Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

για ενα αμερικάνικο ghulam

Kυρία, “βρε παιδιά” να λέτε στα τέκνα σας, τα την αμερικάνική υπηκοότητα φέροντα,παρακαλώ.
Εμένα η μανούλα μου είναι Ελληνίδα, εγώ Έλληνας και τα εγγόνια της Έλληνες, άνδρες ορκισμένοι στο Ελληνικό Σύνταγμα και τους Νόμους, κάτω από την Γαλανόλευκη.
Η θέση του γελοίου σφύριζα μου είναι τελείως αδιάφορη,όπως και το κόμμα κι εγώ δεν είμαι από εκείνους που τον υποστηρίζουν, άρα οι παρακλήσεις σας ως προς εμένα είναι άτοπες και άχρηστες.
Εσείς είστε εκείνη που υποστηρίζετε και αναπαράγετε κομματικές ανακοινώσεις, συνεχώς, συμπεριφερόμενη ως εκπρόσωπος τύπου κόμματος, ενώ σας οικτίρουν οι “αληθινοί εθνικιστές” σαν το “αλλενάκι”.
Δεν επιθυμώ να ανοίξω διαλογο μαζί σας – όπως και με κανένα άλλο κομματόσκυλο, οποιουδήποτε κόμματος ή αποκόμματος.
Δεν θα απολογούμαι εγώ για τα αποκόμματα της βολής των ελλήνων όπως την έχουν καταντήσει ΟΛΟΙ.
Αυτός είναι ρόλος άλλων.
Τέλος από εμένα.
Δεν θα ξαναεπανέλθω, είμαι νομίζω σαφής.
Αντίο σας.
ΥΓ;Θα σας παρακαλέσω ευγενικά να μην μου ξανααπευθύνετε τον λόγο, γιατί θα ξεχάσω το “ευγενικά”.
Εγώ απευθύνθηκα στον Μίσα, όχι σε εσάς.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Κυρία Βασιλική.
Αναμενόμενο και τυπικό το ύφος σας.
Θα ήθελα να σας απαντήσω σε κάποιο παρόμοιο ύφος, αλλά δεν θα το κάνω σε καμία περίπτωση, ότι χαρακτηρισμούς και αν μου αποδώσετε.
Από ελαφρείς του τύπου “αγενής”, μέχρι βαρύτατους του τύπου “ρουφιάνος”.
Υπάρχει ένας συγκεκριμένος λόγος.
Δεν θα πέσω στην παγίδα να σας χαρακτηρίσω με κακούς χαρακτηρισμούς και να αναγκαστω να υποστώ τις επιθέσεις της παρεϊτσας σας που καιροφυλακτεί.
Το να μου αποδίδει τον χαρακτηρισμό “ρουφιάνος”, μία Αμερικανίδα πολίτης των ΗΠΑ, από την άλλη άκρη του Ατλαντικού, μία γυναίκα η οποία συμπεριφέρεται ως κομματικό φερέφωνο και γραφείο τύπου συγκεκριμένου κόμματος, το οποίο έχει αρχηγό παγανιστή , φιλοναζί και υπαρχηγό έναν επίσης φιλοναζί, με τατουάζ το γαμάδιον (το γράφω και σωστά, δεν ξέρω…), που κτυπάει γυναίκες(ανόητες, πονηρές και κουτές γυναίκες, αλλά γυναίκες…) και μετά κρύβεται από το αυτόφωρο όπως ο αρουραίος Χίτλερ που θαυμάζει κρυβόταν από τους Σοβιετικούς στο μπούνκερ και έστελνε αμούστακα παιδιά να υπερασπιστούν το ράιχ του και οι οποίοι και οι δύο αρνήθηκαν την ιδεολογία τους μπροστά στον ανακριτή,μια υποστηρικτή της Κουκλουξκλάν, είναι ττίτλος τιμής για ένα απλό Έλληνα πολίτη και σας ευχαριστώ για τον κόπο σας.
Δεν θα ανταποδώσω.
Σας συγχωρώ εκ των προτέρων, εγώ είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος και αγαπώ την πατρίδα μου, όντας παρών στην ταλαιπωρία της που αν κρίνω από την νοητική επάρκεια ορισμένων σαν κι εσάς,κυρία, δυστυχώς θα παραταθεί.
Οι Έλληνες έχουμε μάθει στα πολύ δύσκολα και θα τα καταφέρουμε, δεν ανησυχώ.
Χαιρετίσματα στο χωριό σας, μπορεί να είναι περήφανο για τα τέκνα του στην αλλοδαπή.
Χαιρετίσματα επίσης στις Ηνωμένες Πολιτείες και τα αφεντικά τους και πείτε τους από την Ελλάδα, μόνο αυτό, αν θέλετε:
“Είστε πολύ μικροί, πολύ νέοι, πολύ λίγοι και αποτελείστε από όλο το κατακάθι των εθνών που βρίσκουν καταφύγιο στην πατρίδα της “ελευθερίας”, αλλά ποτέ δεν θα γίνετε ούτε αρκετοί, ούτε επαρκείς για να καταφέρετε να νικήσετε τους Έλληνες”.
Ποτέ.
Νever.
Kαλό σας απόγευμα, η παράκλησή μου ισχύει.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

george είπε

Σου έχω πει, αποχαυνομένο αμερικανάκι νεοναζί, μην πετάγεσε σαν την πορδή….
Πάρε τον μισθουλάκο σου από τα Χρυσά Αυγά και μην μας το παίζει πατριώτισα.
Ορκίσου στην μαμά Αμερική και στα Τάγματα Ασφαλείας, όπως ο Φύρερ σου και σκάσε ΖΩΟ.
Αρκετά έχεις ξεβρακωθεί φασισταριό.
Τόσο πολύ γουστάρεις να ξεφτελίζεσαι ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου