Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

ΠΕΡΙ ΓΙΩΡΓΟΥ Π

Миша είπε

Iωάννη
εγω είμαι βέβαιος πλέον πως ο Γιωργος Π. θέλει να τα φτιαξουμε…
ειναι σαν τον παλληκαρά κυνηγό του ανεκδότου που κυνηγάει μια αρκούδα:
h–p://asteia-anekdota.gr/ανεκδοτα-με-κυνηγουσ/ο-κυνηγός-και-η-αρκούδα

μανος2626 είπε


Γιωργο δεν πειραζει μην με αντιμετωπιζεις σαν αντρα δεν πειραζει.μου αρκει η γυναικα μου.αν και φαινεσαι ατιθασο αγορι ειμαι λιγο μεγαλος για να αλλαξω γουστα.κατα τα αλλα δεν σε παρεξηγω,εγω απλα σε αντιμετωπιζω σαν την μασκωτ του μπλογκ,ή πιο απλα σαν τον τρελο του χωριου…..

Μιχαήλ είπε


Γιῶργο,
ὁ Μίσα είναι ἀριστερός ἰδεολόγος (κατ’ ἐμέ) ὅσο ΚΑΙ πατριώτης ΚΑΙ Ὀρθόδοξος ὁμολογητής τῆς Πίστης μας…
τό ἔχει ἀποδείξει ἑκατοντάδες φορές ἐδῶ μέσα καί δέν χρειάζεται τήν…ὑψηλή ἀποδοχή καί “εὐαρέσκειά” μας…
σέ παρακάλεσα πάμπολλες φορές νά προσέχεις καί νά μήν ἀφορίζεις ἀνθρώπους πού δέν γνωρίζεις/ουμε τό παραμικρό γιά τήν βιοτή τους…
τό ἴδιο ἀφορᾶ ἀπαράδεκτους χαρακτηρισμούς σου καί γιά ἄλλους φίλους σχολιαστές ἐδῶ μέσα, ὅπως τόν Κερκυραῖο κλπ. κλπ.
τό ἄν διαφωνοῦμε κατά τό μέρος ἤ τό ὅλον μέ πολιτικές τους ἤ “ἄλλες” ἀπόψεις, δέν μᾶς δίνει ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα νά προσβάλλουμε τήν ἀξιοπρέπεια καί τίς εὐαισθησίες, πού ἀπαράγραπτα ἔχουν, ὅπως ὅλοι μας.
σέ παρακαλῶ λοιπόν γιά ἄλλη μία φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου