιστές ομοενθνείς του και ομοιδεάτες του απο τους Κουρδούς…
    • ================================

    • Πύκτης said

      Η χτεσινή ψηφοφορία ολων μαζί , διαφθοράς και καταγγέλων δεν είναι συναλλαγή ;;;;
      Δεν κάνεις συναλλαγές με απατεώνες αλλά ψηφίζεις τα ίδια μαζί τους……οι κλέπτες και οι κλεπταποδόχοι τιμωρούνται το ίδιο καμμενε
    • Αδελφέ, τα τρολάκια της συγκυβέρνησης έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν.
      Αλλά ΔΕΝ. Θα τα τρελλάνουμε εμείς διαλύοντας τα ψεύδη και τα παρελκυστικά τους σχόλια.
      Μας μιλάνε για όλα τα σκάνδαλα π.χ υποβρύχια, διαπλοκή, Siemens, Rheinmetall , μαυρεσ σακούλες από το ΚΕΕΛΠΝΟ, κανάλια κλπ και πως δήθεν ο Καμμένος θα γίνει ο μαύρος καβαλλάρης που θα αποδώσει δικαιοσύνη!!
      Επειδή αποκλείω να μιλάνε σοβαρά ως σκεπτόμενα άτομα, αλλά το πιο πιθανό είναι πως βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία για να θολώνουν τα νερά, θα τους θυμίσω πως όλα τούτα τα σκάνδαλα που μας λένε ότι θέλει να αποκαλύψει ο «Εξαρτημένος Έλληνας» κρύβουν όλα από πίσω τους Γερμανούς!!
      Ναι!! Αυτούς με τους οποίους έκλεισε την τρίτη συμφωνία ο Πανάρας και τώρα θα τους «αποκαλύψει» για να τιμωρήσει λέει τους συνεργάτες τους!! Στο εν τω μεταξύ σταμάτησαν οι επιτροπές για τις πολεμικές αποζημιώσεις, μπήκαν στο συρτάρι τα πορίσματα για το γαμωχρέος και όλα βαίνουν σιωπηλά προς τη συγκάλυψη! Όλες οι ενδείξεις βοούν για την προδοσία τους που τη βάπτισαν συμβιβασμό και αποτέλεσμα «αγώνα» δια του ξεβρακώματος της όποιας ακόμη αξιοπρέπειας είχαν. Κι αυτοί ακόμα μας δουλεύουν με τις μεγαλόστομες διακηρύξεις!
      Οι ΑΝΕΛ ΠΕΘΑΝΑΝ, όπως το ΛΑΟΣ και η ΔΗΜΑΡ και καλό θα είναι να ετοιμάζουν τα κόλυβα για το επερχόμενο μνημόσυνο τους. Ο λαός κοροϊδεύεται για μια μόνο φορά από τον ίδιο άνθρωπο η δε ιστορία είναι αμείλικτη.
      Προσωπικά, γνωρίζεις πως τους υποστήριζα μέχρι και το Δημοψήφισμα, καθώς κι εγώ είχα ξεγελαστεί όπως και πολλοί άλλοι. Μετά που το ΟΧΙ μας έγινε ΝΑΙ, τους σιχάθηκε η ψυχή μου! Τον ίδιο αγώνα που έκανα για την πατρίδα μας εδώ και πέντε χρόνια εναντίον των προηγούμενων κυβερνήσεων και των μνημονίων τους, το ίδιο αποφασιστικά θα κάνω και εναντίον αυτών εδώ, καθότι δεν είμαι κομματικός κανενός πούστη. Μάλιστα, μπορώ να σου πω, ότι με αυτούς τα έχω πάρει πολύ άσχημα, περισσότερο απ΄ ότι με τους άλλους, για τον απλό λόγο ότι νιώθω σαν να με πρόδωσαν στεγνά εκείνοι που δεν περίμενα και που έκανα αγώνα υπέρ τους.
      Να μην έχουν αυταπάτες. Το 62 % του ΟΧΙ τους στέρησε κάθε δυνατότητα να νομιμοποιήσουν τις επιλογές της προδοσίας τους και αυξανόμενο σίγουρα καθώς θα είναι στο άμεσο μέλλον το ποσοστό αυτό, θα γίνει και η θηλειά γύρω από τον λαιμό τους. Να είναι σίγουροι για αυτό και όσοι μας διαβάζουν από αυτούς ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους!

      • Πύκτης said

        Εγκρίνω και επαυξάνω σε όσα έγραψες αδελφέ μου Γεράσιμε !
        Πάντως το ΟΧΙ του δημοψηφίσματος είχε κάτι το πολύ θετικό που έγινε άθελα του πολιτικού συστήματος …ΕΝΩΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ανεξαρτήτου ιδεολογίας και εδώ την πάτησαν χοντρά …
      • ΕΝΩΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ανεξαρτήτου ιδεολογίας και εδώ την πάτησαν χοντρά …
        Συμφωνώ απολύτως!
        Εδωσαν φαίνεται βάση σε όσους τους διαβεβαίωναν πως έχουν γίνει όλα όσα πρέπει ώστε να υπερισχύσει το ΝΑΙ.
        Αλλά λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο λαό!
        Έτσι ο Τσίπρας και ο Καμμένος κάθισαν πάνω στο κ@@λοδάχτυλο του ΟΧΙ!
        Δεν πειράζει, ήταν η αφορμή για να πέσουν οι μάσκες τους….

      • Ζάγκλος said

        Και τώρα τι ρε στούρνε κωλόγερε?
        Θα ξαναπάς πίσω στον καρατζαφέρη?
        Αν είχες μυαλό, θα καταλάβαινες πριν την ψήφο.
      • Ζάγκλος
        Για ποιον Καρατζαφέρη μιλάς βρε αλλοπρόσαλλο εξάμβλωμα εμμηνορροούσης Λαπωνίδος;;
        Κάτσε στη Σουηδία εσύ που δεν ψηφίζεις και άσε εμάς εδώ που μας το παίζεις και τιμητής!
        Ούστ απ΄εδώ που θα μου απευθύνεις και τον λόγο βοθρόλυμα με τα ταρανδίσια κέρατα!
        Μπρρτ!!
      • Όλα τα αγγούρια τα έχεις πιάσει εσύ!
        Εξαφανίσου τομάρι!
        Μπρττ!!

      • Ζάγκλος said

        Είμαι ευγενικός με τους ευγενικούς, κάτι μιάσματα σαν
        του λόγου σου που το θρήσκευμα είναι η βάση να κρίνουμε
        συνανθρώπους, τους γράφω στην κομπολόγα μου, τσιμπλιάρη.
        Ουστ ρε ψόφιε!
      • Όσο και να προσπαθείς να με παρασύρεις, η υποστάθμη όπου βρίσκεσαι σου ανήκει αποκλειστικά.
        Είσαι και θα παραμείνεις συνδεδεμένος…..
        Άιντε γειαααα!!!!

      • Πύκτης said

        Zαγκλέ, αν θέλεις να είσαι ευγενικός δεν θα πετάγεσαι σε μία συζήτηση χωρίς να σου απευθύνουν τον λόγο, μιλούσα με τον Γεράσιμο και ήρθες με προκλητικό ύφος να βρίσεις.
        Θέλεις να είσαι η εξαίρεση στον κανόνα ότι το δημοψήφισμα ΕΝΩΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ;;;;;

      • Ζάγκλος said

        Whatever παππου, ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων του και αράζει εκεί που έστρωσε,
        (αυτό δεν είναι απόλυτο, γιατί αγγίζει και βασανισμένους ανθρώπους που αδικήθηκαν στην ζωή)
        Αίντε για κάνα χαμομηλάκι μη σε ανεβεί και η πίεση και τα τινάξεις, ψοφίμι.

      • Ζάγκλος said

        Πύκτη
        Γεράσιμο την λένε την κακια γριά?
        Ok, την άλλη φορα θα περιμένω πρόσκληση για να πω την γνώμη μου.
        Δεν έβρισα, αστειεύθηκα, λιγάκι άκομψα βεβαια, αλλα απευθύνθηκα σε έναν
        τύπο που πάντα τρέχει πίσω από τα σχόλια μου καιμε βρίζει χωρίς λόγο, κατάλαβες?
        Δεν είμαι εξαίρεση στον κανόνα και μη προσπαθείς να με φορτώσεις αηδίες.

      • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

        Πάτε καλά ρε, τι μιλάτε στο Ζαγκλοκούδουνο??Μόνο για τα σκουπίδια κάνει και αυτό άν, μιά και θα τον σιχαθούν και αυτά!!
      • Πύκτης
        Εγώ με το πράγμα αυτό κουβέντα δεν θέλω να έχω. Βρήκε τώρα και μου σκορδοκοπανάει το «κωλόγερος», μαθές για να με πικάρει, λες και είναι ληξίαρχος. Δεν του κάνω την χάρη όμως. Άστον να βράζει στο ζουμί του..
        Απορώ ωστόσο με την Ολυμπία, που εκτός όλης της άλλης πίκρας που μας έχει δώσει τελευταία, επιτρέπει σε τέτοια αποβράσματα να κυκλοφορούν ασύδοτα μέσα στο σάιτ και να λοιδωρούν τους παλαιούς σχολιαστές της. Να τυσακώνεται με όλο τον κόσμο και να καταστρέφει το διάλογο και την αισθητική του λόγου.
        Εκτός και αν με αυτό τον τρόπο θέλει να μας διώξει η Ολυμπία, μιας και πλέον όλα είναι πιθανά…

      • Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said

        Λαπωνικό μίασμα με ρίζες και από τους Βίκινγκς, κάνε μήνυση στο φροντιστήριο ελληνικών που πήγαινες εκεί στη Σουηδία, τα ελληνικά σου είναι απαράδεκτα!!
        Δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ ρε λαπωνικό κατασκεύασμα!!

      • Ζάγκλος said

        Αυτός που βρίζει άθλιε είσαι εσύ, ξεστραβώσου ρε ανήθικο
        διαβολοσπερμα και διάβασε τα γραπτά σου για να δεις, βλάκα.
        Κουβέντα μαζί μου αλήτη δεν θέλεις, όπως και ο αριστερόχειρας,
        όπως και η άννα, αλλά παντού με βρίζετε χωρίς λόγο γιατί είμαι άθεος
        και σας κράζω την εβραϊκή σας θρησκεία, και γιατί είμαι Έλληνας Εθνικιστής,
        ουστ μωρή ψοφογρια, ουστ ρε χυδαίε υποκριτή!
      • Τα πολλά λόγια είναι φτώχια!
        Καλώ την Ολυμπία να πάρει θέση σε αυτό που συμβαίνει εδώ.
        Τα σχόλια όλων είναι στη διάθεση της να τα διαβάσει.
        Έχει ξαμολύσει αυτόν τον σκύλο για να μας δαγκώνει ώστε να φύγουμε;
        Ναί ή όχι;;

      • Πύκτης said

        Εγώ πάντως που σε ξέρω προσωπικά , επιβεβαιώννω ότι είσαι νεότατος και ακμαιότατος !

      • Ζάγκλος said

        Να τα διαβάσει ρε χυδαίε υβριστή, να τα διαβάσει,
        αλήτη που βρίζεις μανάδες και γυναίκες, πρόστυχε!
        Αυτά με είπες:
        «..εξάμβλωμα εμμηνορροούσης Λαπωνίδος;;.»
        «..Ούστ απ΄εδώ βοθρόλυμα με τα ταρανδίσια κέρατα!..»
        «..αποβράσματα να κυκλοφορούν..»
        Και εγώ se είπα «κολογερο»!! Φοβερή βρισιά!

      • Ζάγκλος said

        Μπορείς να με πεις που σε έβρισα γιατί εγώ ΔΕΝ το βρίσκω?
        Κοίτα να δεις ποσο ανισόρροπος και προβοκάτορας είσαι,
        είσαι για ροχάλες, υποκριτή.
      • Πύκτης
        Άσε αδελφέ το ζουμί να λέει, βρήκε τώρα μια λέξη «κωλόγερο» και την κοπανάει και καλά για να με θίξει, χωρίς καν να με ξέρει.
        Η έκκληση μου πάντως προς την Ολυμπία να πάρει θέση ισχύει!
        Πριν από ένα μήνα που ήταν να τον σουτάρουν, συγκατάνευσα να μη το κάνουν από τη στιγμή που θα άλλαζε και θα γινόταν κόσμιος στις εκφράσεις του.
        Προσωπικά δεν με πειράζει που είναι εθνικιστής και 12θειστής. Ας μη χρησιμοποιεί όμως αυτά τα προσχήματα για να κρύβει από πίσω τους την αθλιότητα της ύπαρξης του.
        Προσβάλλει ΚΑΙ τους εθνικιστές με αυτά που κάνει και αποθαρρύνει όσους θα σκέφτονταν να πάνε στην ΧΑ, βλέποντας τι είδους κουμάσια την υποστηρίζουν.
        Το πράγμα με αυτό το λυσασμένο σκυλί παρατράβηξε!

      • Ζάγκλος said

        Συνεχίζεις να χυδαιολογείς άθλιε, πουθενά δεν σε έβρισα, εσύ έχεις
        τον μονόλογο και αποκλειστικότητα στις ύβρεις, συνέχισε,
        δεν θα σε ακολουθήσω, δεν το έχω ανάγκη,
        εσύ αυτoεξευτελίζεσαι, κατώτερε!
    • Δύο απο τούς ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ καί αγαπητούς σχολιαστές (εγώ προσωπικώς τούς λατρεύω) είναι ο άθεος αριστερός Αρις,
      καί η αρχαιόθρησκη ΗΛΕΚΤΡΑ.
      Αυτά γιά να μην πιάνονται από τα μαλλιά τους κάποιοι γιά να εξηγήσουν την γενική αντιπάθεια πού προκαλούν.
      Γεράσιμε το έχουν οί μέρες μάλλον.
      Εχθές μία βλαμμένη 1,20 ύψος με κατηγόρησε…
      ως μυγόχεσμα= κοντή, ενώ είμαι 50 εκ.ψηλότερή της.
      Σήμερα είναι η σειρά σου να χαρακτηριστείς ως…κωλόγερος από κάποιον 20 χρόνια μεγαλύτερό σου!
      Ολοι οί ολίγιστοι όποιο φανταστικό η υπαρκτό μειονέκτημα η ελάττωμά τους αισθάνονται άσχημα το προβάλουν στούς άλλους, έστω κι αν η πραγματικότητα ΒΟΑ σε ΠΟΙΟΝ ανήκει.

      • Ζάγκλος said

        Αχ αυτή η πραγματικότητα χρυσό μου αν στην ξεδιπλώσω!
        Και γιατί σκαλίζεις τα σκατά? Τι ψάχνεις και τι θέλεις?

      • Ζάγκλος said

        Ποσο θλιβερή είσαι?
        Προχθές με κατηγόρησες ότι έβρισα την κορίνα, ενώ εγώ την είχα ευχαριστήσει!
        Σήμερα πάλι τα ίδια, αυτός που βρίζει έβαλε την ουρα στα σκέλια, ξεφτιλίστηκε και την έκανε!
        Απελλής, βούλγαρος, αριστερομαλάκας και εσύ το τσόκαρο, είστε να σας κλαίνε οι ρέγγες!
        Σας λυπάμαι αλλα δεν μπορώ να κλάψω!

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
      Πάντως δεν μπορώ να πω ….στο ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟ zagloSS παίρνει ΑΡΙΣΤΑ ,,,,Πως τα καταφέρνει να τον ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ από οπου και αν περνά ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ π.χ. δεν χρειαζέται εξηγήση ….Ας δούμε όμως τί εχουν πει για αυτόν…
      α)Υποβλήθηκε 21/06/2015 00:21 Σιδηρούντιος
      Η χρήση της χυδαίας γλώσσας είναι χαρακτηριστικό πολέμου που κάνουν πληρωμένοι σχολιαστές ΄όπως το zagloSS . Μπορεί να μην είναι τέτοιος, μπορεί και να είναι. Ποιός όμως οικογενειάρχης άνθρωπος με αρχές έστω εθνικιστή, θα έβγαινε να δειξει στα σχόλια τι κάνει με το πο…..κι του; Εξευτελίζει έτσι ή όχι τον εθνικισμό που λέει; Αν ζούσε την εποχή των ναζί, και έλεγε ότι είναι δικός τους, θα τον είχαν εκτελέσει.
      β) Υποβλήθηκε 19/06/2015 18:21Σιδηρούντιος
      Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, τα άτομα που βωμολοχούν και τσακώνονται με χυδαίο τρόπο σαν το zagloSS κρύβουν καταπιεσμένες σεξουαλικότητες.
      anti zompies said
      Ιουλίου 20, 2015 στις 4:10 μμ
      Ο απατεώνας Ζαγκλός
      που τον μπανάρισε η Ολυμπία εδώ και δυο χρόνια περίπου
      πήρε σβάρνα μετά όποιο ιστολόγιο έβρισκε μπροστά του
      όπου διάβαζες αυτόν τον ανώμαλο έβλεπες.
      Μέχρι που τον έκαναν ban όλοι, τώρα ξανάρχισε τα ιδια
      εκμεταλλευόμενος την ανεκτικότητα του μπλογκ, δεν τον βλέπω να μακροημερευει για πολύ ξανά κλωτσιά θα φάει,
      τον τρώει ο κώλος του.
      Βρίζει το ζαγγλος;;;
      Όχι μωρέ δεν βρίζει!!
      Αν εξαιρέσει κανείς τις προθέσεις και τα άρθρα, τα σχόλια του περιέχουν κυρίως τα εξής κοσμητικά επίθετα:
      μωρή πατσαβούρα
      μωρή ξεκωλι@ρα
      Είσαι πουστρακι και σε γαργαλάει η σούφρα σου?
      σε θεωρώ κατώτερο και εμμονικο έκτρωμα ιερόδουλης βουλγάρας
      πόσο μπαγλαμάς είσαι ρε γιδοβοσκέ!
      Παπαριές
      βλήτα
      ασβέ.
      ΥΓ Εν κατακλείδι το zagloSS είναι για ΚΛΑΜΑΤΑ …..δεν φτάνει που στην φωτογραφία του μοιάζει με διασταυρώση ταράνδου με βρυκολιακαμένο μαμούθ (εξ και η προβοσκίδα αντι για μύτη) είναι ΚΑΙ ΑΝΑΓΩΓΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΓΡΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ ΚΑΘΩΣ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ…Αν έχει κάτι μέσα στο σώβρακο του το ΠΡΟΚΑΛΩ να γράψει με το όνοματεπώνυμο του όπως κάνω και εγώ…
    • ===========================================

    • Ζάγκλος said

      Τιμή του!

      Βούλγαρης Χρήστος said

      Η ειρώνια είναι ότι ¨»ο» χίτλερ είχε την Βρετανία ως παράδειγμα ,,,,ποία είπαμε ότι ήταν η αγαπημένη του ταινία…μήπως οι «Λογχοφόροι της Βεγγάλης» επίσης είχε είχε δηλώσει οτί «οι ανατολικές περίοχες (τα εδάφη της Ρωσσίας) θα είναι οι δικές μας Ινδίες» επίσης είκαζεται ότι ήθελε να χρησιμοποιήσει όσους Κοζάκους είχαν τεθεί στην υπηρέσια των γερμανών ως το αντιστοίχο των «πολεμικών φυλών» (martial races) που είχαν οι βρετανοί στην Ινδία π.χ. οι Γκούρκα

    • Ζάγκλος said

      Δεν θέλω να απευθύνεσαι σε μένα ρε καθυστερημένε βούλγαρε
      και στο έχω πει επανελειμμένα, μαζόχα είσαι?

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Για αλλή μια φορά βλέπουμε το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ «ήθος» του ΑΓΓΡΑΜΑΤΟΥ ΑΝΘΕΛΗΝΑ ναζιτρολ zagloSS…φυσικά οι διαχείριστές μπορούν να κρίνουν κάτα πόσο είναι χρήσιμη η παρούσια του εδω πέρα ή αν κάνει «κρα» για ενα ΜΟΝΙΜΟ μπάν…
      ΥΓ Αλήθεια ΤΟ ΑΓΓΡΑΜΑΤΟ βικιγκ ναζιτρολλ πότε θα μάθει ΟΤΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ;΄βέβαια όπως έχι πει και το ίδιο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ σχολείο.,, μα γιατί άραγε;

    • Ζάγκλος said

      Όλους σε αυτή την ανάρτηση μας βρίζεις Ναζιστές κλπ, προσωπικά για
      μένα είναι τιμή, όχι ύβρις, αλλά εσύ βούλγαρε που μόνο μανούρα ξέρεις
      να προκαλείς λόγο, ξέρεις, η μάνα σου η βουλγάρα, στο ξενοδοχείο, κλπ,
      τέλος πάντων, άντε σάλτα και παλουκώσου ρε ξεκωλιάρη καλικάντζαρε

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Το κακομοίρο το ναζιτρολ zagloSS…επείδη έχει τραυματικά βιώματα με την οικογένια του,, (ή μάμα του «δουλεύε σε ξενοδοχείο» οπώς τόσο γλαφυρά περιγράφει και ο μπαμπάς του «ηπηρετούσε» στα SS της σουήδιας) προσπαθεί να τα «μετάφερει» σε άλλους μήπως νιώσει καλύτερα…χαμένος κόπος…
      ΥΓ ας αναρ΄βτηθει μόνο οποιίος διαβάζει αυτην την στιχομυθία για ποίον από τους δύο μας θα πειστεί ότι είναι ΨΥΧΑΣΘΕΝΗΣ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟ…μήπως για αυτόν;πάντως ΟΧΙ για μένα….Ας σταματήσει πάντως τα γερμανικά ψυχοφάρμακα ….έχει «σαλτάρει» εξ αιτιάς τους…ας πάει να καθήσει σε κάνενα παλούκι όπως είναι και το συνήθειο ολών των κλάσικων ναζι βλέπε χιτλέρ, ρειμς κτλ μήπως και ηρεμήσει…

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      ΥΓ Δηλάδη το zagloSS και το meton ουγκ αγαπούλας δεν είναι ΝΕΟΝΑΖΙ ..» συγνώμμη» «εθνικοσοσιαλισταί» ήθελα να πω;Mήπως είναι «αναρχοκομουνισταί»¨…Μήπως τελικά το zagloSS έχει επίγνωση που ανήκει ιδεολογιικά ή απλά θέλει να πουλά τρελίτσα για να θολώσει τα νερά;Βέβαια από την άλλη ένα ας πούμε (καταχρηστικά) «ανθρώπινο όν» σαν και αύτο με (ας το θέσουμε «κομψά») με ΠΑΣΙΦΑΝΩΣ άρρωστο ψυχισμό του ίναι ευκόλο να πουλά τρέλλα καθώς την έχει άφθονη….
      ===

      Οποιος υπόσχεται ευημερία γιά την ΕΛΑΔΑ, εντός ευρώ ΕΕ, είναι ΨΕΥΤΗΣ κι απατεώνας η βλάξ said

      Δύο απο τούς ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ καί αγαπητούς σχολιαστές (εγώ προσωπικώς τούς λατρεύω) είναι ο άθεος αριστερός Αρις,
      καί η αρχαιόθρησκη ΗΛΕΚΤΡΑ.
      Αυτά γιά να μην πιάνονται από τα μαλλιά τους κάποιοι γιά να εξηγήσουν την γενική αντιπάθεια πού προκαλούν.
      Γεράσιμε το έχουν οί μέρες μάλλον.
      Εχθές μία βλαμμένη 1,20 ύψος με κατηγόρησε…
      ως μυγόχεσμα= κοντή, ενώ είμαι 50 εκ.ψηλότερή της.
      Σήμερα είναι η σειρά σου να χαρακτηριστείς ως…κωλόγερος από κάποιον 20 χρόνια μεγαλύτερό σου!
      Ολοι οί ολίγιστοι όποιο φανταστικό η υπαρκτό μειονέκτημα η ελάττωμά τους αισθάνονται άσχημα το προβάλουν στούς άλλους, έστω κι αν η πραγματικότητα ΒΟΑ σε ΠΟΙΟΝ ανήκει.

    • Ζάγκλος said

      Αχ αυτή η πραγματικότητα χρυσό μου αν στην ξεδιπλώσω!
      Και γιατί σκαλίζεις τα σκατά? Τι ψάχνεις και τι θέλεις?

    • Ζάγκλος said

      Ποσο θλιβερή είσαι?
      Προχθές με κατηγόρησες ότι έβρισα την κορίνα, ενώ εγώ την είχα ευχαριστήσει!
      Σήμερα πάλι τα ίδια, αυτός που βρίζει έβαλε την ουρα στα σκέλια, ξεφτιλίστηκε και την έκανε!
      Απελλής, βούλγαρος, αριστερομαλάκας και εσύ το τσόκαρο, είστε να σας κλαίνε οι ρέγγες!
      Σας λυπάμαι αλλα δεν μπορώ να κλάψω!

    • stergdoc said

      Ζαγκλο μια απλη ερωτηση=ο κυριος στην φωτο στο ιστολογιο σου εσυ εισαι?

    • Ζάγκλος said

      Ναι
    • ΆΝΝΑ
      Σήμερα είναι η σειρά σου να χαρακτηριστείς ως…κωλόγερος από κάποιον 20 χρόνια μεγαλύτερό σου!
      ================================
      Χαχαχαχαχα!
      Βρε συ Άννα έχεις δίκιο!!
      Δεν είχα δει ποτέ φωτογραφία του!
      Παίζει να μου ρίχνει και από επτά έως πέντε χρόνια το λιγότερο!
      Που πάει βρε ο στραβοχυμένος λουκουμάς;;
      Αυτός είναι που θεωρεί τον εαυτό του «ομορφάντρα»;;
      Σαν μαραμένο ραδίκι είναι ο φουκαράς!!
      Έχασα πάσα ιδέα!
      Χαχαχαχα!
      Απίστευτη φάτσα!!
      Το κακό είναι, ότι αντί να ασχολιόμαστε με το θέμα της ανάρτησης και με όσα ταλαιπωρούν την χώρα, παρακολουθούμε τον ανεκδιήγητο ναρκισιστή να καταστρέφει τη συζήτηση και να την ρίχνει στο επίπεδο του.
      Θεωρεί ότι την «έκανα», όμως δεν περνάει από το εγωπαθές μυαλό του ότι μπορεί απλώς να τον έχω γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων μου…

    • Ζάγκλος said

      Βάλε μια φωτό να σε δούμε ρε τουρκόσπορε.
      Η ομορφιά στον άνδρα πέρα από τις ανδρικές αρχές του, είναι το
      πορτοφόλι του και το κομπολόι του, χλεχλέ, έχεις να πεις κάτι σ’αυτό?
      Εσύ ανέβασες τους τόνους και βρίζεις σαν αλήτης, όχι εγώ.
      Την έκανες όπως πάντα, βρίζεις, σε απαντώ ευγενικά και μετά παρακαλάς
      την Olympia να με κάνει ban, σαν το παιδάκι στο σχολειό που τρώει
      σφαλιάρες και φωνάζει, “κυρια, κυρια, αυτός με γ@μησε”
      Αλλα τι να περιμένει κανείς από προσκυνημένα μιάσματα,
      όλο υποκρισία και προβοκάτσια, το ήθος είναι μια άγνωστη λέξη.
      Σιχάματα σταματήστε να ασχολείσθε μαζί μου, κοιτάχτε την μιζέρια σας καλύτερα.
    • ΆΝΝΑ
      Έχει πιαστεί το στομάχι μου από τα γέλια!!
      Άλλο πράγμα είναι να φαντάζεται κανείς πως μπορεί να μοιάζει ένας κόπανος
      και άλλο είναι να τον βλέπεις κιόλας!!!
      Δε μπορώ άλλο….με ξεπερνάει αυτή η ανδρική ομορφιά του καμαρωτού γυφτοσκέπαρνου!!!
      Λες να γαμπρίζει κιόλας ο μπάρμπας;;;
      Ω ρε γυναίκες που θα σφαχτούν στα ποδαράκια του!!!
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

    • Ζάγκλος said

      Ξανθός, πρασινοματης, αρματωμένος, επιτυχημένος επιχειρηματίας,
      ευχάριστος ελκυστικός στις γυναίκες, γλώσσες πολλές, κοσμοπολίτης
      ταξιδεύω συχνά σε όλο τον κόσμο, που να μου την βγείς εσύ ρε τσέτουλα?
      Για πες κάτι για σένα, εγώ τα λέω όλα και κατά πολύ λιγότερο από ότι είναι
      η πραγματικότητα, δεν έχω πρόβλημα να ανεβάσω και πρόσφατη φωτό,
      έλα ρε ζαγάρι να μετρηθούμε, παίζει να είμαι και διπλός από σένα, κεφτέ.
      Χα..χα..χα..αν έχεις ούμπαλα πες κάτι για σένα, φοβάσαι? Ντρέπεσαι?
      Μίλα μωρή κατίνα!
    • Απελλή νομίζω τα χαρακτηριστικά του είναι όμορφα, με σωστές αναλογίες-αν εξαιρέσεις το στόμα του πού μοιάζει σαν να έχει φάει μπουνιά καί πήγε 5 πόντους πιό μέσα, η σαν να έβγαλε την μασέλα του.Είναι ο γελοίος χαρακτήρας η έκφραση πού τον κάνει να δείχνεις δευτεροτρίτος, μουσίτσα.
      Εχω δεί ανθρώπους με πολύ άσχημα χαρακτηριστικά να δείχνουν πανέμορφοι.
      Οτι γαμπρίζει είναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ.

    • Ζάγκλος said

      Άννα, αννούλα, κουκλίτσα ή πανούκλα?
      Όχι δεν γαμπρίζω, είμαι ερωτευμένος με το ταίρι μου!
      Τώρα βεβαια ταξιδεύω, και όπως λέτε εσείς οι θρησκοπληκτοι
      ασθενής και οδοιπόρος, αμαρτία ουκ έχει” Χα ..χα ..
      Οι γυναίκες με αγαπούσαν και με αγαπούν, εσύ τι διάλα έχεις μαζί μου
      και με οχτρευεσαι? Επειδή είμαι Εθνικιστής ή επειδή είμαι άθρησκος?

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Ξανθός, πρασινοματης, αρματωμένος, επιτυχημένος επιχειρηματίας,
      ευχάριστος ελκυστικός στις γυναίκες, γλώσσες πολλές, κοσμοπολίτης
      ταξιδεύω συχνά σε όλο τον κόσμο, που να μου την βγείς εσύ ρε τσέτουλα?
      Για πες κάτι για σένα, εγώ τα λέω όλα και κατά πολύ λιγότερο από ότι είναι
      η πραγματικότητα, δεν έχω πρόβλημα να ανεβάσω και πρόσφατη φωτό,
      έλα ρε ζαγάρι να μετρηθούμε, παίζει να είμαι και διπλός από σένα, κεφτέ.
      Χα..χα..χα..αν έχεις ούμπαλα πες κάτι για σένα, φοβάσαι? Ντρέπεσαι?
      Μίλα μωρή κατίνα!
      Μιλά και το λαπωνοταρανδότρολλ που έχει ξέπερασει και τον βαρώνο μυνχαούζεν στην παραμυθά ….Όταν γράφει τα παράπανω παραμύθια έννοει ότι ενας κακασχήμος παλιογέρος μέ μυτη σαν προβοσκίδα (φαίνεται και στην φωτογραφία) του σκοινιού και του παλουκιού, με προβλήματα με το νόμο σε πολλλές χώρες και οι μόνες «γυναίκες» που τον πλησιάζουν είναι οι «πεταλουδίτσες γτης νύχτας» οι οποίες ‘εργάζονται» στην «επιχείρηση» του….
      Μια που μιλά για ΑΝΔΡΙΚΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ…. ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΞΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟΛΥ ΑΠΛΟ ….ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΟ ΜΟΥ….ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΑΝΑΝΔΡΗ ΝΟΥΛΑ ….όπως κατινούλα…

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Το προηγουμένο σχόλιο αναφέρεται στο ναζιταρανδολ zagloSS
    • Βούλγαρης Χρήστος
      Ευάερο, (κλασιδερό) ευήλιο (με αρκετή φαλάκρα), με διπλό λουτροκαμπινέ και τούρκικη τουαλέτα, με στάβλο για τάρανδους και κοντά στην πράσινη τούνδρα στο χωριό του Αι Βασίλη, πωλείται σε τιμή εξευτελιστική, μόλις δύο φάσκελα!
      Και φαντάσου Χρήστο ο μπάρμπας, ναι ο μπάρμπας, ομολόγησε πως δεν έχει καν ανεβάσει πρόσφατη φωτογραφία! Είναι λέει παλιά! Φαντάσου δηλαδή πως είναι τώρα με το ένα πόδι στον τάφο και μας το έπαιζε τζόβενος!
      Το δε ξανθό, ο θεός να το κάνει σκατουλί ξεβαμμένο από τα χρόνια.
      Παίζει και να τα βάφει όμως ο ξεμωραμένος βαψομαλλιάς γαμπρός του μπλογκ που ψάχνει φαίνεται για νύφη.
      Μάλλον για αυτό μοστράρει και τη μουτσουνάρα του μπας και τσιμπήσει καμία.
      Και θέλει να μετρηθούμε λέει η ωραιοπαθής ψωνάρα!!
      Σαν κάποιους μικροτσούτσουνους που φωνάζουν στους άλλους «Βγάλτην ρε έξω να τις μετρήσουμε»!
      Τέτοια σοβαρότητα Χρήστο!
      Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εγώ σταματάω πλέον να δίνω και την παραμικρή σημασία στον γαμπρό-παππού….

    • Ζάγκλος said

      Αχ βρε κατίνα κατινίτσα, με θυμίζεις μια εποχιακή πόντια που όλο με έκανε σκηνές και ζήλιες,
      αλλά όταν την αγκάλιαζα φώναζε “σκάψε με σκαφτιά μου σκάψε με” Τι να εννοούσε άραγε?
      Τώρα εσένα βεβαια δεν επιθυμώ να σε σκάψω, αλλά ευχαρίστως θα σε
      χαστούκιζα γιατί είσαι ένας σαλιάρης προβοκάτορας και ανήθικος.
      Ο ψεύτης ως γνωστό, βλέπει μόνο ψεύτες, τσέτουλα.

    • stergdoc said

      και για τον @Απελλη και για τον @Ζαγκλο
      Δε φανταζομαι οτι προσφερετε κατι αλλο εκτος απο το να εκτεθειτε,αδικα κατ’εμε,σε ανθρωπους που λιγη ωρα πριν μπορει να ητανε μεσα στον Ηλιο εξω απο ενα ΑΤΜ.Συνεχειστε! Αντι για σκληρη και επιπονη ανταλλαγη γνωμων για τα αιτια που μας φτασανε εδω εσεις ανταλλασετε με επιμονη λογια που πιστευω οτι ουτε καν σας εκφραζουν,διοτι και οι δυο θεωρειστε καλοι σχολιαστες.Γ@μω το «Εγω» γ@μω!Οποτε μας κυριευει μονο αρνητικα αποτελεσματα εχει.

    • Ζάγκλος said

      Αγαπητέ Aστεριε, η κατάσταση έχει ως εξής.
      Δυο θρησκοπληκτοι και δυο μισοαπλητοι κουκουέδες, επειδή
      αντιτιθομαι σε αυτές τις παπαριές, με έχουν βάλει στόχο τους.
      Όπου και να σχολιάσω, με βρίζουν χωρίς λόγο! Ειδικά ο βούλγαρος κίναιδος,
      ποτέ του δεν σχολιάζει κάτι για καμια ανάρτηση παρα μονο με βρίζει!
      Εγώ βεβαια τους γράφω όλους στα παπάρια μου, την πλακα μου κάνω, αλλα
      μέσα από αυτό το τραλαλά βγαίνει μια εικόνα όπου οι άνθρωποι χαρακτηρίζουν
      ανθρώπους που δεν έχουν συναντήσει, ανάλογα με το πολιτικο ή θρησκευτικό μέτρο!
      Αυτό είναι γελοίο και αισχρό!
      Γιατί άμα τους ρωτήσεις, ρε σεις, τι έχετε κατά του Zaglou, δεν ξέρουν να απαντήσουν!
    • Stergdoc
      Επειδή θέλω να πιστεύω ότι έχεις μια αίσθηση δικαίου, δεν θα πρέπει πιστεύω να μας εξομοιώνεις.
      Αυτά που λες εσύ για την ανταλλαγή απόψεων και για το γόνιμο διάλογο αναφορικά με όσα μας ταλαιπωρούν, τα έχω επισημάνει κι εγώ παραπάνω και τα έχω πάντα σαν εικόνισμα στη συμπεριφορά μου.
      Και επειδή σίγουρα έχεις δει όλη την εξέλιξη αυτής της ιστορίας από την αρχή της (τα σχόλια υπάρχουν) μπορείς να κατανοήσεις ποιος είναι αυτός που εξαρχής προκάλεσε και συνεχώς προκαλεί και πως ο Πύκτης κι εγώ είχαμε ένα δημιουργικό διάλογο ώσπου εμφανίστηκε εκείνος με τον οποίο τόσο άδικα με εξισώνεις.
      Αν εννοείς πως οι ασχήμιες και οι προσβολές του θα πρέπει να μένουν αναπάντητες, σου απαντώ πως δυστυχώς δεν είμαι άγιος και ανταποδίδω στο βαθμό που μου επιτρέπει η αξιοπρέπεια μου τα επιχείρια που του αξίζουν.
      Φιλικά

    • Ζάγκλος said

      Ρε πρίγκηπα, έκανε το λάθος ο Στέργιος
      και σε εξομοίωσε με μένα τον θνητό?
      Τι λες ρε παιδί μου!
      Ρε συ, ποτε ακριβώς το καβάλησες το καλάμι?
      Και δεν σε έβρισα ρε αλήτη, κολογερο σε είπα για πλακα
      και εσύ έβρισες μάνες και γυναίκες, προβοκατόρικο πουστρακι.

    • Ζάγκλος said

      stergdoc
      Αγαπητέ Aστεριε, η κατάσταση έχει ως εξής.
      Δυο θρησκοπληκτοι και δυο μισοαπλητοι κουκουέδες, επειδή
      αντιτιθομαι σε αυτές τις παπαριές, με έχουν βάλει στόχο τους.
      Όπου και να σχολιάσω, με βρίζουν χωρίς λόγο! Ειδικά ο βούλγαρος
      κίναιδος, ποτέ του δεν σχολιάζει κάτι για καμια ανάρτηση παρα μονο με βρίζει!
      Εγώ βεβαια τους γράφω όλους στα παπάρια μου, την πλακα μου κάνω,
      αλλα μέσα από αυτό το τραλαλά βγαίνει μια εικόνα όπου οι άνθρωποι χαρακτηρίζουν
      ανθρώπους που δεν έχουν συναντήσει, ανάλογα με το πολιτικο ή θρησκευτικό μέτρο!
      Αυτό είναι γελοίο και αισχρό! Γιατί άμα τους ρωτήσεις, ρε σεις,
      τι έχετε κατά του Zaglou, δεν ξέρουν να απαντήσουν!

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Αγαπητέ Aστεριε, η κατάσταση έχει ως εξής.
      Δυο θρησκοπληκτοι και δυο μισοαπλητοι κουκουέδες, επειδή
      αντιτιθομαι σε αυτές τις παπαριές, με έχουν βάλει στόχο τους.
      Όπου και να σχολιάσω, με βρίζουν χωρίς λόγο! Ειδικά ο βούλγαρος
      κίναιδος, ποτέ του δεν σχολιάζει κάτι για καμια ανάρτηση παρα μονο με βρίζει!
      Εγώ βεβαια τους γράφω όλους στα παπάρια μου, την πλακα μου κάνω,
      αλλα μέσα από αυτό το τραλαλά βγαίνει μια εικόνα όπου οι άνθρωποι χαρακτηρίζουν
      ανθρώπους που δεν έχουν συναντήσει, ανάλογα με το πολιτικο ή θρησκευτικό μέτρο!
      Αυτό είναι γελοίο και αισχρό! Γιατί άμα τους ρωτήσεις, ρε σεις,
      τι έχετε κατά του Zaglou, δεν ξέρουν να απαντήσουν!
      Παραφράζωντας τον Λύσια το zagloSS δεν μπορεί να κάνει αυτές τις ¨»κατεγορίες» στα σοβάρα…Από που και ως που απεφάνθη ότι εγω και ο αγαπητός κύριος είμαστε λέει «κουμουνισταί» αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω (γιατι το ‘οτι είμαι λει κιναίδος δεν μπαίνω στο κόπο να ασχολήθω για ειναι φαν’έρο ότι το zagloSS έχει το ακαταλογίστο(…..αλλά καθώς όπως έλεγε και ο Κάρολος Δαρβίνος ο Θέος το παρέδωσε στα χέρια μου ας δούμε ενα ΤΥΠΙΚΟ διάλογο άναμεσα σε εμένα και το zagloSS
      Ζάγκλος said
      Ιουλίου 19, 2015 στις 11:29 πμ
      Τιμή του!
      Απάντηση
      Βούλγαρης Χρήστος said
      Ιουλίου 19, 2015 στις 12:28 μμ
      Η ειρώνια είναι ότι ¨»ο» χίτλερ είχε την Βρετανία ως παράδειγμα ,,,,ποία είπαμε ότι ήταν η αγαπημένη του ταινία…μήπως οι «Λογχοφόροι της Βεγγάλης» επίσης είχε είχε δηλώσει οτί «οι ανατολικές περίοχες (τα εδάφη της Ρωσσίας) θα είναι οι δικές μας Ινδίες» επίσης είκαζεται ότι ήθελε να χρησιμοποιήσει όσους Κοζάκους είχαν τεθεί στην υπηρέσια των γερμανών ως το αντιστοίχο των «πολεμικών φυλών» (martial races) που είχαν οι βρετανοί στην Ινδία π.χ. οι Γκούρκα
      Απάντηση
      Ζάγκλος said
      Ιουλίου 19, 2015 στις 5:22 μμ
      Δεν θέλω να απευθύνεσαι σε μένα ρε καθυστερημένε βούλγαρε
      και στο έχω πει επανελειμμένα, μαζόχα είσαι?
      Βούλγαρης Χρήστος said
      Ιουλίου 19, 2015 στις 5:34 μμ
      Για αλλή μια φορά βλέπουμε το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ «ήθος» του ΑΓΓΡΑΜΑΤΟΥ ΑΝΘΕΛΗΝΑ ναζιτρολ zagloSS…φυσικά οι διαχείριστές μπορούν να κρίνουν κάτα πόσο είναι χρήσιμη η παρούσια του εδω πέρα ή αν κάνει «κρα» για ενα ΜΟΝΙΜΟ μπάν…
      ΥΓ Αλήθεια ΤΟ ΑΓΓΡΑΜΑΤΟ βικιγκ ναζιτρολλ πότε θα μάθει ΟΤΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ;΄βέβαια όπως έχι πει και το ίδιο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ σχολείο.,, μα γιατί άραγε;
      Ζάγκλος said
      Ιουλίου 19, 2015 στις 6:53 μμ
      εσύ βούλγαρε που μόνο μανούρα ξέρεις
      να προκαλείς λόγο, ξέρεις, η μάνα σου η βουλγάρα, στο ξενοδοχείο, κλπ,
      τέλος πάντων, άντε σάλτα και παλουκώσου ρε ξεκωλιάρη καλικάντζαρε
      Είναι εμφανές ποιος ΞΕΚΙΝΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ …βέβαια αν το zagloSS νομίζει ίοτι μπιορεί να με βρίζει και έμενα και την οικογένεια μου τότε ας γνωρίζει ότι θα εισπράτει ότι ακριβώς δίνει έτσι και αλλιώς από το σχολείο έγω ως ένα απο τα αγαπημένα ρήτα το nemo impune lacessit» .Επίίσης αν το zagloSS νομίζει ότι θα κανεί την ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ έδω πέρα ανενοχλήτο μάλλον λάθος ρούνους διαβάζει…
      ΥΓ ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΤ ΈΠΑΝΑΛΗΨΙΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟZAGLOSS NA ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΥΒΡΕΙΣ….I rest my case…

    • Ζάγκλος said

      Χα..χα..χα.. θα ντυθώ παπάς και θα σου την πέσω
      την νύχτα στο κρεβάτι σου με ένα μανουάλι!
      Ζούλα μπινεκλα.

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      το zagloSS έχει τέτοια νοητική υστέρηαη που γράφει τα ίδια και τα ίδια ….μήπως του τα έχουν κάνει σκονάκι ;
      ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ Η ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΙΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ;δεν μπορεί, την γλώσσα των φιλάνδικών ταράνδων θα την κατέχει καλύτερα…

    • Ζάγκλος said

      Right, ρούφα ένα αρχίδι τώρα,
      θα σε κάνει καλο στον φάρυγγα, αλλά
      πρόσεχε μη πνιγείς, εμμονικη μπινεκλα!

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      το zagloSS μιλά για ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΗΜΟ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ….ΜΠΑ ΤΟ ZAGLOSS HTAN ΜΑΛΛΟΝ ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΖΕΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΨΥΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ…..

    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Αγαπητέ Απέλλη ομολογώ ότι η περιγράφη σου για το κατα φαντασία ταρανδογαμπρό της λαπωνίας είναι πο΄λύ πετυχημένη και γλάφυρη και μου θυμίζει παρώδια πίνακα του Γκόγια…Κατανόω την επιχειρήμα σου και σιγούρα έχει λογική ΑΛΛΑ πό την άλλη ΔΕΝ μπορώ να αφήσω το zagloSS να ΚΑΝΕΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΔΟΞΟΥ ΒΥΧΖΑΝΤΙΟΥ…κάθως θύμαμαι ότι ένας απο τους λόγους που οι Γάλλοι το 1940 έχασαν την μάχη της Γαλλίας ήταν ότι αφήσαν τους νάζι να κάνουν προπαγάνδα ανενόχλοιτοι…και σε περιπτώση που μπου πείς δικαιολογημένα ότι ποιός παίρνει στα σοβάρα τον ταρανδογαμπρό το ανεπειχηρηήμα μου είναι ότι και ότι όσο ο γκαιμπέλς όσο και ο εκδότης του der Sturmer χωρίς το αξιώμα τους δεν ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΤΑΠΑ ΚΑΙ ΜΗΔΝΕΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ Ο ΤΑΡΑΝΔΟΓΑΜΠΡΟΣ..άλλα την ζημία τους την έκαναν…
      Τέλος πάντως καλά να περνάς και ο Θέος να σε έχει καλά ….ελπίζω την επομένη εβδομάδα τέτοια μέρα να απολαμβάνω την νήσο των Φαιάκων και να αφήσω για λίγο πίσω μου την Γηραία Αλβιώνα…

    Βούλγαρης Χρήστος said

    Πάντως δεν μπορώ να πω ….στο ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟ zagloSS παίρνει ΑΡΙΣΤΑ ,,,,Πως τα καταφέρνει να τον ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ από οπου και αν περνά ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ π.χ. δεν χρειαζέται εξηγήση ….Ας δούμε όμως τί εχουν πει για αυτόν…
    α)Υποβλήθηκε 21/06/2015 00:21 Σιδηρούντιος
    Η χρήση της χυδαίας γλώσσας είναι χαρακτηριστικό πολέμου που κάνουν πληρωμένοι σχολιαστές ΄όπως το zagloSS . Μπορεί να μην είναι τέτοιος, μπορεί και να είναι. Ποιός όμως οικογενειάρχης άνθρωπος με αρχές έστω εθνικιστή, θα έβγαινε να δειξει στα σχόλια τι κάνει με το πο…..κι του; Εξευτελίζει έτσι ή όχι τον εθνικισμό που λέει; Αν ζούσε την εποχή των ναζί, και έλεγε ότι είναι δικός τους, θα τον είχαν εκτελέσει.
    β) Υποβλήθηκε 19/06/2015 18:21Σιδηρούντιος
    Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, τα άτομα που βωμολοχούν και τσακώνονται με χυδαίο τρόπο σαν το zagloSS κρύβουν καταπιεσμένες σεξουαλικότητες.
    anti zompies said
    Ιουλίου 20, 2015 στις 4:10 μμ
    Ο απατεώνας Ζαγκλός
    που τον μπανάρισε η Ολυμπία εδώ και δυο χρόνια περίπου
    πήρε σβάρνα μετά όποιο ιστολόγιο έβρισκε μπροστά του
    όπου διάβαζες αυτόν τον ανώμαλο έβλεπες.
    Μέχρι που τον έκαναν ban όλοι, τώρα ξανάρχισε τα ιδια
    εκμεταλλευόμενος την ανεκτικότητα του μπλογκ, δεν τον βλέπω να μακροημερευει για πολύ ξανά κλωτσιά θα φάει,
    τον τρώει ο κώλος του.
    Βρίζει το ζαγγλος;;;
    Όχι μωρέ δεν βρίζει!!
    Αν εξαιρέσει κανείς τις προθέσεις και τα άρθρα, τα σχόλια του περιέχουν κυρίως τα εξής κοσμητικά επίθετα:
    μωρή πατσαβούρα
    μωρή ξεκωλι@ρα
    Είσαι πουστρακι και σε γαργαλάει η σούφρα σου?
    σε θεωρώ κατώτερο και εμμονικο έκτρωμα ιερόδουλης βουλγάρας
    πόσο μπαγλαμάς είσαι ρε γιδοβοσκέ!
    Παπαριές
    βλήτα
    ασβέ.
    ΥΓ Εν κατακλείδι το zagloSS είναι για ΚΛΑΜΑΤΑ …..δεν φτάνει που στην φωτογραφία του μοιάζει με διασταυρώση ταράνδου με βρυκολιακαμένο μαμούθ (εξ και η προβοσκίδα αντι για μύτη) είναι ΚΑΙ ΑΝΑΓΩΓΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΓΡΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ ΚΑΘΩΣ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ…Αν έχει κάτι μέσα στο σώβρακο του το ΠΡΟΚΑΛΩ να γράψει με το όνοματεπώνυμο του όπως κάνω και εγώ…

  • Ζάγκλος said

    Βούλγαρε εμμονικε, δεν θα γίνεις Έλληνας ποτε!
    Τις θύμησες δεν μπορείς να αλλάξεις, πάντα θα
    ξέρεις ότι από βίζιτες της βουλγάρας μεγάλωσες.
    Kαι σε όλη σου την ζωή φάπες θα τρώς, γιατί
    είσαι μια μισοριξιά και ένα μίασμα σιχαμερό.

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Ούτε ΕΛΛΗΝΙΚΑ δεν είναι σε θέση να γράψδει το ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟ ον που άκουει στο όνομα zagloSS…Πάντως από ότι βλέπω ένα «θέματακι» με τις «βιζίτες» το έχει….προφάνως γιατί είναι οι μόνες γυναίκες που έχουν πλησιάσει το ΤΕΡΑΣ zagloSS….φυσικά και κρίνει εξ ίδιων τα ΄άλλοτρια προφανώς λόγω του «επιχειρήσης» που έχει και λόγω τηε «φήμης» που έχουν οι λάπωνέζες….φυσικά και την ξέρει άπο πρώτο χέρι από την μάμα του….
    ΥΓ «Απόρια» ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΤ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΣΤΟ ΦΤΥΣΙMΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΠΑΖΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΦΑΛΙΑΡΑ γιατί εξακολουθεί να είναι εδω ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΖΟΧΑ;

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΥΓ2 ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Ο ΛΑΠΩΝΟΦΑΣΙΣΤΑΣ o zagloSS
    ============================================================

    Οποιος υπόσχεται ευημερία γιά την ΕΛΑΔΑ, εντός ευρώ ΕΕ, είναι ΨΕΥΤΗΣ κι απατεώνας η βλάξ said

    Δύο απο τούς ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ καί αγαπητούς σχολιαστές (εγώ προσωπικώς τούς λατρεύω) είναι ο άθεος αριστερός Αρις,
    καί η αρχαιόθρησκη ΗΛΕΚΤΡΑ.
    Αυτά γιά να μην πιάνονται από τα μαλλιά τους κάποιοι γιά να εξηγήσουν την γενική αντιπάθεια πού προκαλούν.
    Γεράσιμε το έχουν οί μέρες μάλλον.
    Εχθές μία βλαμμένη 1,20 ύψος με κατηγόρησε…
    ως μυγόχεσμα= κοντή, ενώ είμαι 50 εκ.ψηλότερή της.
    Σήμερα είναι η σειρά σου να χαρακτηριστείς ως…κωλόγερος από κάποιον 20 χρόνια μεγαλύτερό σου!
    Ολοι οί ολίγιστοι όποιο φανταστικό η υπαρκτό μειονέκτημα η ελάττωμά τους αισθάνονται άσχημα το προβάλουν στούς άλλους, έστω κι αν η πραγματικότητα ΒΟΑ σε ΠΟΙΟΝ ανήκει.

  • Ζάγκλος said

    Αχ αυτή η πραγματικότητα χρυσό μου αν στην ξεδιπλώσω!
    Και γιατί σκαλίζεις τα σκατά? Τι ψάχνεις και τι θέλεις?

  • Ζάγκλος said

    Ποσο θλιβερή είσαι?
    Προχθές με κατηγόρησες ότι έβρισα την κορίνα, ενώ εγώ την είχα ευχαριστήσει!
    Σήμερα πάλι τα ίδια, αυτός που βρίζει έβαλε την ουρα στα σκέλια, ξεφτιλίστηκε και την έκανε!
    Απελλής, βούλγαρος, αριστερομαλάκας και εσύ το τσόκαρο, είστε να σας κλαίνε οι ρέγγες!
    Σας λυπάμαι αλλα δεν μπορώ να κλάψω!

  • stergdoc said

    Ζαγκλο μια απλη ερωτηση=ο κυριος στην φωτο στο ιστολογιο σου εσυ εισαι?

  • Ζάγκλος said

    Ναι
  • ΆΝΝΑ
    Σήμερα είναι η σειρά σου να χαρακτηριστείς ως…κωλόγερος από κάποιον 20 χρόνια μεγαλύτερό σου!
    ================================
    Χαχαχαχαχα!
    Βρε συ Άννα έχεις δίκιο!!
    Δεν είχα δει ποτέ φωτογραφία του!
    Παίζει να μου ρίχνει και από επτά έως πέντε χρόνια το λιγότερο!
    Που πάει βρε ο στραβοχυμένος λουκουμάς;;
    Αυτός είναι που θεωρεί τον εαυτό του «ομορφάντρα»;;
    Σαν μαραμένο ραδίκι είναι ο φουκαράς!!
    Έχασα πάσα ιδέα!
    Χαχαχαχα!
    Απίστευτη φάτσα!!
    Το κακό είναι, ότι αντί να ασχολιόμαστε με το θέμα της ανάρτησης και με όσα ταλαιπωρούν την χώρα, παρακολουθούμε τον ανεκδιήγητο ναρκισιστή να καταστρέφει τη συζήτηση και να την ρίχνει στο επίπεδο του.
    Θεωρεί ότι την «έκανα», όμως δεν περνάει από το εγωπαθές μυαλό του ότι μπορεί απλώς να τον έχω γράψει στα παλαιότερα των υποδημάτων μου…

  • Ζάγκλος said

    Βάλε μια φωτό να σε δούμε ρε τουρκόσπορε.
    Η ομορφιά στον άνδρα πέρα από τις ανδρικές αρχές του, είναι το
    πορτοφόλι του και το κομπολόι του, χλεχλέ, έχεις να πεις κάτι σ’αυτό?
    Εσύ ανέβασες τους τόνους και βρίζεις σαν αλήτης, όχι εγώ.
    Την έκανες όπως πάντα, βρίζεις, σε απαντώ ευγενικά και μετά παρακαλάς
    την Olympia να με κάνει ban, σαν το παιδάκι στο σχολειό που τρώει
    σφαλιάρες και φωνάζει, “κυρια, κυρια, αυτός με γ@μησε”
    Αλλα τι να περιμένει κανείς από προσκυνημένα μιάσματα,
    όλο υποκρισία και προβοκάτσια, το ήθος είναι μια άγνωστη λέξη.
    Σιχάματα σταματήστε να ασχολείσθε μαζί μου, κοιτάχτε την μιζέρια σας καλύτερα.
  • ΆΝΝΑ
    Έχει πιαστεί το στομάχι μου από τα γέλια!!
    Άλλο πράγμα είναι να φαντάζεται κανείς πως μπορεί να μοιάζει ένας κόπανος
    και άλλο είναι να τον βλέπεις κιόλας!!!
    Δε μπορώ άλλο….με ξεπερνάει αυτή η ανδρική ομορφιά του καμαρωτού γυφτοσκέπαρνου!!!
    Λες να γαμπρίζει κιόλας ο μπάρμπας;;;
    Ω ρε γυναίκες που θα σφαχτούν στα ποδαράκια του!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ!

  • Ζάγκλος said

    Ξανθός, πρασινοματης, αρματωμένος, επιτυχημένος επιχειρηματίας,
    ευχάριστος ελκυστικός στις γυναίκες, γλώσσες πολλές, κοσμοπολίτης
    ταξιδεύω συχνά σε όλο τον κόσμο, που να μου την βγείς εσύ ρε τσέτουλα?
    Για πες κάτι για σένα, εγώ τα λέω όλα και κατά πολύ λιγότερο από ότι είναι
    η πραγματικότητα, δεν έχω πρόβλημα να ανεβάσω και πρόσφατη φωτό,
    έλα ρε ζαγάρι να μετρηθούμε, παίζει να είμαι και διπλός από σένα, κεφτέ.
    Χα..χα..χα..αν έχεις ούμπαλα πες κάτι για σένα, φοβάσαι? Ντρέπεσαι?
    Μίλα μωρή κατίνα!
  • Απελλή νομίζω τα χαρακτηριστικά του είναι όμορφα, με σωστές αναλογίες-αν εξαιρέσεις το στόμα του πού μοιάζει σαν να έχει φάει μπουνιά καί πήγε 5 πόντους πιό μέσα, η σαν να έβγαλε την μασέλα του.Είναι ο γελοίος χαρακτήρας η έκφραση πού τον κάνει να δείχνεις δευτεροτρίτος, μουσίτσα.
    Εχω δεί ανθρώπους με πολύ άσχημα χαρακτηριστικά να δείχνουν πανέμορφοι.
    Οτι γαμπρίζει είναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ.

  • Ζάγκλος said

    Άννα, αννούλα, κουκλίτσα ή πανούκλα?
    Όχι δεν γαμπρίζω, είμαι ερωτευμένος με το ταίρι μου!
    Τώρα βεβαια ταξιδεύω, και όπως λέτε εσείς οι θρησκοπληκτοι
    ασθενής και οδοιπόρος, αμαρτία ουκ έχει” Χα ..χα ..
    Οι γυναίκες με αγαπούσαν και με αγαπούν, εσύ τι διάλα έχεις μαζί μου
    και με οχτρευεσαι? Επειδή είμαι Εθνικιστής ή επειδή είμαι άθρησκος?

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Ξανθός, πρασινοματης, αρματωμένος, επιτυχημένος επιχειρηματίας,
    ευχάριστος ελκυστικός στις γυναίκες, γλώσσες πολλές, κοσμοπολίτης
    ταξιδεύω συχνά σε όλο τον κόσμο, που να μου την βγείς εσύ ρε τσέτουλα?
    Για πες κάτι για σένα, εγώ τα λέω όλα και κατά πολύ λιγότερο από ότι είναι
    η πραγματικότητα, δεν έχω πρόβλημα να ανεβάσω και πρόσφατη φωτό,
    έλα ρε ζαγάρι να μετρηθούμε, παίζει να είμαι και διπλός από σένα, κεφτέ.
    Χα..χα..χα..αν έχεις ούμπαλα πες κάτι για σένα, φοβάσαι? Ντρέπεσαι?
    Μίλα μωρή κατίνα!
    Μιλά και το λαπωνοταρανδότρολλ που έχει ξέπερασει και τον βαρώνο μυνχαούζεν στην παραμυθά ….Όταν γράφει τα παράπανω παραμύθια έννοει ότι ενας κακασχήμος παλιογέρος μέ μυτη σαν προβοσκίδα (φαίνεται και στην φωτογραφία) του σκοινιού και του παλουκιού, με προβλήματα με το νόμο σε πολλλές χώρες και οι μόνες «γυναίκες» που τον πλησιάζουν είναι οι «πεταλουδίτσες γτης νύχτας» οι οποίες ‘εργάζονται» στην «επιχείρηση» του….
    Μια που μιλά για ΑΝΔΡΙΚΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ…. ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΞΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟΛΥ ΑΠΛΟ ….ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΟ ΜΟΥ….ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΑΝΑΝΔΡΗ ΝΟΥΛΑ ….όπως κατινούλα…

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Το προηγουμένο σχόλιο αναφέρεται στο ναζιταρανδολ zagloSS
  • Βούλγαρης Χρήστος
    Ευάερο, (κλασιδερό) ευήλιο (με αρκετή φαλάκρα), με διπλό λουτροκαμπινέ και τούρκικη τουαλέτα, με στάβλο για τάρανδους και κοντά στην πράσινη τούνδρα στο χωριό του Αι Βασίλη, πωλείται σε τιμή εξευτελιστική, μόλις δύο φάσκελα!
    Και φαντάσου Χρήστο ο μπάρμπας, ναι ο μπάρμπας, ομολόγησε πως δεν έχει καν ανεβάσει πρόσφατη φωτογραφία! Είναι λέει παλιά! Φαντάσου δηλαδή πως είναι τώρα με το ένα πόδι στον τάφο και μας το έπαιζε τζόβενος!
    Το δε ξανθό, ο θεός να το κάνει σκατουλί ξεβαμμένο από τα χρόνια.
    Παίζει και να τα βάφει όμως ο ξεμωραμένος βαψομαλλιάς γαμπρός του μπλογκ που ψάχνει φαίνεται για νύφη.
    Μάλλον για αυτό μοστράρει και τη μουτσουνάρα του μπας και τσιμπήσει καμία.
    Και θέλει να μετρηθούμε λέει η ωραιοπαθής ψωνάρα!!
    Σαν κάποιους μικροτσούτσουνους που φωνάζουν στους άλλους «Βγάλτην ρε έξω να τις μετρήσουμε»!
    Τέτοια σοβαρότητα Χρήστο!
    Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εγώ σταματάω πλέον να δίνω και την παραμικρή σημασία στον γαμπρό-παππού….

  • Ζάγκλος said

    Αχ βρε κατίνα κατινίτσα, με θυμίζεις μια εποχιακή πόντια που όλο με έκανε σκηνές και ζήλιες,
    αλλά όταν την αγκάλιαζα φώναζε “σκάψε με σκαφτιά μου σκάψε με” Τι να εννοούσε άραγε?
    Τώρα εσένα βεβαια δεν επιθυμώ να σε σκάψω, αλλά ευχαρίστως θα σε
    χαστούκιζα γιατί είσαι ένας σαλιάρης προβοκάτορας και ανήθικος.
    Ο ψεύτης ως γνωστό, βλέπει μόνο ψεύτες, τσέτουλα.

  • stergdoc said

    και για τον @Απελλη και για τον @Ζαγκλο
    Δε φανταζομαι οτι προσφερετε κατι αλλο εκτος απο το να εκτεθειτε,αδικα κατ’εμε,σε ανθρωπους που λιγη ωρα πριν μπορει να ητανε μεσα στον Ηλιο εξω απο ενα ΑΤΜ.Συνεχειστε! Αντι για σκληρη και επιπονη ανταλλαγη γνωμων για τα αιτια που μας φτασανε εδω εσεις ανταλλασετε με επιμονη λογια που πιστευω οτι ουτε καν σας εκφραζουν,διοτι και οι δυο θεωρειστε καλοι σχολιαστες.Γ@μω το «Εγω» γ@μω!Οποτε μας κυριευει μονο αρνητικα αποτελεσματα εχει.

  • Ζάγκλος said

    Αγαπητέ Aστεριε, η κατάσταση έχει ως εξής.
    Δυο θρησκοπληκτοι και δυο μισοαπλητοι κουκουέδες, επειδή
    αντιτιθομαι σε αυτές τις παπαριές, με έχουν βάλει στόχο τους.
    Όπου και να σχολιάσω, με βρίζουν χωρίς λόγο! Ειδικά ο βούλγαρος κίναιδος,
    ποτέ του δεν σχολιάζει κάτι για καμια ανάρτηση παρα μονο με βρίζει!
    Εγώ βεβαια τους γράφω όλους στα παπάρια μου, την πλακα μου κάνω, αλλα
    μέσα από αυτό το τραλαλά βγαίνει μια εικόνα όπου οι άνθρωποι χαρακτηρίζουν
    ανθρώπους που δεν έχουν συναντήσει, ανάλογα με το πολιτικο ή θρησκευτικό μέτρο!
    Αυτό είναι γελοίο και αισχρό!
    Γιατί άμα τους ρωτήσεις, ρε σεις, τι έχετε κατά του Zaglou, δεν ξέρουν να απαντήσουν!
  • Stergdoc
    Επειδή θέλω να πιστεύω ότι έχεις μια αίσθηση δικαίου, δεν θα πρέπει πιστεύω να μας εξομοιώνεις.
    Αυτά που λες εσύ για την ανταλλαγή απόψεων και για το γόνιμο διάλογο αναφορικά με όσα μας ταλαιπωρούν, τα έχω επισημάνει κι εγώ παραπάνω και τα έχω πάντα σαν εικόνισμα στη συμπεριφορά μου.
    Και επειδή σίγουρα έχεις δει όλη την εξέλιξη αυτής της ιστορίας από την αρχή της (τα σχόλια υπάρχουν) μπορείς να κατανοήσεις ποιος είναι αυτός που εξαρχής προκάλεσε και συνεχώς προκαλεί και πως ο Πύκτης κι εγώ είχαμε ένα δημιουργικό διάλογο ώσπου εμφανίστηκε εκείνος με τον οποίο τόσο άδικα με εξισώνεις.
    Αν εννοείς πως οι ασχήμιες και οι προσβολές του θα πρέπει να μένουν αναπάντητες, σου απαντώ πως δυστυχώς δεν είμαι άγιος και ανταποδίδω στο βαθμό που μου επιτρέπει η αξιοπρέπεια μου τα επιχείρια που του αξίζουν.
    Φιλικά

  • Ζάγκλος said

    Ρε πρίγκηπα, έκανε το λάθος ο Στέργιος
    και σε εξομοίωσε με μένα τον θνητό?
    Τι λες ρε παιδί μου!
    Ρε συ, ποτε ακριβώς το καβάλησες το καλάμι?
    Και δεν σε έβρισα ρε αλήτη, κολογερο σε είπα για πλακα
    και εσύ έβρισες μάνες και γυναίκες, προβοκατόρικο πουστρακι.

  • Ζάγκλος said

    stergdoc
    Αγαπητέ Aστεριε, η κατάσταση έχει ως εξής.
    Δυο θρησκοπληκτοι και δυο μισοαπλητοι κουκουέδες, επειδή
    αντιτιθομαι σε αυτές τις παπαριές, με έχουν βάλει στόχο τους.
    Όπου και να σχολιάσω, με βρίζουν χωρίς λόγο! Ειδικά ο βούλγαρος
    κίναιδος, ποτέ του δεν σχολιάζει κάτι για καμια ανάρτηση παρα μονο με βρίζει!
    Εγώ βεβαια τους γράφω όλους στα παπάρια μου, την πλακα μου κάνω,
    αλλα μέσα από αυτό το τραλαλά βγαίνει μια εικόνα όπου οι άνθρωποι χαρακτηρίζουν
    ανθρώπους που δεν έχουν συναντήσει, ανάλογα με το πολιτικο ή θρησκευτικό μέτρο!
    Αυτό είναι γελοίο και αισχρό! Γιατί άμα τους ρωτήσεις, ρε σεις,
    τι έχετε κατά του Zaglou, δεν ξέρουν να απαντήσουν!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Αγαπητέ Aστεριε, η κατάσταση έχει ως εξής.
    Δυο θρησκοπληκτοι και δυο μισοαπλητοι κουκουέδες, επειδή
    αντιτιθομαι σε αυτές τις παπαριές, με έχουν βάλει στόχο τους.
    Όπου και να σχολιάσω, με βρίζουν χωρίς λόγο! Ειδικά ο βούλγαρος
    κίναιδος, ποτέ του δεν σχολιάζει κάτι για καμια ανάρτηση παρα μονο με βρίζει!
    Εγώ βεβαια τους γράφω όλους στα παπάρια μου, την πλακα μου κάνω,
    αλλα μέσα από αυτό το τραλαλά βγαίνει μια εικόνα όπου οι άνθρωποι χαρακτηρίζουν
    ανθρώπους που δεν έχουν συναντήσει, ανάλογα με το πολιτικο ή θρησκευτικό μέτρο!
    Αυτό είναι γελοίο και αισχρό! Γιατί άμα τους ρωτήσεις, ρε σεις,
    τι έχετε κατά του Zaglou, δεν ξέρουν να απαντήσουν!
    Παραφράζωντας τον Λύσια το zagloSS δεν μπορεί να κάνει αυτές τις ¨»κατεγορίες» στα σοβάρα…Από που και ως που απεφάνθη ότι εγω και ο αγαπητός κύριος είμαστε λέει «κουμουνισταί» αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω (γιατι το ‘οτι είμαι λει κιναίδος δεν μπαίνω στο κόπο να ασχολήθω για ειναι φαν’έρο ότι το zagloSS έχει το ακαταλογίστο(…..αλλά καθώς όπως έλεγε και ο Κάρολος Δαρβίνος ο Θέος το παρέδωσε στα χέρια μου ας δούμε ενα ΤΥΠΙΚΟ διάλογο άναμεσα σε εμένα και το zagloSS
    Ζάγκλος said
    Ιουλίου 19, 2015 στις 11:29 πμ
    Τιμή του!
    Απάντηση
    Βούλγαρης Χρήστος said
    Ιουλίου 19, 2015 στις 12:28 μμ
    Η ειρώνια είναι ότι ¨»ο» χίτλερ είχε την Βρετανία ως παράδειγμα ,,,,ποία είπαμε ότι ήταν η αγαπημένη του ταινία…μήπως οι «Λογχοφόροι της Βεγγάλης» επίσης είχε είχε δηλώσει οτί «οι ανατολικές περίοχες (τα εδάφη της Ρωσσίας) θα είναι οι δικές μας Ινδίες» επίσης είκαζεται ότι ήθελε να χρησιμοποιήσει όσους Κοζάκους είχαν τεθεί στην υπηρέσια των γερμανών ως το αντιστοίχο των «πολεμικών φυλών» (martial races) που είχαν οι βρετανοί στην Ινδία π.χ. οι Γκούρκα
    Απάντηση
    Ζάγκλος said
    Ιουλίου 19, 2015 στις 5:22 μμ
    Δεν θέλω να απευθύνεσαι σε μένα ρε καθυστερημένε βούλγαρε
    και στο έχω πει επανελειμμένα, μαζόχα είσαι?
    Βούλγαρης Χρήστος said
    Ιουλίου 19, 2015 στις 5:34 μμ
    Για αλλή μια φορά βλέπουμε το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ «ήθος» του ΑΓΓΡΑΜΑΤΟΥ ΑΝΘΕΛΗΝΑ ναζιτρολ zagloSS…φυσικά οι διαχείριστές μπορούν να κρίνουν κάτα πόσο είναι χρήσιμη η παρούσια του εδω πέρα ή αν κάνει «κρα» για ενα ΜΟΝΙΜΟ μπάν…
    ΥΓ Αλήθεια ΤΟ ΑΓΓΡΑΜΑΤΟ βικιγκ ναζιτρολλ πότε θα μάθει ΟΤΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ;΄βέβαια όπως έχι πει και το ίδιο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ σχολείο.,, μα γιατί άραγε;
    Ζάγκλος said
    Ιουλίου 19, 2015 στις 6:53 μμ
    εσύ βούλγαρε που μόνο μανούρα ξέρεις
    να προκαλείς λόγο, ξέρεις, η μάνα σου η βουλγάρα, στο ξενοδοχείο, κλπ,
    τέλος πάντων, άντε σάλτα και παλουκώσου ρε ξεκωλιάρη καλικάντζαρε
    Είναι εμφανές ποιος ΞΕΚΙΝΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ …βέβαια αν το zagloSS νομίζει ίοτι μπιορεί να με βρίζει και έμενα και την οικογένεια μου τότε ας γνωρίζει ότι θα εισπράτει ότι ακριβώς δίνει έτσι και αλλιώς από το σχολείο έγω ως ένα απο τα αγαπημένα ρήτα το nemo impune lacessit» .Επίίσης αν το zagloSS νομίζει ότι θα κανεί την ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ έδω πέρα ανενοχλήτο μάλλον λάθος ρούνους διαβάζει…
    ΥΓ ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΤ ΈΠΑΝΑΛΗΨΙΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟZAGLOSS NA ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΥΒΡΕΙΣ….I rest my case…

  • Ζάγκλος said

    Χα..χα..χα.. θα ντυθώ παπάς και θα σου την πέσω
    την νύχτα στο κρεβάτι σου με ένα μανουάλι!
    Ζούλα μπινεκλα.

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    το zagloSS έχει τέτοια νοητική υστέρηαη που γράφει τα ίδια και τα ίδια ….μήπως του τα έχουν κάνει σκονάκι ;
    ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ Η ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΙΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ;δεν μπορεί, την γλώσσα των φιλάνδικών ταράνδων θα την κατέχει καλύτερα…

  • Ζάγκλος said

    Right, ρούφα ένα αρχίδι τώρα,
    θα σε κάνει καλο στον φάρυγγα, αλλά
    πρόσεχε μη πνιγείς, εμμονικη μπινεκλα!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    το zagloSS μιλά για ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΗΜΟ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ….ΜΠΑ ΤΟ ZAGLOSS HTAN ΜΑΛΛΟΝ ΕΚ ΓΕΝΕΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΖΕΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΨΥΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ…..

  • Ζάγκλος said

    Φύγε από μπροστά μου ρε βουλγάρικε γυμνοσάλιαγκα, φύγε ρε
    έκτρωμα βουλγάρας παιχνιδιάρας, κοινωνικό παράσιτο,
    προσκυνημένε γενίτσαρε, ουστ ρε φρικιό.

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Απολαμβάνουμε το «λεξιλόγιο» του ταρανδογαμπρού zagloSS Μάλλον είναι οι μόνες λέξεις που ξέρει στα ελληνικά ένεκα και της «επιχειρήσης» που έχει….
    ΣΟΒΑΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΤΑ:

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Αγαπητέ Απέλλη ομολογώ ότι η περιγράφη σου για το κατα φαντασία ταρανδογαμπρό της λαπωνίας είναι πο΄λύ πετυχημένη και γλάφυρη και μου θυμίζει παρώδια πίνακα του Γκόγια…Κατανόω την επιχειρήμα σου και σιγούρα έχει λογική ΑΛΛΑ πό την άλλη ΔΕΝ μπορώ να αφήσω το zagloSS να ΚΑΝΕΙ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΝΔΟΞΟΥ ΒΥΧΖΑΝΤΙΟΥ…κάθως θύμαμαι ότι ένας απο τους λόγους που οι Γάλλοι το 1940 έχασαν την μάχη της Γαλλίας ήταν ότι αφήσαν τους νάζι να κάνουν προπαγάνδα ανενόχλοιτοι…και σε περιπτώση που μπου πείς δικαιολογημένα ότι ποιός παίρνει στα σοβάρα τον ταρανδογαμπρό το ανεπειχηρηήμα μου είναι ότι και ότι όσο ο γκαιμπέλς όσο και ο εκδότης του der Sturmer χωρίς το αξιώμα τους δεν ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΤΑΠΑ ΚΑΙ ΜΗΔΝΕΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ Ο ΤΑΡΑΝΔΟΓΑΜΠΡΟΣ..άλλα την ζημία τους την έκαναν…
    Τέλος πάντως καλά να περνάς και ο Θέος να σε έχει καλά ….ελπίζω την επομένη εβδομάδα τέτοια μέρα να απολαμβάνω την νήσο των Φαιάκων και να αφήσω για λίγο πίσω μου την Γηραία Αλβιώνα…

Βούλγαρης Χρήστος said

Πάντως δεν μπορώ να πω ….στο ΦΑΡΙΣΑΙΣΜΟ zagloSS παίρνει ΑΡΙΣΤΑ ,,,,Πως τα καταφέρνει να τον ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ από οπου και αν περνά ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ π.χ. δεν χρειαζέται εξηγήση ….Ας δούμε όμως τί εχουν πει για αυτόν…
α)Υποβλήθηκε 21/06/2015 00:21 Σιδηρούντιος
Η χρήση της χυδαίας γλώσσας είναι χαρακτηριστικό πολέμου που κάνουν πληρωμένοι σχολιαστές ΄όπως το zagloSS . Μπορεί να μην είναι τέτοιος, μπορεί και να είναι. Ποιός όμως οικογενειάρχης άνθρωπος με αρχές έστω εθνικιστή, θα έβγαινε να δειξει στα σχόλια τι κάνει με το πο…..κι του; Εξευτελίζει έτσι ή όχι τον εθνικισμό που λέει; Αν ζούσε την εποχή των ναζί, και έλεγε ότι είναι δικός τους, θα τον είχαν εκτελέσει.
β) Υποβλήθηκε 19/06/2015 18:21Σιδηρούντιος
Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, τα άτομα που βωμολοχούν και τσακώνονται με χυδαίο τρόπο σαν το zagloSS κρύβουν καταπιεσμένες σεξουαλικότητες.
anti zompies said
Ιουλίου 20, 2015 στις 4:10 μμ
Ο απατεώνας Ζαγκλός
που τον μπανάρισε η Ολυμπία εδώ και δυο χρόνια περίπου
πήρε σβάρνα μετά όποιο ιστολόγιο έβρισκε μπροστά του
όπου διάβαζες αυτόν τον ανώμαλο έβλεπες.
Μέχρι που τον έκαναν ban όλοι, τώρα ξανάρχισε τα ιδια
εκμεταλλευόμενος την ανεκτικότητα του μπλογκ, δεν τον βλέπω να μακροημερευει για πολύ ξανά κλωτσιά θα φάει,
τον τρώει ο κώλος του.
Βρίζει το ζαγγλος;;;
Όχι μωρέ δεν βρίζει!!
Αν εξαιρέσει κανείς τις προθέσεις και τα άρθρα, τα σχόλια του περιέχουν κυρίως τα εξής κοσμητικά επίθετα:
μωρή πατσαβούρα
μωρή ξεκωλι@ρα
Είσαι πουστρακι και σε γαργαλάει η σούφρα σου?
σε θεωρώ κατώτερο και εμμονικο έκτρωμα ιερόδουλης βουλγάρας
πόσο μπαγλαμάς είσαι ρε γιδοβοσκέ!
Παπαριές
βλήτα
ασβέ.
ΥΓ Εν κατακλείδι το zagloSS είναι για ΚΛΑΜΑΤΑ …..δεν φτάνει που στην φωτογραφία του μοιάζει με διασταυρώση ταράνδου με βρυκολιακαμένο μαμούθ (εξ και η προβοσκίδα αντι για μύτη) είναι ΚΑΙ ΑΝΑΓΩΓΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΓΓΡΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ ΚΑΘΩΣ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ…Αν έχει κάτι μέσα στο σώβρακο του το ΠΡΟΚΑΛΩ να γράψει με το όνοματεπώνυμο του όπως κάνω και εγώ…

  • Ζάγκλος said

    Βούλγαρε εμμονικε, δεν θα γίνεις Έλληνας ποτε!
    Τις θύμησες δεν μπορείς να αλλάξεις, πάντα θα
    ξέρεις ότι από βίζιτες της βουλγάρας μεγάλωσες.
    Kαι σε όλη σου την ζωή φάπες θα τρώς, γιατί
    είσαι μια μισοριξιά και ένα μίασμα σιχαμερό.

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Ούτε ΕΛΛΗΝΙΚΑ δεν είναι σε θέση να γράψδει το ΚΟΥΑΣΙΜΟΔΟ ον που άκουει στο όνομα zagloSS…Πάντως από ότι βλέπω ένα «θέματακι» με τις «βιζίτες» το έχει….προφάνως γιατί είναι οι μόνες γυναίκες που έχουν πλησιάσει το ΤΕΡΑΣ zagloSS….φυσικά και κρίνει εξ ίδιων τα ΄άλλοτρια προφανώς λόγω του «επιχειρήσης» που έχει και λόγω τηε «φήμης» που έχουν οι λάπωνέζες….φυσικά και την ξέρει άπο πρώτο χέρι από την μάμα του….
    ΥΓ «Απόρια» ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΤ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΣΤΟ ΦΤΥΣΙMΟ ΣΤΗΝ ΚΑΡΠΑΖΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΦΑΛΙΑΡΑ γιατί εξακολουθεί να είναι εδω ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΖΟΧΑ;

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΥΓ2 ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Ο ΛΑΠΩΝΟΦΑΣΙΣΤΑΣ o zagloSS
    • ================================================