Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

ΞΕΓΥΜΝΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑΖΙΤΡΟΛ ZAGLOSS

Ζάγκλος said

Χαζό παιδί όλο χαρά γεμάτο.
Η πολιτική ανώριμε απαιτεί ελιγμούς, μόνο μπροστά σημαίνει
ότι κάποτε θα φτάσεις στον γκρεμό, όπου δηλαδή έχεις ήδη φτάσει!

Κερκυραίος said

Τι κρίμα για αυτόν να μην σε έχει πάρει σύμβουλο
τι κρίμα για μας να μας να μην έχουμε εσένα πρωθυπουργό!

  • Ζάγκλος said

    Κάποιος μεγάλος Έλληνας εδώ στην Στοκχόλμη με είπε, κάπως κολακευτικά
    βεβαια, ότι θα ήμουν καλός σαν χιλίαρχος, δεν ξέρω, αλλα σίγουρα εκατόνταρχος.
    Δεν κάνω για πολιτικός γιατί είμαι ευθύς, νευρικός και πολύ aggressive,
    αλλα είμαι επιτυχημένος επιχειρηματίας, οι συνεργάτες και μέτοχοι στην
    επιχείρηση μου με λένε συχνά κολακευτικά λόγια, ε δηλαδή, δεν είμαι μαλάκας,
    κατάλαβες παιχνιδιάρη?

  • Κερκυραίος said

    Κατάλαβα μπούλη
    κάθε ανόητος φελλός που αγωνίζεται να το παίξει μπατέλο εδώ
    θα σου πει ότι είναι καλοτάξιδο καράβι σε άλλες παραλίες!
======================================================\

“Πως και γιατί δημιουργήθηκε το Μαντείο των Δελφών”


  1. Ζάγκλος said

    Ευχαριστώ πολύ για το άρθρο, να μας κάνετε την τιμή να
    ανεβάζετε συχνότερα κείμενα των προγόνων και Θεών μας.
    Πρώτη φορα αξιώθηκα να επισκεφθώ τους Δελφούς πέρυσι το καλοκαίρι,
    μάτωσε η ψυχή μου στο αντίκρισμα των ερειπίων που άφησαν βάρβαροι
    και χριστιανοί, φτερούγισε η καρδια μου θωρώντας και προσπαθώντας
    να δω εικόνες από το παρελθόν μέσα μου, πράγματι υπάρχει
    γύρω σου η αίσθηση παρουσίας των Θεών!

    • Κερκυραίος said

      Οι Δελφοί είναι όντως ένα μαγικό μέρος
      το οποίο έχω επισκεφθεί πολλές φορές και από παλιά
      και φυσικά δεν περιμένω από αναρτήσεις εδώ να μάθω για τους Δελφούς
      υπάρχει και η ίδια η Ιστορία για όσους έχουν κάποια «θεσμοθετημένη» μόρφωση
      υπάρχει και το προσωπικό ενδιαφέρον για εμβάθυνση πέρα από όσα θα σου σερβίρουν στο πιάτο, είτε στο σχολείο είτε αλλού … και όποιοι!
      Αλλά μιάς και ακατάπαυστα συμπεριφέρεσαι σαν αστοιχείωτος ταλιμπάν της αντίπερα όχθης
      να σου βάλω και μιάν άλλη ανάγνωση που το αναπηρικό μυαλό σου αδυνατεί να κάνει;
      Δεν είναι μήπως οι Δελφοί και ένα «Άγιο Όρος» της τότε θρησκείας;
      Πόσο πολύ βρήκες να διαφέρει;
      Αλλά ποιόν ρωτάω …

      • Ζάγκλος said

        Θα μπορούσες να μου πεις τι θέλεις χωρίς να βρίζεις και να χλευάζεις!
        Το έχεις ανάγκη να βρίζεις? Είσαι μαζοχιστής και θέλεις να σε δέρνω?
        Το Ορος Άθως, είναι και αυτό ένα Ιερό ορος που το έχουν
        βρωμίσει ομοφυλόφιλοι κηφήνες.
        Δεν κατάλαβα ποια ήταν η ερώτηση, όπως πολύ καλά γνωρίζεις,
        έχω επανελειμμένα δηλώσει ότι δεν πιστεύω σε θεούς και πράσινα
        άλογα, αλλα σέβομαι τα σεβάσματα των προγόνων μας και μισω τον
        εβραϊκό δεισιδαίμωνισμο.
        Αν έχεις να πεις κάτι πέστο σαν άνδρας και όχι σαν την ταναπού
        που ξύνεται στα αρχίδια του νταβά της, τσέτουλα.

      • Κερκυραίος said

        Τι άλλο να πω!
        Αλλά ποιόν ρωτάω …
        είπα στο τέλος!
        Case closed!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου