Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

TO ΠΑΙΓΝΙΟ-ΑΙΜΙΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

 

Παίγνιο | Science Wiki | Fandom

 

Είσαι το σημείο αναφοράς,

Τα δυο μου μάτια σαν κοιτάς

Όταν με τρως γιατί πεινάς.

Πάρε πιρούνι και μαχαίρι

Και πιάσε μου ξανά το χέρι.

Ορεξάτως περισσώς

Άσε τα ίσως και τα πώς.

Όταν θα με φιλάς

Τα δυο μου μάτια θα κοιτάς

Για να ταξιδεύω

Και να μην σε παιδεύω.

Δεν σού γειρνώ ποτέ την πλάτη

Για να μην τα κάνεις στάχτη

Και μ’ εκδικηθείς

Με τον τρόπο σου μπορείς.

Φίλα με ξανά

Να μην πάω πουθενά

Τα ξένα

Δεν είναι για μένα

Δείξε μου την  δύναμή σου

Για να μείνω πια δική σου.

Αγάπα με δίχως παύση,

Ανάπαυση

Τελεία

Ή κάποιο κόμμα

Δική σου ακόμα.

Όρθωσε το ανάστημά σου

Για να είμαι πια σιμά σου

Φίλα με πάλι

Να’ ναι γενναία η πάλη.

Μετά θα σηκωθούμε

Θα αποχωριστούμε

Μα κι όταν θα φύγουμε για τις δικές του δουλειές ο καθένας

Δεν θα ξεχνάμε πως γίναμε ένας.

Πως μοιραστήκαμε το ίδιο κορμί με ορμή.

Πως αγαπηθήκαμε

Και δεν πληγωθήκαμε.

Με σεβασμό.

Δίχως δασμό.

 

 

 

 

ΑΙΜΙΛΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου