Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Γέλιο μέχρι δακρύων…

Γέλιο μέχρι δακρύων…

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Μαΐου 18, 2012
Κάναμε σεξ για πρώτη φορά και αμέσως μετά με είπε… ΤΣΟΥΛΑΡΑ !
…….Έτσι κι εγώ, του είπα να πάρει τους φίλους του και να φύγει!
==============================
Γιέ μου, κάποιο πουλάκι μου είπε ότι παίρνεις ναρκωτικά…
- Πας καλά ρε πατέρα; ΕΣΥ μιλάς με τα πουλάκια, ΕΓΩ παίρνω τα ναρκωτικά;
==============================
-Από τι πέθανε η πεθερά σου;
-Από καταρράκτη…
-Α… την κακομοίρα… Την εγχείρησαν;
-Όχι!  Εγώ την έσπρωξα…
==============================
Ήταν ένας και έκανε κάμψεις στην αυλή του………και περνάει ένας γύφτος και του λέει:

- Φιλαράκι αυτό που γκαμ@σες έφυγκε..
==============================
Ο πρόεδρος του δικαστηρίου στον κατηγορούμενο:
ευρώ
- Δε σου έφτανε που πήρες τα λεφτά, αλλά άρπαξες και τα κοσμήματα;
- Το χρήμα μόνο του δεν κάνει την ευτυχία, κύριε πρόεδρε.
==============================
Χαζεύοντας χθες στις βιτρίνες βλέπω:
Πουκάμισα:2
Παντελόνια: 3 ευρώ
Κοστούμια: 8 ευρώ
Μπουφάν: 4 ευρώ
Τρελάθηκα από την χαρά μου!
Μπήκα μέσα και ήταν καθαριστήριο…!!!!!
==============================
Μπαίνουν δύο ξανθιές σε ένα ταξί και ρωτάει ο ταξιτζής:
- Πού πάμε κορίτσια;
Και λέει η μία στην άλλη:
- Τί, θα έρθει και αυτός μαζί μας;
==============================
-Αφού είσαι νέα οδηγός, γιατί δε βάζεις το Ν;
-Εσύ που είσαι μαλάκας, γιατί δε βάζεις το Μ;

Μία ξανθιά,αγόρασε ως δώρο στην πάσχουσα από αλτσχάιμερ γιαγιάκα της,μία κάρτα μνήμης…..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου