Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ΣΑΚΗΣ

      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Σακη πες μου παιδί μου πόσες μ** χτύπησες σήμερα;
        Το βλέπεις το πληκτρολόγιο;
        sakis Farsala είπε
        Μαΐου 23, 2013 στις 9:52 πμ
        Προφανώς ο πλατανιώτης ειναι απο τα πλατάνια του Τουρκμενιστάν και δεν έχει ακουστά τους Ιωνες
      • sakis Farsala είπε

        Χρήστος Πλατανιώτης…..Αυνανας εισαι και φαίνεσαι Μπάζο….που κάνεις ότι δεν Ξέρεις τους Ιωνες και ότι ότι Η Ανατολική Ρωμαική Αυτοκρατορία ήταν Ελληνικό Βασίλειο…..τι να υποθέσει κανείς με αυτά τα εξωφρενικά που ισχυρίζεσαι….το καλύτερο που σκέφτηκα για να μην σε προσβάλω ειναι οτι είσαι μετανάστης και πρόσφατος και δεν γνωρίζεις αλλά από τον τρόπο που βρίζεις βλέπω ότι τις βρομιές τις μαθαίνεις γρήγορα…
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        Εγραψες οτι οι Βρετανοι θεριζουν αυτο που εσπειραν
        και εγω σε ρωτησα τι εσπειραν οι Ελληνες και θεριζουν
        αιωνες τωρα την μανια του ισλαμ .
        Θεωρεις την ερωτηση μου αγενεια και αιτια για καυγα;;;;
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Συνήθως, κούκλα μου, την ειρωνεία οι φυσιολογικοί άνθρωποι την εκλαμβάνουν ως αγένια, εκτός αν αστιεύεσαι, οπότε όλα καλά.
        Στην προκειμένη περίπτωση, σχολιάζουμε τη δολοφονία ενός Βρετανού στρατιώτη, τι σχέση έχουν οι επεκτατικοί πόλεμοι των Τούρκων;
        Δεν καταλαβαίνεις οτι δεν συνδέονται;
        Εκτός αν θέλεις να τα συνδέσεις, οπότε γράψε ένα σχόλιο και πες τη γνώμη σου.
        @βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε
        Μαΐου 23, 2013 στις 9:48 πμ
        Έγω σε ρωτησα κατι απλο.Αν δεν ξερης δεν ειναι κακο,πες δεν ξερω
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Σάκη, σταμάτα :) , λάστιχο την έχεις κάνει…
      • sakis Farsala είπε

        Πλατανιώτης… Ξέρεις εσύ ….. που την ατσαλοδουλευεις και όλο για σέρβις την έχεις …
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Ακου, μπάρσαλο, δεν είσαι τίποτα παραπάνω από **, μια βδέλλα που κολλάει σε σχόλια σε όλους εδώ μέσα είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς, για να περάσει τη μέρα του ή να πει οτι κάτι έκανε και σήμερα, διότι η γνώμη σου απλά είναι σαν την Coca Cola, πάει με όλα…
        Οπως έκανες στην αρχή και σε δικά μου σχόλια, ήσουν φιλικός, είδες οτι σε πήρα στο ψιλό, **, και σήμερα πετάς λάσπη από το πρωί.
        Στην περίπτωσή σου ισχύει το εξής:
        “Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο”
      • sxoliastes είπε

        Παρακαλώ αγαπητοί σχολιαστές, δεν είναι σχόλια αυτά
        για διάλογο και ενημέρωση. Μην καυγαδίζετε μεταξύ σας,
        γιατι είναι ενα γαϊτανάκι που δεν οδηγεί πουθενά.
        Παρακαλώ θερμά δώστε την προσοχή σας στα άρθρα και
        κάνετε επωφελή διάλογο.
      • sakis Farsala είπε

        ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΑΦΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ **….
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        @ Χρηστος Πλατανιωτης
        εγω αυτο που καταλαβα ειναι οτι εχεις μια ιδιαιτερη ευαισθησια
        οσον αφορα το ισλαμ οπως και ολοι οι ελληνοφωνοι
        οι οποιοι αρνουνται τις γενοκτονιες των Ελληνων και τις αποκαλουν συνωστισμο.
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        @βασιλικη ομογενης
        “Και επειδή για ακόμη μία φορά παπαρολογίας το ανάγνωσμα, το Ισλάμ είναι εκδικητική θρησκεία / πολεμοχαρής(όσο και ποιητική). Αν οι Δυτικοί δεν είχαν δει την Αφρική και τη Μέση Ανατολή ως stratego, το Ισλάμ δεν θα είχε ανθίσει εκεί”
        Είσαι σίγουρη οτι διάβασες ο,τι έγραψα ή απλά θες να με κατηγορήσεις;
      • sakis Farsala είπε

        Το Ισλάμ ανθούσε στην Αφρική πολύ πρίν οι Ευρωπαίοι αρχίσουν την αποικιοκρατία….ήταν ο μόνος τρόπος για τους αφρικανικούς να μην καταλήγουν στα σκλαβοπάζαρα.
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        @sxoliastes
        Ή θα επεμβαίνετε εγκαίρως σε προσβολές ή θα σβήνετε τους σχολιογράφους από το blog.
        Οι μέσες λύσεις οδηγούν σε νέους καβγάδες
      • sxoliastes είπε

        Πιό εγκαίρως δεν γίνεται κ.Πλατανιώτη. Και πέντε
        σχολιαστές να είναι, για να μην γραφτεί κάτι πρέπει
        να βρισκόμαστε επάνω στο πληκτρολόγιό του. Παράκληση
        κάνουμε να μην ξεφεύγετε σε προσωπικές επιθέσεις
        γιατι χάνεται η ουσία του άρθρου που διαβάζετε.
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        Και εγω σε ρωτησα τι κακο εκαναν οι Ελληνες και κατασφαγιαστηκαν
        ανα τους αιωνες απο τις μογγολικες ορδες στο ονομα του αλλαχ,
        και αποφευγεις να απαντησης.
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Αϊντε πάλι…
        Το τυρί κουμπάρε!
        Τι δουλειά έχουν, μάτια μου, οι Τούρκοι, οι γενοκτονίες, οι Ελληνες, με τον Νιγηριανό που αποκεφάλισε έναν Βρετανό στρατιώτη;
        Πεδίο δόξης λαμπρό, να γράψεις το σχόλιο σου στην ανάρτηση, αν θεωρείς οτι συνδέονται!
        Γκρινιάρα γυναίκα, είσαι βασιλική…
      • sakis Farsala είπε

        Βρε πλατανιώτη η κοπέλα τόση ώρα προσπαθεί να σου εξηγήσει οτι ο Ισλαμιστικός Φανατισμός είναι ένα πράγμα αλληλένδετο και επικίνδυνο που άλλοτε σφαζει Ελληνες άλλοτε Άγγλους αλλά πάντα…..σφάζει
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        Εγω ως γκρινιαρα γυνη και πτωχη τω πνευματι καταλαβαινω
        οτι ολα εγιναν και γινονται στο ονομα του αλλαχ,
        και γι αυτο ειναι αρηκτα συνδεδεμενα μεταξυ τους.
        Τωρα θα μου απαντησης σε αυτο που σε ρωτησα
        για να σταματησω την γκρινια;;;;;;
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Τι θα μου δώσεις;
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        Υπαρχει τιποτε πολυτιμοτερο απο το να σταματησω την γκρινια;;;;
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Το ξέρεις οτι δεν έχω επέμβει ποτέ σε σχόλιο σου, ασχέτως αν με αυτά που γράφεις κατά καιρούς διαφωνώ καθέτως.
        Σέβομαι την καταγωγή σου.
        Και μόνο το οτι είσαι Βορειοηπειρώτισσα, έχεις freepass από μένα.
        Το θέμα που θες να ανοίξεις με τις σφαγές Ελλήνων από Τούρκους, τις γενοκτονίες και όλα τα συμπαρομαρτούντα τα έχω σχολιάσει σε άλλες αναρτήσεις, καθημερινή είσαι θα έπρεπε να τα έχεις δει.
        Αυτά
        Και καλημέρα
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        Ειδες τι σου κανει η γκρινια;;
        Καλη μερα.
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Δεν διαφωνώ, φαντάζομαι οτι είναι έτσι.
        Ωστόσο, δεν είναι όλες οι ώρες της ημέρας οι ίδιες ή όλα τα δάχτυλα ίδια…
        Με τι βασιλική έκανα διάλογο, προσπάθησα δηλαδή, νομίζω οτι τα καταφέραμε, διότι έχει αίσθηση του χιούμορ τουλάχιστον.
        Τώρα όταν δέχεσαι απρόκλητη λεκτική επίθεση, για τη γνώμη σου και όχι για επιθετικό προσδιορισμό, νομίζω οτι πρέπει να απαντήσεις.
        Στη γλώσσα που καταλαβαίνει ο καθένας.
        Υγ: Αν τον πείραζε κάτι στο σχόλιο μου, ευχαρίστως θα ανακαλούσα, διότι δεν θέλω να προσβάλω είτε με λόγο είτε χωρίς λόγο. Οταν είναι επί προσωπικού, αλλάζει το θέμα.
        sxoliastes είπε
        Μαΐου 23, 2013 στις 11:33 πμ
        Πιό εγκαίρως δεν γίνεται κ.Πλατανιώτη. Και πέντε
        σχολιαστές να είναι, για να μην γραφτεί κάτι πρέπει
        να βρισκόμαστε επάνω στο πληκτρολόγιό του. Παράκληση
        κάνουμε να μην ξεφεύγετε σε προσωπικές επιθέσεις
        γιατι χάνεται η ουσία του άρθρου που διαβάζετε.
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        Εγω κανω διαλογο με ολους επι παντος θεματος,
        αρκει να μην υπαρχει προσωπικη επιθεση
        με χυδαιες εκφρασεις.
        Δυστυχως ορισμενοι καταφευγουν σε υβρεις
        εναντιον οσων διαφωνουν μαζι τους,
        και αυτο δεν ειναι διαλογος και δημιουργειται ενταση χωρις λογο.
        Και φυσικα ο υβριζομενος πολλακις καταφευγει στην ανταποδωση.
        Αποκλειστικα υπευθυνος για το τι θα επακολουθηση ειναι,
        αυτος που ξεκινησε την επιθεση.
        Και ο υπεθυνος ας μη διαμαρτυρεται εκ των υστερων
        για την αντεπιθεση που πιθανον να δεχτη.
    • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

      Μλκα, εισαι απίστευτος!
      Μη σταματάς!!
      Πάλι μλκια είπες!!! :) :) :) :)
      sakis Farsala είπε
      Μαΐου 23, 2013 στις 10:54 πμ
      Πλατανιώτης… Ξέρεις εσύ ….. που την ατσαλοδουλευεις και όλο για σέρβις την έχεις …
      • sakis Farsala είπε

        O ΠΛΑΤΑΝΙΏΤΗΣ ΠΡΩΤΑ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΆΝΕΙ ΤΟΝ ΘΙΓΜΈΝΟ…ΑΝ ΕΣΒΗΝΑΝ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΕΣΎ ΘΑ ΕΊΧΕΣ ΦΎΓΕΙ ΑΠΌ ΤΟΥς ΠΡΏΤΟΥς ΠΛΑΤΑΝΙΏΤΗ …ΑΥΤΟ ΕΣΎ ΔΕΝ ΤΟ ΕΊΠΕΣ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ????????????
        Σακη πες μου παιδί μου πόσες μ** χτύπησες σήμερα;
        Το βλέπεις το πληκτρολόγιο; ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΜΟΥΤΣΟΚΛΑΊΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ??????
      • Σωτηρης Κ. είπε

        Γιατί βρίζεστε μεταξύ σας; Ετσι κάνουν οι σύγχρονοι ΄Ελληνες; Ντροπή μας λοιπόν όλων μας.
      • sakis Farsala είπε

        Δεν σταματάει να βρίζει … αυτός ξεκίνησε αυτός να τελειώσει και διαμαρτύρεται κι από πάνω ** και λασπολόγος
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Τσέκαρε την ώρα ** στο μήνυμα που βγάζεις.
        Επειδή μου φάνηκε πολύ περίεργη η λεκτική επίθεση που μου έκανες σε ρώτησα πρώτα, προτού πάρεις αυτό που σου αξίζει…
        Αλλά σου πα, η χειρωνακτική εργασία από το πρωί πειράζει το μυαλό…
        sakis Farsala είπε
        Μαΐου 23, 2013 στις 9:26 πμ
        Είναι απίστευτο Βασιλική ότι καθόμαστε και ανεχόμαστε τον κάθε τυχάρπαστο να λέει ότι του καπνίσει και να υπονοεί ότι οι Ρωμιοί δεν ήταν Ελληνες!
      • sakis Farsala είπε

        Ο τυχάρπαστος ( σε κάποιον που δεν γνωρίζει η κάνει πως δεν γνωρίζει τους Ιωνες) είναι σκληρός Χαρακτηρισμός για να αρχίσεις τις βρωμιές????
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Σωτήρη δεν γίνεται να μοιάζουμε όλοι μας, φίλε…
      • Δηιδάμεια είπε

        Σωτήρη που να δεις τι γινόταν κι επί αρχαιοτάτων χρόνων! Μιλάμε τα μπινελίκια πήγαιναν σύννεφο.
        Βλέπεις ακόμα και τώρα ότι ελάχιστοι Έλληνες ζητούν …απαγορευτικό στην ελεύθερη κυκλοφορία τους. Είναι στο DNA μας :P
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Πού ξέρεις ρε βουσέφαλε τι εννοούσα εγώ στο σχόλιο μου;
        Απλά δεν είχες τι να κανεις, και είπες να πεις την π@πάρα σου, όπως κάνεις καθημερινώς.
      • sakis Farsala είπε

        Κοιτα ποιος μιλάει ο κακομοίρης που ομολογεί οτι δεν ξερει τι είναι οι Ιωνες……και δεν κοκινίζει δεν ντρεπετε και καμαρώνει ……και προσπαθεί να πουλήσει και πνευμα.. τρομάρα του..
      • Σωτηρης Κ. είπε

        Δηιδάμεια, και πού να δείς στο δρόμο τι γίνεται. Περνάει άλλος με κόκκινο και κατεβαίνει κάτω να σε πλακώσει στο ξύλο που πέρασες με πράσινο και πήγε να σε σκοτώσει.. περιστατικό μπροστά μου.
      • Δηιδάμεια είπε

        Και σε μένα έχει συμβεί. Περνούσα τη διάβαση κανονικότατα με πράσινο πεζών κι έφαγα βρίσιμο από τον οδηγό που σταμάτησε ένα χιλιοστό μακριά μου επειδή λέει “δεν τον είδα”!
        Κι όταν έκανα μαθήματα οδήγησης σταμάτησα σε ένα ΣΤΟΠ και αυτός που ήταν από πίσω μου βγήκε για να παραπονεθεί “καλά ρε σε ΣΤΟΠ σταματάμε; ”
        :lol:
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Ο Σάκης θα ταν…
      • sakis Farsala είπε

        Πλατανιώτη …καντο εσυ που είσαι εξπέρ όσο μπορεις καλύτερα και άσε τους άλλους
      • Δηιδάμεια είπε

        Εσύ μεροληπτείς….
        Γρήγορα μέσα βάσει του νέου νόμου!
      • Κερκυραίος είπε

        Ακριβώς έτσι συνέβη στην Δηιδάμεια …
        Έχω εγώ αποδεικτικά στοιχεία με οπτικοακουστικό υλικό
        καθ΄’ ότι αυτόπτης μαρτυς
        Ιδού το περιστατικό
      • sakis Farsala είπε

        ΚΡΚΥΡΑΙΕ ΜΕ ΕΒΡΙΣΕ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΆΝΤΗΣΑ ΑΝΑΛΌΓΩς ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑς ΤΙς ΧΥΔΆΙΕς ΛΈΞΕΙΣ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΡΟΛΗΠΤΕΊΣ
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Νομίζω οτι είναι ειδική κατηγορία…
        Προστευόμενη!
      • sakis Farsala είπε

        ΠΛΑΤΑΝΙΩΤΗ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΡΑΣΗ..????? ΤΙ ΠΕΡΊΜΕΝΕς ΛΟΙΠΌΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ?????ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΣΑΝ ΧΑΜΆΛΗΣ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΙ Ο κΕΡΚΥΡΑΙΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙ ΌΠΩΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΕΕΕΕ….????
      • Δηιδάμεια είπε

        :lol:
        Εξαιρώ τη Βέροια. Είναι η μοναδική πόλη της Ελλάδας που έχω βρεθεί που οι οδηγοί σταματούν για να περάσει πεζός.
        Οι Πόντιοι κυρίως… (προστατευόμενη κατηγορία pour moi)!
      • Κερκυραίος είπε

        Εγώ Σακιςς που μεροληπτώ;
        Εγώ δεν ξέρω αν είσαι εσύ αυτός που βρίζει μέσα από το μινι
        αλλά για να διαμαρτύρεσαι … κάτι συμβαίνει εδώ!
      • sakis Farsala είπε

        πάλι βρίζατε τον ανθρωπάκο με ψευδώνυμο και τα πήρε με εμένα.?????
      • Χρήστος Πλατανιώτης είπε

        Λοιπόν, εδώ, μπρρρρρ
        Είχα σκοπό να σε πάω κ@@@φεράντζα, αλλά από ό,τι κατάλαβα νομίζεις οτι και κάτι έκανες σήμερα, με όλο αυτό.
        Αρα @άματα με κεφαλαία γράμματα η περίπτωσή σου…
        Μπορείς να κατεβάσεις την ομπρέλα, σταμάτησαν να φτύνουν…
        sakis Farsala είπε
        Μαΐου 23, 2013 στις 1:26 μμ
        ΠΛΑΤΑΝΙΩΤΗ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΡΑΣΗ..????? ΤΙ ΠΕΡΊΜΕΝΕς ΛΟΙΠΌΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ?????ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΣΑΝ ΧΑΜΆΛΗΣ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΙ Ο κΕΡΚΥΡΑΙΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙ ΌΠΩΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΕΕΕΕ….????
      • sakis Farsala είπε

        κανένας δεν με φτυνει πλατανιώτη…παραισθήσεις εχεις από τις αναθυμιάσεις του βόθρου μέσα στον οποιό κολυμπάς
      • φωτεινη είπε

        Sakis,μην κατα τυχη καθεσαι διπλα σε κανενα προοδευτικο εκσυνγχρονιστικο εξαμβλωμα;
        γιατι πολυ πιθανον να σε πηρε κανα φτυσιμο,λογω γειτνιασις.
      • sakis Farsala είπε

        Οχι Φωτεινή…είναι ένας περίεργος που έχει μεγάλη ιδεα για τον εαυτό του και σε μεγάλη εκτίμηση το χυδαίο αχαρακτηριστο χιούμορ του ….κάθε μέρα πετυχαίνω από έναν ….
      • φωτεινη είπε

        μονο εναν;
        συνηθως παρουσιαζονται σε αγελες.
  1. βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

    Στην Στοκχολμη ,για τρεις ημερες,οι μουσουλμανοι κατεστρεφαν την πολη,επειδη η αστυνομια σκοτωσε εναν ισλαμιστη που κρατουσε ματσετα.
  2. Stathis είπε

    Οι δράστες ήταν πιθικια αφρικανικα. Οταν τους εξαγριωνουν στα τζαμια παθαίνουν αμοκ. Μιλάτε ζωντοβολα με τα δικά σας στάνταρ που δεν έχουν παει έξω απο το χωριό τους. Μπορεί να το δείτε αυτό και σε συνγχωριανο σας μια μέρα με τους κουλιδες που έχετε στην μαλακαλαντ!
    • Ιωάννης. είπε

      Πιό χαζός πεθαίνεις!
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        Διαβασες τι εγινε στην Στοκχολμη πριν λιγες ημερες;;;;
      • Ιωάννης. είπε

        Γι αυτό προτείνω την άμεση απέλασή των μεταναστών αυτών και όχι τις δολοφονίες τους,όπως έχει αναφέρει ο παραπάνω κύριος σε παλαιότερά του σχόλια!!
      • sakis Farsala είπε

        Ιωάννης……την άμεση απέλαση των Λαθρομεταναστων δεν την προτείνεις όμως ????? Τόση πολλή αγάπη έχεις για την πατρίδα και τόσο πολύ σε καίει που οι λαθρομετανάστες αρπάζουν από τους Ελληνες και τις λίγες δουλειές που απέμειναν .. ένας λαός συνονθύλευμα από κάθε καρυδιάς καρύδι ειναι ευκολα διαχειρήσιμος ( στρεφουμε τους εν εναντίον των δε και τους κουμαντάρουμε ως ουδέτεροι κριτές και υπεράνω…ετσι ?????…Η λαθρομετάνάστευση ειναι παράνομη πράξη και αυτοί που νομιμοποιούν παράνομους μετανάστες έπρεπε να τιμωρούνται παραδειγματικά
    • τρια πουλακια καθονταν είπε

      Εμείς δεν τους ζητήσαμε, μας τους φέρανε, δεν το καταλαβαίνεις; Εσύ το διάλεξες να πάς στα μέρη τους να δουλέψεις, εμείς όχι. Το Human trafficking της παγκόσμιας κρίσης κρατάει είκοσι χρόνια τώρα.
      • sakis Farsala είπε

        Δεν βλέπεις ότι κανένας αντιρατσιστικός νόμος εκτός από κάτι γενικόλογα ευχολόγια δεν παίρνει κανένα μέτρο για να αντιμετωπίσει Το Human trafficking … βολεύει πάρα πολύ σε μια ύπουλη αναίμακτη Κατάληψη της Ευρώπης ο ” Συνωστισμός λαθρομεταναστών.”
      • τρια πουλακια καθονταν είπε

        Saki λύση δεν βλέπω απο κανέναν.
      • Γιωργος είπε

        Εσυ ρε Σακη θα μας τρελανεις εδω μεσα. Σε ολο το φασμα παιζεις.
      • τρια πουλακια καθονταν είπε

        Σχόλια κάνουμε φίλε Γιώργο για διάλογο, δεν βρίζουμε κανέναν.
      • sakis Farsala είπε

        Η λύση είναι τα στρατόπεδα μεγαλύτερα όσο χρειαστεί ακόμη και νησιά ολόκληρα…όσοι από τους νομιμοποιημένους παρανομούν να φεύγουν με συνοπτικές διαδικασίες πίεση και κίνητρα να επαναπατριστούν ώστε να βρουν δουλειά οι δικοί μας και να δούμε τι θα κάνουμε με τα προβλήματά μας
      • τρια πουλακια καθονταν είπε

        Δεν είναι λύση, ποιός θα τους ταΐζει; Εμείς; Ούτε γνωρίζει κανεις πόσα εκατομμύρια είναι. Εξω απο τη χώρα θέλω να πάνε.
      • sakis Farsala είπε

        Όχι φίλε μου. Εμείς είμαστε μία χώρα στο χείλος της οικονομικής καταστροφής δεν αντέχουμε κάτι τέτοιο θα απαιτήσουμε κονδύλια το ταμείο της Ευρωπαϊκής ένωσης την θεραπεία καταστροφών…μη μου πεις ότι όλη αυτή η λαθρομετανάστευση δεν δικαιολογεί την κήρυξη διαρκούς εκτάκτου ανάγκης για να αντιμετωπιστει η κοινωνική καταστροφή.
      • Δηιδάμεια είπε

        Πέρα από το τάισμα…και ας αφήσουμε στην άκρη το κατά πόσο ανθρωπιστικό είναι το μάντρωμα άλλων ανθρώπων που νομίζω ότι στην πλειονότητα τους αποτελούν θύματα τράφικινγκ, δεν νομίζεις ότι τέτοιου είδους στρατόπεδα αποτελούν ωρολογιακές βόμβες;
        Ο ΟΗΕ θα αρχίσει να βγάζει εκθέσεις για καταπατήσεις δικαιωμάτων, αυτοί σε κάποια φάση θα ..ξεμαντρωθούν και θα είναι και γεμάτοι μίσος για αυτούς που τους μαντώσανε δηλαδή εμάς… και άστα βράστα.
        Πρέπει να φύγουν από εδώ, όσο πιο αθόρυβα και διακριτικά τόσο το καλύτερο για όλους μας.
      • sakis Farsala είπε

        Όλοι όσοι αγαπάμε αυτή την χώρα και πιστεύουμε ότι δεν χρωστάμε τίποτα στους άλλους λαούς,ώστε να έχουμε τύψεις η ενοχές…( παρα τις τεράστιες προσπάθειες που κάνουν μερικοί για να μας τις δημιουργήσουν τεχνητά) αυτό θέλουμε… να φύγουν αν είναι δυνατόν χτές….δεν τους καλέσαμε, δεν τους χρειαζόμαστε , δεν έχουν δικαίωμα ασύλου και δημιουργούν ανυπέρβλητα προβλήματα στην κοινωνία και τη χώρα μας. Το τρφικινγκ είναι οργανωμένο σίγουρα από μυστικές Υπηρεσίες χορών που θέλουν να διαλύσουν την Ευρωπαϊκή ¨ ένωση και γι αυτό κανένας αντιρατσιστικός δεν το αγγίζει. Εμείς βέβαια πρέπει να σεβαστούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα των λαθρομεταναστων που επιβάλει την Συντήρισή τους υπό ανθρώπινες συνθήκες ς την ταυτοποίησή τους και την Επαναπροώθηση. Κανείς δεν μας απαγορεύει να ζητήσουμε την συνδρομή των πρεσβειών τους ,ούτε την απαίτηση να αποζημιωθούμε για τα έξοδα και την ταλαιπωρία που μας υπέβαλαν οι πολίτες τους.
      • τρια πουλακια καθονταν είπε

        Ακριβώς. Τα είπες όλα Δηιδάμεια. Ωρολογιακές βόμβες όπως στις φυλακές. Καρκίνωμα.
      • Δηιδάμεια είπε

        Αυτοί πρέπει να φύγουν κι εμείς να αρχίσουμε να πολλαπλασιαζόμαστε.
        Αλληλένδετα αυτά τα δύο.
      • sakis Farsala είπε

        Αυτό επαφίεται στον πατριωτισμό και ….το κουράγιο των Ελλήνων …να ξαναγίνουν αλτρουιστές σε σχεση με τα παιδιά τους και να πάψει η (σφαγη των αμνών) είναι θέμα αλλαγής νοοτροπίας…
      • Κερκυραίος είπε

        Η πράξη του πολλαπλασιασμού πάντα ήταν η αγαπημένη μου.
      • Δηιδάμεια είπε

        :lol:
        Να μάθουν αυτοί που σε λένε και λουλού!
      • Κερκυραίος είπε

        Είναι κάτι “αυτές” και όχι “αυτοί”
        που δεν έμαθαν ποτέ πολλαπλασιαμό.
      • Δηιδάμεια είπε

        Ήμουν στο χωριό μιας φίλης ένα καλοκαίρι όπου έχουν έθιμο μετά τη λειτουργία, οι δεσποινίδες να τρέχουν να κουνήσουν τα καντήλια του ναού (όχι κάθε Κυριακή, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς πότε). Όποια το κουνούσε πρώτο θα ήταν και η επόμενη που θα παντρευόταν.
        Για πολλά χρόνια μου είπαν, ότι ορμούσε και το κουνούσε πάντα πρώτη η … μεγαλοκοπέλα του χωριού η οποία παρόλες τις πρωτίες δεν παντρεύτηκε ποτέ!
        Τι σου είναι αυτή η λαογραφία…κάθε χωριό μια κουλτούρα!
      • sakis Farsala είπε

        Μάλλον ήταν προτιμότερο να κουνήσει την αχλαδιά παρά την καντήλα…. τέλος πάντων η δεύτερη τι έκανε παντρευόταν???
      • Κερκυραίος είπε

        Έτσι είναι … άδικη η ζωή και η κενωνία άτιμη …
        όταν δεν μπορέις να κουνήσεις τίποτα άλλο …
        κουνάς τα καντήλια!
      • Δηιδάμεια είπε

        Ακριβώς Σάκη πρέπει να τους σεβόμαστε σαν ανθρώπους όχι μονό γιατί είναι το σωστό αλλά και γιατί μας συμφέρει.
        Στο σεβασμό δεν συμπεριλαμβάνονται πράξεις τύπου “αγοράζω πραμάτεια από τα σεντόνια τους”, “τους έχω να δουλεύουν μαύροι και με μεροκάματα της πείνας αντί να πάρω Έλληνα”, “στηρίζω τις καταλήψεις τους στη νομική”. “τους πυροβολώ στα χωράφια” , “σκούζω ότι αυτοί ευθύνονται για τα πάντα όλα και μόλις τους δείρουμε θα διορθωθούν όλα” , “τους εκμεταλλεύομαι σεξουαλικά” , “τους νοικιάζω σπίτι με το κεφάλι” κλπ.
        Και οτιδήποτε φυσικά δίνει λαβή στους έξω να μας κατηγορούν ως ρατσιστές και καταπατητές δικαιωμάτων.
      • sakis Farsala είπε

        Οι Διακινητες τα κάνουν αυτά….. το κύκλωμα …..και έχουν μία ιδιότυπη σ=ασυλία που πρέπει να σπάσει….Ισόβια στους δουλεμπόρους και … φυλάκιση σε όποιον τους εκμεταλλευεται με οποιονδήποτε τρόπο …περιορισμό σε στρατόπεδα ταυτοποίηση …επαναπροώθηση και απαίτηση αποζημίωσης από την Πρεσβεία του….και αν αρνείται η πρεσβεία προσφυγή σε διεθνή δικαστήρια και κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων του κράτους που δεν συμμορφώνεται…
      • Δηιδάμεια είπε

        Την πληρώνουμε όλοι τη νύφη…
        Σε περίπτωση γνωστού προσώπου που δολοφονήθηκε από λαθρομετανάστη γράφτηκε εμμέσως πλην σαφώς ότι πήγαινε γυρεύοντας αφού εκμεταλλευόταν τον αλλοδαπό σεξουαλικά.
        Η καημένη η κοπελίτσα στην Πάρο ποιος ξέρει ποιανού τις… εκμεταλλεύσεις πλήρωσε.
        Και φυσικά δεν τα λέω αυτά για να δώσω ελαφρυντικά σε φονιάδες. Απλά λέω ότι τα πάντα συνδεόνται και υπάρχουν συνέπειες.
        Τώρα για την ταυτοποίηση….Πως ακριβώς θα τους ταυτοποιήσεις αφού όλοι δηλώνουν Παλαιστίνιοι πρόσφυγες;;;
      • sakis Farsala είπε

        Οι παλαιστίνιοι αν θέλουν να μείνουν Ελεύθεροι να κυκλοφορούν στην Ελλάδα θα πρέπει να διαχωρίσουν την θέση τους ….Αλλιώς σε στρατόπεδα και αυτοί μέχρι να φτιάξουν κράτος στην Παλαιστίνη. Είναι πολύ εύκολο για τους παλαιστήνιους να αναγνωρίσουν τους πραγματικούς από τον τρόπο που μιλάνε αλλά και αν δεν θέλουν αυτοί να συνεργαστούν υπάρχουν ειδικού γλωσσολόγοι που τους ξεχωρίζουν
      • βασιλικη ομογενης,λευτερια στην βορειο ηπειρο είπε

        Συμφωνα με την γλωσσα που μιλουν.
        Ο αφγανος ,ο πακιστανος ,ο μπαγκλαντεσιανος,
        δεν μιλουν γαλλικα η κινεζικα.
        Και ολοι οσοι μιλουν αραβικα και ειναι απο διαφορετικες χωρες,
        παλι μπορουν να τους διαχωρισουν ,συμφωνα με την αραβικη
        διαλεκτο που μιλουν,καθοτι υπαρχουν διαφορετικες διαλεκτοι αναλογα με την περιοχη.
        Απλως χρειαζεται οργανωση,ολα τα υπολοιπα ειναι φτηνες δικαιολογιες.
      • Δηιδάμεια είπε

        Μα το κράτος προσλαμβάνει διερμηνείς για τα κέντρα υποδοχής.
        Όσον αφορά τις απελάσεις αν ενθυμούμαι σωστά, υπάρχουν κάτι Δουβλίνα και κάτι Ευρωπαικοί κανονισμοί τους οποίους είμαστε υποχρεωμένοι να τους ακολουθούμε…..δεν μας αφορά μόνο το ΕΣΠΑ. :P
      • sakis Farsala είπε

        Το Δουβλίνο δεν εχει να κάνει με τις απελάσεις αλλά με την απαγόρευση αλλαγής χώρας. Ενας που έρχεται και καταγράφεται στην Ελλάδα παραμένει στην Ελλάδα ώς την Δευτέρα παρουσία η Πάει σπίτι του… και χρήματα μας δίνει η ΕΕ για να επαναπροωθουμε λαθρομετανάστες.
      • Δηιδάμεια είπε

        Για να το κλείσουμε..δεν έχω ειδίκευση στο διεθνές και στο ευρωπαικό δίκαιο για να προτείνω τρόπους να τους ξεφορτωθούμε.
        Απλά λέω αθόρυβα, διακριτικά και με σεβασμό.
        Αλαλαγμούς δεν σηκώνει το θέμα.
        Και μην περιμένετε να γίνει τίποτα όσο υπάρχουν αυτοί οι πολιτικάντηδες που ζουν (και) από αυτούς, κι όλοι οι υπόλοιποι που τους εκμεταλλεύονται. Είναι πολλά τα λεφτά ….και τα βίτσια.
        Και μαζί βάζω και την κυράτσα που δεν έχει να φάει αλλά μου θέλει και μαιμού γκούτσι.
    • Κερκυραίος είπε

      Βρε .. βρε … βρε …
      ο Κογκολέζος δεν είσαι σύ
      ο ξεθεωμένος από την δουλειά να σκάβεις όλη μέρα για … κοβάλτιο νομίζω;
      Ευτυχώς … πάνω στην ώρα ήρθες … πεινάσαμε!
      Ξερή παίξαμε, ζαριές στο τάβλι ρίξαμε, την κομπολόγα την γυρίσαμε
      στείλε καλέ μου άνθρωπε τα μαύρα πιθήκια σου κατά δω με κάνα πιάτο φαϊ …
      δεν θα μας ταϊσεις σήμερα;
      Και … άσε λίγο το τσαπί κάτω να ανασάνεις … η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη …
      τα μαύρα πιθήκια τι τάχεις … να κουράζεσαι εσύ;
      • Stathis είπε

        Τα πιθικια τα έχουμε , να μας δουλεύουν , να μας καθαρίζουν , όταν πεθαίνουν να τα κάνουμε λιπάσματα , να φτιάχνουμε απο τα νεαρά στο βυρσοδεψιο , δερμάτινα είδη για εξαγωγή Γερμανία Αυστρία . Και τα θηλυκά να ρίχνουμε κανένα Που…ο!
      • Κερκυραίος είπε

        Τ λε’ ρε μεγάλε …
        τα γίδια στο χωριό σου τα πέρασες για μαύρα πιθήκια;
        Επειδή εκεί ρίχνεις και κανέναν που … που και που;
    • Μιχαήλ είπε

      Σέ ποιά “πιθήκια” ἀναφέρεσαι φίλτατε;
      Σ’ αὐτά πού ἀγγλο – ολλανδά, μπόερς καί λοιπές πολιτισμένες…βδέλλες σφάξανε/σφάζουνε, βιάσανε/βιάζουνε, ἀπομυζοῦν καί νέμονται σάν αἱμοδιψή βαμπίρ τόν πλούτο τους, πού σπείρανε/σπέρνουν ἀρρώστιες καί μετά τρέχουνε μασκαρεμένοι τόν…ἄπειρο “οίκτο” τους καί τήν πρόστυχη ἔγνοια τους νά μοσχοπουλήσουνε τήν…ἐλεημοσύνη τους;
      Σ’ αὐτά τά χιλιοβασανισμένα πλάσματα πού σκύβουν πάνω ἀπό τά ἄρρωστα ἀγγελούδια τους, σήμερα που μιλάμε, νά τἀ ἀλαφρώσουνε ἀπό τόν πόνο καί τήν ὀδύνη τῆς…λέπρας καί ξεκολανε ὁλόκληρα δάχτυλα καί σαπισμένες σάρκες καί μέλη μπροστά στήν…βουβή, ἀπελπισμένη ματιά τους;
      Σ’ αὐτά τά “πιθήκια” ἀναφέρεσαι…λευκέ, φυλετικά καί γονιδιακά ἀνώτερε…ΟΥΡΑΚΟΤΑΓΚΕ;
      • Δηιδάμεια είπε

        Ναι σε αυτά. Μας έχει ξαναπληροφορήσει για τα ..πιθίκια του.
      • Κερκυραίος είπε

        Αυτά … αυτά!
        Έχει ξανασκάσει μύτη ο τύπος
        δεν θα ξέρεις γιατί ανώτερη καβαλίνα μιλάμε …
      • Stathis είπε

        Κάτι έγινε στο μπλοκ και οι απαντήσεις σου βγαινουνε στα κινεζικα. Κοιτα την στραβομαρα σου και μην άπαντας , η γράψε καθαρά . Πόλοι έρχονται εδώ απο το χωριό σου και την δεύτερη μέρα κοιτάνε που ειναι τα σύνορα να φύγουν γιατι ειναι άχρηστοι!
      • Μιχαήλ είπε

        Γι’ αὐτό ἔγραψα…καθαρά καί μέ κεφαλάῖα τό “ΟΥΡΑΚΟΤΑΓΚΕ”…
        Γιά νάμαι σίγουρος ὅτι θά δεῖς…ΚΑΘΑΡΑ τό ὄνομά σου…
        …Καί θά ἀπαντήσεις.
        Ἄντε νά ρίξεις καί μιά ματιά…στή ντουλάπα τώρα…
        Ἡ…μπανάνα, μπανάνα, ἀλλά καί ἡ…ἐπαγρύπνιση, ἐπαγρύπνιση…
        …Ἔφυγες.
      • Κερκυραίος είπε

        Και για πες μας ρε πανέξυπνε καταφερτζή
        αυτό που βγάινει με κλικ στο όνομά σου
        .www.Ναπαςστοδιάλοεσυπειναωμαλακα!ΣουγαμαντηνκόρηητηνγυναίκαΑφγκανοι;.com
        είναι η προσωπική ισοσελίδα σου;
        Έτσι είναι και τα ορυχεία σου;
      • Σωτηρης Κ. είπε

        “Πεινάω” εννοεί τα πιθήκια που του δουλεύουν. Δεν είναι καλά ο άνθρωπος.
      • Κερκυραίος είπε

        Εσύ Σωτήρη πιστεύεις ότι ένας τέτοιος μλκας μπορεί να είναι επιχειρηματίας στο Κογκό και μάλιστα με ορυχεία;
        Εγώ στοιχηματίζω αυτό που έγραψα παρπάνω
        ότι τα τα γίδια στο χωριό του τα πέρασε για μαύρα πιθήκια
        επειδή σ’ αυτά ρίχνει και κανέναν που … που και που!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου