Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ ΤΥΑΝΕΥΣ (ΚΡΙΤΙΚΗ)

by Άραρχος 

 

 

Οι κακές αντιγραφές της αρχαιότητας (Μύθρας, Τυανέα, Απόλλωνας κ.τ.λ) Κάηκαν σαν ξερά φύλλα στην αλήθεια που δίδαξε μόνο ο Χριστός!
1. Αν ο Απολλώνιος αποτελεί πρόδρομο του Ιησού και πρόσωπο μεγαλύτερης φήμης τότε γιατί ο Σεβήρος Αλέξανδρος ανυψώνει ομοίωμά του δίπλα από το προϋπάρχουν ομοίωμα του Ιησού; αν κάποιοι μετέτρεψαν τον Τυανέα εις Ιησού τότε γιατί ο Σεβήρος έχει δύο αγάλματα, ένα του Ιησού και το άλλου του Τυανέα; δεν του έφτανε το ένα; Γιατί στον Ιππόδρομο της Κωνσταντινούπολης υπάρχει άγαλμα του Τυανέα και θρησκεία είναι υπέρ Χριστού; Γιατί η θρησκεία δεν είναι υπέρ Τυανέα εφόσον Τυανέας = Ιησούς (;)
2. Αν εις την Βίβλο όλα είναι αισχρά και βδελυρά και τα οποία οι Εθνικοί της εποχής δεν δέχονται, τότε γιατί ένας αυτοκράτορας του Εθνικού κόσμου υψηλής ηθικής όπως ο Αλέξανδρος Σεβήρος ανυψώνει άγαλμα εις τον Αβραάμ
3. Αν η κλασσική ελληνική παιδεία δεν συμβαδίζει με τον Χριστιανισμό γιατί τότε ο Αλέξανδρος Σεβήρος που διαπαιδαγωγήθηκε εις την ελληνική παιδεία συντηρεί άγαλμα του ιδρυτή του Χριστιανισμού Ιησού;
4. Αν ο Εθνισμός της εποχής εκείνης είναι τόσο στείρος και κεκλεισμένων των θυρών, όπως ο σημερινός, γιατί ο Σεβήρος Αλέξανδρος ύψωσε ομοίωμα του Τυανέα δίπλα από άγαλμα του Αβραάμ και του Ιησού;
5. Γιατί ο Τυανέας εμφανίζεται έναν αιώνα μετά την παρέλευση του Ιησού εις τον Εθνικό κόσμο και όχι νωρίτερα; γιατί δεν υπάρχουν νωρίτερα παραδείγματα Εθνικών προσωπικοτήτων ανάλογα του Ιησού σε όλα τα χιλιάδες χρόνια του Εθνισμού εις όλα τα μήκη και πλάτη της γης; μήπως γιατί η προσωπικότητα του Ιησού επηρέασε τον Εθνικό κόσμο;
6. Γιατί τα κανονικά Ευαγγέλια δεν γίνονται πιστευτά από τους Εθνικούς, αφού τα συγγράψανε 4 διαφορετικοί συγγραφείς ακόλουθοι του Ιησού και γίνεται πιστευτή η βιογραφία του Τυανέα που την συνέγραψε ο ρήτορας, ο Φιλόστρατος που δεν υπήρξε ακόλουθος του Τυανέα; ακόλουθος του Τυανέα όπως είναι γνωστό είναι μόνο ο Δάμις. Πώς λοιπόν ο Φιλόστρατος κατόπιν εντολής της Ιούλιας Δόμνας συμπληρώνει το έργο του Δάμι; Έχει δηλαδή κανείς να κάνει με μια μη ορθολογική διαχείριση αρχαίων κειμένων από μέρους των Νέο-Εθνικών ανάλογη της ακόλουθης: οι Εθνικοί ομοίως με τον Φιλόστρατο (μεταγενέστερος) και του Δάμι (προγενέστερος) δίνουν έμφαση και βάρος εις τα απόκρυφα Ευαγγέλια (μεταγενέστερα) και όχι εις τα κανονικά (προγενέστερα)
7. Ο Απολλώνιος εντάσσεται από το νεοεθνικό θρησκευτικό κύκλο εις της αρχαιοελληνική Εθνική Ολύμπια πίστη. Ο αναγνώστης όμως των άνωθι μπορεί να αναρωτηθεί τα εξής:
α. Πώς ο Τυανέας εντάσσεται εις το αρχαιοελληνικό θρησκευτικό σύστημα όταν λατρεύει τον ήλιο ως ανώτατη θεότητα και όχι τον Δία;
β. Πώς εντάσσεται ο Τυανέας εις τον Εθνισμό όταν αναφέρεται εις την βιογραφία του Φιλόστρατου ως ο «φέρων νέες αποκαλύψεις;». Διότι αν οι αποκαλύψεις του Τυανέα είναι νέες, τότε πώς εντάσσονται εις την αρχαιοελληνική Εθνική «αρχαιότατη» παράδοση;
γ. Πώς εντάσσεται εις τον αρχαιοελληνικό Εθνισμό, όταν παρουσιάζεται ως «ιδρυτής θρησκείας;»
δ. Με ποια θρησκεία ή θρησκευτικές απόψεις μοιάζει περισσότερο η διδασκαλία του Απολλώνιου Τυανέα όταν ομιλεί «περί ενός θεού υψίστου που τον καταλαβαίνουμε μόνο με τον νου και δεν πρέπει να τον ονομάζουμε με λέξεις, ούτε να του προσφέρουμε θυσίες»; με τον Χριστιανισμό ή με τον Εθνισμό;
8. Ο Τυανέας προτείνει ασκητικό βίο που ως γνωστόν οι νεοΕθνικοί είναι πολέμιοι του.
9. Εφόσον οι Εθνικοί ομιλούν συχνά και κάνουν χρήση της αρχαιοελληνικής ορθολογικής πρέπει να ειπωθεί το εξής: αν οι αφηγήσεις του Δάμι, ακολούθου του Ταυνέα, είναι αληθινές, τότε οι αφηγήσεις των 4 ακολούθων του Ιησού που συνέγραψαν τα Ευαγγέλια τι είναι; αλήθεια ή ψέματα; οι πιθανότητες τα Ευαγγέλια να είναι τόσο αληθινές αφηγήσεις όσο και η βιογραφία του Τυανέα είναι 4: 1 (τέσσερα συγγραφείς έναντι ενός)
10. Όταν γίνεται λόγος περί Ευαγγελίων από μέρους τους, υβρίζονται οι απόστολοι και συγγραφείς των ως ψεύτες, αγύρτες κ.λ.π. και κυρίως κατηγορούνται ως «Ιουδαίοι» και προσπαθούν να τους ταυτίσουν οι νεοπαγανιστές με ένα γενικότερο ανθελληνικό κύκλο μη Ελλήνων. Εντούτοις, οι σύγχρονοι Εθνικοί, για να αρνηθούν τον Ιησού και τους αποστόλους, πέφτουν εις πλήρη ανορθολογική αντιμετώπιση των γεγονότων της ιστορίας διότι ενώ δεν δέχονται, όπως λένε τους 4 (τέσσερις) «Εβραίους» απόστολους καθότι μη Έλληνες, εντούτοις είναι προθυμότατοι να δεχθούν τα συγγραμμένα υπέρ Τυανέα από τον 1 (ένα) Δάμι, ο οποίος είναι γεννημένος εις την Νινευή και δηλαδή είναι έτοιμοι να δεχθούν έναν Ασσύριο και τα γραφόμενα του.


olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου