Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΝΕΟΝΑΖΙ (ΓΙΑΝΝΗΣ)

Na to πιασετε αυτο το μπασταρδο κολωπαιδο και να το φερεται μπροστα μου να σου πω εγω αν θα τολμισει να ξανασηκωσει χερι σε γυναικα, το γαμημενο μπασταρδο που τους ψηφιζετε κι’ολας στην Ελλαδα!
ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ, ΣΗΚΩΝΕΙ ΧΕΡΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ, ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΤΣΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ!
Οποια γυναικα εδω μεσα ακουσω να ξαναυποστηριξει τη ΧΑ, θα την φτυσω…οσο και αν μισω τους κουμουνιστες και το ΣΥΡΙΖΑ, ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΧΕΡΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΠΕΙ Η ΚΑΝΕΙ! ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ….και μετα θελετε να γινεται και “Ευρωπαιοι”…μια ζωη Μεσανατολιτες θα ειστε και βριζετε τους Μουσουλμανους που φερονται ετσι στις γυναικες στα σπιτια τους και στις κοινωνιες τους! Ντροπη για ολους τους αντρες μεαρχιδια και αξιοπρεπεια αυτη η συμπεριφορα απο οποιονδηποτε αντρα!
Οταν στην Ελλαδα καταλαβετε οτι ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ετσι σε οποιαδηποτε γυναικα, ΜΟΝΟ τοτε θα πατε μπροστα, τριτοκοσμικοι!
Ρε αντε απο δω μεσα, μην τολμισεις να μου ξαναμιλησεις που τολμας και μιλας για την Κανελη…γι’αυτο ολες οι Ελληνιδες σε φτυνουν…φαντασου ποσο ασχημος εισαι και “ανικανος” που ολες οι γυναικες σε εχουν στο φτυσιμο, δεν εχεις παει για κατι αιωνες, τα λυπιδια τουε εγκεφαλου σου εχουν κολησει και απο την πολλη μ……. δεν μπορεις να σκεφτεις καθαρα να ξεχαρμανιασεις….οποτε εξηγουνται ολα αυτα που μου απαντας δυο-τρεις μερες τωρα…φαντασου ΠΟΣΟ ασχημος και αχρηστος εισαι που ολες οι γκομενες σε εχουν φτυσει και γι’αυτο επιβραυεις τετοιες συμπεριφορες!
Επειδη εγω εχω χορτασει τις γυναικες οσο κανενας αλλος στη ζωη μου και εγω δεν εχω προβληματα “να ξεχαρμανιασω” σαν εσενα και δεν εχω αποθημενα, αρα δεν ειμαι κομπλεξικος σαν εσενα με τις οποιαδηποτε γυναικα, ασε με να εχω αποψη…εσυ πηγαινε στην τουαλετα να κανεις αυτο που κανεις συνεχως αφου ολες σε εχουν φτυσει τοσο ασχημος και ανικανος σ’αυτο τον τομεα που εισαι και εχεις τοσα αποθημενα!
Μαλλον εχεις φαει ΠΟΛΥ ξυλο απο τον πατερα σου και αντρα σου και τους γιους σου στη ζωη σου οποτε αυτα ειναι τα βιωματα σου και νομιζεις οτι ο “αντρας” ετσι συμπεριφερεται!
Σε ειχα και σε εκτιμηση….οτι σας συμβαινει στην Ελλαδα, σας αξιζει! Οταν εχεις “γυναικες” να επιβραβευουν τετοια συμπεριφορα και μαθαινουν ετσι και τους γιους τους και γινεται η Ελλαδα ρεζιλι διεθνως σε ολο τον κοσμο αφου αυτο παιζει τωρα σε ολα τα διεθνη, και μετα παρεξηγηστε που σας φωναζουν “τουρκοσπορους” (γιατι εγω Τουρκους εχω δει να συμπεριφερνται ετσι στις γυναικες τους και οχι “πολιτισμενα” αρσενικα) , τοτε περιμενε να παει μρποστα αυτη η χωρα???
Εσυ συνεχισε να τις τρως απο τον αντρα σου και να εχεις μαθει ετσι, εγω που σεβομαι τη γυναικα μου και τη μανα μου και δεν σηκωνω χερι “ακριβως” επειδη εχω αρχιδια και σεβομαι ΠΡΩΤΑ το εαυτο μου και ειμαι αντρας μετραει η γνωμη μου πιο πολυ!
Φαιη, δεν με ενδιαφερει! Ο πραγματικος αντρας εκει φεναιται γιατι μπορει να συγκρατηθει και δεν το παιζει τσαμπα μαγκας με γκομενες που δεν μπορουν να χτυπησουν πισω! Μισω τους κουμουνιστες και το Συριζα οσο τιποτα αλλο, αλλα ο πολιτισμενος λαος ΦΑΙΝΕΤΑΙ παντα απο τη συμπεριφορα απεναντι στα τετραποδα και απο τη συμπεριφορα των αντρων απεναντι στις γυναικες της κοινονιας τους! Αυτος ειναι νομος σε ΟΛΕΣ τις ανεπτυγμενες, δημοκρατιες!
Οταν βλεπω τωρα με εκπληξη οτι οι Ελληνες δεν το ξερουν αυτο και δεν μπορουν να το καταλαβουν, καταλαβαινω γιατι ολοι οι υπολοιποι σας βριζουν και σας θεωρουν “τριτοκοσμικους” οχι καλυτερους απο τους Πακιστανους, Σαουδαραβες και Ιρανους Μουσουλμανους που σαπιζουν τις γυναικες στο ξυλο επειδη τολμουν να λενε τη γνωμη τους!
Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ αντρας με αρχιδια ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ φαινεται γιατι μπορει να αυτοσυγκρατηθει και να σηκωθει να φυγει και να την αφησει να λεει και ο θεατης βλεπει οτι αυτη τον βριζει! Με αυτο που εκανε εχασε οποιο δικιο και αν ειχε και απλα επεσαν οι μασκες! Ο αντρας που βαραει γκομενες ειναι ψευτομαγκας, ΟΧΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ! Οποιος δεν μπορει να το καταλαβει αυτο, απλα βαραει πολυ μαλακια και εχει αποθημενα γιατι δεν του καθονται οι γκομενες -τελεια και παυλα…ρωτα οποιο αντρα θελεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου