Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΜΝΗΜΕΙΟ ΝΤΡΟΠΗΣ ΙΙΙ (ΠΕΤΡΟΣ Μ)

Πέτρος Μ. Oct 17, 7:34 pm
Epαναλαμβάνω: Όποιος θέλει να μάθει για τη συμπεριφορά του “δημοκράτη” Βούλγαρη, ας δει τα σχόλιά μου στο 1.
Αυτό το τελευταίο μάρεσε, με ξέρει και από εχτές. Τώρα γιατί εγώ βλέπω στο “ΟΛΥΜΠΙΑ” συνέχεια σχόλια του Χρήστου Βούλγαρη, μάλλον φταίει που δεν είμαι συστημικός.
Εγκληματίας είμαι λοιπόν, αν και στις τελευταίες εκλογές ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά όμως να πάνε στο διάολο και ακόμα παραπέρα όχι μόνο οι γαλαζοπράσινοι, αλλά και ο ΣΥΡΙΖΑ. Χειρότερος ακόμα και από την κυβέρνηση, κάνει τάχα πως. Θα μας σώσει όταν βγει κυβέρνηση, ε όχι. Εάν έχει αρχίδια και δεν αποτελείται από αρχίδια, θα έπρεπε άμεσα να παραιτηθεί, σύσσωμη η αξιωματική αντιπολίτευση. Αλλά μάλλον αρχίδια δεν έχει…

Πέτρος Μ. Oct 17, 9:27 pm
Άντε και γαμήσου επιτέλους μαλάκα ε μαλάκα. Βούλωσέ το και τράβα στο διάολο και ακόμα παραπέρα. Μάθε να γράφεις, μάθε να τονίζεις σωστά και μετά μίλα. Προς το παρόν βούλωσέ το και μην ασχολείσαι άλλο μαζί μου και για να χρησιμοποιήσω τα δικά σου γραφόμενα, μαλάκα με ονοματεπώνυμο, “για ότι συμβεί και εγώ ΔΕΝ δεσμεύομαι”…


Πέτρος Μ. είπε

Τί έγινε ΟΛΥΜΠΙΑ; Έσβησες μόνο τα δικά μου σχόλια και άφησες τα σχόλια αυτού με το ονοματεπώνυμο; Σε πείραξε αυτό που μου έγραψε ο δικός σου; Το ότι με απείλησε, τρέμω ολόκληρος.
Εγώ όμως του απάντησα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, με τα δικά του λόγια και σοβαρολογώντας, τον λυπάμαι μόνο και μόνο επειδή είναι καραγκιόζης. Και πισωγλέντης, εγώ τέτοια χάρη δεν του κάνω όμως, μέχρι και ο Μιχαήλ τον πήρε χαμπάρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου