Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

TO ΤΟ ΞΕΓΥΜΝΩΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΝΑΔΡΟΥ ΝΑΖΙΓΡΕΚΥΛΟΥ

Κερκυραίος said


Το παιδί μου δεν έχει καμία ανάγκη ούτε χρειάζεται την δική μου προστασία! Είναι ένας λεβέντης 1,90 και 19 χρονών τώρα και είναι αυτόνομος και ανεξάρτητος στην Πάτρα όπου σπουδάζει!
Χέστηκε για θρασύδειλα, άνανδρα και αισχρά υποκείμενα σαν και τον εν λόγω χριστιανό και πατριώτη!
Στ’ @ρχίδια του τα δυό για τον κάθε αχρείο σκατομαλάκα!
Τι θα πει προκαλώ;
Προκαλώ κανέναν να φανεί τόσο λίγδας και σιχαμένος προς τον ΓΙΟ μου;
Πας με τα καλά σου κυρά μου; Θα κατηγορήσεις ΕΜΕΝΑ γι αυτό; Συγχαρητήρια για την κρίση σου!
Πως λένε και οι βιαστές … φταίει αυτή γιατί κουνιότανε! Και φορούσε και μίνι!
Προκαλώ λοιπόν ναι!
Και ξέρω και που και πως και γιατί!
Γιατί μερικά ξυπνοπούλια που τολμούν και λένε εμένα ΒΛΑΚΑ
τους ρίχνω δόλωμα και τελείως αχάμπαρα από την μύτη πιάνονται
γιατί ξέρω τι σκατά είναι και θέλω μόνοι τους να το αποδείξουν για να το δούν όλοι!
Γιατί μας κουνάνε και το δάχτυλο και μας το παίζουν και πολύ καμπόσοι
ενώ πρόκειται για τα χειρότερα αποβράσματα και κατακάθια της κοινωνίας!
Έτσι! Να φαίνονται τι σκατά εδώ μας κάνουν ηθικοπλαστικά κηρύγματα
και ξεσκεπάζω όπως μόνο εγώ ξέρω να φανούν τι σκατά μας το παίζουν κάργα χριστιανοί και σούπερ πατριώτες!
Μιά χαρά ξεβρακώνει τα ξυπνοπούλια ένας ΒΛΑΚΑΣ (κατά Καίσαρα)
ΑΡΧΙ-ΒΛΑΚΑΣ (κατά Αρχάγγελο)
και ΠΑΝΙΒΛΑΞ … κατά … ΠΑΠΑΡΑΝΔΡΟ βεβαίως!
Έχω πει για πιό λόγο μπαίνω εγώ εδώ μέσα!
Η βρώμα και η βλακεία θα βγαίνει μόνη της στην επιφάνεια!
Την βλέπω και την καταλαβαίνω όπως δεν φαντάζεστε!
Και εγώ θα παίζω τον ρόλο καταλύτη! Και το … τυράκι!
Δεν με ενδιαφέρει πόσοι με μισείτε, χέστηκα να σας κάνω φίλους
εγώ κάνω την δική μου μάχη και όποιου του αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου