Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

CATAMITE GEODETI

Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said


Σχόλιο Geodeti!:
GEODETIS said
Φεβρουαρίου 21, 2014 at 5:27 πμ
οι σλάβοι κατά την ανθρωπολογία έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά … δηλαδή συγκεκριμένη αναλογία κρανίου …. έλα να σε ψηλαφίσω βουλγαράκι …. έλα να βάλουμε την ευγονική σε εφαρμογή …. έλα να σε ψηλαφίσω στην Θεσ/νίκη είμαι …..
-http://olympia.gr/2014/02/11/προκλητική-προστασία-των-ούγγρων-ναζ/comment-page-1/

Nα πω και εγώ την γνώμη μου μιά και ΔΕΝ διακρίνω πουθενά κάποια όρια στο σχόλιο αυτό να έχει θέσει το geodetis!Άρα και εγώ με την σειρά μου μπορώ να ισχυριστώ ότι με πρόφαση την “εξέταση” της εν λόγω ανθρωπολογίας της …ελληνικής φυλής,στην περίπτωση τούτη το geodetis έψάχνε μέσω του διαδικτύου κάποιον να τον “ευχαριστήσει” !!Γι αυτό και από κάτω του ευχήθηκα “άει μ@μησου” !!!
===============================================================

Ιωάννης ο Αριστερόχειρας said


Tι απαντάμε εδώ στο “geodeti” που υποστηρίζει μία πολέμιο του φεμινισμού?
ΑΕΙ Γ@ΜΗΣΟΥ!

Απλό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου