Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Φόροι και σε περίπτωση μετεμψύχωσης...

Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

Α ρε JUMBO που σας χρειάζεται...




Πέρναγε ζωή χαρισάμενη σαν  ανύπαντρος στρατιωτικός. Είχε, όμως, την ατυχία... να αποφασίσει να παντρευτεί... Από εκεί και πέρα, ερχόταν η μια ατυχία μετά την άλλη. Η γυναίκα του ήταν επι­τηδευματίας. Άνοιξε βιβλία και αρχισε  τα πάρε-δώσε με την Εφορία. Από την ατυχία, όμως, πέρασε και στο δράμα. Η γυναίκα του αρρώστη­σε. Σταμάτησε το ελεύθερο επάγγελ­μα.Έκλεισε τα βιβλία. Τα παρέδωσε στην Εφορία και πήρε το ανάλογο πι­στοποιητικό. Το δράμα, όμως, συνε­χίστηκε. Η γυναίκα του πέθανε πριν από 17 χρόνια. Ο ήρωας της ιστορίας  μας, τυπικός στρατιωτικός, παρά τη λύπη του και τον καημό του, ενη­μέρωσε και την Εφορία για τον θά­νατο τns, ακόμα και με πιστοποιητι­κό θανάτου.
Τόσο σπασίκλας και τόσο τυπικός.


Ύστερα από 17 χρόνια...
-    Καλημέρα σας, αγαπητή μου κυρία. Είστε αρμόδια εδώ, στην Εφορία, για το έγγραφο αυτό που μου στείλατε και ζητάτε από την αεί­μνηστη σύζυγο μου να καταβάλει επι­πλέον φόρους, τους οποίους εσείς μόνοι σας κρίνατε ότι πρέπει να πλη­ρώσει;
-   Για ποια αείμνηστο μου μιλάτε;
-  Τη σύζυγο μου. Πέθανε πριν από 17 χρόνια.
-   Κι εμείς πού το ξέρουμε;
-   Από τα αντίγραφα πιστοποιητι­κών θανάτου που έχω προσκομίσει κι έχω πάρει και συγκεκριμένους αριθμούς πρωτοκόλλου.
-   Πάντως, και αυτό δεν λέει τίπο­τε. Αν χρωστάει...
-    Μα, δεν χρωστάει, γιατί, πριν από 17 χρόνια κι ενώ ήταν άρρω­στη, είχε κλείσει τα βιβλία της και τις δοσοληψίες της με την Εφορία. Ούτε αυτό το γνωρίζετε;
-   Εγώ προσωπικά όχι. Αφήστε με και θα το ψάξω.

Την άφησε να το ψάξει, όπως άφη­σε να το ψάξει και ο προϊστάμενος της Εφορίας, που και αυτός δεν είχε να του δώσει απάντηση. Πέρασαν κάποιες εβδομάδες και η απάντη­ση ήλθε.


-    Βρήκαμε κάποια άκρη. Πιστεύ­ουμε ότι αυτή είναι η αιτία για το μπέρδεμα.


-   Για πέστε μου κι εμένα να μάθω.
-Τότε που στείλατε τα χαρτιά και για το κλείσιμο των βιβλίων και για το πιστοποιητικό θανάτου, ήμασταν, ως εφοριακοί και υπάλληλοι, σε μια διαμάχη με τη Διοίκηση.
-         Και τι σχέση έχει αυτό με την υπόθεσή μου;
-Έχει και παραέχει...
-   Για να ακούσω.
-    Η διαμάχη μας ήταν ότι δεν παίρ­ναμε τις υπερωρίες που δικαιούμα­σταν για να ολοκληρώσουμε τη δου­λειά μας εκτός ωραρίου.
-   Ε, και;
-   Επειδή, λοιπόν, δεν πληρωνόμα­σταν, δεν ενημερώναμε τους φακέ­λους, αφού δεν προλαβαίναμε μέσα στο κανονικό ωράριο. Έτσι, πολλά από τα δικαιολογητικά που παρα­λαμβάναμε έμεναν εκτός φακέλων και, τελικά, πήγαιναν σε ντουλάπια με εκκρεμότητες στο υπόγειο.
-   Και το δικό μου πρόβλημα πώς έγινε;
-    Δεν είχε ενημερωθεί και ο δι­κός σας φάκελος, ούτε για το κλεί­σιμο των βιβλίων ούτε για το πιστο­ποιητικό θανάτου.
-   Και, έτσι, τώρα ζητάτε λεφτά από μια κλειστή επιχείρηση και μια απο θανούσα. Και όλα αυτά τα βρίσκε­τε λογικά;

-    Βεβαίως και τα βρίσκουμε λο­γικά. Αφού σας εξηγήσαμε τι έγινε. Σας είναι τόσο δύσκολο να το κα­ταλάβετε;

Ο στρατιωτικός έβγαλε το κουτί με τα χαπάκια της πίεσης, πήρε δυο απανωτά κι έφυγε από την Εφορία.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16/6/12

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου