Σάββατο 9 Μαΐου 2015

ΤΟ ΡΕΖΙΛΕΜΑ ΤΟΥ ΑΝΙΑΤΑ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟΥ ΝΑΖΟΤΡΟΛ GEODETIS

Βούλγαρης Χρήστος said


TO ΝΑΖΙΤΡΟΛΛ SPIRO-TZIMHSS ΚΤΛ ΜΕΤΑΘΕΤΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΒΑΖΕΛΙΝΗ ΕΙΔΙΚΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ …ΧΜ…..΅΅ΦΙΛΟΥ΅΅ ΤΟΥ ΜΟΥΡΛΟΔΕΤΗ,,, ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΨΥΧΟΤΡΟΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ…ΑΛΛΑ ΑΣ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ SPIRO-
Sxoliastes said
Μαρτίου 31, 2015 at 4:28 μμ
Σχολιαστή Π..
ούτε διαχειριστής είναι κανείς απο τους ανωτέρω, ούτε ρουφιάνος.
Εαν έχεις σχόλια πέρα απο βρισιές κάντα, αλλιώς θα κόβεσαι συνέχεια.
Τελευταία προειδοποίηση.

  • GEODETIS said

    που ζεις να έρθω να σε πλακώσω στο ξύλο….. που ζεις να έρθω να εξαρθρώσω τα χέρια σου και να σου μάθω πως βάζουν τα αρχίδια στο στόμα …….

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    GEODETIS=NEONAZI TROLL

  • GEODETIS said

    να αρχίσω να ψάχνω την ip soy ;;;;; να έρθω και να σου βάλω το δεξί μου χέρι στον κώλο σου ……. ή να είμαι γλυκός μαζί σου …….

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    GEODETIS=NEONAZI TROLL

  • GEODETIS said

    όποτε θέλεις φίλε …….. να σου μάθω πως βγάζουν τον κάλο απο την πλάτη …… εδώ είμαι εγώ …… όποτε θέλεις ……. να μην ψάχνω ip και τέτοια ….

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    NAZITROLL GEODETIS=HOMMO STUPIDISSIMUS IGNORAMISSIMUS, DEMENS ET SERVUS SATANAE SEMPER

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    ΥΓ Ας πει κάποιος στο ΨΥΧΟΠΑΘΕΣ ναζιτρόλ geoetis οτί ο ΠΚ έχει και το άρθρο 185 και αυτά που γράφει εμπίπτουν σε αυτό…Πραγματικά θέλει να γίνει το επόμενο ‘αστέρι’ του Σφακιάνακη; Βέβαια υπάρχει και το ενδεχόμενο να θέλει να «τραγουδήσει άριες» στην «μπουρού» όπως η κασιδιάρα με τους Νιγηρίανους έτσι και αλλιώς «τελειωμένες» σαν και το geodetis δεν έχουν και άλλη επιλογή από το να ακολουθήσουν το παράδειγμα της αδολφώς , ρείμ κτλ
    ΥΓ2 «Απορία» ¨iq λένε το «υπόθετο» που πρέπει να παίρνει το geodotis (ξέρει από που) και δεν το βρίσκει;Να το πάρει δεν έχω αντίρρηση αν είναι να έρθει στα ίσια του
  • GEODETIS said


    εγώ εσένα θα σε βρω …. και όταν θα έχω το ξερό μου στον πάτο σου να δω τι θα λες ……. τον ποινικό κώδικα θα σου τον διαβάσω κατ’ ιδίαν …… με αγάπη βέβαια …..
  • Μπα! από ότι βλέπω το μουρλοδέτη ακόμα δεν πήρε την "δόση"  του  όπως  η κασιδιάρα  από τους νιγηριανούς για αυτό σκούζει..
    ΥΓ "Απόρια" πόσο "απελπισμένο' και "διψασμένο" είναι το μουρλοδέτη  για να ψάχνει απεγνωσμένα κάποιον να το απαυτώσει;"Λυπάμαι"αλλά δεν θα μπορέσω προτιμώ τις γυναίκες...η χ.α ειναι ΓΕΜΑΤΗ ΞΕΦΩΝΗΜΕΝΕΣ ΑΔΕΛΦΑΡΕΣ σαν το μουρλοδέτη έτσι και αλλιώς...

  • GEODETIS

  • Μαΐου 10, 2015 στις 1:19 μμ
  • είμαι drag queen (τραβέλι) δεδηλωμένο στο Λαϊκό Σύνδεσμο Χρυσή Αυγή και  έχω βάλει φουστάνι  και(γοβάκι ....   πες μου που ζεις.. θέλω να μάθω πως να βάλω τα αρχίδια σου στο στόμα μου  …….θέλω να έρθω και να μου βάλεις το δεξί σου χέρι στον κώλο μου και να δεις τι θα λέω όταν θα έχεις το ξερό σου στον πάτο μου.....   μάθε μου πως βγάζουν τον κάλο από την πλάτη.....δεν θέλω να  με πλακώσεις στο ξύλο  και να εξαρθρώσεις τα χέρια μου.. θέλω να είσαι γλυκός μαζί μου και να  μου διαβάσεις  τον ποινικό κώδικα κατ’ ιδίαν …… με αγάπη
  • .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου