Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011


Και ανεκδοτάκια σόκιν… σαν την συγκυβέρνηση!

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Νοεμβρίου 15, 2011
Ο σύζυγος: Ρε γυναίκα, τώρα που πεθαίνω πες μου την αλήθεια, ήμουν ο μοναδικός άντρας στην ζωή σου; Έλα πες μου την αλήθεια να μην πάω μ’ αυτή την απορία στον άλλο κόσμο; 
Η σύζυγος: Ναι, κι αν δεν πεθάνεις;!
- Κύριε Μπάμπη μου, ζητώ το χέρι της κόρης σας. 
- Γιατί, δεν κατάλαβα, εσύ δεν έχεις χέρι; 
- Έχω, κύριε Μπάμπη, αλλά έχω βαρεθεί πια με το δικό μου χέρι!
Γυναίκα: Αγάπη μου; Κοιμάσαι με άλλες γυναίκες; 
Ανδρας: Όχι αγάπη μου, μόνο μαζί σου. Με τις άλλες μένω ξύπνιος όλο το βράδυ!  
-Ποιά η διαφορά ανάμεσα σε ανύπαντρο άντρα και σε ανύπαντρη γυναίκα 35 χρονών; 
-Η γυναίκα θέλει να κάνει μωρά και ο άντρας θέλει να βγαίνει με μωρά!
 Το δίλημμα ενός παντρεμένου: 
Να βγω έξω για να βλέπω αυτό που δεν μπορώ να πηδήξω ή να μείνω μέσα για να πηδήξω αυτό που δεν μπορώ να βλέπω;
Τι διαφορά έχει κάποιος που πέφτει από τον 10ο όροφο μιας πολυκατοικίας με αυτόν που πέφτει από το κρεβάτι του; 
Ο πρώτος κάνει: Αααααααααα! Μπαμ!!! 
Ενώ ο δεύτερος: Μπαμ!!! Αααααααααα!
Το σεξ ήταν τόσο καλό, που μετά και οι γείτονες άναψαν τσιγάρο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου