Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Κορυφαία ανέκδοτα για να αρχίσει καλα η μέρα.

Κορυφαία ανέκδοτα για να αρχίσει καλα η μέρα.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 24, 2012
Πώς ονομάζονται οι Γιαπωνέζοι Γιατροί;
Δερματολόγος: Γιαφαγούρα
Πλαστικός χειρούργος: Γιαφιγούρα
Οφθαλμίατρος: Γιαθολούρα Λογοθεραπευτής: Γιαμουρμούρα
Διαιτολόγος: Γιαλιγούρα
Γαστρεντερολόγος: Γιακαούρα
Ουρολόγος: Γιαταούρα
Ορθοπεδικός: Γιακαμπούρα
Γυναικολόγος: Γιαμου**ρα
Χωρίσαμε για θρησκευτικούς λόγους…
- Τι ειναι αυτό ρε;;
- Δεν παραδεχόταν ρε πως ειμαι 
ΘΕΟΣ!! Γιατί στον παράδεισο πάει μόνο το 10% των γυναικών;
Γιατί αν πήγαινε παραπάνω θα γινόταν κόλαση
Στην Βεράντα
Κάθεται ο άντρας μαζί με την δικια του στη βεράντα και πινει μπυρες..
Αφου εχει κατεβασει καμια 10ρια μπυρες λεει…
-Σ’αγαπω…..
… -Τωρα εσυ μιλας η η μπυρα??
-Εγω μιλαω……στη μπυρα..
Το καμάκι στις μέρες μας:
1970….Έχω και κότερο,πάμε μια βόλτα;;;;
2000…..Να σε πάω μία βόλτα με την PORSCHE;;;;
2011…..Έχω ανοιχτά καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;;;;
Σαββατοκύριακο
-Μωρο μου θελεις να περασουμε ενα ομορφο Σαββατοκυριακο…;
-Ναι…ναι αγαπη μου…!!!
-Ωραια,τα λεμε απο Δευτερα..!!!!!


  1. Πελασγός είπε

    Ρουμάνος ορθοπεδικός —> ‘Κά-κω-ση Μηνίσκου’
    Το μποτιλιάρισμα στα Ιαπωνικά –> ‘Κάτε-χάκη’

  2. Φαίη είπε

    ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΣ..
    Σε μια μικρή κωμόπολη στο Τέξας ρωτάει ο δάσκαλος: “Ποιά παιδάκια είναι
    οπαδοί του Μπούς;”
    Σηκώνουν το χέρι όλα τα παιδάκια, εκτός από τον Μπόμπ. “Εσύ Μπόμπ δεν είσαι
    οπαδός του Μπούς;”, ρωτάει ο δάσκαλος με έκπληξη.
    “Όχι κύριε, είμαι οπαδός του Κέρι, γιατί η μαμά είναι οπαδός του Κέρι, και ο
    μπαμπάς είναι οπαδός του Κέρι”, απαντάει ο Μπόμπ.
    “Και αν η μαμά σου ήταν ηλίθια, και ο μπαμπάς σου βλάκας, εσύ τι θα ήσουν;”,
    ρωτάει περιπαικτικά ο εκνευρισμένος ο δάσκαλος.
    “Οπαδός του Μπούς!”, απαντάει θριαμβευτικά ο Μπόμπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου