Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΝΑΖΙΤΡΟΛΛ " ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΓΡΕΚΥΛΟΣ"

Κερκυραίος said


Δεν θἐλω βα πιστεύω οτι είσαι πολύ πιό βλάκας και από ότι νόμιζα
και δεν κατάλαβες παραπάνω για ποιά “ξερατά” και ποιόν “άναδρο αληταρά” αναφερόμουν!
Από σκατόμυαλους σαν και σένα το φοβάμαι κι αυτό!
Άντε … συνέχισε τώρα όπως ξέρεις
καμιά εικοσαριά σερί από τις ίδιες χιλιοαντιγραμένες μαλακίες να βγάλεις την λύσσα σου
και να επαναβεβαιώσεις τι χοντρομαλάκας είσαι!
Εγώ ούτε για κούτσουλό μου δεν σε μετράω!
(Και ρώτα να μάθεις τι είναι ο κούτσουλος!)
==========================================

Κερκυραίος said

Ρε πούστη μου … τι ζώον!
μέχρι να γράψω αυτό
ΕΦΤΑ σερί αναρτήσεις-αντιγραφές από τις ίδιες χιλιοαναρτημένες μαλακίες!
Είπαμε να κομπλεξάρεσαι … εἰπαμε να αφρίζεις … ξέρουμε και πόσο μαλάκας …
αλλά μην βιάζεσαι και τόσο να το αποδείξεις!
Θα πατήσω … δημοσίευση …
να στοιχηματίσω πόσες γνωστές μαλακοαναρτήσεις ακόμα πριν τις δώ;
Λέω πέντε ακόμα … για να δω …
=========================================

Κερκυραίος said

Επειδή σε βλέπω τα μάλλα ενθουσιασμένο με όλα αυτά τα κουτσαβάκια που με έβαλαν στη θέση μου
για πάμε στο επόμενο τεστ νοημοσύνης …
που είναι … ποιός είναι … ο βαρυσήμαντος σχολιαστής Dark0;
που είναι … ποιός είναι … ο παλικαράς Charles Bronson;
και για πες μου …
από τότε που έκλαψε … ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ από τα γέλια…… με το σουργελο αυτό …
ο υποκειμενικός σχολιαστής (p.o)
τον ξανάδες τον ποντικαρά εδώ μέσα;
Το ότι έκλαψε … έκλαψε!
Σαν πατημένος ποντικός όμως που χώθηκε στην τρύπα του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου