Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

εθνικοσοσιαλισμός εκ του αποτελεσμάτος

Μόνον ένα αποτέλεσμα την Κυριακή θα κάνει τον Σόιμπλε να στραβομουτσουνιάσει…

 

Συσχολιαστης said

Το θεμα ειναι τι εχει πει ο ιδιος ο πρωην πρωθυπουργος…τουλαχιστον σαυτο το ερμο 62%που και γω που δεν ψηφιζω συριζα ψηφισα ως Ελληνας βασανισμενος και κακοποιημενος απο την αναλγιτη πολιτικη των σαμαροβενιζελων…και κει που ειπα να και ενας πολιτικος που θα τους βαλει στην θεση τους,πριν καλα καλα φυγει ο ενθουσιασμος του62%πηραμε απο τα τρια το μακρυτερο ολοι οι Ελληνες.Και περιμενα,περιμενα να βγει ο πρωθυπουργος να πει πεντε πραγματα να με φερει στα ισα μου μααα ματαια περιμενα…και απο κει το μακρυτερο…φαγαμε πασοκικη νοοτροπια,πολυς σαματας,και ουσια τιποτα,γιαυτο λοιπον και γω θα δωσω οτι μου εδωσαν οι συριζαιοι,τωρα για σενα αγαπητε καλα κανεις και τα βλεπεις ετσι τα πραγματα αλλα ενα σου λεω…η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.τελος.

Κοροιδεύει η Χ.Α.όταν λέει προηγείται η διατροφική επάρκεια της εξόδου από την ΕΕ, διότι η Κ.Α.Π την ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ said

πράγματι η καλή, η η ΚΑΚΗ μέρα από την αρχή φαίνεται, κι ο αυτοκράτωρ-καραγκιόζο με πολλούς τρόπους, ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ, μας το έδειξε ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΑΛΤΗΣ, γνωρίζοντας ότι ο ζαλισμένος κόσμος θα δίνει σημασία σε όσα έλεγε καί τού άρεσαν.
Χαμαιλέοντα τον αποκαλώ εδώ καί πολλά χρόνια.Είχε μιάν απάντηση ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ
Πήγε επίτηδες ξεβράκωτος γιά να τον σοδομήσουν.ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΖΕ ΜΕ ΕΞΟΔΟ πού ήταν καταστρεπτική γι αυτούς αρκετά θα κερδίζαμε.
Γιατί δεν πήρε μαζί του τα ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΑ αποτελέσματα της επιτροπής αλήθειας για το χρέος;
πολλά τέτοια «ΓΙΑΤΙ» πού ΟΔΗΓΟΥΝ στο ασφαλές συμπέρασμα ότι
ΗΘΕΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Ηταν εξ αρχής δούρειος ίππος πού άλωσε, ντρόπιασε, έκοψε στα δύο τον Σύριζα.
ΗΤΑΝ ΒΑΛΤΟΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ περίπου 10 ΧΡΟΝΙΑ

  • Ζάγκλος said

    Καλησπέρα Άννα, λες ρε γαμώτο μου να είναι έτσι?
    Εγώ, σαν μισός Σκανδιναβός, θέλω να πιστεύω στους ανθρώπους,
    αλλά όταν είναι για την Ελλάδα, έχω χάσει κάθε εμπιστοσύνη!
    Και γιατί ρε Άννα να το κάνει αυτό? Παράλογο ακούγεται, επίσης,
    η Ελλάδα, πιστεύω, έχει τα πρωτεία στην συνωμοσιολογία!
    Όλα έχουν μια αιτία, λογικό ακούγεται, αλλά…..

  • Κοροιδεύει η Χ.Α.όταν λέει προηγείται η διατροφική επάρκεια της εξόδου από την ΕΕ, διότι η Κ.Α.Π την ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ said

    Ζάγκλο εγώ είμαι άνθρωπος πού δίνω εξαιρετικά εύκολα την εμπιστοσύνη μου, φύσει, αλλά κυρίως θέσει, αλλά αφήνω ένα κομμάτι τού εαυτού μου ΑΠ’ ΕΞΩ.
    Τον παρακολουθώ χρόνια πολλά με πολύ μεγάλη προσοχή.Εσύ λόγου χάριν πως το εξηγείς ότι παραμέρισε-πράγμα αδιανόητο στην αριστερά- κεντρικά στελέχη, Κ.Ε. Π.Γ. ΣΥΝΕΔΡΙΟ;
    ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ από τις 13 Ιουλίου – μόνος του το είπε, δεν το λέω εγώ- καί κορόιδευε ΟΛΟ το κόμμα του ότι θα κάνουν Συνέδριο γιά να αποφασίσουν μαζί. Κάποιοι έφυγαν ΚΥΡΙΩΣ γι αυτόν τόν λόγο.
    Εσείς τον παρακολουθείτε σαν πολιτικό, εγώ και σαν μέλος της αριστεράς.
    υγ. από τα 2-3 πρώτα σχόλιά σου σε συμπάθησα να ξέρεις
    μόνον γιά τον Νκ έκανα λάθος καί μού το κρατάει «μανιάτικο»

  • Ζάγκλος said

    Να ξέρεις ότι και εγώ σε συμπαθώ, γιατί παρόλες τις διαφορες μας,
    εκτιμώ τον αυθόρμητο άνθρωπο που κρύβει αφοβία και ειλικρίνεια.
    Στην ζωή μου ποτε δεν σκέφθηκα να διαχωρίσω τους ανθρώπους ανάλογα
    στα πολιτικά τους πιστεύω, ποτέ, ούτε και σήμερα βέβαια, αδιαφορώ
    πλήρως, ας είναι ότι και να είναι εκτος βεβαια κάνας νεαρούλης
    επαναστάτης που ονειρεύεται την αναρχία, αυτόν τον βλέπω
    με λύπηση, αλλα ποτε εχθρικά.
    Τώρα από τα blog που σεργιανώ εδώ και μερικά χρονια, έχω και εγώ
    παρασυρθεί σε αυτή την δίνη του μίσους για το διαφορετικό, αλλά,
    αυτό πηγάζει σαν άμυνα και αντίδραση στο μίσος του αλλου
    για μένα που δηλώνω ιδεολόγος Εθνικοσοσιαλιστής!

  • Ζάγκλος said

    «…ιδεολόγος Εθνικοσοσιαλιστής και άθρησκος!

  • Κοροιδεύει η Χ.Α.όταν λέει προηγείται η διατροφική επάρκεια της εξόδου από την ΕΕ, διότι η Κ.Α.Π την ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ said

    μού θυμίζεις εμένα πού σε εφηβική ηλικία είχα διαβάσει ξεκομμένη την φράση τού Ανταμ Σμίθ «αφήστε τα αγαθά ελεύθερα, αφήστε τούς ανθρώπους ελεύθερους» , καί είχα κατενθουσιαστεί.Ακόμα με πονάει αγρίως η απροσεξία μου.
    «Ο Αγών μου» (1923) τού Χίτλερ έδειξε την αλήθεια του, την καλά κρυμμένη αλήθεια του ακόμα κι από τούς κομμουνιστές της εποχής του, εκ τού
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.
    Γενικώς δεν κρίνουμε μέσα από τα αποτελέσματα, αφού κι η καλύτερη θεωρία καταστρέφεται, άλλοτε λιγώτερο, κι άλλοτε περισσότερο, στην πράξη, από την ελλειπή κατανόησή της, από τα ελαττώματα, τις αδυναμίες, όσων καλούνται να την υλοποιήσουν
    ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΤΟΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΤΟΥ.
    Οσο γιά εσένα τον έχεις καταλάβει όπως βολεύει την ευαισθησία σου, κι επίτρεψέ μου, καί την τεμπελιά σου.
    Επίσης απλώς επιβεβαίωσα την ΘΕΤΙΚΗ αίσθηση πού ένοιωσα όταν ο Ιωάννης ο αριστερόχειρ με ενημέρωσε ότι παλαιότερα έγραφε εδώ στην Ο κάποιος Ζάγκλος απαισιότατος.Στην αρχή ανατρίχιασα μ’αυτά πού περιέγραφε, έπειτα όμως η «γεύση» πού έμεινε μέσα μου ήταν ενός….ευαίσθητου ανθρώπου, γεγονός πού επιβεβαιώθηκε😊

  • Ζάγκλος said

    Ο Στράτoς είναι τo φαβορί μου στα Ελληνικά, σε χαρίζω αυτό το τραγούδι!
    Μη με πεις όμως κλαρινογαμπρο, ok? Χα..χα..χα..


  • Ζάγκλος said

    Κούκλα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Ο αριστερόχειρας δεν σε είπε ψέματα, μπορεί να είμαι φοβερα πολύ
    κακός, αν δεν έχω άλλο δρόμο, η φύση μου είναι να είμαι
    απέραντα καλός στους ανθρώπους και στην φύση.
    Με κάποιον που συνομιλούσα σε ένα blog, μεταξύ αστείου και σοβαρού
    του είπα που φτάνει η τρελα μου όπου, σκουλήκια που πέφτουν με την
    βροχή στην άσφαλτο τα ρίχνω στα χόρτα, δένδρα που λύγισαν από το
    χιόνι τα υποστυλώνω, επίσης κάθε μηνα δίνουμε πολλά (σχετικά)
    χρήματα σε διαφορα ιδρύματα, η γυναικα μου επίσης είναι
    αφιλοκερδώς πρόεδρος όλων των οργανώσεων της Σουηδίας
    για τα ορφανά παιδιά της Ρωσίας (Μόσχας) όπου στέλνουμε
    φορτηγά με ρούχα και παιχνίδια που συγκεντρώνουμε.
    Νομίζω ότι περιαυτολογώ, παρασύρθηκα, θα μπορούσα να πω και αλλα.
    Ναι είναι αλήθεια ότι είμαι ένα κράμα αισθημάτων, έχω πολύ αγάπη,
    αλλα είμαι και εκρηκτικός χωρίς σύνορα.
    Καλο βραδυ, θα ήθελα να πω σ’αγαπώ, αλλα φοβάμαι μήπως
    παρεξηγηθώ, δεν ψάχνω την γυναικα, τον άνθρωπο ψάχνω!

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
    Ας δούμε τι σημαίνει ο ορος εθνικοσοσιαλισμός εκ του αποτελεσμάτος
    Στο εξωτερικό :
    α) ο πιο μαζοκός και καταστροφικός πόλεμος στην Ευρώπη και στον κόσμο
    β) τον (προσωρινό) εκμηδενισμό του μαχροχρόνου αγώνα των γέρμανών για την ενοποιήση τους όπως και την αμαύρωση των προθέσεων για εννοποήση με την Αυστρία ( η «μεγάλη Γερμανία» της Φραγκφούρτης του 1848)
    γ) την δολοφονία της Γ! Γαλλικης Δημοκρατίας
    δ) Προσπάθεια μετατροπής των υπολοίπων Ευρωπαίων σε δουλων των ναζί
    Στο εσωτερικό:
    α) Προσπάθεια εκβαρβαρσιμού -αποχριστιανισμού της γερμανικής κοινωνίας και την αντικαταστάση του ήθικού της κώδικα από το ναζιστικό «ήθος» τυπικό δειγμά του οποίου το διάταγμα του 1944 του Χιμλέρ «για το τελευταίο παιδί» και το οποίο ανέδείξε ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΕΣ σαν το Οσκαρ Ντιρλεβάγγερ η τον Τεοντόρ Εικε («συμπτωματικά» και οι δύο ανήκαν στα Waffen-SS)
    β) Την μετατροπή των γερμανών εργατών σε δουλοπαροικών των αφεντικών τους βάση των νομοθετημάτων του 1937
    γ) Στην με κάθε τρόπο ενίσχυση των μεγάλων επιχειρήσεων τηε γερμανιάς (στην περίοδο του πολέμου ΚΑΙ με χρήση αιχμαλώτων πολέμου ΣΚΛΑΒΩΝ κατα παραβίαση των προβλέψεων των συνθήκων της Γενεύης)
    δ) Στην πτώση του πνευματικού επιπέδου της Γερμανίας και των πανεπιστήμιων της κάθως απο την μιά «συμπωματικά» ο εθνικοσοσιλιασμός εξυμνεί την ωμη και κτηνώση βιά αλλά ΠΕΡΙΦΡΟΝΕΙ το πνεύμα και απο την άλλη επι των ημερών των νάζι εγίνε προσπάθεια υποκαταστάσης της αυθεντικής επιστήμης απο ΨΕΥΤΟΕΠΙΣΤΗΜΕΣ όπως «φυλετισμός» κτλ
    Αυτα τα όλιγα….

  • Κερκυραίος said

    Μάθημα στον Ζάγκλο;
    Ματαιοπονείς!
    Καλύτερα σε ουραγκοτάγκο!
    Αστον ήσυχο τώρα που βρήκε αδελφή ψυχή
    δεν ξέρεις ότι τα …. μεγάλα πνεύματα συναντούνται;

  • Κοροιδεύει η Χ.Α.όταν λέει προηγείται η διατροφική επάρκεια της εξόδου από την ΕΕ, διότι η Κ.Α.Π την ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ said

    Χρήστο είσαι ένας άγγελος.Ζ να το γράψεις ΤΩΡΑ ότι μ’αγαπάς.Πρώτον θα με ευχαριστήσει, καί δεύτερον θα πάθουν εγγεφαλικό οί εχθροί μας.Κι εγώ σ’αγαπάω. χα χα χα,..άκου εθνικοσοσιαλιστής εσύ..(αλλά..όχι ναζιστής, διότι αλλού το θεώρησες δικαίως βρισιά). Οπως λέει κι ο Νκ «δεν υπάρχει Ελληνας πού να είναι Ναζί».Τα λέμε.

  • THEO said

    @ Βούλγαρης Χρήστος said
    Σεπτεμβρίου 16, 2015 στις 8:55 μμ
    ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ
    ΤΗΣ ΜΑΡΙ ΛΕΠΕΝ …Η ΟΠΟΙΑ .. ΠΕΤΑΞΕ ΜΕ ΤΙΣ
    ΚΛΩΤΣΙΕΣ ,ΕΞΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΤΗ
    ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ…. ΟΧΙ ΛΟΓΩ…. ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗΣ
    ΠΑΡΕΚΛΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ … ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΟΣ
    ΔΙΟΤΙ …(ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Η “ΠΕΠΗ”) ΑΛΛΟ
    ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ…
    ΤΡΕΛΟΜΑΛΑΚΑΣ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΩ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ
    ΑΝΗΚΟΥΣΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΜΕ
    ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΧΑ Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΘΑΛΨΕ
    ΕΝΑΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΣΤΕΙ
    ΩΣ ΜΑΡΤΥΣ_ Κ Α Τ Η Γ Ο Ρ Ι Α Σ _ ΣΤΗ ΔΙΚΗ
    ΤΟΥ , ΩΣ _ Φ Υ Σ Ι Κ Ο Υ _ΑΥΤΟΥΡΓΟΥ ΩΣΤΕ
    ΝΑ ΑΠΟΣΕΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΙΑ ΗΘΙΚΗΣ ΑΥΤΟΥΡΓΙΑΣ

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    To ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ πράγμα που επιθυμώ είναι να δημιουργήθει η εντύπωση ‘ότι «κάνω τον σοφό» ενω ΔΕΝ είμαι ….απο την άλλη όμως θεωρώ ως ΧΡΕΟΣ μου να μην αφήσω «κάποιον» να κάνει προπαγάνδα για την «ιδεολογία» του χωρίς απάντηση..για να μην δημιουργήθουν καταστάσεις τύπου Γαλίας -Μαιού 1940
    Καληνύχτα σε όλους…
    ΥΓ πριν παρουσιαστήκε προβλήμα με το ασπίδιο μου για αυτό ξαναγράφω
    ΥΓ2 Αυτα που εγράψα για την «ϊδεολογία» του εθνικοσοσιαλισμού-ναζισμού δεν ήταν παρα ένα μικρό μέρος από αυτά που θα μπορούσα να γράψω….

  • THEO said

    ΕΝΩ .
    [..] α π ο _ την…. άλλη
    …όμως θεωρώ ως ΧΡΕΟΣ μου να μην αφήσω
    «κάποιον» να κάνει προπαγάνδα για την
    «ιδεολογία» του χωρίς απάντηση.[..]
    ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ …ΩΣ ΑΥΤΩΣ
    ΩΣΤΟΣΟ
    απο …την …μια
    ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΣΕ …ΕΜΠΛΕΞΩ
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ …ΕΜΦΑΝΙΣΩ ΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ
    ΚΑΝΕΙ “ΚΑΤΙ” ….ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ
    ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΤΟ “ΚΑΝΕΙ”
    ΗΛΠΙΖΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ
    ΜΟΥ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ
    ΝΑ ΜΗΝ …ΕΜΠΛΑΚΟΥΝ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ
    ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ “ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΑ ΣΑΝ ΑΣΠΙΔΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΩ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ
    ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕΣ
    ΑΝΤΙΡΗΣΗ
    (ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΘΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ)
    ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΧΕΣ…… ΣΕΒΑΣΤΟΝ
    ΚΑΙ …ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ

  • Ζάγκλος said

    Καλημέρα,
    Σε παρακαλώ δώσε μου μια απάντηση, τι εννοείς με αυτό?
    ” χα,..άκου εθνικοσοσιαλιστής εσύ..(αλλά..όχι ναζιστής, αλλού το θεώρησες βρισιά).
    Υπάρχει διαφορα? Είναι σαν να λέμε Κομμουνιστής αλλα όχι communist!
    Ναι είμαι Έλληνας Εθνικοσοσιαλιστής δεν είμαι Γερμανός να λέγομαι Ναζιστής.
    Είμαι θαυμαστής του Αδόλφου για το πολιτικοοικονομικό σκέλος του NZ.

Βούλγαρης Χρήστος said

Καλημέρα και απο εμένα
Σ’ οτι ‘έχω γράψει σε ΚΑΝΕΝΑ σημειο ΔΕΝ αναφερομούν στο σχολιάστη ΤΕΟ αλλά «αλλού» όπως και ότι θα γράψω δεν αναφερέται σε αυτόν
Οποίος δηλώνει «εθνικοσοσιαλιστής» και » θαυμαστής του Αδόλφου για το πολιτικοοικονομικό σκέλος του NZ.» είναι ipso facto και θιασώτης των κάτωθι
α) της μετατροπής των υπόλοιπων Ευρωπαίων σε δούλων των γερμανών (η ακόμα και πτωμάτων, βλέπε τι πρόβλεπε για τους κατοίκους της τότε ΕΣΣΔ το «Generalplan Ost») π.χ. Γκαιμπέλς «θα πεθάνει η Ευρώπη για να ζήσει η Γερμάνια» ή Γκαίριγκ («συμπτωματικά» την περίοδο της ΠΕΙΝΑΣ στην Αθήνα αρχές του 1942) «θα πεινάσουν όλοι οι Ευρωπαίοι πρίν πείνασει και ο τελευταίος γερμανος» για να μην μιλήοουμε για τα έργα και ημέρες του Σαούκελ του» κηνηγού κεφαλών» και «προμηθεύτη σκλάβων» των ναζι προς ωφέλων των συνεταίρων -χορηγών των ναζί π΄χ. χρήση ΑΙΧΜΑΛΩΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΩΣ ΔΟΥΛΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΣΙΑ
β) του μετατροπής της εργατικής τάξης σε δουλοπαροικους ΄’οπως συνέβη και στους γερμανους εργάτες απο το 1937 βάση της ναζιστικής νομοθεσίας ή οποία αφαιρούσε το δικαιώμα των εργατών να αλλάξουν εργασία χωρίς την συγκατάθεση των αφεντικών τους.
γ) τον εξευτελισμό της γυναίκας και της οικογένειας με τον εριορισμό της γυναίκας στο ρόλο της «μηχανής παραγωγής παιδιών» με τα «στρατοπαίδα ευγονικής» και το διαταγμα «περι τελευταιύ τέκνου του χιμλερ και τα δυο «συμπτωματικά» εκπορεύονταν σπο τα SS
δ) της μετατροπής ΑΝΗΛΙΚΩΝ σε «τροφή κανονιών» βέπε π.χ. 12η Τ/ΘΜ SS «Hitlejugded» ή την Volksturm στην τελευταία μαλιστα αναφερόνται και ΔΩΔΕΚΑΧΡΟΝΟΙ «ΦΑΝΤΑΡΟΙ»
ε) Τον αποχριστιανισμό -εκβαρβαρισμό της κοινωνίας δια της προωθήσης του εθνικοσοσιαλιστικού «ήθους» τυπικά προίοντα του οποίου ήταν ΕΓΛΗΜΑΤΙΕΣ σαν τον τεοντορ εικε, τον οσκαρ ντιλρεβαγγερ και τον ιωακείμ παιπερ («συμπτωματικά» ΟΛΟΙ τους SS) και ο πρώτος ήταν και ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ άθεος…
στ) την εξαχριώση της Επιστήμης δια της υποκαταστάσεως της ορθής επιστημονικής πρακτιικής και ερεύνας απο ΨΕΥΤΟΘΕΩΡΙΕΣ σαν τον» φυλετισμό» …Ειναι «σύμπωσις» άραγε ότι οι θιασώτες του «εθνικοσοσιαλισμού» ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΝ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ/ΑΞΙΙΟΠΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΙΝΙΚΕΣΠΗΓΕΣ για να να υποστηρίξουν τις απόψεις τους ;
Αναρωτίεμαι αν κάπιος θα τολμούσε να διαχειειστεί την (υποτιθέμενη) επιχείρηση του ΄βαση των εθνικοσοσιαλιστικών αρχών απο το α εως το ε
Συμπέρασμα:
Οποίος δηλώνει «εθνικοσοσιαλιστής» και » θαυμαστής του Αδόλφου για το πολιτικοοικονομικό σκέλος του NZ» ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ…΄΄Αρα παραφράζωντας τον Τίτο Λίβιο ας μην μιλα σαν να είναι φίλος ενω δεν είναι αλλά ας μιλά ως εχθρός γιατί αυτό είναι…
 πάντηση

  • Ζάγκλος said

    Καλά ρε βουλγάρας έκτρωμα, δεν μπορείς να συζητήσεις σαν άνθρωπος?
    κρέμασαν οι ζοχάδες και όλο ψάχνεσαι για μανούρα?
    Χώσε κάνα καλαμπόκι, θα σε βοηθήσει.

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Και η ψυχοπαθής ναζιπεριπώση ΖagloSS δείχνει το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ του προσώπο και το πόσο «κράζει» για το «μπαν»….
    ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΒΡΙΖΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΣΤΕΡΙΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑ ΧΟΥΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΠΟΚΙΑ ,ΚΑΡΟΤΑ ΚΤΛ…
    Ας γράψει τώρα 50 αρλπουμποσχόλια για να δείξει ΠΟΣΟ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ attention seeker είναι και πόσο «ψοφά» για να πάρει ενα μπαν για να ηρεμήσει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου