Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

ΝΑΖΙΤΡΟΛ ΕΝ ΔΡΑΣΗ

  1.  

    Χαλάρωση των όρων του τρίτου «πακέτου»

     

    1Greg said

    Τέτοια κάνει η ΕΚΤ και τους εκνευρίζει όλους.
    Αυτά τα «καθρεπτάκια» έχουν συμφωνήσει να τα δίνουν στον Αλέξη για να τον σώσουν.
    Να ζητάει με τον τσαμπουκά ο «ζουρνατζής» χαράρωση των όρων της εκταμίευσης και η ΕΚΤ να υποχωρεί ατάκτως.
    Να διαλύεται το μαύρο «μέτωπο» μπροστά στον ατίθασο Έλληνα «πιλότο».
    Πως έτρεψε σε φυγή και μάλιστα άτακτη την Μέρκελ και τον Γιούγκερ στο θέμα του Αιγαίου;
    Τέτοιο ωραίο «καθρεπτάκι» για τους Έλληνες «ιθαγενείς» πήγε και το «έσπασε» η ΕΚΤ.


    • Κερκυραίος said

      Ο τυπικός ξερόλας μαλάκας …
      ο κουτοπόνηρος αγράμματος γυφτοέλληνας … που όλα τα μυρίζεται και τίποτα δεν τον γελάει …

      • Αυτοκριτική said

        Δεν σε αναγνωρίζω σήμερα! Εύγε σου πάντως «νεαρέ». Συνέχισε έτσι και σύντομα θα γιατρευτείς!

    • Ο ΧΑΦΙΕΣ του Σαιτ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ "αγωνιά" για ο αφεντικό του. said

      Δώσε κόμπλεξ αγράμματε μισέλληνα Κερκυραίε.
      Σου πήρε και μια Ελληνίς το Ρόλεξ και από τότε δεν ησύχασες.
      Μόνο γυφτοέλληνα; Ξέχασες να με πεις χριστιανό ή μήπως το κρατάς για άλλο σχόλιο;
      Σκουπίδι είσαι.
      Τελείωσες. Κάποτε έκανες «παιχνίδι» εδώ για τα αφεντικά σου και έκανες τον μάγκα.
      Τώρα είσαι ο κοπροαναλυτής του κώλου σου.
      Ούστ κοπρόσκυλο. Ψυχοπαθή βλάκα.
      Γράφε ΕΣΥ για να με διαβάζουν εμένα.
      Δώσε ΕΠΙΤΥΧΙΑ στα σχόλιά μου.
      Πελάτηηηηηηηηηηηηηηηηηηη μου.

      • Κερκυραίος said

        Τέτοια αυτοπεποίθηση για τα σχόλια σου …
        ότι αναβαθμίζονται και διαβάζονται … (και παθαίνουνε και όλοι την πλάκα τους, γιατί δεν το λες;)
        γιατί σου τα … διαφημίζω εγώ!
        Ποιό μαλάκα πως σε λένε;

      • Αυτοκριτική said

        Το χάλασες στο τέταρτο ρε μπαγάσα. Ξανακύλησες στο βούρκο εύκολα. Σφίξου λιγάκι και κρατήσου μια ώρα να δεις βελτίωση. Μη παραιτείσαι έτσι εύκολα. Κάνε ακόμη μία δοκιμή. Ελά, προσπάθα.

      • Κερκυραίος said

        Με πόσα μούτρα θα μπαίνεις εδώ μέσα ρε ξεφτελισμένε Καραγκιόζη;

      • Ο ΧΑΦΙΕΣ του Σαιτ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ "αγωνιά" για ο αφεντικό του. said

        Έχεις πλάκα ρε γυφταρά.
        Αυτά που σου λέω το πρωϊ μου τα λες το βράδυ. Έτσι χωρίς ντροπή.
        Να σου θυμίσω ότι εσύ έχεις δηλωσει ευθέως ότι είσαι «μαιρτ» του λόγου -μπορεί να τον μπέρδεψες με τον κώλο- και ότι σπας κόκαλα και κόβεις κώλους με αυτόν.
        Αυτά τα έχεις πει εσύ. Εσύ μας είπες ότι οι πάντες παθαίνουν πλάκα με τα σχόλιά σου.
        Δόξα τω θεώ εγώ δεν το έχω «χάσει» και δεν λέω τα δικά σου.
        Εγώ άλλο λέω.
        Λέω ότι χάρη σε σένα την «μαϊμού» που κάνει ακροβατικά διαβάζουν και τα ασήμαντα -εφόσον έτσι το θέλεις- μου σχόλια.
        ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ.

      • φαν ρεαλιτυ said

        κερκυραιε μη μασας και συνεχισε ετσι. εισαι ο μονος λογος να μπαινουμε δω μεσα, να βλεπουμε την καταπτωση σου και να αισθανομαστε εμεις καλα. ειναι δυσκολοι οι καιροι, το εχουμε μεγαλη αναγκη να νοιωθουμε οτι υπαρχουν και πολυ χειροτερα

      • Κερκυραίος said

        Βρε τον αλητοκοπρίτη
        κατέφθασε και ως … ιππικό!

      • φαν ρεαλιτυ said

        και φιλαρικι εγω θα στην πω την αμαρτια μου. ψοφαω να σε δω μια μερα στην τατιανα. αν μπορεις, ετσι οτι θες να χαρεις, κανε μου τη χαρη. τηλεθεαση εγγυημενη λεμε τωρα ετσι, θα βγαινουμε κι απο δω να σε κραζουμε ονλαϊν με μηνυματα σε αυτη να σου δινεις κι αλλο πονο

      • Κερκυραίος said

        Μάζεψε τις χεσμένες κυλότες σου μωρέ σούργελο και δίνε του!

      • Ρέφερυς said

        Καλές οι φάπες στον Κερκυραϊκό σβέρκο, δε λέω, αλλά, έλεος ρε παιδιά, ρίχτε και καμιά στην πλάτη, θα το μπανταλιάσετε μπιτ για μπιτ το ξουπαρμένο.
        (Χώστε και καμια κλωτσιά στα πισινά, του αρέσει κι ας κάνει την ανήξερη η λέρα)

      • Ζάγκλος said

        Κερκυραία μαρίκα, είσαι μούσκεμα στην ροχάλα, δεν είναι ψιχάλα!
        Τραβα όξω να πάρεις λίγο αέρα ρε αλβανικό φρικιό.

      • Ρέφερυς said

        Πάντως για τς ανύποπτοι, οι Κερκυραίοι είναι συνηθισμένοι στην κατοχή κι άρα στην κ@λπέραση. Πάντα τους γ@μσαν ξένοι. Αγγλοι Γάλλοι Ιταλοί Παγουράδες και τώρα Γερμανοί. Ε, δεν θα μπορούσε να είναι εξαίρεση η Κερκυραία αυτή. Ε μαρίκα μ εσύ, έτσ δεν είναι; Ετσι είναι έτσι…

      • κερυραϊκη περισυλογη said

        σας ενημερωνω πως η παιχτρια με χρησιμοποιει. λιγακι υπομονη και θα σας απαντησει. εχει ψιχα μπερδευτει. εκει που νομιζε οτι εισασταν ενας τωρα σας βρισκει 5-6. θα το ξεκαθαρισει μεσα της κι ολο απο καποια μλκία θα σας απαντησει για να σας δειξει αυτη!!!!!

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Εχει «πλάκα» οτι το ναζιτρόλ με τα 653 ονομάτα πιάνει το στο στόμα του την ΑΡΧΟΝΤΙΣΑ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑ…Αν ήταν η ζήλια ψώρα…»φυσικά» και δεν έχει χωνέψει το γεγόνος ότι η Κέρκύρα ΔΕΝ είχε Τουρκοκρατία ενω οι δικοί του προγόνοι έκάναν τεμενάδες στον κάθε ψοθοδεή σπάχη του οθώμανικου ιππίκου για να μην πούμε πως τους είχαν διδάζει οι οθωμανοι το οθωμανικό οικογενειάκο δίκαιο του σελήμ του μέθυσου…βέβαια θα μου πείς οποιού οι προγόνοι ηταν συνεργάτες των τούρκων στην τουρκοκράτια είχε κάθε λόγο να είναι συνεργάτης των νάζι στο Β!ΠΠ π.χ. τσάμηδες .ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!..
        ΥΓ Η προτείνομενη θεραπεία για το κομπλέξ του περιλαμβάνει βουτήρο Κερκύρας ,,,,40 ναζιτρόλ που ακολουθήσαν αυτην θεράπεια θεραπευθήκαν απο την καταστάση τους και επανεντάχθηκαν καννικά στην κοινωνια των ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ανθρώπων …Αυτά ξέρουν..

      • Ζάγκλος said

        Έσκασε και το έκτρωμα της παρτουζιαρας βουλγάρας να σιγοντάρει τον χατζηαβάτη!
        Μάθε βούλγαρε εμμονικε, δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ, το πόλεμο και τις σφαγές
        στους Μακεδόνες σταματήσατε, και τις πίπες στους Έλληνες σαν επάγγελμα αρχίσατε.

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
        ΜΙΛΑ ΓΙΑ …ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝ ΕΚ ΣΟΥΗΔΙΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΩ ΥΜΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΥΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ «ΒΥΖΑΝΤΙΟ» ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΠΗΓΗ…»ΠΛΑΚΑ» ΕΧΕΙ ΟΝΤΩΣ…
        ΥΓ κάθως άρχισε τα «ποιημάτακιᨻ περιγράφωντας τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ προσωπίκα βιώματα ας του κάνω ένα μικρό δώρακι για τον κόπο του …Ας δούμε τι λένε άλλοι σχολιαστές για την πάρτη του scipta manent…Ζάγκλος said
        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:20 μμ Δεν γνωρίζω το άλλο ζώο, αλλά συμφωνώ σε αυτά που αναφέρει.
        Γνωρίζω όμως το ζώο κερκυραίος με το καλλιτεχνικό “Μαρίκα”
        Και θέλω να του τον χώνω όπου τον ανταμώνω.
        Τώρα το κατά που γέρνεις, όταν τον παίρνεις,
        δεν είναι το θέμα και δεν με ενδιαφέρει.
        Οι Πλειαδιανοί είναι Φίλοι μας said
        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:32 μμ σε ερώτηση σου απάντησα, πράγμα που απο την λίγη επαφή που είχα μαζί σου έχω καταλάβει πως αποφεύγεις να κάνεις όπως ο διάολος το λιβάνι, πρώτα κοιτάς να αποδομήσεις τον συνομιλιτή με «επιχειρήματα» επιπέδου 1200ΠΧ και μετά απαντάς, αν απαντήσεις….
        τέτοιο ηλίθιο άτομο είχα καιρό να συναντήσω, γι’αυτό πέφτω στο επίπεδο σου, για να καταλάβεις
      •  
      • Greg said

        Ζάγκλε μην τους δίνεις δίκιο εκεί που δεν πρέπει.
        Ήταν ατυχές το σχόλιο του Ρέφερυ για τους Κερκυραίους γενικά.
        Πόσο μάλλον όταν δεν γνωρίζουμε αν ο Κερκυραίος είναι τέτοιος ή αν βρομίζει και αυτήν την ιδιότητα.
        Όλοι Έλληνες είμαστε και καλό είναι να περιορίζουμε τις κόντρες στο επίπεδο που μας αφορά σαν πρόσωπα.
        Βούλγαρη έχεις δίκιο στο συγκεκριμένο σχόλιο αλλά θεωρώ ότι εκ του πονηρού

        Βούλγαρης Χρήστος said

        ΜΙΛΑ ΓΙΑ …ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝ ΕΚ ΣΟΥΗΔΙΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΩ ΥΜΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΥΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ «ΒΥΖΑΝΤΙΟ» ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΠΗΓΗ…»ΠΛΑΚΑ» ΕΧΕΙ ΟΝΤΩΣ…
        ΥΓ κάθως άρχισε τα «ποιημάτακιᨻ περιγράφωντας τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ προσωπίκα βιώματα ας του κάνω ένα μικρό δώρακι για τον κόπο του …Ας δούμε τι λένε άλλοι σχολιαστές για την πάρτη του scipta manent…Ζάγκλος said
        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:20 μμ Δεν γνωρίζω το άλλο ζώο, αλλά συμφωνώ σε αυτά που αναφέρει.
        Γνωρίζω όμως το ζώο κερκυραίος με το καλλιτεχνικό “Μαρίκα”
        Και θέλω να του τον χώνω όπου τον ανταμώνω.
        Τώρα το κατά που γέρνεις, όταν τον παίρνεις,
        δεν είναι το θέμα και δεν με ενδιαφέρει.
        Οι Πλειαδιανοί είναι Φίλοι μας said
        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:32 μμ σε ερώτηση σου απάντησα, πράγμα που απο την λίγη επαφή που είχα μαζί σου έχω καταλάβει πως αποφεύγεις να κάνεις όπως ο διάολος το λιβάνι, πρώτα κοιτάς να αποδομήσεις τον συνομιλιτή με «επιχειρήματα» επιπέδου 1200ΠΧ και μετά απαντάς, αν απαντήσεις….
        τέτοιο ηλίθιο άτομο είχα καιρό να συναντήσω, γι’αυτό πέφτω στο επίπεδο σου, για να καταλάβεις
        έψαχνες μια «σχισμή» δικαίου για να υπερασπιστείς το σκουπίδι.


      • Ζάγκλος said

        Αν είσαι και παπάς, με την αράδα σου θα πας.
        Στήσου στην σειρά με τα κωλομέρια ανοιχτά
        κατέβασε και το βρακι να σε κάνω νταχτιρντι!
        Φιλε δεν έδωσα δίκιο στον ρέφερι, ούτε που κατάλαβα τι είπε, δεν
        με αφορούσε, η βουλγάρα νόμιζα πως απευθυνόταν σε μένα,
        συνήθως εμένα λέει ναζί και τα υπόλοιπα σάλια του.
        Έχεις δίκιο, δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε την Κρήτη για έναν
        καραγκιόζη Κρητικό, ούτε Κερκυραίο ούτε κανέναν, για το άτομο μιλάμε.
        Αυτό το μουνοσκυλο ο βούλγαρος αρνείται την Ελληνικότητα μου
        και ο βούλγαρος λέει ότι είναι Έλληνας, όχι εγώ.
        Νομίζω είναι ότι αισχρότερο να λες έναν Έλληνα δεν είσαι Έλληνας.

      • Ζάγκλος said

        Sorry, οι πρώτες τρεις αράδες είναι για τον βούλγαρο,
        όχι ασφαλώς για σένα, sorry!!!

      • Ζάγκλος said

        Ξανακοίτα τι γραφει το βουλγαρικο έκτρωμα, είναι ή όχι για εκτέλεση?
        ”..η Κέρκύρα ΔΕΝ είχε Τουρκοκρατία ενω οι δικοί του προγόνοι έκάναν τεμενάδες στον κάθε ψοθοδεή σπάχη του οθώμανικου ιππίκου για να μην πούμε πως τους είχαν διδάζει οι οθωμανοι το οθωμανικό οικογενειάκο δίκαιο του σελήμ του μέθυσου…βέβαια θα μου πείς οποιού οι προγόνοι ηταν συνεργάτες των τούρκων στην τουρκοκράτια είχε κάθε λόγο να είναι συνεργάτης των νάζι στο Β!ΠΠ π.χ. τσάμηδες .ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!..”

      • Αννα.ΣΗΜΕΡΑ!!!! 16/10 7μμ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ να πούμε ΟΧΙ στο πολυνομοσχέδιο. said

        Γκρέγκ ο ρεφερυς 1.24 αποκάλεσε τον μπαστουνόβλαχο μαρίκα.. χμ χμ χμ απρόσεκτε

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
        α)Βρίσκω «τα μάλλα» ενδιαφέρον ότι κάποιος ο οποίος ΔΕΝ έχει πει καλό λόγο για ΚΑΝΕΝΑ οσο καίρο τον παρακολούθω μιλά για «εκ του πονήρου ενέργειες» .. και για σκουπίδια….Να ΄φέρουμε και το πνεύμα του Τζεκίνς Χαν να μας κάνει μια δίαλέξη για την ειρήνική συνυπάρξη των λαών;Το ίδιο θα είναι…
        β) Ο συντοπίτης μου δεν έχει ανάγκη της δικής μου υπεράσπισης…
        ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΒΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ Ο (και αν είναι το θέλημα Του, ε’ύχομαι να είναι και το μέρος που θα ¨»κοιμηθώ» όταν και οπότε Αυτός, ο «Κρίνων Ουρανόν και Γήν» το θελήσει) θα τυγχανουν της δέουσας απάντησης…και φυσικά το ίδιο ισχυεί για όποιον αμφισβητήσει την ελληνικοήτα του και την δική μου ΣΙΓΟΥΡΑ!
        ΥΓ Ο greg να χαιρέται τον φίλο του, τον ζαγγλό ,o ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΩ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙ KAI ΔEN EXEI KATΑΔΙΚΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΤΑ ΕΙΔΗΧΘΗ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΓΛΥΚΙΑΣ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΒΥΣΟΔΟΜΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙ ΕΣΤΩ ΜΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ Ε
      • Βούλγαρης Χρήστος said

        α)Βρίσκω «τα μάλλα» ενδιαφέρον ότι κάποιος ο οποίος ΔΕΝ έχει πει καλό λόγο για ΚΑΝΕΝΑ οσο καίρο τον παρακολούθω μιλά για «εκ του πονήρου ενέργειες» .. και για σκουπίδια….Να ΄φέρουμε και το πνεύμα του Τζεκίνς Χαν να μας κάνει μια δίαλέξη για την ειρήνική συνυπάρξη των λαών;Το ίδιο θα είναι…
        β) Ο συντοπίτης μου δεν έχει ανάγκη της δικής μου υπεράσπισης…
        ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΒΣ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ Ο (και αν είναι το θέλημα Του, ε’ύχομαι να είναι και το μέρος που θα ¨»κοιμηθώ» όταν και οπότε Αυτός, ο «Κρίνων Ουρανόν και Γήν» το θελήσει) θα τυγχανουν της δέουσας απάντησης…και φυσικά το ίδιο ισχυεί για όποιον αμφισβητήσει την ελληνικοήτα του και την δική μου ΣΙΓΟΥΡΑ!
        ΥΓ Ο greg να χαιρέται τον φίλο του, τον ζαγγλό ,o ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΩ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙ KAI ΔEN EXEI KATΑΔΙΚΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΤΑ ΕΙΔΗΧΘΗ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΓΛΥΚΙΑΣ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΒΥΣΟΔΟΜΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙ ΕΣΤΩ ΜΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ , ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ «ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ…»

      • Ζάγκλος said

        Έγραψες χαιρέκακα άθλιε βούλγαρε ότι οι οθωμανοί μας γ@μούσαν για αυτό
        γίναμε ναζίδες και αναφέρεσαι σε όλους τους Έλληνες εκτος από την κέρκυρα.
        Ποιος λασπολογεί ρε μπάσταρδε για την Ελλάδα? μα πόσο πούστης στην
        ψυχή μπορεί να είσαι ρε κατίνα, έβαλες και το βυζάντιο και τον
        γιαχβέ μέσα μπας και κερδίσεις συμπάθειες,
        Σιχαμερό παιχνιδιάρικο αιδοίο.
      • Ζάγκλος said

        Έγραψες χαιρέκακα άθλιε βούλγαρε ότι οι οθωμανοί μας γ@μούσαν για αυτό
        γίναμε ναζίδες και αναφέρεσαι σε όλους τους Έλληνες εκτος από την κέρκυρα.
        Ποιος λασπολογεί ρε μπάσταρδε για την Ελλάδα? μα πόσο πούστης στην
        ψυχή μπορεί να είσαι ρε κατίνα, έβαλες και το βυζάντιο και τον
        γιαχβέ μέσα μπας και κερδίσεις συμπάθειες,
        Σιχαμερό παιχνιδιάρικο αιδοίο.

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
        Το «κακόμοιρο» το ζαγκλό ..,προσπαθεί να μαζεύσει τα ασυμαζεύτα …»ο Θεός αγαπά τον κλέφτη αλλά ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ»ή όπως έλεγε και ο Καρόλος Δαρβίνοςο Θέος τον παρεδώσε στα χέραι μου Αναφερόμουν στο συγκεκρίμενο υβριστή ημών των Κερκυραίων τον «ρεφερι» και ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΞΕΜΑΣΚΑΡΕΥΣΕ Η ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΡΕΦΕΡΙ ΚΑΙ Ο ΖΑΓΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ…την επόμενη φορά που θα παίξει τις ¨πολλές» ας είναι πιο προσεκτκός ….ΕΠΠΛΕΟΝ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝΑΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΑΖ ΙΤΟΥΣ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΟΙ ΣΟΥΗΔΟΙ… ΕΙΝΑΙ ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΟΣ ΥΝΜΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΝΗΣΙΘΡΗΣΚΟΥ ΧΙΤΛΕΡ , ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΝΑΖΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΛΥΣΩΔΗΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ ΗΜΩΝ «ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ» ΝΑΙ Η ΟΧΙ..
        Οσόν αφορά την συμπάθεια που έχω για το «Βυζάντιο» οποίος ι μπορει να δει και ένα άρθρο που εχει παρουσιάστει και σε αυτήν την ιστοσέλιδα για την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ …

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Εχει «πλάκᨻ το ζάγλο…πώς λέμε όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται κτλ;η ειρώνια της υπόθεσης είναι ότι ΔΕΝ ανάφερομουν σε αυτον αλλά στον «ρεφερύ» εκτός αν π.χ, ο «ρεφέρυ» και ο ζαγγλόες είναι το ένα και το αυτο πριοσώπο/….,Μια που το φέρε η κουβέντα μια που θίγει και το ‘έπωνυμο μου πέρα απο την Ιστορία που έχουμε ΄’όσοι Κερκυραίοι φέρουμε αυτο το επώνυμο ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ ΖΑΓΓΛΟ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΙΚΟ ΤΟΥ ΕΠΩΝΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΖΑΓΓΛΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ! και αναρωτιέμαι το γιατι,,,,Κάτα τα άλλα ΄ήταν οι τσάμηδες συνεργάτες και των τουρκών και των νάζι ναι οχι…. και στην τελική αν το πείραζει το ζαγγλός ο όρος ναζι ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΕΝΘΙΚΟΣΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΝΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ; (ενα απο τα εμβλήματα του οποιύ φέρω και ο ίδιος) ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ..!

      • Ζάγκλος said

        Ο Αρβανιτάκης, πρωκτέ, έχει αρβανίτικες ρίζες, όπως και ο Αρμενάκης,
        ο Βλάχος κλπ. Εσύ αιδοίο αρνείσαι την καταγωγή σου γιατί ντρέπεσαι
        και καλά κανεις, αλλα να λες εμενα τον 100% Έλληνα μη Έλληνα και
        εσύ να μοστράρεις σαν απόγονος του Μέγα Αλέξαντρου, είναι σαν
        τους σκοπιανούς βούλγαρους που ονομάζονται Μακεδόνες, κεφτέ.

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
        Το ίδιο ποηματάκι το έχω δεί ισα με 5000 φορές ..κάτι άλλο δεν μπορεί να γράφει…ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ (στους οποίους ανήκω και εγώ ΔΕΝ ΤΗΝ «ΘΥΜΑΤΑΙ» …΄βέβαια θα μου πείς ότι και το ίδιιος έχει δηλώσει ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ..Ας μου λύσει και έμενα του φτωχου μια απόρια …Αφού λοιπόν είναι «100% Ελλήνας» γιατί δεν μας γράφει και το επωνηματάκι ώστε να ¨»ντροπιάσει» ; ΜΗΠΩΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΕΙ URBII ET ORBI ΟΤΙ ΔΕΝ ΕXEI ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΩΝΗΜΟ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ;
        ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΨΗ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ;ΜΗΠΩΣ ΠΟΤΕ; ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!
        ΥΓ Επείδη μου έστειλε ενα ¨ποιηματάκι (εστω και για πολλοστή γορα γτο’ιδιο ) θα έχει και ενα δωράκι απο έμενα για να περνά καλά η μέρα του …τι έχουν πει άλλοι σχολιάστες για την χάρη του …προες γνώση των υπολοίπων τι «κέλεμπούρι» έχουμε …
        Ζάγκλος said
        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:38 μμ Με έχεις πει επανελειμμένα ”σκουπίδι” και άλλα χαριτωμένα,
        ας δούμε λοιπόν ποιος είσαι και ποιος είμαι!
        Για πες μου λοιπόν, μπορεί ένα σκουπίδι να έχει χτίσει χωρίς υποστήριξη οικονομική
        από κανέναν μια μεσαία επιχείρηση (για την Ελλάδα μεγάλη) έχοντας ανταγωνιστές
        γίγαντες και πελάτες σε Ευρώπη, πρώην σοβιετικές χώρες και τουρκια, γίγαντες?
        Μπορεί ένα σκουπίδι να έχει σπίτι του εκτομμυρίου και άνω και στην καλύτερη
        περιοχή της Στοκχόλμης, να οδηγεί το ακριβότερο μοντέλο της Volvo?
        Τα μηνιαία έξοδα της επιχείρησης ταξίδια και μισθοί, υπερβαίνουν τα 35-40 χιλ ευρώ
        επίσης η εταιρεία συνεργάζεται με άμισθους distibutor σε διαφορες χώρες
        Τα προσωπικά οικογενειακά ταξίδια κάθε χρόνο μαζί με τους πελάτες που στέλνω
        Ελλάδα να επισκεφθούν τις εγκαταστάσεις μας αγγίζουν τα 50 χιλ ευρώ.
        Ποσο σκουπίδι είμαι λοιπόν? Εννοείς κοινωνικό?
        Είμαι μέλος σε κλάμπ όπου ποτέ δεν υπάρχουν ξένοι και μαλάκες, όπως σκοπευτικές
        λέσχες, κυνηγητικές, η πρεσβεία της Ρωσίας μας καλεί στις εκδηλώσεις της, τυχερός
        σύζυγος, ευτυχισμένος πατέραςκαι πάνω από όλα, είμαι ευτυχήςμε την ζωή μου.
        Για πες μου εσύ ποιος είσαι ρε χατζηαβάτη?
        Αυτά τα λίγα που σε περιέγραψα είναι όπως τα γράφω, ξέρεις υπάρχουν
        λαοί όπως οι βορειοευρωπαίοι, που δεν λένε ψέματα ποτέ!
        Αυτό βέβαια δεν έχω απαίτηση να το καταλάβεις!
        Οι Πλειαδιανοί είναι Φίλοι μας said
        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:44 μμ με την ίδια λογική βρε «ελλατωματικό» κατασκεύασμα μπορεί να πει κάποιος για τους έλληνες που φεύγουν έξω πως είναι όλοι λαμόγια και απατεώνες, θα γούσταρες να λέγανε το ίδιο τα εθνίκια της σουηδίας όταν έφυγες εξω; θα ήσουν η εξαίρεση ε;
        ξέρεις πως ήταν τρομοκράτης του ΙΚ; γιατί να μην ήταν και αυτός η εξαίρεση;
        η οικονομική επιτυχία που έχεις και μας ζαλίζεις καθημερινά δεν έχει καμία σχέση με την «ποιότητα» που έχεις σαν άνθρωπος, είσαι ζώο, τέλος.

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Εχει «πλάκᨻ το ζάγλο…πώς λέμε όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται κτλ;η ειρώνια της υπόθεσης είναι ότι ΔΕΝ ανάφερομουν σε αυτον αλλά στον «ρεφερύ» εκτός αν π.χ, ο «ρεφέρυ» και ο ζαγγλόες είναι το ένα και το αυτο πριοσώπο/….,Μια που το φέρε η κουβέντα μια που θίγει και το ‘έπωνυμο μου πέρα απο την Ιστορία που έχουμε ΄’όσοι Κερκυραίοι φέρουμε αυτο το επώνυμο ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ ΖΑΓΓΛΟ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΙΚΟ ΤΟΥ ΕΠΩΝΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΖΑΓΓΛΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ! και αναρωτιέμαι το γιατι,,,,Κάτα τα άλλα ΄ήταν οι τσάμηδες συνεργάτες και των τουρκών και των νάζι ναι οχι…. και στην τελική αν το πείραζει το ζαγγλός ο όρος ναζι ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΕΝΘΙΚΟΣΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΝΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ; (ενα απο τα εμβλήματα του οποιύ φέρω και ο ίδιος) ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ..!
      • ΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ , ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ «ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ…»

      •  

        Βούλγαρης Χρήστος said

        Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
        Εχει «πλάκᨻ το ζάγλο…πώς λέμε όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται κτλ;η ειρώνια της υπόθεσης είναι ότι ΔΕΝ ανάφερομουν σε αυτον αλλά στον «ρεφερύ» εκτός αν π.χ, ο «ρεφέρυ» και ο ζαγγλόες είναι το ένα και το αυτο πριοσώπο/….,Μια που το φέρε η κουβέντα μια που θίγει και το ‘έπωνυμο μου πέρα απο την Ιστορία που έχουμε ΄’όσοι Κερκυραίοι φέρουμε αυτο το επώνυμο ΕΧΩ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟ ΖΑΓΓΛΟ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΙΚΟ ΤΟΥ ΕΠΩΝΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΖΑΓΓΛΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ! και αναρωτιέμαι το γιατι,,,,Κάτα τα άλλα ΄ήταν οι τσάμηδες συνεργάτες και των τουρκών και των νάζι ναι οχι…. και στην τελική αν το πείραζει το ζαγγλός ο όρος ναζι ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΕΝΘΙΚΟΣΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΝΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΕΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ; (ενα απο τα εμβλήματα του οποιύ φέρω και ο ίδιος) ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ..!

  2. Περικλης said

    Greg
    Σε καθε θετικη ειδηση προς τα Ελληνικα συμφεροντα,εσυ βρισκεις παντα κατι αρνητικο να πεις,καταντας τουλαχιστο γραφικος.
    Σου ξαναλεω
    Για οτι ισως περνας εσυ οπως και ολοι μας λογο τις οικονομικης κρισης,δεν φταιει ο ΣΥΡΙΖΑ με τους ΑΝΕΛ,αλλοι κυβερνουσαν τοσα χρονια,με τον τροπο που κυβερνουσαν και το γνωριζεις,απλα σημερα πληρωνουμε το λογαριασμο ο καθενας απο τη μερια του.
    Υ.Σ
    Η επιθεση που κανεις στον Κερκυραιο ειναι χυδαια,αδικη,δειχνει το χαρακτηρα σου και οι κρινοντες,κρινονται………
    Απάντηση

    Greg said

    Περικλή θεωρώ ότι είναι καλοπροαίρετο το σχόλιό σου και απαντώ.
    Δεν υπάρχουν θετικές ειδησεις για την πατρίδα μας και άρα δεν υπάρχει «ΚΑΘΕ».
    Δεν υπάρχουν πολλά θετικά σε αυτήν την κόλαση που έχουμε βυθιστεί.
    Δύο πραγματάκια είναι και απλά επαναλαμβανόμαστε εξαιτίας του κυβερνητικού χειρισμού της προπαγάνδας.
    Η συνεχής επανάληψη δηλαδή των ίδιων δεδομένων δεν είναι «ΚΑΘΕ».
    Την ώρα που στην Βουλή καταστρέφεται η ελληνική κοινωνία κάποιοι προσπαθούν να μας αποπρασανατολίσουν με «καθρεπτάκια’.
    Εδώ και δύο μέρες προσπαθούν να πετάξουν την μπάλα στην κερκίδα.
    Το πρώτο ήταν με τον τζάμπα αριστερόστροφο «τσαμπουκά» του Σπιρτζη δήθεν για το «καλό» των φτωχών και αδυνάτων.
    Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι αυτό που βλέπουμε με τον «στρατηγό» Τσίπρα.
    Την ώρα που οι δολοφόνοι διαλύουν την κοινωνία με την βοήθειά του τον «βοηθάνε» με τζάμπα δεξιόστροφους «ηρωϊσμούς».
    Ο αντιμιλιταριστής Αλέξης ξαφνικά φωτογραφήθηκε από επαγγελματίες φωτογράφους με αμπέχονο.
    Τόσο επαγγελματίες που μετά το φιάσκο των νάνων με τους Ομπάμα φρόντισαν να δείχνει σε όλες τις φωτογραφίες πιο ψηλός ακόμα και από τον Καμμένο. ΤΟΣΟ ΟΣΟ λέγεται αυτό.
    Ο ναύτης που έγινε πιλότος.
    Όπως καταλαβαίνεις όλα αυτά είναι ΕΝΑ.
    Δεν είναι «ΚΑΘΕ». Είναι ΕΝΑ.
    Τους «καίει» τον Πολυνομοσχέδιο και δεν θέλουν να ακούγεται τίποτε για ότι τραγικό έχει υπογράψει ο «επαναστάτης» της δεκάρας.
    Στόχος τους ήταν να του δώσουν κάτι να «έχει» το βράδυ που θα πρέπει να πάει στην ψηφοφορία να υπερασπιστεί το μεγαλύτερο έγκλημα μετά την κατοχή από τους ΝΑΖΙ.
    Δεν του έδωσαν «γερμανικές αποζημιώσεις» ή το «πράσινο φως» να συνεχίσει με χρέος και Siemens και είπαν να του δώσουν τα γνωστά χιλιοπαιγμένα «καθρεπτάκια» με τους Καουμπόιδες και τους Ινδιάνους του Αιγαίου.
    Σε ότι αφορά τον Κερκυραίο και πάλι δεν είσαι «μέσα».
    Εγώ πάντα γράφω σχόλιο σχετικά με την ανάρτηση και αυτός επιτίθεται άδικα, χυδαία σε μένα τον σχολιαστή αποκαλύπτοντας τον χαρακτήρα του.
    Εγώ απλά απαντάω στην επίθεση όπως του αρμόζει.
    Να προσέχουμε λοιπόν τι λέμε γιατί την επόμενη φορά δεν θα αντιμετωπιστούμε ως καλοπροαίρετοι.

    • Περικλης said

      Το σχολιο μου για σενα φυσικα και ηταν καλοπροαιρετο,καλος το καταλαβες.
      Οσον αφορα για αυτο που λες οτι δεν υπαρχουν θετικα πραγματα για την πατριδα μας,το βρισκω υπερβολικο,εχεις μια καχυποψια για ολα και για ολους,βεβαια δικαιωμα σου ειναι,οπως και δικαιωμα μου ειναι οταν γραφω σε ενα μπλοκ,να λεω την αποψη μου.
      Παντος
      Καθε φορα που επιτιθεσαι στον Κερκυραιο η γραφεις αρνητικα σχολια για τη σημερινη κυβερνηση,τρεχουν να σε υποστηριξουν ο χρυσαυγιτης Ζαγκλος και αυτοι που ο μονος λογος που βρισκονται εδω στο μπλοκ ειναι να χεζουν τη καθε συζητησει (ισως γιατι δεν ξερουν να κανουν κατι αλλο),και αυτο θα επρεπε να σε προβληματισει…….

    • Kimwn said

      Και τα δικά μου σχόλια καΚοπροαίρετα είναι…
      Μάθε ορθογραφία παιδάκι…
      καλος το καταλαβες.
      Παντος
      α χεζουν τη καθε συζητησει
      (ισως γιατι δεν ξερουν να κανουν κατι αλλο),
      Γιατί εσύ ξέρεις να κάνεις κάτι άλλο ???;;;???;;;
      Άλλη φορά θα σου πω για τα επιρρήματα…

    • Κερκυραίος said

      Τίποτε δεν περνάει ο άχρηστος κοπρίτης
      μόνο υστερική κρίση από απέραντο μίσος, ζηλοφθονία και κόμπλεξ κατωτερότητος προς ΚΑΘΕ Δημόσιο πρόσωπο αυτής της χώρας
      και ιδιαίτερα της σημερινής κυβέρνησης που ο φανατισμός και η εμπάθεια του είναι εμμετική!
      Η δε προπαγάνδα που κάνει είναι ακριβώς η ίδια με τη χρυσαυγίτικη και ας το παίζει «δημοκράτης»
      (δεν είναι τυχαίο ότι γλύφει και αβαντάρει τους χρυσαυγίτες εδώ μέσα για λίγη … στοργή!)

      • Κερκυραίος said

        Ιεραπόστολος του Τραγιανού βλέπεις
        που με πρόσχημα τους όποιους αποδεδειγμένα σάπιους πολιτικούς βρήκε ευκαιρία να κοπρίσει παντού
        και δεν έχει μείνει ούτε ιερό και όσιο σε αυτήν την χώρα που να μην το έχει βρωμίσει!

      • Ο ΧΑΦΙΕΣ του Σαιτ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ στον ρόλο της Λουκά. said

        Ο άθεος και άχρηστος Κερκυραίος υπερασπίζεται τα «ιερά και όσια» της χώρας.
        Ο μισάνθρωπος Κερκυραίος υπερασπίζεται όλους τους «καθαρούς» πολιτικούς όλων των πολιτικών χώρων.
        Θα με ρίξει στα ναρκωτικά ο αλήτης.
        ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΗ.

    • Ζάγκλος said

      Ο Grek είπε καλή η κακή την γνώμη του ευγενικά,
      ο κερκυραίος αλήτης, η οχιά του blog απάντησε:
      «..Ο τυπικός ξερόλας μαλάκας …ο κουτοπόνηρος αγράμματος
      γυφτοέλληνας … που όλα τα μυρίζεται και τίποτα δεν τον γελάει..»
      Κατάλαβες βλάκα? Σε θίξανε το κόμμα σου κομματόσκυλο?

      • Μπινελικι said

        Προς ενημερωση ολων, ο Κερκυραιος εχει υπερβει το ημερησιο οριο χρησιμοποιησης μου κι οτι αλλο χωσει ειναι με πιστωση απο την αυριανη μερα.
        Αυτο ομως θα εχει επιπτωσεις αυριο που δεν θα μπορει να ριχνει και θα πρεπει να χρησιοποιει…ααααααχαχαχαχαχαχα….επιχειρηματα!
      • Περικλης said

        Εσυ Ζαγκλε,πρωτα να βρεις ενα T-shirt της χρυσης αυγης,που να γραφει Made in Greece.
        Και τελος γιατι δεν θελω να χανω τον πολυτιμο χρονου μου μαζι σου
        Οι παππουδες σας δοσιλογοι,οι πατεραδες σας καρφια και ρουφιανοι της δεξιας,εσεις χρυση αυγη.

    • Greg said

      Περικλή θεωρώ ότι είναι καλοπροαίρετο το σχόλιό σου και απαντώ.
      Δεν υπάρχουν θετικές ειδησεις για την πατρίδα μας και άρα δεν υπάρχει «ΚΑΘΕ».
      Δεν υπάρχουν πολλά θετικά σε αυτήν την κόλαση που έχουμε βυθιστεί.
      Δύο πραγματάκια είναι και απλά επαναλαμβανόμαστε εξαιτίας του κυβερνητικού χειρισμού της προπαγάνδας.
      Η συνεχής επανάληψη δηλαδή των ίδιων δεδομένων δεν είναι «ΚΑΘΕ».
      Την ώρα που στην Βουλή καταστρέφεται η ελληνική κοινωνία κάποιοι προσπαθούν να μας αποπρασανατολίσουν με «καθρεπτάκια’.
      Εδώ και δύο μέρες προσπαθούν να πετάξουν την μπάλα στην κερκίδα.
      Το πρώτο ήταν με τον τζάμπα αριστερόστροφο «τσαμπουκά» του Σπιρτζη δήθεν για το «καλό» των φτωχών και αδυνάτων.
      Το δεύτερο και σημαντικότερο είναι αυτό που βλέπουμε με τον «στρατηγό» Τσίπρα.
      Την ώρα που οι δολοφόνοι διαλύουν την κοινωνία με την βοήθειά του τον «βοηθάνε» με τζάμπα δεξιόστροφους «ηρωϊσμούς».
      Ο αντιμιλιταριστής Αλέξης ξαφνικά φωτογραφήθηκε από επαγγελματίες φωτογράφους με αμπέχονο.
      Τόσο επαγγελματίες που μετά το φιάσκο των νάνων με τους Ομπάμα φρόντισαν να δείχνει σε όλες τις φωτογραφίες πιο ψηλός ακόμα και από τον Καμμένο. ΤΟΣΟ ΟΣΟ λέγεται αυτό.
      Ο ναύτης που έγινε πιλότος.
      Όπως καταλαβαίνεις όλα αυτά είναι ΕΝΑ.
      Δεν είναι «ΚΑΘΕ». Είναι ΕΝΑ.
      Τους «καίει» τον Πολυνομοσχέδιο και δεν θέλουν να ακούγεται τίποτε για ότι τραγικό έχει υπογράψει ο «επαναστάτης» της δεκάρας.
      Στόχος τους ήταν να του δώσουν κάτι να «έχει» το βράδυ που θα πρέπει να πάει στην ψηφοφορία να υπερασπιστεί το μεγαλύτερο έγκλημα μετά την κατοχή από τους ΝΑΖΙ.
      Δεν του έδωσαν «γερμανικές αποζημιώσεις» ή το «πράσινο φως» να συνεχίσει με χρέος και Siemens και είπαν να του δώσουν τα γνωστά χιλιοπαιγμένα «καθρεπτάκια» με τους Καουμπόιδες και τους Ινδιάνους του Αιγαίου.
      Σε ότι αφορά τον Κερκυραίο και πάλι δεν είσαι «μέσα».
      Εγώ πάντα γράφω σχόλιο σχετικά με την ανάρτηση και αυτός επιτίθεται άδικα, χυδαία σε μένα τον σχολιαστή αποκαλύπτοντας τον χαρακτήρα του.
      Εγώ απλά απαντάω στην επίθεση όπως του αρμόζει.
      Να προσέχουμε λοιπόν τι λέμε γιατί την επόμενη φορά δεν θα αντιμετωπιστούμε ως καλοπροαίρετοι.

    • Kimwn said

      Ο Περικλής είναι καλοπροαίρετος αλλά όταν τον καντήλιαζα που δεν ξέρει να χρησιμοποιεί τόνους , προσπαθεί να μου δώσει κι άλλες αφορμές για τις γνώσεις του …
      μας λογο τις οικονομικης κρισης,
      ΛΟΓΩ , είναι δοτική περικλάκο, γκέγκε ????
      ΌΟΟΤΑΝ δεν ξέρεις κάτι καλύτερα είναι να μην το λες, πες εξαιτίας (άλλη στιγμή θα σου πω για την δοτική του μέσου και της αιτίας).
      Εκτός αν έγινες γραμματιζούμενος , «δανειζόμενος» ένα Φτυχίο από ιταλία και βουλγαρία και ήρθες να πουλήσεις εξυπνάδες…
      Χαιρετισμούς στον πανούλη…

  3. Περικλης said

    Αν υπαρχουν καποιοι εδω στο σιτε (δεν ειναι πολλοι),που πραγματικα εχουν γνωσεις αλλα και κατι να πουν,ενας απο αυτους ειναι ο Κερκυραιος.

    • η λαλακια της ημερας ηταν αυτη said

      +

    • Οι Πλειαδιανοί είναι Φίλοι μας said

      το bullying σε όλο του το μεγαλείο, αν και πάει γυρεύοντας και αυτός όταν το ξεκινάει με μπινελίκια.

      • Πλειαδιανός said

        Καλημερίζουμε και συμφωνούμε. Τα θέλει ο κ.λος του.

      • Κερκυραίος said

        Για να εξηγούμαστε …
        ΝΑΙ, ΕΓΩ μπινελικώνω αυτόν τον «κύριο»
        και ΕΓΩ το ξεκινησα ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και εσκεμμένα να μην τον αφήσω σε χλωρό κλαρί
        διότι άλλο να πετάξει κάποια μαλακία κάποιο ουγκανό και να «του την πείς» μιά-δυό ή τρείς αλλά που μετά θα αδιαφορήσεις, τόσο του κόβει τόσα λέει στο κάτω-κάτω
        άλλο επίσης (και σεβαστό) να πρόκειται για πραγματική κριτική από μιά άλλη οπτική γωνία που δικαιούται ο καθένας
        που ακόμα και με οξύτητα και επιθετικότητα να αντιμετωπίσεις γιατί διαφωνείς, είναι απόλυτα λογικό να υπάρχει και πρέπει να υπάρχει …
        αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν επαγγελματία αισχρό γκαιμπελίσκο
        που δεν τον ενδιαφέρει να προβάλει καμιά άλλη γνώμη και άποψη των πραγμάτων γιατί δεν έχει ΚΑΜΙΑ τέτοια
        και δεν υπάρχει καμιά ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ σε τίποτα απολύτως
        τον ενδιαφέρει μόνο να διαστρεβλώνει γεγονότα και καταστάσεις για να λοιδωρεί και συκοφαντεί ΠΡΟΣΩΠΑ
        και αυτός ακριβώς είναι ο στόχος του και η δουλειά του εδώ μέσα
        μη έχοντας ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΘΕΤΙΚΗ-ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ σε πράγματα
        ζεί και τρέφεται από το να ΕΥΤΕΛΙΖΕΙ και ΒΡΩΜΙΖΕΙ όσους άλλους ασχολούνται και έχουν ευθύνη πραγμάτων!
        Για αυτό του έχω κηρύξει πόλεμο εξόντωσης
        γιατί είναι μόνο ένα άχρηστο βρωμερό σκουλήκι και τίποτε άλλο!
        Μόνο τη αήθεια να βρωμιζεις κόσμο μπορείς να μάθεις από αυτόν
        απολύτως τίποτε άλλο!

      • Ζάγκλος said

        Χα..χα..χα..χα..χα.. Ρε συ, ρε άχρηστε στον καθρέφτη μιλάς?
        Ρε καραγκιόζη είσαι ο μονος εδώ που δεν κάνει τίποτα άλλο από το να βρίζεις
        χωρίς λόγο ΟΛΟΥΣ τους σχολιαστές, άσχετα το τι λένε! Καλά είσαι ένα τυπικό
        σταλινικό αιδοίο που την τέχνη της προβοκάτσιας την γνωρίζει καλά,
        αλλά έχουν γνώση οι φυλακες μωρή μαϊμού. Εγώ όπως και άλλοι
        σχολιαστές που σε έχουμε καταλάβει τι κώλος είσαι, θα σε
        γ@μ@με ώσπου να βγάλει ο πάτος σου γιαούρτι!

      • get a life & σκόλνα said

        Ασε τις ιεραποστολίες εκ μέρους του άρρωστου «είναι σου» στα νέτια και ξηγήσου σωστά στην πάρτη σου.

      • Ο ΧΑΦΙΕΣ του Σαιτ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ "ξεβρακώθηκε". said

        ΒΛΑΚΑ ΚΕΡΚΥΡΑΙΕ παράτα το πληκτρολόγιο και βγες έξω να πάρεις αέρα.
        Θα εξευτελιστείς μόνος σου. Ξεβρακώνεσαι και είσαι πολύ θλιβερό θέαμα όταν το κάνεις.
        Τι μας λες λοιπόν;
        «Για να εξηγούμαστε …
        ΝΑΙ, ΕΓΩ μπινελικώνω αυτόν τον «κύριο»
        και ΕΓΩ το ξεκινησα ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και εσκεμμένα να μην τον αφήσω σε χλωρό κλαρί»
        Εσύ το ξεκίνησες και εγώ θα το τελειώσω ΒΛΑΚΑ.
        Με ακολούθησες σε κάθε «κλαρί» και δεν θα αφήσω «κλαρί» για να σταθείς.
        Τελείωσες βλάκα.
        Που σαν χαφιές των σκιών κάνεις πόλεμο με «μάσκες» σε όποιον δεν συμφωνεί με αυτά που πιστεύεις και κρίνεις ΜΟΝΟΣ σου ότι κάνει προπαγάνδα.
        Με ταλαιπώρησες με την αθλιότητά σου μεγάλο χρονικό διάστημα γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω ποιο σκουπίδι μου επιτίθονταν αναίτια την ώρα που «έγραφες» εξυπναδούλες ως Κερκυραίος «μακριά» από εμένα.
        Μου έκανες ύπουλο πόλεμο εξόντωσης χωρίς να ξέρω ποιος με πολεμάει.
        «Για αυτό του έχω κηρύξει πόλεμο εξόντωσης
        γιατί είναι μόνο ένα άχρηστο βρωμερό σκουλήκι και τίποτε άλλο!»
        Τώρα τελείωσες όμως.
        ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ……………….
        Τελείωσες.
        Κατάλαβες Περικλή ποιον υπερασπίστηκες;

      • Περδικλης said

        Οχι ποιον; Και μην αρχισετε τα γνωστα οτι ειμαι χαμενος και τετοια, τα ξερω αυτα, απλα πειτε το καθαρα μπας και καταλαβω και για αυτο τωρα, και καποτε και για τα αλλα πολλα κουλα που λεω.

      • Κερκυραίος said

        Τέτοιο θράσος το σκουλήκι που θα μου πεις ΕΜΕΝΑ ότι κάνω πόλεμο με «μάσκες» !!!
        ΤΕΤΟΙΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΣΚΟΥΛΗΚΙ!!!
      • Greg said

        Περικλή από την στιγμή που αποκαλύφθηκε ο ρόλος του Κερκυραίου, τελείωσε.
        Μέχρι τώρα πουλούσε έτοιμα «καθρεπτάκια» -του αριστερού κόμματος- για διαμάντια.
        Copy paste από τα προπαγανδιστικά φυλλάδια του ΣΥΡΙΖΑ και ύφους αριστερού κοινωνικού «αγωνιστή».
        Η προδοσία όμως του ΣΥΡΙΖΑ τον εφερε σε θέση άμυνας και τότε άρχισαν τα δύσκολα γιατί έπρεπε να αμύνεται με τον όνομά του και όχι να βρομίζει τον τόπο με «μάσκες».
        Από τότε που αποκαλύφθηκε -και δεν μπορεί να βγάλει την πραμάτεια του στην «αγορά»- και είναι αναγκασμένος να αυτοσχεδιάζει το μόνο που μας έχει περιγράψει είναι όλες οι αποχρώσεις των ανθρωπίνων κοπράνων.
        Τίποτε δεν έχει να πει τώρα και τίποτε δεν είπε και στο παρελθόν.

      • Περικλης said

        Το ποιοι μας προδωσανε και εσενα και εμενα αλλα και ολους,ειναι γνωστο και απορω πως ακομα δεν το εχεις καταλαβει.
        Σιγουρα παντως,δεν ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
        Αλλοι λεηλατησαν την Ελλαδα διαχρονικα και αλλοι εφτασαν την Ελλαδα σε αυτα τα χαλια.
        Και ειμαι βεβαιος οτι το γνωριζεις,απλα ο εγωισμος σου ισως δεν σε αφηνει να δεις τα πραγματα λιγο πιο καθαρα.

      • Ζάγκλος said

        Στο blog υπάρχουν όλα τα φρούτα, ο κακός (κερκυραίος)
        ο εμμονικος (βούλγαρος ο έτσι ο γιουβέτσι, εσύ είσαι ο βλάκας!
        Αν δεν το γνώριζες, μάθε το τώρα, βλάκα, ε καράβλακα.

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
        Παραφράζωντας τον Κάρολο Δαρβίνο ο Θεός παρεδώσε καποίον στα χέραι μου…Απο ότι βλεπω ο ΑΝΘΕΛΗΝ ΝΑΖΙ ΣΟΥΗΔΟΣ παραμιλά για μένα όπου σταθεί και βρέθει Τετοια δωρεάν διαφήμιση! (βέβαια μια που πιάσαμε τα επώνυμα δεν μας λέιει και το δίκο του για να κρίνουμε ποιος έχει το πιο ελληνικό επώνυμο)…Τον πόνα απο ότι φαίνεται το γέγονος ότι του χάλω την ναζιστική και ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΣΤΩ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΣΤΩ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΚΗ ΠΗΓΗ προπαγάνδα του…δεν πείραζει ici c’ est Verdun, on ne passera pas…Αναρωτίεμαι ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΑ ΕΓΓΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΜΦΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΟ «ΒΥΖΑΝΤΙΟ»…δεν πέριμένω βέβαια καμία ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ αλλά λέμε τώρα…
        ΥΓ «Δωράκι» καθώς …scipta manent ας δούμε μερικά πραγμρατα για το ποίον του εν λόγου ΝΕΟΝΑΖΙ…φρεσκο πράγμα που σαλεύει και τον μουσερή γυρεύει…
        Ζάγκλος said
        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:20 μμ Δεν γνωρίζω το άλλο ζώο, αλλά συμφωνώ σε αυτά που αναφέρει.
        Γνωρίζω όμως το ζώο κερκυραίος με το καλλιτεχνικό “Μαρίκα”
        Και θέλω να του τον χώνω όπου τον ανταμώνω.
        Τώρα το κατά που γέρνεις, όταν τον παίρνεις,
        δεν είναι το θέμα και δεν με ενδιαφέρει.
        Οι Πλειαδιανοί είναι Φίλοι μας said
        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 12:32 μμ σε ερώτηση σου απάντησα, πράγμα που απο την λίγη επαφή που είχα μαζί σου έχω καταλάβει πως αποφεύγεις να κάνεις όπως ο διάολος το λιβάνι, πρώτα κοιτάς να αποδομήσεις τον συνομιλιτή με «επιχειρήματα» επιπέδου 1200ΠΧ και μετά απαντάς, αν απαντήσεις….
        τέτοιο ηλίθιο άτομο είχα καιρό να συναντήσω, γι’αυτό πέφτω στο επίπεδο σου, για να καταλάβεις
        ΥΓ 2 Αν «καποιος» ξέρει ποίος) «διψά» για σύνεχεια έχω και άλλα βέλη στην φαρέτρα μου ….φροντίζει άλλωστε για αυτό! πως είναι ο Αισώπειος μυθος για τον αετό και τα βέλη ;Κάπως έτσι…»Αν σου ξαναρέσει Λάμπρο ξαναπέρνα από την ‘Ανδρο»
      •  

        Περικλης said

        Αφου το λες εσυ ρε Ζαγκλε ενταξει!
        Τελικα βρηκες T-shirt της χρυσης αυγης που να γραφει Made in Greece?
      •  

        Ζάγκλος said

        Οκτωβρίου 16, 2015 στις 4:00 μμ
        Αυτό το ντροπιαστικό για τους Έλληνες σχόλιο το έγραψε ο βούλγαρος κίναιδος!
        ”..η Κέρκύρα ΔΕΝ είχε Τουρκοκρατία ενω οι δικοί του προγόνοι έκάναν τεμενάδες στον κάθε ψοθοδεή σπάχη του οθώμανικου ιππίκου για να μην πούμε πως τους είχαν διδάζει οι οθωμανοι το οθωμανικό οικογενειάκο δίκαιο του σελήμ του μέθυσου,,”
        Η βουλγάρα μας λέει ότι οι τούρκου εφάρμοζαν το οθωμανικό δίκιο,
        δηλαδή γαμούσαν όλους τους Έλληνες εκτος από τους κερκυραίους,
        εκεί βλέπεις ήταν οι αλβανοί, δεν υπήρχαν τούρκοι!
        Αυτό είναι το έκτρωμα της καραπουτανάρας βουλγάρας.

      • Κερκυραίος said

        Πότε ήταν αλβανοί στην Κέρκυρα ρε κατσαπλιά κωλόβλαχε;

        • Ζάγκλος said

          Μαρίκα, δεν ξέρω αν ήταν αλβανοί του αλί πασά ή ιταλοί,
          το θέμα δεν είναι εκεί κατάλαβες μουσίτσα?
          Το θέμα είναι ότι μας γαμούσαν οι οθωμανοί σε όλη
          την Ελλάδα εκτος από την κέρκυρα, καραγκιόζη.

        • Κερκυραίος said

          Αν δεν ξερεις λοιπόν
          βούλωστο κωλόβλαχε!
          Και αν οι τούρκοι σας γάμησαν και βγήκαν κάτι «έλληνες» του κώλου σαν και σένα
          δεν σας φταίμε καθόλου εμείς!

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
        Ποσο πονά Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑΖΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ζαγκλό η ΑΠΑΝΤΑΧΟΥΣΑ που ΄έφαγε …ένα παυσίπονο γρήγορα γιατί τώρα θα περιφέρεται σε όλο το διαδύκτο κλαίγωντας τον πόνο του… και δεν υπάρχουν τάρανδοι …ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΞΕΣΠΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ZAGLOSS… ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΛΕΕΙ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ ….Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ….ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΤΟΣΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ…ΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΟΨΗΦΙΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΥΘΗΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ…ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΗ Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ ΕΞΗΓΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ Π.ΧΛ ΚΑΤΙ «ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑ » ΤΑ ΟΠΟΙΙΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ…
        @Σχολιαστές ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ [ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΝΑΖΙ ΥΒΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΝ ΤΟ ΖΑΓΛΛΟ;ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!

      • Βούλγαρης Χρήστος said

        Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.
        ΥΓ ΄χώρια που δεν ξέρει ελληνικά ως σουηδός που είναι διαφορετικά θα έβλέπε ότι αναφερομούν σε ένα ατόμο «οι προγόνοι του» έκτος φύσικα και αν οι προγονοι του ήταν οι μόνοι Ελληνες… (το αν ήταν ελληνές οι προγόνοι του ζαγγλού ας το αφήσουμε καλύτερα) ΠΟΝΑΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΞΕΜΑΣΚΑΡΕΥΣΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΡΕΦΕΡΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΤΟΜΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου