Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΝΑΖΙΤΡΟΛΛ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΤΑΙ....

ΡΕ ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ....... said


ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ ΑΠΟ ΕΧΘΕΣ……ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ
……..ΕΔΩ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ
………………………………..
»ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ…..
……ΤΗΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΑΝΕΛ
…………ΑΦΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ 3ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΨΗΦΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΨΕΥΤΟΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ…
……………….ΓΙΑ ΝΑ ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ ΩΣ ΗΡΩΙΚΑ….. ΤΑ ΟΧΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΛΑΟΣ …….ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΔΩ:
Έρχεται ρύθμιση αμνηστίας «μαύρων» κεφαλαίων!!!!!!!!!!!!!!
ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΝΙΩΘΕΙ ΑΝΙΚΑΝΟ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ!
ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΜΕΣΑ!
ΙΣΧΥΕΙ Η ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΣΕ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΕΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑ ΜΕ ΜΟΝΟ 5% ΦΟΡΟ !!!!…..
……ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΙΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ 50% ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ/ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΒΑΖΟΥΝ 70% ΦΟΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ 5%;
  • Γιωργος,Θρυλος said

    εγω φιλε οταν κινδυνευει η πατριδα μου ειμαι με την κυβερνηση μου οποια κιαν ειναι μαρεσει δεν μαρεσει
    εσυ φαινεται τον πατριωτισμο σου τον αισθανεσαι αλλιως .
  • Βασιλης said

    καρατζαφιοζη μου θυμιζεις…ΡΕ ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ……………………………
    μπραβο ρε γιωργο,θρυλε……………..ελπιζω εκει στον θρυλο να σκεφτονται και αλλοι σαν εσενα…………..
  • Βασιλης said

    και κατι ακομα οταν σας ψηφιζε ο λαος ηταν καλος…….τωρα εγινε ηλιθιος εεεε?αρε ξιπασμενο λαμογιο………..
  • Αντε Στην Τρύπα Σου... said

    ακόμα και την ώρα που θα βυθίζονταν (100% και νόμιμα) τα Τούρκικα θα μας εχ@ζες! Αντε στην τρύπα σου…
  • Βασιλης said

  • Νικος said

    Καλα σας τα λεει ο παραπανω.
    Στημενο θεατρο ειναι ολα απο τους Αμερικανους για να στηριξουν το πουλεν τους τον Αλεξη τωρα που οπως φαινεται θα συνεχισει το μνημονιο.
  • Βασιλης said

    ποιος παραπανω…?ο φουφουτος…?δεν εχει ονομα?επιτελους το μ@λ@κισμενο εμαθε να γραφει με μικρα…………….ανοιχτε σαμπανιες……………αχαχαχαααααα σφαξτε το μοσχο το σιτευτο…………..οχι απο χιλιομετρα……….οχι απο μιλια……….απο το φεγγαρι φαινεσαι οτι εισαι ο ιδιος μ@λ@κ@ς…………..συγνωμη…….@ρχιμ@λ@κ@ς…………να μην σου στερησουμε το παρασημο…………….το κερδισες με το σπαθι σου…………..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου