Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

"ΗΘΟΣ΅΅ ΤΡΟΛΛ GEODETIS, ΟΠΑΔΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΝΑΖΙΣΤΗ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΙΡΒΙΓΚ

Bundesarchiv Bild 146-1978-043-14, Horst Wessel.jpg
Α)
GEODETIS said
Φεβρουαρίου 21, 2014 at 5:27 πμ
οι σλάβοι κατά την ανθρωπολογία έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά … δηλαδή συγκεκριμένη αναλογία κρανίου …. έλα να σε ψηλαφίσω βουλγαράκι …. έλα να βάλουμε την ευγονική σε εφαρμογή …. έλα να σε ψηλαφίσω στην Θεσ/νίκη είμαι …..

GEODETIS σ... said

. η νέα τάξη πραγμάτων έχει πολλά πλοκάμια …. ο αλήτης Βούλγαρης (……………………….) του οποίου και την φωτογραφία έχουμε αλλά και την θέση απο την οποία εκπέμπει …. καλά θα κάνει να ρουφήξει το αυγό του ….. γνωρίζουμε ποιος είναι ο Βούλγαρης … κάναμε αντιπληροφόριση μέσα απο το facebook …. βλάκα ….

GEODETIS σ... said

να γνωρίζεις ότι σε έχω εντοπίσει σε επίπεδο ip και έχω και φωτογραφία σου …. πως την βλέπεις τη δουλειά να έρθω τώρα που θα πάρω άδεια να σου δείξω που το έχει η μάνα σου ;;;; βρε ρεκλάμα ….
να έρθω βέβαια θα μου πεις …. και αυτό προτίθεμαι να κάνω …. έτσι για αλλαγή να ασχοληθώ με έναν κομματικό πόντικα, μετά την 15 του Σεπάμβρη θα είμαι εκεί …… θα έρθω βρε καργιόλη για την τιμή των όπλων …..

GEODETIS 
το μ@ΥΝΊ ΤΗΝ ΜΆΝΑς ΣΟΥ

B)

GEODETIS σ... said


έλα βρε πουτανάκια εδώ έχω ποιότητα τους δήθεν ιστορικούς σειρά του Αδωνη ιστορικού φιλολογικού ….. μιλάνε οι κύριοι που έκαναν ανασκαφή στην τουαλέτα τους …. Ιστορικό – Αρχαιολογικό …… κάθε υποπερίπτωση είναι καλυπτόμενη ….. όσο πιο πολλά έχει …. τόσο ποίο πολλά παίρνει …..

GEODETIS ... said


τον είδαμε και τον ακούσαμε τον παπαρολόγο Βούλγαρη …. είναι ο κλασικός μαλάκας που δεν λαμβάνει υπόψιν τον Ντέιβιντ Ιρβινγκ…… προσπαθεί ο ηλίθιος να παρουσιάσει κάποια ιδιαίτερη υπόσταση … εάν θα μπορούσε ο μαλάκας Χρήστος Βούλγαρης να μας περιγράψει την περίοδο απο το 1933 και μετά ….. αυτό θέλουμε να μας περιγράψει …..

GEODETIS σ... said

TO M@YNI της μάνας σου καταρχάς κωλόπαιδο του κερατά, διότι είσαι ένας κοινός συκοφάντης …. πες μου ιστορικέ του κώλου έναν σοβαρό ακαδημαϊκό που θέτει αντίλογο στον David Irving…..

ANEY ΣΧΟΛΙΩΝ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου