Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

HISTORIAE VERAE ET TRISTAE


Ιωάννης Ο Αριστερόχειρας said


Μάλλον πρόκειται για αυτοκτονία σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, μιά και η ζωή του ήταν σκέτη κόλαση με τους «μάγκες» του γλυκού νερού που ‘χε μπλέξει και προσπαθούσε εναγωνίως να τους πείσει να τον αποδεχτούν!!!
Μπορεί να μην χώρεσε στην παρέα αυτήν των τρισάθλιων τσογλανιών, χώρεσε όμως στην καρδιά ΟΛΩΝ των υπόλοιπων Ελλήνων που αγωνιούσαν μέχρι την τελευταία στιγμή…
ΥΓ
Και εγώ προσωπικά είχα πριν χρόνια πολλά, πέσει θύμα ενός «ξαδέρφου» μου που με την όλη στάση του προσπαθούσε την απαξίωσή μου , τον λόγο δεν τον εγνωρίζω και ούτε και θέλω να τον μάθω και εγώ προσπαθούσα να τον κάνω να με αποδεχτεί, αλλά αυτός εκεί!!Όρμησα κάποια στιγμή να τον δείρω και κατάφερα και του χωσα μερικές κλωτσιές αλλά με συγκρατήσαν τέσσερα άτομα που μου είπαν ότι θα τον σκότωνα στην κυριολεξία αν δεν ήταν κανείς ανάμεσά μας…

  • ΤΥΠΟΣ said

    Eπίσης Γιάννη μεγάλη προσοχή θέλει για τους γονείς στο e-bullying οπου οι περισσότεροι
    είναι ενήλικες και ένα στα τέσσερα παιδιά πέφτει θύμα τους. Προσοχή στη συμπεριφορά των παιδιών τους.

  • Βούλγαρης Χρήστος said

    Και εγώ στο σχολείο είχα μερικά τέτοια «καλόπαιδα» (ήμουν και το μόνο παιδί με γυαλιά στην τάξη και ο πιο μικροκαμωμένος) ….Δεν χρειάζεται να περιγράψω τι συνέβαινε… το «γυαλάκιας» και ‘τζαμαρία» ΄ήταν το λιγότερο που άκουγα ….Απο την άλλη όμως γρήγορα ανακάλυψα ότι ήμουν πιο γοργοπόδαρος από τα «καλόπαιδα» (ήμουν ο 3ος ταχυτέρος στα 100 μέτρα στην τάξη)…άρα μπορούσα να ξεφεύγω ΄όταν με κυνηγούσαν….και να αντεπειτίθεμαι ‘όταν με με βόλευε….»τακτικές κλεφτοπολέμου» ΄’οπως τις ονομάζα τότε…(ήταν η περίοδος που άρχισα να διαβάζω Ιστορία, πάλι λόγω γυαλιών).Μου πήρε καιρό αλλά βρήκα την ησυχία μου…..
    ΥΓ Οποίος πάει εκκλησία σημέρα ας κάνει και ένα καλό ….ας ανάψει ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΕΡΙ στην μνήμη του Βαγγέλη Γιακουμάκη (αν είναι νεκρός) και ο Θεός να με συχωρέσει αν δεν είναι( ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΖΕΙ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου