Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΚΟΦΗΜΟΥ"(απο ρηση του Βολταιρου)



ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΚΟΦΗΜΟΥ"Α! (απο ρηση του Βολταιρου)
Επειδη η κατασταση με το "καμαρι"του Ινφογνωμονα εχει ξεπερασει τα επιτρεπτα ορια καλο θα ηταν να εξεταστουν ορισμενα σχολια
"Αυτά τα προβλήματα συμπεριφοράς, έπρεπε να του τα είχαν λύσει από το σπίτι του όταν ήταν πιο μικρός.
Γιατί αλλιώς μπορεί να καταντήσει σαν τον τύπο στην Αριζόνα."
Μα ειναι εμφανες απο αυτα που γραφει το "καμαρι" καθημερινως οτι ειναι περιπου στην ιδια κατασταση με τον τυπο στην Αριζονα!αρα ας μην προβαλει στους αλλους τα δικα του προβληματα!
"άν δεν μπορούν ο μπαμπάς και η μαμά του, που έχουν την υποχρέωση, να τον μαζέψουν διότι προφανώς δεν ξέρουν τι γράφει ο γιόκας τους εδώ, θα τον φέρω εγώ στον ίσιο δρόμο, αφού μπορώ με έναν απλό ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΟ τρόπο να τον έχω στο χέρι μέσα σε 5 ημέρες για τα περαιτέρω!!!
Ήδη, έχω αρχίσει τα προκαταρκτικά..."
Για κοιταχτε ποιος "ανακαλυψε" τον δρομο για τα δικαστηρια! Οταν φυσικα γραφει οτι γραφει προφανως δεν υπαρχει προβλημα!Παντως ας μην το κουραζει γιατι οσο και να προσπαθει "Ιδομενεας" δεν θα μπορεσει να γινει παρα μονο μεγαλυτερος "παλιατσος" απο οσο ειναι ηδη!(και δεν ειναι μονο δικη μου αποψη αυτο)
"Δεν απειλώ, προειδοποιώ με νόμιμο τρόπο."Αναρωτεμαι τι θα ελεγε ενας δικηγορος αν εβλεπε τι γραφει το "καμαρι" καθημερινα ειδικα αμα δει το κατωθι:
"Πρόσεξε κι εσύ πολύ, διότι παρατηρώ σε δύο άλλα ιστολόγια, όσα παραληρηματικά γράφεις για μένα...." Αραγε αυτο δεν ειναι απειλη;Αλλα ειπαμε το "καμαρι" εχει παρει οριστικα διαζυγιο απο την λογικη εδω και πολλα χρονια (αν ειχε σχεση μαζι της ποτε!)Παρεπιντοντως α) τις απειλες του να τις χρισημοποιησει οπως γνωριζει (το κανει ετσι και αλλιως πολλες φορες καθημερινα και τον ευχαριστει απο οτι φαινεται) η οπως ελεγαν στο Βυζαντιο "η προσταγη του λαχανα και ο ορισμος του αγγουρια"β) και σε ποια ιστολογια γραφω για αυτον αν επιτρεπεται;σαν πολυ μεγαλη ιδεα για τον ευατο του δεν εχει;Και απο που και ως που το "καμαρι" εχει το δικαιωμα να κρινει τι γραφουν οι αλλοι (αν γραφουν) σε ιστολογια τα οποια ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν αφορουν ψυχασθενεις σαν και αυτον;Αλλα βεβαια αυτος οπως και ο "φιλος του ο Αχμι" (κατα δικη του δηλωση αμφιβολης αληθειας) μαλλον δεν εχουν ιδεα τι σημαινει "ελευθερια του λογου" και γ) το παραληρημα για αυτον ειναι η καθημερινη του κατασταση!
"Γιατί δεν συνέβη και με σένα το ίδιο αφού μεταξύ μας είχαμε τις ίδιες και χειρότερες αντεγκλήσεις;
Γιατί δεν υπερέβης τα εσκαμμένα με απειλές τύπου "θα σε πατήσω στο λαρύγγι" και με ανάρτηση βίντεο στο youTube;
Είσαι περισσότερο μυαλωμένος από αυτόν ή είσαι κότα και δεν το τολμάς"
Ευελπιστω οτι το "καμαρι" δεν σκοπευει να με προκαλεσει γιατι α) δεν εχω δωσει το δικιαιωμα σε κανεναν (πσσο μαλλον σε τυπους σαν αυτον να με αποκαλει κοτα και β)επειδη κανω υπομονη με εναν ψυχασθενη σαν και αυτον λογω της καταστασης του δεν σημαινει οτι η υπομονη μου ειναι και ανεξαντλητη!
"ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΦΗΜΟΥ" Β!
α)Για να παραφρασω τον Κικερωνα εως ποτε αραγε το "καμαρι" θα κανει καταχρηση της υπομονης ολων των υπολοιπων σχολιαστων του Ινφογνωμονα;
β)Σ΄οτι αφορα τους αξιοτιμους διαχειριστες του Ινφογνωμονα:
Τι θα γινει με την "περιπτωση" του "καμαριου" το οποιο:
α)Βριζει ασυστολα (Τζουμπες αστρατευτοι ,εβραιογλυφτες, μισαλλοδοξος που το προσπειηται τον χριστιανο, περιπλανωμενο τσιρκο, κτλ)
β)Ειναι αποδεδειγμενα πανασχετος επι περιπου παντως επιστητου (αληθεια ποια ειναι αυτη η περιφημη"σπανια ειδικοτητα" του;)τοσο εγω οσο και ο αγαπητος Γιωργος απο την Θεσσαλονικη εχουμε δηλωσει τι σπουδαζουμε...
γ) τωρα το "καμαρι" απειλει κιολας!Προφανως δεν εχει αλλο μεσο για να επιιβαλει τις αρλουμπες του και τα "κοληματα" του και επισης ολοφανερα πιστευει οτι εχει το "θειο δικαιωμα" να προσβαλει τους αλλους χωρις αυτοι να ανταποδιδουν τα πυρα!βεβαια ας γνωριζει οτι α)δεν ειναι αρχοντας μας και β) οτι η φεουδαρχια η οποια επιτρεπε συμπεριφορες τετοιου ειδους εχει τελειωσει εδω και πανω απο 200 χρονια!
ΥΣ1 Δεν ειμαι φιλοσοφος και αφηνω αυτο τον βαρυτιμο τιτλο σε αυτους που ειναι πλεον καταλληλοι να τον φερουν απο εμενα.Εγω ως Ιστορικο θεωρω τον ευατο μου...(αντε και φιλολογο λογω του ενος πτυχιου απο το παρελθον αν και δεν θελω να το πολυθυμαμαι γιατι τελικα ηταν δρομος που δεν οδηγουσε πουθενα...
ΥΣ2 ο Γιωργος απο την Θεσσαλονικη δεν ειναι φιλος μου αν εχω καταλαβει καλα ποιος ειναι ειναι γνωστος μου αν και θα ηταν ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ να`ειναι φιλος μου η οπως θα ελεγαν στην Αρχαιοτητα ειναι ο ανθρωπος που θα ηθελα να`στεκεται στα αριστερα μου σε οπλιτικη φαλλαγγα!
ΥΣ3 Λυπαμαι Απελλη εκανες οτι μπορουσες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου