Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΠΟΙΝΩΝ

Δεν χωρα αμφιβολια οτι οι σφαγες των Χριστιανων ειναι κατακριτεες και πρεπει να αταματησουν με καθε τροπο. Σε πρωτη φαση αφενος μεν να δυθει δικαιωμα στους Χριστιανους να οργανωσουν την αμυνα τους και σε δευτερο επιπεδο να πιεστιει η ομοσπονσιακη κυβερνηση να καταπολεμησει τους ισλαμιστες τρομοκρατες γιατι προσωπικα πιστευω οτι αν δεν οι ισλαμιστες δεν ειχαν την σιωπηρη εστω ανοχη της κυβερνησης δεν θα μπρορουσαν να κανουν οτι εκαναν.Διαφορετικα αν η κυβερνηση δεν μπορει η δεν θελει να λαβει τα απαιρητα μετρα τοτε δυστηχως μαλλον οι Χριστιναοι θα πρεπει να αρχιζουν να σκεφτωνται το ενδεχομενο αποσχισης καθως μιαικυβερνηση που δεν μπορει να προσπατεψει την ζωη και την περιουσια των πολιτιων της δεν εχει πλεον κανενα δικαιωμα να απαιτει υπακοη απα αυτους οπως θα ελεγε και ο φιλοσοφος Χομπς στο εργο του Λεβιθιαν
Απο την αλλη δυστηχως ο ανων εχει δικιο γιατι η “λογικη” του τυπου “καθε φορα που οι μουσουλανοι κτυπουν χριστιανικο ναο θα γινουν επιθεση σε ασχετους μουσουλμανους” οχι μονο δεν ειναι “λυση” αλλα δεν ειναι καν “νεα” ιδεα καθοτι αναλογες”λυσεις” χρησιμοποιηθηκαν και στην Γαλλια και στην Γερμανια την περιδο 1519-1648 μονο που εκει η “λυση ηταν καθε φορα που οι προτεσταντες εκαναν επιθεση σε καθολικη εκκλησια οι καθολικοι εκαναν επιθεση σε οποιουςπροτεσταντες εβρισκαν ευκαιρους” οχι μονο δεν ελυσε το προβλημα αλλα οδηγησε σε μια σειρα θρησκευτικων πολεμων (7 τουλαχιστον πολεμους στη Γαλλια αν θυμαμαι καλα) και ακομα χειροτερα στον Τριακονταετη πολεμο (1618-1848) στο τελος του οποιου στην κατεστραμμενη πλεον Γερμανια “πειανσμενοι χωρικοι μαχονταν με εξισου πεινασμενους λυκους για το κουφαρι ενος ψωραλογου” Χεντρικ Βαν Λοουν “Παγκοσμια Ιστορια” (1925) Στην περιπτωση μας αναλογες “λυσεις” θα οδηγησουν σε πολωση και εμφυλιο πολεμο (πιθανον αυτο θα θελουν οι ισλαμιστες τρομοκρατες)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου