Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Εναντίον των "νεοπαγανιστών"7

 Απο οτι βλεπω"Εις (ανθ)Ἕλλην ανιστορητος εχει βαλθει να μου χαρισει στιγμες απειρoυ γελιου για αυτο και τον ευχαριστω και τον διαβεβαιω οτι θα συνεχισω να προσευχομαι για την σωτηρια του κσιτην μακροημερευση του (γινονται και θαυματα)τετοια πηγη γελιου ειναι κριμα να παει χαμενη!Εχει σκεφτει ποτε του καριερα παλιατσου; Ειδικα αν κυκλοφορει και με τριβωνα θα ειναι και το πρωτο τουριστικο αξιοθεατο!
  Στον τελευταιο του χειμαρο αρλουμπολογιας (ειλικρινα λυπαμαι αλλα μου ειναι μου ειναι αδυνατο να  ονομασω σχολια αυτα που γραφει):
α)"Ανακλαυπτει" οτι εγω ειμαι του κατηχικου! Μπραβο Σερλοκ Χολμς για μια ακομα φορα επεσες εξω! η οπως γραφει και Ο Σαικξπηρ "ο δαιμπονας που σε συμβουλευει εκανε λαθος"Λυπαμαι ειλιρινα που θα τον απαγοητευσω αλλα δεν εχω παει ποτε στην ζωη μου σε κατηχητικο αν και βεβαια θα πρεπει να παραδεχτω οτι δεν εχω την δικη του "πειρα" στις "εξωσχολικες δραστηριοτητες"και φυσικα δεν σημεριζομαι τις "ιδιαταιροτητες" του απο τις οπως φαινεται του εχουν μεινει πολλα "κουσουρια" στον εγκεφαλο και οχι μονον  αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι και του κατηχητικου.Κι αν ενδιεφερεται θα μπορουσε να ρωτησει μερικες χαριτοβρυτες δεσποσυνες επι αυτου του ζητηματος....Επισης δεν εχω αξιωθει να παω στο περιβολι της Παναγιας αλλα αυτο ειναι κατι που θα το κανω καποτε.Απο την αλλη ειχα την τυχη να παω στο θεοβαδιστο Σινα...
β)Απο οσο θυμαμαι οι Γοτθοι εκαναν και επιδρομες`στην Ελλαδα οχι μονο  επι Αλαριχου αλλα πιο πριν  το 3ο αιωνα μ.Χ και εξισου καταστροφικες με αυτες του Αλαριχου (αρα δε νηταν ο χριστιανικσμος ο οποιος "μεταμορφωσε" τους Γοτθους σε βαρβαρους)Αλλα προανως ο ανιστορητος ως ανιστροητος θα μαλλον δεν γνωριζει...Κατα τ΄'αλλα
"Μὰ δὲν ἐντρέπεσθε καθ’ ὅλου; Τί ἐπιχειρεῖτε νὰ δικαιολογήσητε; Νομίζει ὁ κύριος Βούλγαρης, ὅτι ἐδῶ παίζομεν καὶ προσπαθοῦμεν νὰ κερδίσωμεν τὰς ἐντυπώσεις;" τα`λογια του επιστρεψουν ως 'μπομεραγκ'σε αυτον γιατι αυτος σιγουρα δεν εχει την παραμικρη ιδεα απο την εννοια της λεξης ντροπη γιατι διαφορετικα δεν θα διαστρεβλωνε την ιστορια κατα τοσο ιταμο τροπο! Χωρια που απο φαινεται θελει διακαως να με πεισει οτι δεν στεκει στα καλα του καθως μου απευθυνεται στον β! πληθυντικο ενω εγω ο φτωχος ειμαι μονος μου! (Βεβαια απο την αλλη ο ανιστορητος μπορει να` εχει μπρεδευσει τα προσωπα και οχι μονο απο απλη αγνοια της Ελληνικης)
γ)Εξαλλου το οτι μαλλον ο ανιστροητος δεν ξερει ελληνικα (αρα μαλλον εχει εναν καλο μεταφραστη απο τα αγγλικα;) οπως και το οτιδεν εχει ο δυστηχης πλεον σωας τας φρενας οι πολλες "εξωσοχολικες δραστηρριοτητες" βλεπετε,φαινεται και παο το γεγονος οτι εγω εχω δηλωσει οτι εχω διαβασει το επιμαχο αρθρο απο το Δαυλο αυτος γραφει κατι υστερικα για φυλαδια, ενοριες και οτι μπορει να κατεβασει το θολωμενο του μυαλο η πιο σωστα οτι εχει  μεινει απο αυτο (Παρεπιντοντως ειλικρινα  δηλωνω παντελη αγνοια για το αν Η ΜΗΤΕΡΑ ΗΜΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ εχει βγαλει φυλαδιο επι του ζητηματος αν και αμφιβαλλω αν θα ασχολιοταν με τις παλβομαρες του καθενος)
δ)Αλλα ο ανιστορητος απο οτι φαινεται εχει αποφασισει να μην αφησει ιστορικη αρλουμπα που να μην την γραφει οπως φιανεται και παο το καττωθι " Καὶ ὁ Σαούλ (Παῦλος) πράγματι ἔκαψεν τὴν Ῥώμην καὶ ὄχι ὁ Νέρων, ὁ ὁποῖος, ὅποτε τῷ ἔφεραν νὰ ὑπογράψῃ καταδίκην εἰς θάνατον ἑνὸς ἐγκληματίου, ἔλεγεν «Εὔχομαι νὰ μὴ ἐγνώριζα γράμματα».Το περιστατικο που αναφερει ο ανιστορητος με τον Νερωνα οντως ελαβε χωρα (αναφερεται και στον Σουητωνιο)αλλα "ξεχνα" να ναα ανφερει οτι το επραξε ξατα τα πρωτα πεντεχρονια της βασιλειας του οτσν ουσιαστικα αντι για αυτον κυβερνουσε ο Σενεκας.Για το ποσο ασχημα κυβενησε την Ρωμη ο Νερωνας και για τις ευθυνες του για τον εμπρσημο της Ρωμης ο οποιος  ενδιαφερεται μπορει να ανατρεξει στον Τακιτο και τον Σουτωνιο οι οποιοι παρεμπιντοντως συμφωνουν και στο γεγονος οτι οι Χριστιανοι δεν φερουν καμια ευθηνη για τον εμπρησμο (σημειωτεον οτι ο Τακιτος δεν συμπαθουσε τους χριστιανους).Αλλα` κατα τ΄αλλα φαινεται ποιος διαστρεβλωνει την Ιστορια για να δημιουργησει εντωπωσεις και θα επρεπε να ντςρπεται για αυτο....
δ)" Ὁ λόγος μου ἐναντίον τοῦ λόγου του λοιπόν"Μονο που εγω για την περιπτωση εχω προσκομησει στοιχειθα ενω αυτος ΤΠΟΤΑ. Παντως η αποωη οτι η ιστορια ειναι μια αφησηση ειναι παοωη των αποδομητων -οπαδων της Μαυρης Αθηνας αραgε και ο ανιστορητος ανηκει σ΄αυτην την κατηγορια;
ε) για την "καραμελα" που πιπιλιζει με τον χαιρετισμο των μοναχων  εχω ηδη απαντησει οτι ηταν μια κινηση διπλωματικης αβροσφροσυνης χωρις καμια σημασια (αλλη μια ενδιεξη οτι αγνοει την Ελληνικη).Και στην Ολυθμπιαδα του 1936 στο Βερολινο πολοι αθλητες χαιρετισαν κατα αυτον τον τροπο (π.χ. η Γαλλικη αποστολη εν σωματι κατα την διαρκεια της παραλσης για την εναρξη της Ολυμπιαδας και υπαρχει και φωτογταγια για αυτο) αλλα κανεις δεν τους κατηγορησε ως ναζι...Θα μπορυσε καποτε να παντησει στις ερωτησεις η δεν ευκαιρει;
συ)Αλλα το κερασακι στην τουρτα ο αφησα για το τελος:"Εἰδικῶς ὁ τελευταῖος ἔχει σημασίαν, ἐπειδὴ εἶναι ὁ ἐφευρέτης τοῦ ἰδεολογήματος τοῦ «ἑλληνοχριστιανισμοῦ»."Τι μου θυμιζει αυτο μα τι μου θυμιζει...Μηπως Ρεπουσξη-Δραγωνα;Αληθεια ποια ειναι η αποψη του ανιστορητου εδικια για την δευτερη και για την επιστημονικη της καταρτηση;ας παει λιοπο το "ποντικακι" εκει που ξερει να παρει "τυρακι".Καμια δουλια δεν ειναι ντροπη εξαλλου...
ΥΣ για τα λαθη εχω απαντησει με το σχολιο του Λοκ, Σ΄το αφορα τα υστερικα παρανοικα του παραληρηματα εναντνοιον του Χριστιανισμου δεν του απαντω γιατι δεν ειναι αρμοδιοτητα ιστροικου αλλα ψυχιαρεου!Εηαλλου για πολλοστη γορα εν απανταψστυις ερωτησεις μου..οοπως επισης δεν αναφερι τιποτα φια το αλλο αρθρο του γνωστου "επιστηνονικου" εντυπου Για αυτο λοιπον οπως του εχω ξαναγραψει αντι να ριχνει τον βορβορο του στον Ινφογωμωνα μπορει να παρει το κουβαδακι του καοι να παει σε αλλη παραλια και εκει απερισπαστος να συνεχσει τις καθημερινες του σποδνδες` στην Αφροδιτη οπως εγραψε και ενας παλαιος σχοδιαστης σε αυτην την ιστοσελιδα μια που λογω ηλικας δεν μπορει να επιδοθει πλεον στις αγαπημενες του 'εξωσχολικες" δρατηριοτητες.. παρεα με τους "ομοιεδατες του"!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου