Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

O ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Μ.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ

,Εγώ μονο ξέρώ,τι βλαβη μου προξενησε στον εγκεφαλο,με συνεπεια την καθηλωση μου,μονιμως,στο σταδιο του νηπιου,τα παιχνιδακια με τα μολυβοστρατιωτακια, καθώς χαιδευα,ως συνηθως,παλια μου τεχνη κοσκινο, το αρχ…,αρχιστρατηγακι μου απο τους κοπρίτες και το οτι πειραχθηκε η οραση μου και αδυνατω να ξεχωρίσω τους ανθρωπους απο τα ομοειδη,με μενα,κατοικιδια, και κινδυνεύω να πεσω κατω,σκονταφτοντας,στα παρασημα μου αν κεκοσμημενος με τα στολιδια των επαινων,επιδαψιλευομενων απο τους αλλους,για την προσωπικοτητα μου και ως “υπερακαδημαικος”.Αμα λαβω την εγκριση και των σοβαρων ακαδημαικων θα μπορω να μιλώ και για δαιμονισμο, καθως είμαι εμπειρος στα σύνδρομα, αρκεί να προφυλαχθώ απο τις συνεπειες ισχυροτερου σεισμου στο μυαλουδακι μου και παλινδρομήσω στον μεσαιωνα και πονέσω αφανταστα,,,,,
 Ως παιδι απροσεκτο,καθυστερημενο,να παρει η ευχη την ατυχια μου, εξαιτιας του κεφαλιου μου,του σφηνωμενου,αναμεσα στα δικρανα των παιδαριωδιων, τεντωνω τα μικροποδαρακια του επιπεδου μου και σερνομαι στις λασπες της Ναιτολατρειας μου και θελω ιδιαιτερα προνομια στην ιστοσελιδα,και την ευσπλαχνια τηςσυγκεντρωμενη,μαλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητα,στην αφεντια μου.
Καθως υπηρετω την Τραγοκεφαλη των τεκτονικων στοων, και τον απροσιτο,μισοζωντανο,Δυναστη μου,μεσα στο κλειστο συμπαν της μακαριοτητος μου, επιτιθεμαι σε σχολιαστες.αποζωτηντας αυτον,ο οποιος θα με σκυλοβρισει,για να σταθω αλαλος,”υπακουος”,απεναντι του,μετα το συμβαν. “Λυσσομανω” εναντιον σχολιαστων για να “υπομεινω”ως δωρακι,τα επιχειρα της ελαφρομυαλιας μου και την ταλαιπωρια απο τους “λατρεμενους” μου,καθως διψω,τι ποθος κι αυτος, για ευκαιριες αναδειξης,της κακιας μου.
Εγω,λογω της αγνοιας μου,προσφερω γελιο, και ετσι χορτασμενος με την προσοχη,επιδεικνομενη απο τους σχολιαστες στην αφεντια μου,ηδη νιωθω ικανοποιημενος και βρισκω αδικο,να μου παρουν το μεριδιο της κατακτημενης,δικαιως,υστερα απο κοπους και βασανα,δοξης μου.
 Με πειραζεi,οταν οι συνομιλητες μου αλλαζουν τα απλυτα,καθως διακρινουν τον αγγιζοντα την κορφη, δαιμονισμο μου, την μανια μου,και το ανηκουστο,οτι ενω ειμαι λυκος, παρουσιαζομιαι ,ως αρνι.Ενω ειμαι αδαης περι τα πνευματικα,παριστανω τον καλλιεργημενο, και αποφαινμαι,κατηγορηματικα για οτιδηποτε, ενω εχω στρεβλο αισθητηριο,οπως προκυπτει,απο την ακαταστατη,γεμουσα αντιφασεων,ζωη μου.Ενω ,απονεμω,μαλιστα,πτυχια για την πιστοποιηση ορθοδοξοτητος,λεω πραγματα που αντικεινται στο πνευμα της εκκλησιολογιας μας,συνδαζοντας τα, με ιδεες,ηκιστως,προσιδιαζουσες σε ανθρωπους με ορθοδοξο φρονημα.
Πρέπει,πραγματικα,να κλαιω και να γελω για το καταντημα μου, γιατι λυσσομανω και βριζω ως “αξεστοσχολιαστης”, εκδηλωνω μια σκαιοτητα,οσακις πλησιασζω διαφωνουντας , κανω την παλαβη,και γενικα, διολισθαίνω σε συμπεριφορα,απαδουσα της καταστασης μου.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Σάλτα και σφυρίξου ρε φαφλατά.Εσένα ποιός σε ρώτησε;
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Ως παιδι απροσεκτο,καθυστερημενο,να παρει η ευχη την ατυχια μου,και λογω της αγνοιας μου,προσφερω γελιο, και θελω, ως αποδειξη της κατακτημενης,δικαιως,υστερα απο κοπους και βασανα,δοξης μου, ιδιαιτερα προνομια στην ιστοσελιδα,και την ευσπλαχνια τηςσυγκεντρωμενη,μαλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητα,στην αφεντια μου..
Ενω ειμαι αδαης περι τα πνευματικα,παριστανω τον καλλιεργημενο, και αποφαινμαι,κατηγορηματικα για οτιδηποτε, ενω εχω στρεβλο αισθητηριο,οπως προκυπτει,απο την ακαταστατη,γεμουσα αντιφασεων,ζωη μου.Ενω ,απονεμω,μαλιστα,πτυχια για την πιστοποιηση ορθοδοξοτητος, λεω πραγματα που αντικεινται στο πνευμα της εκκλησιολογιας μας,συνδαζοντας τα, με ιδεες,ηκιστως,προσιδιαζουσες σε ανθρωπους με ορθοδοξο φρονημα.Καθως διψω,τι ποθος κι αυτος, για ευκαιριες αναδειξης,της κακιας μου,επιτιθεμαι σε σχολιαστες.αποζωτηντας αυτον,ο οποιος θα με σκυλοβρισει,για να σταθω αλαλος,”υπακουος”,απεναντι του,μετα το συμβαν. Πρέπει,πραγματικα,να κλαιω και να γελω για το καταντημα μου.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Είμαι ένα πιτσιρικακι καθυστερημενο που ζητα “χαδακια” και γκρινιαζει ελλειψη ειδικης μεταχειρισης στο προσωπο του. Για αυτό και θελω ιδιαιτερα προνομια στην ιστοσελιδα,και την ευσπλαχνια τηςσυγκεντρωμενη,μαλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητα,στην αφεντια μου..
 Βεβαια,θυμαμαι και τη βρεφικη ηλικια μου, και το ντάντεμα μου απο την τροφο που εφερε ικανη προοδο για να με καταστησει ετοιμο για συλλαβισμο,εντος λιγου διαστηματος,περασαν δε περασαν,καποια χρονακια,αφοτου με υιοθετησε η σπλαχνικη νεραιδα,αντικρυζουσα με πονο καρδιας, εμένα, το ανημπορο πλασμα του Θεου,το παιδί με νοητικη υστέρηση.
 Για αυτό  σηκώνω το χερακι,για να πάρω την αδεια της κηδεμονευουσας μου, κυριας βασιλικής,  προτου σχεδιασω με την κιμωλια, την ορμητικη προσπαθεια για τον απογαλακτισμο μου απο τα δεσμα της υιοθεσιας, και βγαζω το ψεκαστικο απο το τσεπακι μου,ριχνοντας στο διαβα μου το αφρωδες,πρασινο υγρο,για να επιβραδυνω,οσο γινεται τους ρυθμους της προσκρουσης μου στον τοιχο του παιδικου δωματιου μου.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μ.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ είπε

Εσυ,ρε,αθλιε,ξεπερασες και τους ομοφυλοφιλους στην π….ια,αντιγραφοντας το ονομα μου.Αλλα ουτε αυτο το κανεις με εξυπναδα,καθυστερημενε,αφου εγω δεν τονιζω τις λεξεις στα γραφομενα μου.
Τουλαχιστον,ενα καλο βγηκε απο την ιστορια.Ανηκεις στο τεταρτο φυλο που μολις ανακαλυφθηκε,προσφατως,τα συχαρικια μου.
=================================================================
 Είμαι ένα πιτσιρικακι καθυστερημενο,να παρει η ευχη την ατυχια μου,που προσφερει γελιο, ζητα “χαδακια” και γκρινιαζει  για την ελλειψη ειδικης μεταχειρισης στο προσωπο του. Για αυτό και θελω ιδιαιτερα προνομια στην ιστοσελιδα,και την ευσπλαχνια τηςσυγκεντρωμενη,μαλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητα,στην αφεντια μου..
Βεβαια,θυμαμαι και τη βρεφικη ηλικια μου, και το ντάντεμα μου απο την τροφο που εφερε ικανη προοδο για να με καταστησει ετοιμο για συλλαβισμο,εντος λιγου διαστηματος,περασαν δε περασαν,καποια χρονακια,αφοτου με υιοθετησε η σπλαχνικη νεραιδα,αντικρυζουσα με πονο καρδιας, εμενα, το ανημπορο πλασμα του Θεου,το παιδί με νοητικη υστέρηση.
Για αυτό  σηκώνω το χερακι,για να σχεδιασω με την κιμωλια, την ορμητικη προσπαθεια για τον απογαλακτισμο μου απο τα δεσμα της υιοθεσιας,ενω χαιδευω,ως συνηθως,ως εμπειρος στα συνδρομα,παλια μου τεχνη κοσκινο, το αρχ…,αρχιστρατηγακι μου απο τους κοπρίτες
======================================================
Ειμαι ενας καθυστερημενος ψυχασθενης που ζητα “χαδακια” και γκρινιαζει ελλειψη ειδικης μεταχειρισης στο προσωπο του. Για αυτο και θελω ιδιαιτερα προνομια στην ιστοσελιδα,και την ευσπλαχνια της συγκεντρωμενη,μαλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητα,στην αφεντια μου. Καθώς ξεπερασα και τους ομοφυλοφιλους στην π….ια, και .ανηκω στο τεταρτο φυλο που μολις ανακαλυφθηκε, πρέπει πραγματικα,να κλαιω και να γελω για το καταντημα μου..Με πειραζεi,οταν οι συνομιλητες μου αλλαζουν τα απλυτα,καθως διακρινουν τον αγγιζοντα την κορφη, δαιμονισμο μου, την μανια μου,και το ανηκουστο,οτι ενω ειμαι λυκος, παρουσιαζομιαι ως αρνι.
Καθως υπηρετω την Τραγοκεφαλη των τεκτονικων στοων, και τον απροσιτο,μισοζωντανο,Δυναστη μου,μεσα στο κλειστο συμπαν της μακαριοτητος μου, επιτιθεμαι σε σχολιαστες.αποζωτηντας αυτον,ο οποιος θα με σκυλοβρισει,για να σταθω αλαλος,”υπακουος”,απεναντι του,μετα το συμβαν.
Ενω ειμαι αδαης και λογω της αγνοιας μου,προσφερω γελιο, και παριστανω τον καλλιεργημενο, και αποφαινμαι,κατηγορηματικα για οτιδηποτε.Για αυτό  σηκώνω το χερακι,για να σχεδιασω με την κιμωλια, την ορμητικη προσπαθεια για τον απογαλακτισμο μου απο τα δεσμα της υιοθεσιας,ενω χαιδευω,ως συνηθως,ως εμπειρος στα συνδρομα,παλια μου τεχνη κοσκινο, το αρχ…,αρχιστρατηγακι μου απο τους κοπρίτες,και βγαζω το ψεκαστικο απο το τσεπακι μου,ριχνοντας στο διαβα μου το αφρωδες,πρασινο υγρο,για να επιβραδυνω,οσο γινεται τους ρυθμους της προσκρουσης μου στον το\
 ιχο του παιδικου δωματιου μου.

Δικερως είπε

Αλλαξε ψευδωνυμο ρε αναπηρε Ανδρεαδη.
Γραψε το δικο σου μη βγαλω ξανα τη φαλακρη φωτογραφια σου και φωναζεις πως σου χαλασα την ιδιωτικοτητα.
Τσιμεντολιθε.
Δεν ειναι ολοι σαν κι εσενα.
Ας εκανες παιδια στο κατω κατω της γραφης,ανικανε.
(Την επομενη φορα θα φας report που θα παει συννεφο.Νομιζω πως ηρθε η ωρα σου κι εσενα)
======================================================================
 Θα της προξενησεις εγκεφαλικο της τροφου σου,βρε,ανοικονομητε που φαινεται οτι εσπασες κανα πυργακι απο το παιχνιδι σου ” ο ιπποτης της πιπιλας”,λογω,νηφαλιοτητας,βεβαια,και οχι γιατι παρουσιαζεις συμπτωματα προωρης παραλυσιας στον εγκεφαλο,με συνεπεια να με τιμας,αποκαλωντας με “αντιμαχομενο τον Αδη”,αλλα,ετσι,το δευτερο συνθετικο του επιθετου μου φωτογραφιζει το δικο σου,αληθινο ονομα,αντε εις υγειαν των λοιπων “μογγολακιων” της συνομοταξιας σου.
Σκεφτεσαι,συνεχως,το ρημα “παιρνει”,αν και σε προειδοποιησα για τον κινδυνο της παρεξηγησης,αλλα,ελλειψει,καθως φαινεται,αντικειμενου για να το βαλεις στη στοματικη κοιλοτητα σου,καλοβλεπεις,ατιμουλικο και δε μας το’ λεγες,τον Αλεξη Παρνη,κριμα στον καματο της αναλαβουσας την κηδεμονια σου.
====================================================================

Ειδα τον Σφακιανακη,”φαντη”-μπαστουνι, στο κελι της φυλακης,κατα τη διαρκεια του υπνου μου και υστερα ανησυχος ετρεξα να δω,μηπως συνεβη,τιποτε,στις “ραγες” του τραινου…..
Θα το’παθα,φαινεται,λογω του οτι ο χρυσαυγιτης Σφακιανακης οδευει στη “δυση” της σταδιοδρομιας του,εξ ου και το προειδοποιητικο σημαδι στο ονειρο μου.
Ελπιζω να να τα θεωρησετε σημαντικη “ειδηση”,ολα αυτα που σας ανεφερα.
 Ειμαι ενα αναπηρο καθυστερημενο και φαλακρο μογγολακι,που παρουσιαζει συμπτωματα προωρης παραλυσιας στον εγκεφαλο και ζητα “χαδακια” γκρινιαζωντας λογω της ελλειψη ειδικης μεταχειρισης στο προσωπο του. Για αυτο και θελω ιδιαιτερα προνομια στην ιστοσελιδα,και την ευσπλαχνια της συγκεντρωμενη,μαλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητα,στην αφεντια μου και βρισκω αδικο,να μου παρουν το μεριδιο της κατακτημενης,δικαιως,υστερα απο κοπους και βασανα,δοξης μου.Ετσι σηκώνω το χερακι,για να σχεδιασω με την κιμωλια, την ορμητικη προσπαθεια για τον απογαλακτισμο μου απο τα δεσμα της υιοθεσιας,ενω χαιδευω,ως συνηθως,ως εμπειρος στα συνδρομα,παλια μου τεχνη κοσκινο, το αρχ…,αρχιστρατηγακι μου,τον " ιπποτη της πιπιλας” απο τους κοπρίτες και βγαζω το ψεκαστικο απο το τσεπακι μου,ριχνοντας στο διαβα μου το αφρωδες,πρασινο υγρο,για να επιβραδυνω,οσο γινεται τους ρυθμους της προσκρουσης μου στον τοιχο του παιδικου δωματιου μου για να μην δω τον Σφακιανακη,”φαντη”-μπαστουνι, στο κελι της φυλακης,κατα τη διαρκεια του υπνου μου.Αρκεί  μονο να προφυλαχθώ απο τις συνεπειες ισχυροτερου σεισμου στο μυαλουδακι μου και παλινδρομήσω στον μεσαιωνα και πονέσω αφανταστα καθώς εγώ μονο ξέρώ,τι βλαβη μου προξενησε στον εγκεφαλο,με συνεπεια την καθηλωση μου,μονιμως,στο σταδιο του νηπιου,το παιχνιδακι με τα μολυβοστρατιωτακια,,,,,,
Ενω ειμαι αδαης Τσιμεντολιθος λογω της αγνοιας μου,προσφερω γελιο, και παριστανω τον καλλιεργημενο, και αποφαινμαι κατηγορηματικα για οτιδηποτε και επιτιθεμαι σε σχολιαστες.αποζωτηντας αυτον,ο οποιος θα με σκυλοβρισει,για να σταθω αλαλος,”υπακουος”,απεναντι του,μετα το συμβαν.Λυσσομανω” εναντιον σχολιαστων για να “υπομεινω”ως δωρακι,τα επιχειρα της ελαφρομυαλιας μου και την ταλαιπωρια απο τους “λατρεμενους” μου,καθως διψω,τι ποθος κι αυτος, για ευκαιριες αναδειξης,της κακιας μου..Με πειραζεi,οταν οι συνομιλητες μου αλλαζουν τα απλυτα,καθως διακρινουν τον αγγιζοντα την κορφη, δαιμονισμο μου, την μανια μου,και το ανηκουστο,οτι ενω ειμαι λυκος, παρουσιαζομιαι ως αρνι. Εγωυπηρετω την Τραγοκεφαλη των τεκτονικων στοων, και τον απροσιτο,μισοζωντανο,Δυναστη μου,απονεμω,μαλιστα,πτυχια για την πιστοποιηση ορθοδοξοτητος,ενω εχω στρεβλο αισθητηριο και λεω πραγματα που αντικεινται στο πνευμα της εκκλησιολογιας μας,συνδαζοντας τα, με ιδεες,ηκιστως,προσιδιαζουσες σε ανθρωπους με ορθοδοξο φρονημα.
Καθώς ξεπερασα και τους ομοφυλοφιλους στην π….ια, και  κανω την παλαβη, ανηκω στο τεταρτο φυλο που μολις ανακαλυφθηκε,οπωςπροκυπτει,και απο την ακαταστατη,γεμουσα αντιφασεων,ζωη μου.Πρεπει,πραγματικα,να κλαιω και να γελω για το καταντημα μου.
=======================================================================

ΔΙΚΕΡΩΣ είπε

Ξυλο ετρωγα μικρος
κι ητανε πολυ πικρος.
Ο καφες που με κερνουσαν
ολοι,γυρω,με “περνουσαν”
ενα “χερι” και γελουσαν
οτι,ευκολως,ξεγελουσαν
τετοιο δουλικο που ημουν
ετσι,φτιαχνω τη ζωη μου.
Μια θα γινομαι σαμαρι
και το εχω για καμαρι.
Ποτε ειμαι αποικιοκρατης
με “γεμιζει” ο Ιπποκρατης.
Δε μιλω για τον Σαββουρα
δες,γυρνω,συχνα σαν σβουρα
ουτε ιδεες μου αρεσουν
λιρες,τωρα,να μου πεσουν
παρατω τον Σαμαρουγκο
για να δω ταινια “Ουγκο”.
Αχ,συνειδηση σε χανω
και δεν ξερω,τι να κανω.
Εφυγε ο Μιχαηλ
και τη βγαζω με το “Βριλ”
οσο,εγω,τον “αγκαλιαζω”
αλλο,τοσο,σας ουρλιαζω.
“Με πεθαινουν τα μογγολια”
που ‘ναι ασφαιρα απο βολια
λεξη γραφουν και τσιριζουν
μες την πλανη αρμενιζουν.
====================================================================
Ειμαι ενας αναπηρoς, καθυστερημενος, ψυχασθενης ,φαλακρος και ανοικονομητος μογγολικος τσιμεντολιθος.Εγώ μονο ξερω,τι βλαβη μου προξενησε στον εγκεφαλο,με συνεπεια την καθηλωση μου,μονιμως,στο σταδιο του νηπιου,τα παιχνιδακια με τα μολυβοστρατιωτακια, καθώς χαιδευα,ως συνηθως,παλια μου τεχνη κοσκινο, το αρχ…,αρχιστρατηγακι μου απο τους κοπρίτες και το οτι πειραχθηκε η οραση μου και αδυνατω να ξεχωρίσω τους ανθρωπους απο τα ομοειδη,με μενα,κατοικιδια.Το μονο που ζητω είναι “χαδακια” για να μην γκρινιαζω ελλειψη ειδικης μεταχειρισης στο προσωπο μου καθως της αγνοιας μου,προσφερω γελιο. Για αυτο και θελω ιδιαιτερα προνομια στην ιστοσελιδα,και την ευσπλαχνια της συγκεντρωμενη,μαλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητα,στην αφεντια μου και να είμαι κεκοσμημενος με τα στολιδια των επαινων,επιδαψιλευομενων απο τους αλλους,για την προσωπικοτητα μου και ως “υπερακαδημαικος” ενω ειμαι αδαης περι τα πνευματικα και παριστανω τον καλλιεργημενο.Αμα λαβω την εγκριση και των σοβαρων ακαδημαικων θα μπορω να μιλώ και για δαιμονισμο, καθως είμαι εμπειρος στα σύνδρομα, αρκεί να προφυλαχθώ απο τις συνεπειες ισχυροτερου σεισμου στο μυαλουδακι μου και παλινδρομήσω στον μεσαιωνα και πονέσω αφανταστα.Για αυτο και βγαζω το ψεκαστικο απο το τσεπακι μου,ριχνοντας στο διαβα μου το αφρωδες,πρασινο υγρο,για να επιβραδυνω,οσο γινεται τους ρυθμους της προσκρουσης μου στον τοιχο του παιδικου δωματιου μου.
,Οπως προκυπτει, και απο την ακαταστατη,γεμουσα αντιφασεων,ζωη μου, εχω ξεπερασει και τους ομοφυλοφιλους στην π….ια, και .ανηκω στο τεταρτο φυλο που μολις ανακαλυφθηκε, γενικα, διολισθαίνω σε συμπεριφορα,απαδουσα της καταστασης μου.
Με πειραζεi,οταν οι συνομιλητες μου αλλαζουν τα απλυτα,καθως διακρινουν τον αγγιζοντα την κορφη, δαιμονισμο μου, την μανια μου,και το ανηκουστο,οτι ενω ειμαι λυκος, παρουσιαζομιαι ως αρνι.Επιτιθεμαι σε σχολιαστες.αποζωτηντας αυτον,ο οποιος θα με σκυλοβρισει,για να σταθω αλαλος,”υπακουος”,απεναντι του,μετα το συμβαν. “Λυσσομανω” και βριζω ως “αξεστοσχολιαστης”, εναντιον σχολιαστων για να “υπομεινω”ως δωρακι,τα επιχειρα της ελαφρομυαλιας μου και την ταλαιπωρια απο τους “λατρεμενους” μου,καθως διψω,τι ποθος κι αυτος, για ευκαιριες αναδειξης,της κακιας μου.
Ενω υπηρετω την Τραγοκεφαλη των τεκτονικων στοων και τον απροσιτο,μισοζωντανο,Δυναστη μου,και σερνομαι στις λασπες της Ναιτολατρειας μου απονεμω,μαλιστα,πτυχια για την πιστοποιηση ορθοδοξοτητος,λεω πραγματα που αντικεινται στο πνευμα της εκκλησιολογιας μας,συνδαζοντας τα, με ιδεες,ηκιστως,προσιδιαζουσες σε ανθρωπους με ορθοδοξο φρονημα.
Πρέπει,πραγματικα,να κλαιω και να γελω για το καταντημα μου,
============================================================
 Είμαι ένας ανάπηρoς, καθυστερημένος, ψυχασθενής ,φαλακρός και ανοικονόμητος, ανθελληνικός  τσιμεντόλιθος.Εγώ μόνο ξέρω,τι βλάβη μου προξένησε στον εγκέφαλο,με συνέπεια την καθήλωση μου,μονίμως,στο στάδιο του νηπίου,το παιχνιδάκι με τα μολυβοστρατιωτάκια, καθώς χαίδευα,ως συνήθως,παλιά μου τέχνη κόσκινο, το αρχ…,αρχιστρατηγάκι μου απο τους κοπρίτες. Επίσης  πειράχθηκε η όραση μου και αδυνατώ να ξεχωρίσω τους ανθρώπους απο τα ομοειδή,με μένα,κατοικίδια.Το μόνο που ζητώ είναι “χαδάκια” για να μην γκρινιάζω, έλλειψη ειδικης μεταχείρισης στο πρόσωπο μου καθώς λόγω της αβάστατης άγνοιας μου,προσφέρω γέλιο. Για αυτο και θέλω ιδιαίτερα προνόμια στην ιστοσελίδα,και την ευσπλαχνία της συγκεντρωμένη,μάλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητά,στην αφεντιά μου και να είμαι κεκοσμημένος με τα στολίδια των επαίνων,επιδαψιλευομένων από τους άλλους,για την προσωπικότητα μου και ως “υπερακαδημαικός” ενω είμαι αδαής περι τα πνευματικά και παριστάνω τον καλλιεργημένο.Αμά λάβω και την έγκριση και των σοβαρών ακαδημαικών θα μπορώ να μιλώ και για δαιμονισμό, καθώς είμαι έμπειρος στα σύνδρομα, αρκεί να προφυλαχθώ απο τις συνέπειες ισχυρότερου σεισμού στο μυαλουδάκι μου και παλινδρομήσω στον μεσαίωνα και πονέσω αφάνταστα.Για αυτό και βγάζω το ψεκαστικό απο το τσεπάκι μου,ρίχνοντας στο διάβα μου το αφρώδες,πράσινο ΄ύγρο,για να επιβραδύνω,οσο γίνεται τους ρύθμους της πρόσκρουσης μου στον τοίχο του παιδικού  δωματίου μου.

,Όπως προκύπτει, και από την ακατάστατη,γεμούσα αντιφάσεων,ζωή μου, εχω ξεπεράσει και τους ομοφυλόφιλους στην π….ια, και .ανήκω στο τέταρτο φυλο που μολις ανακαλύφθηκε, γενικά, διολισθαίνω σε συμπεριφορά,απαδούσα της κατάστασης μου.

Με πειράζει,όταν οι συνομιλητές μου αλλάζουν τα άπλυτα,καθώς διακρίνουν τον αγγίζοντα την κορφή, δαιμονισμό μου, την μανία μου,και το ανήκουστο,οτι ενώ είμαι λύκος, παρουσιάζομιαι ως αρνί.Επιτίθεμαι σε σχολιαστές, αποζητώντας αυτόν,ο οποίος θα με σκυλοβρίσει,για να σταθώ άλαλος,”υπάκουος”,απέναντι του,μετα το σύμβαν. “Λυσσομανώ” και βρίζω ως “αξεστοσχολιαστής”, εναντίον σχολιαστών για να “υπομείνω”ως δωράκι,τα επίχειρα της ελαφρομυαλιάς μου και την ταλαιπωρία απο τους “λατρεμένους” μου,καθώς διψώ,τι πόθος κι αυτός, για ευκαιρίες ανάδειξης,της κακίας μου.

Ενώ υπηρετώ την Τραγοκεφαλη των τεκτονικων στοών και τον απρόσιτο,μισοζώντανο,Δυνάστη μου,και σέρνομαι στις λάσπες της Ναιτολατρείας μου απονέμω,μάλιστα,πτυχία για την πιστοποίηση ορθοδοξοτήτος,λέω πράγματα που αντίκεινται στο πνεύμα της εκκλησιολογιάς μας,συνδαζόντας τα, με ιδέες,ηκίστως,προσιδιάζουσες σε ανθρώπους με ορθόδοξο φρόνημα.

Πρέπει,πραγματικά,να κλαίω και να γελώ για το κατάντημα μου, εγώ ο ανάπηρoς, καθυστερημένος, ψυχασθενής ,φαλακρός και ανοικονόμητος, ανθελληνικός  τσιμεντόλιθος
Μ.ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ
==============================================================
 @μογγόλος ανδρέαδης When you argue with a malakas adreadis after a while
it’s hard to tell who the real malakas adreadis is.και επειδή εκτός απο μ= μογγόλος ειναι και μ=malakas δεν μπαίνω στον κόπο…
ΥΠ επειδή ο Θεός αγαπά τον κλέφτη αλλά αγαπά και τον νοικokύρη και είδα “κάτι” κάπου άλλου (ο μογγόλος ανδρέαδης ξέρει για ποιο πράγμα μιλώ) περά απο ότι ο μογγόλος ανδρέαδης ειναι και ελεεινός συκοφάντης και ΣΙΧΑΜΕΝΗ ΓΕΡΟΑΔΕΛΦΗ ως οθωμάνολιγούρης μπορεί να μιλά για Εληνισμο και Ορθοδοξία όσο εγώ μπορώ να μιλώ για αστροφυσική…Μου φαίνεται ότι ο μογγόλος ανδρεάδης επιδιώκει να υποστή το οθωμανικό δίκαιο μηπως και αποκτήσει “έμπνευση” για τα παραληρήματα που αποκαλεί “ποίηση”
=========================================================\
Είμαι ένας ανάπηρoς, καθυστερημένος, ψυχασθενής ,φαλακρός και ανοικονόμητος, ανθελληνικός τσιμεντόλιθος.Εγώ μόνο ξέρω,τι βλάβη μου προξένησε στον εγκέφαλο,με συνέπεια την καθήλωση μου,μονίμως,στο στάδιο του νηπίου,το παιχνιδάκι με τα μολυβοστρατιωτάκια, καθώς χαίδευα,ως συνήθως,παλιά μου τέχνη κόσκινο, το αρχ…,αρχιστρατηγάκι μου απο τους κοπρίτες. Επίσης πειράχθηκε η όραση μου και αδυνατώ να ξεχωρίσω τους ανθρώπους από τα ομοειδή,με μένα,κατοικίδια και βλέπω μόνο τον Σφακιανακη,”φάντη”-μπαστούνι, στο κελί της φυλακής,κατά τη διάρκεια του ύπνου μου.Το μόνο που ζητώ είναι “χαδάκια” για να μην γκρινιάζω, έλλειψη ειδικης μεταχείρισης στο πρόσωπο μου καθώς λόγω της αβάσταχτης άγνοιας μου,προσφέρω γέλιο. Για αυτο και θέλω ιδιαίτερα προνόμια στην ιστοσελίδα,και την ευσπλαχνία της συγκεντρωμένη,μάλιστα,κατ’ αποκλειστικοτητά,στην αφεντιά μου και να είμαι κεκοσμημένος με τα στολίδια των επαίνων,επιδαψιλευομένων από τους άλλους,για την προσωπικότητα μου και ως “υπερακαδημαικός” ενω είμαι αδαής περι τα πνευματικά και παριστάνω τον καλλιεργημένο.Αμά λάβω και την έγκριση και των σοβαρών ακαδημαικών θα μπορώ να μιλώ και για δαιμονισμό, καθώς είμαι έμπειρος στα σύνδρομα, αρκεί να προφυλαχθώ απο τις συνέπειες ισχυρότερου σεισμού στο μυαλουδάκι μου και παλινδρομήσω στον μεσαίωνα και πονέσω αφάνταστα.Για αυτό και βγάζω το ψεκαστικό απο το τσεπάκι μου,ρίχνοντας στο διάβα μου το αφρώδες,πράσινο ΄ύγρο,για να επιβραδύνω,οσο γίνεται τους ρύθμους της πρόσκρουσης μου στον τοίχο του παιδικού δωματίου μου.
,Όπως προκύπτει, και από την ακατάστατη,γεμούσα αντιφάσεων,ζωή μου, εχω ξεπεράσει και τους ομοφυλόφιλους στην π….ια, και .ανήκω στο τέταρτο φυλο που μολις ανακαλύφθηκε, γενικά, διολισθαίνω σε συμπεριφορά,απαδούσα της κατάστασης μου.
Με πειράζει,όταν οι συνομιλητές μου αλλάζουν τα άπλυτα,καθώς διακρίνουν τον αγγίζοντα την κορφή, δαιμονισμό μου, την μανία μου,και το ανήκουστο,οτι ενώ είμαι λύκος, παρουσιάζομιαι ως αρνί.Επιτίθεμαι σε σχολιαστές, αποζητώντας αυτόν,ο οποίος θα με σκυλοβρίσει,για να σταθώ άλαλος,”υπάκουος”,απέναντι του,μετα το σύμβαν. “Λυσσομανώ” και βρίζω ως “αξεστοσχολιαστής”, εναντίον σχολιαστών για να “υπομείνω”ως δωράκι,τα επίχειρα της ελαφρομυαλιάς μου και την ταλαιπωρία απο τους “λατρεμένους” μου,καθώς διψώ,τι πόθος κι αυτός, για ευκαιρίες ανάδειξης,της κακίας μου.
Ενώ υπηρετώ την Τραγοκεφαλη των τεκτονικων στοών και τον απρόσιτο,μισοζώντανο,Δυνάστη μου,και σέρνομαι στις λάσπες της Ναιτολατρείας μου απονέμω,μάλιστα,πτυχία για την πιστοποίηση ορθοδοξοτήτος,λέω πράγματα που αντίκεινται στο πνεύμα της εκκλησιολογιάς μας,συνδαζόντας τα, με ιδέες,ηκίστως,προσιδιάζουσες σε ανθρώπους με ορθόδοξο φρόνημα.
Πρέπει,πραγματικά,να κλαίω και να γελώ για το κατάντημα μου, εγώ ο ανάπηρoς, καθυστερημένος, ψυχασθενής ,φαλακρός και ανοικονόμητος, ανθελληνικός τσιμεντόλιθος που βλέπει τον Σφακιανακη,”φάντη”-μπαστούνι, στο κελί της φυλακής,κατά τη διάρκεια του ύπνου του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου