Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ

σ) η ρεπούση ΔΕΝ είναι ιστορικός  καθως ΔΕΝ ακολουθεί την ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΓΙΑ  αλλά  γράφει ότι της κατέβη και ότι την συμφέρει...
β) Η ΕΠΙΣΤΗΝΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΓΙΑ συνιστάται στην ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΠΗΓΩΝ  και ο τάσος δεν κάνει ούτε το ένα ούτε το άλλο. αλλά παραθέτει εικοτολγίες ΧΩΡΙΣ στοιχεία, ακολουθώντας την "μέθοδο" τηξς ρεπούση των σκοπιάνων κσι του "ιστορικού" (απατεώνα) της "μάυρής αθήνας" χώρια που ανακατεύει πολτική και επιστήμη   κάτι που είναι ΕΞΟΧΩΣ ΑΝΤΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ οκαι αυτο ακριβώς  κάνουνς η Ρεπούση και οι σκοπιάνοι...
γ) Δεν ανάφέρα τον Φλάβιο Ιώσσιπο  φιατί στο έργο του Ιουδαικές αρχαίουητες για τον Αλέξανδρο τον Μέγα αφιερώνει μόνο το πρώτο κεφάλαιο του 12 ου βιβλίου του σσ. 484-485 και δεν γράφει ΤΙΠΟΤΑ για την ταφή  του ΑΛεξάνδουγιατί δεν ήταν στα ενδιαφέροντα του ο΄θτε είχε σχέση με τον σκοπό του έργου του...

Δ)Επειδή ο τάσσος παπαγαλίζει την "κάραμέλα"  για ρους Ρώμαιους Ιστοεικούς αναρώτιέμαι τι έχει να πει για τον Διοδωρο τον Σικέλο  ο οποίος επίσηε μιλά για Αλεξάνδρεια ώς χώρο ταφής χώρια που οι Ρωμαίοι δεν εγράφαν του κεφαλιού τους αρα αντλούσαν στοιχεία σπό ττα δυστύχως χαμένα σπομημονεύματα του Πτεολέμαιου του Λαγού
Ε) Πιστέυα ότι θα γινοντάν ενας παραγωφικός διάλογος αλλά ο τάσος δεν έχει παρα εικοτλογίες χωις στοιχεία , αναδεικνυόμενος στον  καλύτέρο μαθήτή  της ρεπούση  χώρια που αγνοεί τα στοιχειδση π.χ. ότι οι βισλικοι τάφοι των Αργέαδω-Τημενίδων  (της οικογένιας του Αλεξάνδεου ΄ήταν στις Αιγές και όι στην Αμφιπολή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου