Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΗ ΚΑΙ ΑΣΤΟΙΧΕΩΤΗ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΗ CITIZEN OF USA -TRUE KID DER SIE MUTTER DEUTCHLAND

Επί του θέματος είμαι αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να το καταλάβει η  ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΗ ΚΑΙ ΑΣΤΟΙΧΕΩΤΗ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΗ CITIZEN OF USA  -TRUE KID DER SIE MUTTER DEUTCHLAND- H ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΟΡΚΟ ΑΠΑΝΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ  ....δεν την βοηθά  φαίνεται το διδακτορικό στο οθωμανικό δικαίο του σελήμ του μέθυσου ,,,ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ "ΦΤΥΧΙΑ" από τους άρενες σε  2 ηπείρους σε 3 χώρες....υπομονή μπορεί και καλύτερα,,εμπρός για περισσότερα "ΦΤΥΧΙΑ"  ....
ΥΓ Αλήθεια γιατί σταμάτησε μετά το 69ο άρθρο ξέρει που; Τελικά θα μας παρουσίασει ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ "ΔΩΡΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ";
YΓ2 Τα "συλλητήρια" μου για μεθαύριο παρεπιντόντως....Και οπώς είπαμε ,,,,,η  ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΗ ΚΑΙ ΑΣΤΟΙΧΕΩΤΗ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΗ CITIZEN OF USA  -TRUE KID DER SIE MUTTER DEUTCHLAND θα πρωταγωνιστήσει στο έργο μου την άνοιξη του 2015....
ΥΓ3 ΕΠΑΝΑΗΨΙΣ ΜΗΤΗΡ ΜΑΘΗΣΕΩΣ...“Κρίμα που οι άραβες έχασαν στο πουάτιε, το ισλάμ ιθα ήταν πιο ταιριαστή θρησκεία για εμάς” τάδε έφη “αντράκλας” αδόλφος χιτλέρ, ινδάλμα της citizen of USA και των χαζαυγούλων ουγκ…
==========================================================
@ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΗ ΚΑΙ ΑΣΤΟΙΧΕΩΤΗ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΗ CITIZEN OF USA -TRUE KID DER SIE MUTTER DEUTCHLAND- H ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΟΡΚΟ ΑΠΑΝΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
Πρίν μιλήσει για το γραπτό μου ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙ   ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΕΣΤΩ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΒΑΝΙΚΑ οπώς "χιστορικός" ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΗ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ;Για να μην θυμηθώ ότι εγώ την έμαθα ΟΤΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ
ΥΓ Εκείνη την επιγράφη της Σαρδηνίας που έχω παραθέσει ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ θα την διαβάσει κάποτε; Η ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΗ ΚΑΙ ΑΣΤΟΙΧΕΩΤΗ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΗ CITIZEN OF USA -TRUE KID DER SIE MUTTER DEUTCHLAND ας πάει στους συμπατριώτες στην γερμανική πρεσβεία για βοήθεια αν θέλει.
ΥΓ ΕΝΑΝ ΕΣΤΩ ΑΡΧΑΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ που να μιλά ¨"ΔΩΡΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ" πότε θα παρουσίασει  Η ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΝΑΣΧΕΤΗ ΑΣΤΟΙΧΕΩΤΗ ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΗ  ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΗ ΤΟΥΡΚΑΛΒΑΝΗ CITIZEN OF USA -TRUE KID DER SIE MUTTER DEUTCHLAND; ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου