Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ

Χρήστος Βούλγαρης
επειδη θες να τα ακουσεις , ναι ειμαι  μπασταρδεμενος Γερμανος και ξερω και  γερμανικα.Ειμαι γνησιος  Εθνικοσοσιαλίστης και εκτελω διατεταγμενη υπηρεσια προδοτη. Τις κρεμαλες,πολυ τις φοβαμαι διοτι τους προδοτες τους κρεμαγαν καποτε,και μαλλον υπαρχει ενας ενδομυχος φοβος μεσα μου .Επισης ειμαι  απατεώνας, ενα αχρηστο  λαμόγιο ,ενα αποτυχημετο υποκειμενο και ενας  ιανηπερβλητος μαλακας  που προκοπη δεν μπορει να κάνει.Έχω μπουρδελο δικο μου το οποίο είναι το και το σπίτι και προσφερω 5 θεσεις εργασιας σε πακιστανές  γιατι δουλευα σαν ξεφτύλας  "ελευθερας βοσκής" για ενα big mac  απο τα φοιτητικα μου χρονια και ειμαι κατοχος 2 πτυχιων απο   τα ελληνικα πανεπιστημια  της Συγγρού και της Φύλης και είμαι μαθημενο στο πηδημα οικογενειακως . Τώρα λογω κρισης με ενα σουβλακι δινω και το ποπο μου, την ιδια μου τη μανα  και ολη της φαρα μου  για να την πηδανε τα αγγλακια  διοτι  εχω ορμες  και ι λιγο ψυχολογικα απο τους προγωνους μου. Αμα ξαναρθεις  παλι Ελλαδα ελα να με περασεις ενα χερι..Εξωτερικο δεν εχω βγει και ουτε θα βγω γιατι με κυνηγα η Ιντερπολ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου