Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Πάμε θέατρο (ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ)


ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ είπε...

Πάμε θέατρο (1)

Μη τρελλαίνεστε ρε παιδιά, όλα είναι ψυχολογικός πόλεμος κόντρα σε ψυχολογικό πόλεμο (και βέβαια, εξαιρετική ευκαιρία για τούς "γνωρίζοντες" να τα 'κονομήσουν γερά από τις απότομες αυξομειώσεις τής ισοτιμίας τού Ευρώ...). Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.

Το κύριο deal είναι πάνω - κάτω αυτό που περιέγραψε ο sterg (6:42μμ). Από 'κει κι έπειτα, αυτά που γίνονται τώρα αυτές τις μέρες είναι ο δουλέψας τού δουλέψαντος. Ποιός δουλεύει ποιόν; Οέο; Και δεν είναι μόνο οι δικοί μας. Οι Ευρωπαίοι είναι ακόμα χειρότερα λαμόγια που κατά τα άλλα αρέσκονται να λένε εμάς λαμόγια ("δεν την αμόλησα εγώ, εσύ την αμόλησες")...

Παιδιά, ακούτε εμένα (που έλεγε κι ο Γκμοχ). Αποστειρώστε για λίγο το μυαλό σας από τις τοξίνες κατάθλιψης με τις οποίες μάς βομβαδίζουν από το πρωΐ μέχρι το βράδυ ΜΜΕ, παπαγαλάκια και ΣΙΑ. Γείρετε αναπαυτικά προς τα πίσω για να βγαίνει το γέλιο πιο εύκολα και απολαύστε όλο το θίασο επί σκηνής:

Πάνω - πάνω η επιγραφή (με τεράστια γράμματα):
«ΑΝ ΚΗΡΥΞΕΙ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ, ΤΗ ΓΜΗΣΑΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!»
Ξαφνικά, με ένα τσακ, ο έμπειρος τεχνικός παίρνει τον προβολέα από την επιγραφή για να μη φαίνεται (αλλά όμως αυτή παραμένει εκεί και το ξέρουν καλά όλοι τους) και τον στρέφει κάτω στη σκηνή:

ΣΟΡΟΣ στη ΧΙΛΛΑΡΥ: - Κοίτα, έχω κανονίσει μια μπίζνα με το Ευρώ, δεν βάζουμε το ζαβό να πει καμμιά μλκία πάλι να τα ΄κονομήσουμε και να ταράξουμε και την Ευρωζώνη;
ΣΟΡΟΣ και ΧΙΛΛΑΡΥ στον ΓΑΠ: - Jeffrey, η πατρίδα σε χρειάζεται, τράβα πες τίποτα στους ιθαγενείς να τρελλαθούνε
ΓΑΠ: - Θα τους πω ότι δεν είχα ξαναδεί ποτέ CDS στη ζωή μου
ΣΟΡΟΣ και ΧΙΛΛΑΡΥ: - Μη καρφώνεσαι ρε βλαμμένε, πες κάτι άλλο
ΓΑΠ: - Το βρήκα, θα τους πω "όλοι στις κάλτσες"
ΣΟΡΟΣ και ΧΙΛΛΑΡΥ: - Όχι ρε μόγγολο, αυτό θα τους το πει μετά ο Σαμαράς, όταν θα έχει τελειώσει η μπίζνα. Τράβα και πες τους για δημοψήφισμα

ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ είπε...

Πάμε θέατρο (2)

Το γατόνι όμως ο Σόιμπλε κάτι πήρε πρέφα και τσουλάει προς το μέρος τους.

ΣΟΪΜΠΛΕ: - Μάγκες, κομμένη, θα βγάλω κάτι κι εγώ, όχι μόνο εσείς
ΣΟΡΟΣ και ΧΙΛΛΑΡΥ: - Καλά, βάλε τους τον εφαρμοστικό άμα είναι και χώσε την κομαντατούρ στα υπουργεία
ΣΟΪΜΠΛΕ: - Gotcha!

Στο μεταξύ, στην πολιτική σκηνή:

ΣΑΜΑΡΑΣ σε ΤΣΙΠΡΑ: - Αλέξη, δεν βοηθάς καθόλου, πότε θα κυβερνήσω ρε γμώτο μου; Ο άλλος έχει βάλει Durostick στην καρέκλα και δε λέει να ξεκολλήσει
ΤΣΙΠΡΑΣ: - Έλα ρε Αντουάν, μην είσαι αχάριστος, αφού όλο του τα χώνω
ΣΑΜΑΡΑΣ: - Ναι, αλλά δεν αρκεί, πρέπει να τού πεις όσα δεν μπορώ να πω εγώ για να μη μου χαλάσουν τη διαγωγή, ξέρεις τώρα. Να, έχω βάλει τον Καμμένο και τα λέει, σιγοντάρησέ τον και συ
ΤΣΙΠΡΑΣ: - ΕΚΛΟΓΕΣ ΡΕΕΕΕΕΙ, CDS, BROKER, ΟΜΕΡΤΑ, ΜΠΟΜΠΟΛΟΨΥΧΑΡΗΔΕΕΕΕΣ
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: - ….
ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: - Οικουμενική κυβέρνηση! (κι εγώ μέσα)
ΚΚΕ: - Αυτά γίνονται για να πάρουν αντιλαϊκά μέτρα. Ζήτω ο Ζαχαριάδης
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: - ….

Ο ΓΑΠ εντωμεταξύ φοράει το μαύρο κολάν και το διαστημικό γυαλί, αλλάζει αλυσσίδα στο κανό και την αμολάει:

ΓΑΠ: - ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ!!!

ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ είπε...

Πάμε θέατρο (3)

Πανικός επί σκηνής (και καλά).

ΜΕΡΚΕΛ και ΣΑΡΚΟΖΙ: - Τι λε ρε φτωχομπινέ; Όξω πστη απ’ την παράγκα
ΣΟΪΜΠΛΕ (το γατόνι) σε ΜΕΡΚΕΛ και ΣΑΡΚΟΖΙ: - Αφήστε παιδιά, εγώ
ΣΟΪΜΠΛΕ: - Κάντε το δημοψήφισμα και γρήγορα μάλιστα!
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: - ….
ΣΑΜΑΡΑΣ: - Καλά, Ο.Κ., θα ψηφίσω τη δανειακή!
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ: - Μπράβο Σαμαρά, εμείς πάντα σε εκτιμούσαμε
ΜΜΕ: - Μπράβο Σαμαρά, εμείς πάντα σε εκτιμούσαμε
ΤΣΙΠΡΑΣ σε ΣΑΜΑΡΑ: - Τι λε ρε; Άλλα δε μού έλεγες εμένα;
ΣΑΜΑΡΑΣ σε ΤΣΙΠΡΑ: - Μη ψαρώνεις, τώρα βγες εσύ και βρίσε με
ΚΚΕ: - Αυτά γίνονται για να πάρουν αντιλαϊκά μέτρα. Ζήτω ο Ζαχαριάδης
ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: - Οικουμενική κυβέρνηση! (κι εγώ μέσα)
ΠΑΣΟΚΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ Ι: - ΓΑΠ τελείωσες, παραιτήσου να κάνουμε οικουμενική
ΠΑΣΟΚΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΙΙ: - ΓΑΠ τελείωσες, παραιτήσου να κάνουμε κυβέρνηση τεχνοκρατών
ΠΑΣΟΚΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΙΙΙ: - ΓΑΠ τελείωσες, παραιτήσου να κάνουμε κυβέρνηση Βενιζέλου
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: - ….
ΣΑΜΑΡΑΣ: Παίρνω την κουρτίνα ΙΙ: ΓΑΠ παραιτήσου να κάνουμε κυβέρνηση τεχνοκρατών και να ψηφίσουμε τη δανειακή, όπως έλεγα εξαποανέκαθεν
ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: - Τι λε ρε; Αφού εγώ δεν είμαι τεχνοκράτης
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: - ….
ΓΑΠ: - Αντί να παραιτηθώ, λέω να ζητήσω ψήφο εμπιστοσύνης
ΠΑΣΟΚΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ Ι, ΙΙ, και ΙΙΙ: - Μπράβο ΓΑΠ, είσαι ηγέτης, εμείς πάντα το λέγαμε
ΛΟΥΚΑ: - Παιδιά με παίζετε κι εμένα;
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: - ….
ΣΑΜΑΡΑΣ: - Τώρα δεν ψηφίζω τα μέτρα, να τα πάρει ο ΓΑΠ, εγώ μόνο τη δανειακή και εκλογές, όπως έλεγα εξαποανέκαθεν
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ: - Απατεώνα Σαμαρά, εμείς πάντα σε υποπτευόμαστε
ΜΜΕ: - Απατεώνα Σαμαρά, εμείς πάντα σε υποπτευόμαστε
ΚΚΕ: - Αυτά γίνονται για να πάρουν αντιλαϊκά μέτρα. Ζήτω ο Ζαχαριάδης
ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: - Οικουμενική κυβέρνηση! (κι εγώ μέσα)
ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ: - ….

ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ είπε...

Πάμε θέατρο (4)

Τέλος Πράξης. Τα φώτα ανάβουν. Πάνω - πάνω η ξεχασμένη επιγραφή (με τεράστια γράμματα):

«ΑΝ ΚΗΡΥΞΕΙ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ, ΤΗ ΓΜΗΣΑΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ!»

Οι ηθοποιοί υποκλίνονται στο κοινό και αυτό τους επευφημεί μετά μανίας:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου