Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗ

Γνωριζεις φυσικα οτι εγω σε εμπασα στα ιστολογια και σε στηριξα σε αυτους που σου κανανε επιθεσεις σκληρες,τοτε ησουνα αγνοτερος και πιο αληθινος.Αλλα τωρα που “μεγαλωσες” η ετσι φανταζεσαι σου κανω μια υπενθυμιση “το ιστολογιο αυτο δεν ειναι για εκτονωση κανενος και δοθηκε αγωνας για να αλλαξει μορφη ” και μια προτροπη “ΜΑΖΕΨΟΥ” και ως εδω.Συννενοηθηκαμε???
υγ
μπορεις να συνεχισεις να τα λες με τον φιλο σου σχιζοφρενη απο Αυστρια (τοτε) και τρελλαμενο με την τοτε σχολιαστρια gallia που παρανοικα νομιζε οπως αισθανονταν αυτη για εμενα οτι ειχα ακαι εγω αλλο ενδιαφερον για το ατομο αυτο πλην των σχολιων της.Λοιπον πισω στον φιλο σου γιατι αν συνεχισεις ετσι θα σε παραλαβω εγω.Δεν μπαινω εδω μεσα για να διαβαζω τα ψυχιατρικα σου προβληματα.Λυπαμαι αλλα εσυ με αναγκασες να σου γραψω ετσι.Φτηστος ο φιλος σου ο σχιζοφρενης που προανεφερα εχεις καταντησει.Κοιταξε ποια ειναι τα πραγματικα σου προβληματα που σε αναγκαζουν να αφοδευεις εκτος του οικου σου.
Φιλικα (ακομα) stergdoc
A) Για ότι θέματα  έχεις με τον Σιδηρούντιο καλά θα κάνεις να απευθύνεσαι στον ίδιο.Εγώ δεν είμαι ούτε εκπρόσωπος του ούτε και συγγενής του για να μπορώ να  μιλήσω εκ μέρους του και παρακαλώ να μην με εμπλέκεις σε υποθέσεις που δεν με αφορούν αν και είναι τουλάχιστον ΑΝΑΝΔΡΟ εκ μέρους σου να λες ΄τέτοια πράγματα για αυτόν εδώ και ΄όχι στον ίδιο....
Β) Οτι συμπεριφορά δείχνουν τα διαφορά  νεοναζιστικά παρμενίδια όντα ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια θα έχουν τίποτα καλύτερό τίποτα χειρότερο..."Φωτιά με φωτιά
Γ) Με όλο  το σεβασμό (που μου απομένει)  για  σένα  θεωρώ ότι είναι τουλάχιστόν ΑΣΤΕΙΟ να μου κάνεις διάλεξη για  τα  ψυχολογικά μου προβλήματα  από την στιγμή που έχεις "καταφέρει" να δημιουργήσεις προβλήματα και να σε διώξουν από περίπου  όσα μέρη σε έχω δε... Να θυμηθούμε π.χ. πώς και γιατί σε έδιωξαν από το απέραντο γαλάζιο ή να θυμηθούμε τα προβλήματα στον Ινφογνομώνα ή κάτι σπαραξικαρδίες  δηλώσεις εδώ πέρα ότι, θα φύγεις οριστικά κτλ; Αναρωτιέμαι γιατί επανήλθες εδώ τελικά...μήπως  εδώ είναι το μόνο μέρος που σε ανέχονται ; Αν και είμαι νεώτερος ας μου επιτρέψεις  να σου δώσω μια συμβουλή .Υπάρχει ένα τραγουδάκι μεταφρασμένο από τα Ιταλικά..."Πατριάρχης την έχεις δει" να το ακούς συχνά  γιατί έχει "κάτι" να σου πει το τραγουδάκι....
Δ) Δεν ξέρω αν το έχεις αντιληφθεί αλλά σε όλα τα προβλήματα που έχεις δημιουργήσει έχω αποφύγει να πάρω θέση εναντίον σου αν και κατέχεις την   "μαγική" τέχνη να δημιουργείς εχθρούς  χωρίς να υπάρξει λόγος επειδή σε σέβομαι (ακόμη) και δεν μου αρέσει να ανακατεύομαι σε θέματα που δεν με αφορούν Θα σε παρακαλούσα ειλικρινά λοιπόν να μην με υποχρεώσεις να αναθεωρήσω την στάση μου εκτός και αν σου αρέσει να δημιουργείς επιπλέον εχθρούς οπότε εσύ είσαι αυτός που χρειάζεται να δει γιατρό για ψυχολογικά προβλήματα και μάλιστα γρήγορα και όχι εγώ.Ελπίζω να έγινα κατανοητός γιατί δεν μου αρέσει να γράφω για τα ίδια πράγματα πολλές φορές ,,,ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ...
Με (όση απομένει) εκτιμήση
Χ..Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου