Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΨΥΧΑΚΙΑ ΨΕΥΤΗ ΕΞ ΑΥΣΤΡΙΑΣ


ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ ΑΝΑΣΤΕΛΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ

Δεν μπορώ να πώ το εφασφαλίσαμε το γέλιο μας και σήμερα..το αυστράκο  "γου-σου" γράφει για αυτορκτική ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΔΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ και για ψυχοπάθειες ..αυτό το ξέρει...το βλέπει καθε μέρα στον καθρέπτη..να ρωτήσουμε και κόσμο από το Ινφογνωμόνα π.χ. να πει την γνώμη του για την περίπτωση του ;'η απο τον Αμπαγαβρέλ;
Οταν ξεκαβαλικεύσει απο το καλάμι του και πάρει την βαλερίανα του ΚΑΙ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ τότε ανα φτιάξει το επόμενο "αριστούργημα "του...."ο θυαμστός κόσμος του του γού-σου " ένας κόσμος στον οποίο το γου-σου είναι αλαθήτο,πανισχύρο και κύριως το αγαπάνε" ...ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΒΑΛΕΙΡΙΑΝ ΞΑΝΑ ΒΑΛΕΡΙΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΦΡΟΥΝΤ ΑΣ ΠΟΥΜΕ   ! Ως γνήσιος "δημοκράτης" που είναι και φυσικά θα διάγράφει και αυτό το σχόλιο οπως και αλλάπ.χ. το αποχαιρετιστήριο μου σχόλιο για το ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ αλλά και εγώ έχω διαγράψει από την ζώη μου το "γου-σου" ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ..
.
 ΥΓ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΜΕ …….ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΦΥΣΙΚΑ,,,!
το "γού-σου" μας χαρίζει γέλιο και σήμερα...έχει πλάκα ένας ΛΥΣΩΔΗΣ ΑΘΕΟΣ σαν να μιλά για Χριστιανiσμό...όση σχέση έχω εγώ με ααστροφυσική άλλη τόση έχι και αυτό με το Χριστανισμό  ...Κια αν εκεί στην Αυστρία την έχει δει Αψβούφγος φεουδάρχης για να μπορεί να κάνει ότι θέλει σε όποιον θέλει "είναι χαρα μου" όπως έγράφε και το 'Έιίκτο Περί Τιμών του 305 μ.Χ.    πόσο λάθος κάνει  και καθώς εχει φερθεί ΣΚΑΡΤΑ ΣΕ ΠΛΗΘΟΣ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑ ΙΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΕΝΑ  θα έχει την αναλογή αντιμετώπιση και ας καλψουρίζειόσο θέλει ...Επίαης εχει πλάκα το  ότι κάποιος ποτ χει γράψει τα μύρια όσα αρνητικά για το Χριστιανισμό να επικαλείται το πνεύμα του....σαν να βάζουμε τον Αττίλα να μιλά για είρηνη μεταξύ των λαών για να μην πώ ότι ο  Αττίλας θα ΄΄ήταν πιο πειστικός στο θέμα της ειρήνης απο το "γου-σου" στο θέμα του Χριστιανισμού...ή ,με άλλο λόγια όπως λεεί και ο σοφός λαός μας το ένα γουρούνι θλελει ενάμισι γουρούνι ,,,,για αυτό λοιπόν και η αντιμετώπιση που θα εχει απο έμενα θα είναι βασισμένη σε αυτο το ρητό  και αμα δεν του αρέσει ΣΚΑΣΙΛΑ ΜΟΥ!
Πάντω μου έχουν μείνςι 4 απορίες
α) Προχθές είχε βγάλει την αναρτήση μου σκουπίδι τώρα ττην αποκαλεί σχετικά έγκυρη,,,,Πώς και έγινε αυτό το "θαύμα" ;to "γου-σου" συγκαλέσε έκτακτη συνδίασκεψη των Ιστορικών στην Βιέννη επι του θέματος;Το στερνη μου γνώση να σε είχα πρώτα του λέει κάτι.;.;αν και είναι αργα πλέον αξίζει για την υστεροφήμια να σημειώθει  αν είχε γράψει κάποια πραγματα όταν επρέπε δεν θα είχαμε φτάσει εδω...
β) Αναρωτίεμαι επίσης γιατί το "γου-σου" δεν ανααρτά τα σχόλια τη Αγγελικής επι του θέματος ;ΤΟ ΠΟΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΟΣΟ ΛΙΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ;ΤΟ ΠΟΝΑ ΠΟΛΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ;ΤΟ ΠΟΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ;
γ) Αφου λοιπόν το "γου-σου" είναι τόσο "μαγκας" και δάγκας" (παλικάρι της φακής είναι το "γου-σου" αλλά ας του δείξω και λίγη μγαλοψυχία αν και δεν το αξίζει) γιατί δεν κατεβάζει ΠΛΗΡΩΣ το ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ;Απο όσο θυμάμαι  συμφώνα με την διάγνωση του "γου-σου" το ΜΕΤΩΠΟ ΟΧΙ έχει γίνει έτσι και αλλιώς μέτωπο ΧΒ
δ) Πωε θα του φαίνονταν αν αναρτούσα και εγώ τα ΕΛΕΕΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ που έχει γράψει για τον Γιώργο τον Γεωπονο; μπορεί να γίνει και αυτό άμα θέλει ..
Κια επείdη ως γνήσιος "δημοκράτης"  της σχολής του Μετερνίχ το "γου-σου" ΔΕΝ θα αναρτήσει ΟΥΥΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ειναι χαρά μου να το ενημερώσω ότι θα αναρτήθει κάπου άλλου και ας αφρίζει μέχρι να βγάλει τον Γαλάζιο Δουνάβη....σε μεταμονυερνα΄εκτελέση
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ "ΓΟΥ-ΣΟΥ" NA ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑΚΤΙΚΑ tΗΝ ΒΑΛΕΡΙΑΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ -ΕΞΙ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΑ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΛΑΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ,,,
 Καλά κοντεύω να ξεραθώ στα γέλια απο το "γου-σου" ...Το "κακόμοιρο" όλοι και παντού  το βρίζουν Ινφογνομώνας Αμπεγαβρέλ καα άλλου....Απο την στιγμή που δεν εχει φερθεί χριστιανικά ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ας μην περιμένει "χριστιανική" αντιμετώπιση..υπάρχει διαφορά ανάμεσα στον χριστιάνο και στο μαζοχιστή και εγώ μαζοχιστής δεν έχω δηλώσει ποτέ μου! Νέβαια θα μου πεις απο που και ωε να ξέρει το "γου-σου" να ξέρει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ρήτο "το ενα γυρούνι θέλει εναμισι γουρούνι"
Να παρουσιάσαζουμε στοιχεία για την υποκρίσια απέναντι σρον Γεωπόνο ή θα κλαεί το "γου-σου"και θα ακουγέται απο Βίεννη μέχρι Βερολιίνο ....
'"Οσο για το ποίοε κατεωάζει άρθρα χωρίς να τα διαβάζει ναθυμηθουμε ένα άρθρο για έναν μεταρθυμιστή" της Ρωσσίας Σε ότι αφορά την μη κανονική ζώη κάποιοι γείτονες μου λένε κάτι ενδιαφέρουσες ιστοριές για το "γου σου" Shall I continue?
Πάνω απο  με συγκίνει ή διάλέξη του τα κάκα του ιντερνετ...μα και φυσικά είναι "show case" το ίδιο ...'στο ξεκινήμα ήταν "Φραγκό" τώρα έγινε "αδολφος" όταν θα γίνει και 'Κάρολοςο Ε! των  Αψβούγων" τότε θα δει και κύριους" με  άσπρες ρόμπες ,,,,θα είναι οι "αύλικοι" του ...για να βρέθει μόνιμα σε κάποιο "παλάτι" στην Βίεννη.ΓΙα να αποφύγει μια τέτοια καταλήξη το "γου-σου"Ας -παρατήσει το Ιντερντ  και  παεί π.χ. να βοσκήσει κάμια αγελάδα...και αν είναι καλό παιδάκι  θα του πάρω και ένα δωράκι ..μια κουκλίτσα με τον ήρωα του τον 'Όττο Σκορζένυ με τον οποίο έχουν πολλά κοινά!
ΥΓ και φυσικά το «γου σου»ως γνήσιος «δημοκράτης»( της σχολής του αδόλφου) «ξέχνα» τοι ξ ΚΥΡΙΑ αγγλική είχδε στείλει καιω ΑΛΛΑ σχόλιατα οποία τα «εφάγε ρο σκοτάδι» του γνήσιου δημοκράτη» «γου σου» όπως και το ίδιο θα συμβεί και με γα δικά μου αλλά υπάρουν και αλλου ετσι και αλλιώς και αλλού και ας αφρίζει το «γου-σου» όσο θέλει …Έχει πλάκα πάντως ..τυφλά να έχει το θεατρο… γιατί το «γου σου» δεν γίνεται παλίατσος?
...
 Εγω πάντως συμφώνω με την Αγγελική το «γού-σου» αποδεικνυεί συνέχως ΠΟΣΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΣ ΞΕΡΟΛΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΑΝΥΡΨΠΟΣ ΤΟΥ ΜΟΛΙΕΡΟΥ είναι άρα δεν εει νοήμα να ασχολούμαι μάζι του…Επικροτώ πάντως την ενδεχόμενη αποφάση του να τα παρατήσει..καθώς παραφράζωντας τον Κρομηούελ έχει μείνει εδω παρο πολύ για όυι καίρο έχει μείνει για ότι καλο και αν έχει κάνει …Ας φύγει λοιπόν και ας μας παρατήσει σην ησθχια μας!.ΕΓΩ ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ DIXIT!
 ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ -ΕNVOI
ΟΛΟΙ είχαμε τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ προθέσεις αλλά οπώς ε δείχει και το η περίπτωση του Ανδρόνικου του Α! του "Βυζαντίου" (για  να μην αναφέρθω στο σχετικό χωριο του Κόριολάνου του Σάιιξπηρ)  οι καλές προθέσειςΔΕΝ είναι αρκετές....Κια ας μην αναφερθώ προς τα που ο δρίομος είναι στρωμένος με καλές προθέσεις...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΕΜΕ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΛΗΞΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ  ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ...
Σε όσους άρεσαν αυτά που παρουσιάσα εύχομαι ότι το καλύτερο ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ....σε όοους πάλι ΔΕΝ τους άρεσαν ΔΕΝ εύχομαι ΚΑΝΕΝΑ απολύτως κακό αλλά "with malice towards none" (χωρί;  κακία για κανένα) 'οπως έλεγε και ο Α. Λίνκον το 1865 τους αποχαιρετώ ΟΛΟΥΣ με "ave et atque vale" (χαίρε και να είσαι καλά)...Ήταν μια ωραία διαδρόμη αλλά κάποιοια στιγμή θα τελίωνε ...εξ' άλλου "το μόνο που είναι άθανατό είναι το περωμένο που στέκει πάνω απο τα κεφάλια όλων μας"(Ποιητική Εδδα Ισλανδία, Μεσιαιώνας)
ΥΓ Αν μπορούσα να βάλω ένα μουσικό κομμάτι  για υπόκρουση θα έβζα το May it be της Ennya .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου