Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ…



Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 3, 2012
Ας γελάσει λίγο το 
χειλάκι μας…
· Στα διόδια Ελευσίνας η κοπέλα μου λέει 3,20 euro και εγώ της απάντησα… Με πρωινό;
· Εγώ πριν ανέβω στην ζυγαριά γδύνομαι για να μην έχω περιττά βάρη. Λογικό δεν είναι; Κι όμως ο φαρμακοποιός τσατίζεται..
· Που είναι εκείνα τα ωραία χρόνια που όταν κλαίγαμε μας πετούσαν ένα βυζί στο στόμα και μας λυνόταν όλα μας τα προβλήματα;;;;
Ο δόλιος έχω πλαντάξει στο κλάμα, αλλά βυζί δεν είδα ακόμα…. χάλασε η κοινωνία
· Παλιά χώριζες και διεγραφες μόνο το κινητό … τώρα θες διαγραφή σε twitter…delete και block σε fb,msn,skype….
· Aφού οι κατσαρίδες μπορούν να επιβιώσουν από πυρηνικές βόμβες και χημικό πόλεμο…τι σκατά έχει μέσα το teza;
· -Φίλε, το λέει και η θρησκεία, για μια γυναίκα αξίζει να καταστραφεις.
-Που το λέει;
-Στο κάτω κάτω της Γραφής.
· Τι είπε η κοκκινοσκουφίτσα όταν έφτιαξε πρώτη φορά προφίλ στο φεησμπουκ?
-Like Like είσαι εδώ?
· νέα εκπομπή στον Alpha , για τους άνεργους!!!!
" φάε πακέτο"…
· Στην Ελλάδα, η Φοροδιαφυγή είναι σαν την Πορδή..
Σε ενοχλεί ΜΟΝΟ όταν δεν είναι η δική σου…
· Σηκώθηκα πήγα στον καθρέφτη και τον ρώτησα αν υπάρχει πιο όμορφη από μένα….. Ακόμη λέει ονόματα!!!
· ΌΣες Φορές Κι αν Σκοντάψεις.. Όσες Φορές Κι Αν Πέσεις,….Εγώ θα Είμαι Εκεί….ΓΙΑ ΣΕΝΑ…
Με αγάπη,
το πάτωμα……
· Η μόνη απεργία που θυμάμαι να είχε αποτέλεσμα ήταν στην Κόρη μου τη σοσιαλίστρια!
· Τη δικιά μου την κορμάρα την έχτισα με καρμπονάρα..
· ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ:Νησι με με 145 κατοίκους ζητά άλλους 5 για να μην εκκενωθεί…
· Η αμήχανη στιγμή που θεσσαλονικιά σε λεωφορείο φωνάζει :…
" ανοίξτε με από πίσω! " !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου