Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗΚΕΣ ΑΡΛΠΜΠΕΣ





“Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ GREEKLISH”


  1. dimitr said

    ΖΩΑ.

  2. Χρύσα said

    Επιτέλους ξύπνησαν οι Αθάνατοι τής Ακαδημίας καί είπαν τά αυτονόητα!Μήπως είναι καιρός τώρα πού πήραν φόρα νά διαμαρτυρηθούν καί γιά τό αίσχος τού μονοτονικού;


    • Βούλγαρης Χρήστος said

      Πλανήτης Γη καλεί ¨κινητή βιβλιοθήκη» : ;ας ΜΗΝ μιλά για πράγματα που ΔΕΝ γνωρίζει οπως π.χ. την εξωτρική και αμυντική πολτική του νέρωνα….Θα είχε πάντως ενδιάφερον να μάθουμε: ποίες ακριβώς είναι οι δικές της ακαδημαικές πεγαμήνες οι οποίες της επιτρέπουν να κάνει «υποδείξεις» στην Ακαδημία Αθηνών;

      • Νίκη said

        Βούλγαρη,
        πόσοι ακαδημαϊκοί τίτλοι απαιτούνται ώστε να γίνει αντιληπτό πως τα ελληνικά γράμματα χ,ς,ζ,σε σχολικά βιβλία του δημοτικού, έχουν αντικατασταθεί από τα λατινικά x,s,z;

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Εγω πάλι αναρωτιέμαι πόσοι ακαδημαικοί τίτλοι απαιτούνται για να μην επαναλβάνται φαντασιοκοπήματα σαν αυτο που βλέπω τώρα ή όπωες π.χ. εκεινης της υποτιθέμεης δασκάλας η οποία εμπλλεξε τα σύμβολα τηε φωτνητικής με τα ΓΡΑΠΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ της αλβαβήτου,,,Βέβαια εδω τίθεται και το ερωτήμα πως η εν λόγω πήρε πτυχίο δασκάλας ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΦΩΝΗΤΙκΚΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΥΛΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΕΤΟΥΣ….

      • Χρύσα said

        Από ότι καταλαβαίνω είσαι φάν τού μοντονικού έ;εμ βέβαια,πού νά μπλέκουμε τώρα μέ ψιλές,δασείες,οξείες καί περισπωμένες καί νά κουράζουμε τόν εγκέφαλό μας..άς ασχοληθούμε καλύτερα νά παπαγαλίζουμε ότι μάθαμε στό σχολείο καί στό κατηχητικό γιατί γιά νά βρούμε τήν αλήθεια θέλει κόπο καί ψάξιμο καί πού νά ξεβολευόμαστε τώρα..
        ΥΓ.Χαίρομαι πάντως πού επιτέλους κατάλαβες τί ήταν αυτές οι περίφημες «επιστολές»τού Σενέκα καί ποιοί τίς «έφτιαξαν» γιατί δέν βλέπω νά τίς αναφέρεις πάλι όπως συνηθίζεις..

Αυτοί που ασχολούνται με πλαστές επιστολές είναι είτε απατεώνες είτε δεν στέκουν καλά στα μύαλα τους..ας αποφάσισει η "κινήτη βιβλιοθήκη" που ανήκει...Δεν μπορώ να πώ ..γέλσα με το δεκαρικό για το σχολείο και τα κατηχητικό ,,,μόνο ένας αποφοιτός του δημπτικού (και αυτό με "λάδι") σαν την "κινήτη βιβλιοθήκη" θα εγραφε κάτι τέτοιο καθώς δεν μπορεί να ασχοληθεί με πιο σοβαρά πράγματα...πχ. να μας έξηγήσει πως ενας ΜΗΤΡΟΚΤΟΝΟΣ καταφερε να μθληθει στα Ελευσήνια Μυστήρια ΕΝΩ ΑΠΑΓΟΕΥΟΤΑΝ  Η ΜΗΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΚΤΟΝΟΥΣ....ή να μας εξηγήσει γιατί ο "φιλειρνικός" νέρωνας έκανε ΕΙΣΒΟΛΗ στην Αρμενία και συγκρότουσε/ανασυγκροτούσε λεγεώνες...
ΥΓ Συγκινήθηκα για το ποιηματάκι της "κινητής βιβλιοθήκης" για το πολυτονικό...Βέβαια της ταιρίαζει η κριτική του Λοκ για τον Φίλμέρ (όχι βέβαια ότι η "κινήτη βιβλιοθήλη" εχει ιδέα γισ τον Λοκ...μόνο ποιηματάκια για το πολυτονικό και τον νέρωνα μπορεί να παπαγαλίζει, σαν τον παπαγάλο του Παπαδαμάντη και την καλημέρα)
ΥΓ2 Κάταλήγωντας σημειώνω ένα παράδοξο ότι υποστηρίζει το πολυτονικό σσυστήμα μάλλον ΔΕΝ υποστήριζει την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ καθώς αύτη έχει τουλάχιστον τρείς όρους αντι για το αγγλικό "φαν" που χρησιμοποιεί ...π.χ. θιασώτης...Βέβαια τι είδους λέξιλόγιο να έχει μια αποφοίτος του δημοτικού (με ¨λάδί") για αυτό ας γράφει "φαν"  και δεκαρικούς για περισπωσμένες καθώς δεν έχει και γνώσεις για κατι καλύτερο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου