Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

CONTRA BARBAROS III

Astillais said


Πως τον έλεγαν αυτόν που είπε;
«Διαφωνώ με ό,τι λες αλλά θα υπερασπιστώ, μέχρι θανάτου, το δικαίωμά σου να τα λες; «
  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΘΑΥΜΑ! κάποια εδω πέρα ανακαλύψε τον ….Βολταίρο αναρωτίεμαι μόνο πότε θα απάντήσει σε κάτι ερωτήσεις για τις σχέσεις της ιδεολογίας του Αλφρέντ Ροζέμπεργκ με αυτήν της χ.α ‘οπως και για τα νομικά δικαιωμάτα των γυναικών πρίν τον Φεμινισμό…
    ΥΓ απο ότι θυμάμαι οι Αρχαίοι Επιθέσεις ΔΕΝ έκαναν «επιθέσεις» σε όσους είχαν διαφορερική σπόψη…Αυτό δείχνει ΄πόσα ΔΕΝ ξέρει κάποια για τους » αρχαιούς προγόνους της» εδώ γελάμε)
  • Astillais said

    @Βούλγαρης Χρήστος
    Είπα κι εγώ θα το θυμηθή;
    δεν θα το θυμηθή;
    Κόλλησε για τα καλά η βελόνα
    Ο Σέρμαν τι ήταν είπες;
    Αει καλό ξεκόλλημα, αν και άπελπις η ευχή.
    Πρόταση:
    Το ανέκδοτο με τίτλο «για δε φοράς καπέλο» σε αφορά. Φρόντισε να το μάθης
    Έχει ιστορική (ν) αξία
  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Επειδη «μάλλον» δεν έχω χρόνο για ανεκδότα δεν μπορεί να μας πεί το ίδια; Αλήθεια μπόρει να μας διαφωτίσει για την σημασία της λέξης «μάλλον»; και επειδή η κακομοιρα ΔΕΝ μπορεί να διαβάσει ΕΛΛΗΝΙΚΑ δεν κοιτά τι είχα γράψει για το θέμα Φοινικών-Λιβάνεζων στις 3 Απρίλιου στην ανάρτηση για τον Φαλμεραίερ πρίν «ανακαλύψει» ότι «ξεφούρνιζω» πράγματα ;
    YΓ Μέχρι να μου απαντήσει στις ερωτήσεις μου θα της τις θυμιζω εστώ και αν χρειαστει να το κάνω για τα επομένα 20 χρόνια (είμαι πείσμων)
  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΥΓ κατα τα άλλα η άστυ δεν είναι χ.α. ταδε έφη η ψεύτρα εν τη καρδία αυτής…
  • Astillais said

    @Βούλγαρης Χρήστος
    Δεν είσαι πείσμων
    Ξεχασιάρης είσαι , διότι σου έχω απαντήσει.
    Αν δεν σου κάνει η απάντηση δυστυχώς δεν έχω καλλίτερη.
    Σε παραξενεύει που δεν είμαι χ.α;
    Ε δεν είμαι τι να κάνω;
    Εξήγησα πως θα ήμουν ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ υπέρ κάποιου σχηματισμού με βάση την ΑΛΗΘΕΙΑ και την ΛΟΓΙΚΗ
    Τέτοιος σχηματισμός, εξ όσων γνωρίζω, δεν υπάρχει.
    Να φτιάξω έναν δικό μου δεν γίνεται άρα παραμένω «άστεγη» και μοναχοπερπατούσα
    Απαγορεύεται;
    Α Λ Λ Α
    μιας και μου αποδίδεις προτίμηση , αυτόματα με δικαιοδοτείς να σου προσφέρω κι εγώ μιά (επί αποδείξη)
    Μήπως είσαι νεοταξίτης και ανθέλληνας;
  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Η asti «μάλλον» πίστευει ότι το αγαπημένο μου φαγήτο είναι το κουτόχορτο γιατί ΔΕΝ έχει απαντήσει στα ερωτήματα μου…Τωρα πως αν με τις δηλώσεις της υποστήριζει την χ.α. άρα είναι χ.α. ας μην παραξένευται ας υπάρχουν κάποιοι να της το λένε….Τώρα για τα υπολοίπα ειναι τα γνώστα- τυπικά -εξοχώς βαρετά’ «αστεία» γκεμπελικής έμπνεύσης της asti τα οπόια «μάλλον» γελιοποιούν αυτήν παρά βλάπτουν εμένα και έτσι ΔΕΝ δίνω σημάσια …Πάντως αν η χ.α. θέλει γυναίκα για γ.γ. εγώ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ προτείνω την asti έχει όλα τα προσόντα για την θέση….
    ΥΓ «Εξήγησα πως θα ήμουν ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ υπέρ κάποιου σχηματισμού με βάση την ΑΛΗΘΕΙΑ και την ΛΟΓΙΚΗ
    Τέτοιος σχηματισμός, εξ όσων γνωρίζω, δεν υπάρχει.» Η ταλιμπανικως φανατική άστυ μίλα για αλήθεια και λογική….μέτα θα βάλουμε και το φάντασμα του Αττίλα να μας μιλήσει για την Ειρινική συνυπάρξη των λαών Ωραίο ανέκδοτο πάντως. αν το επάναλαβει 5-6000 φορές μπορεί να το πιστέψει και η ίδια….
    ΥΓ2 ζήτω συγνώμη που της ΄βάζω την «μυστηριώδη» για αυτήν λέξη «μάλον»….ευελπιστώ στην κατανοήση της….και μιά που πέρνα τον χρόνο της κάνωντας κουρσομπόλια για τα ορθογράφικα λάθη των άλλων,,,, μπορεί να μας διαφώτσιει επίσης αναφόρικά με την λέξη «αναφέρονατι » που χρησιμοποιεί καθώς «μάλλον» δεν θα μπορέσω να κοιμηθώ αν δέν μου εξήγήσει αυτήν την λέξη….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου