Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

ΕΡΩΣ-ΑΙΜΙΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

 

ΕΡΩΣ

www.flickr.com/photos/internetarchivebookimages/tags/book... . he family of  theI. g .—XIV. = Orodes I., brother

«Για ένα φουστάνι

Τόσος πόθος φτάνει.

Πάρε την αδελφή μου,

Μην τα βάζεις πια μαζί μου.

Θα σε απειλήσω,

Θα σε πολεμήσω»

«Δεν σε φοβάμαι

στα δίχτυα θα κοιμάμαι

με τούτη την στιλπνή στο δέρμα

σαν τα έρμα.

Ο πόθος δεν τελειώνει,

Την ψυχή μου λιώνει

Σαν το χιόνι

Έρως δίχως αναστολή

Δεν θα φορέσω πια στολή

Ούτε αυτό το κράνος.

Θα πεθάνω στην ζεστή αγκάλη,

Μέσα στα αιώνια κάλλη.

Έχω ιέρια

Κάτω τα χέρια»

«Δεν θα σ’αφήσω έτσι δίχως να σε πονέσω

την ιέρια θα σου κλέψω

πια δεν θα σε προστατατέψω.

Μην  ξεχνάς είμαι αυτοκράτορας

Και εσύ ο μελλοντικός εισπράκτορας

Της δικής σου αδικίας

Για έργα άνευ ουσίας»

«Μα αυτήν αγάπησα.

Την αδελφή δεν θέλω

Για όποιο συμφέρο.

Γιατί μην πεις πως δεν έχει άλλον.

Έτσι αμόλυντη και άσπυλη

Είναι η δική της ύλη…

Μα δεν κούνησε μαντήλι

Στο φευγιό μου,

Απ’ το χωριό μου».

«Αχάριστο πλάσμα

αφίνεις τραύμα

ένα την αδελφή δεν πας,

δύο αυτοκρατορία ξεχνάς

είσαι σατανας

καλά θα φας»

Δεν σε φοβάμαι,

Κοντά στην άλλη θα’ μαι

 

ΑΙΜΙΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου