Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΔΡΟΣ)

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ said


Θαναση και εγώ στην ίδια θέση είμαι με εσένα αλλά το θέμα δεν μπαίνει έτσι όπως το θέτεις εσύ.
Η Ιατρική δεν είναι ελεημοσύνη είναι καθήκον του κάθε γιατρού να είναι δίπλα σε κάθε άνθρωπο ανεξάρτητα χρώματος ιθαγενείας και θρησκείας.
Αυτό έχει σχέση με την ηθική εξάσκηση της Ιατρικής.
Δεν σου έχει τύχει καμιά φορά κάποιος να έχει ένα ατύχημα και να φωνάζει ο κόσμος ρε παιδιά ένας γιατρός να δει τον άνθρωπο ?
Τι θα πει λοιπόν ένας γιατρός Χρυσαυγιτης ? Θα πει είναι Πακιστανός αυτός η μαύρος και εγώ είμαι γιατρός μόνο για Έλληνες ? (όπως έκαναν με τα συσσίτια μόνο για Έλληνες απορώ πως δεν ζητούσαν και αιματολογική εξέταση να δουν το αίμα.)
Αυτό αφορά το ηθικό μέρος στην εξάσκηση της Ιατρικής .
Τώρα αν εσύ η εγώ η ο Α η β πάμε και πληρώνουμε επίσκεψη πιστεύεις ειλικρινά ότι φταίει ένας φουκαράς που κατέληξε εδώ και θα πρέπει να τον πάρουμε στο κυνήγι να τον πλακώσουμε στο ξύλο η και να τον σκοτώσουμε ?
Ads by HQ-Video-Pro-1.8×Αυτό θα λύσει το πρόβλημα της παράνομης μετανάστευσης ? Δεν νομίζω.
Η θα λεμε φταίει αυτός επειδή πληρώνω εγώ ?
Αλλοι φταίνε που πληρώνεις εσύ η εγω και αυτούς θα κυνηγήσουμε μαζι εγω και εσυ και ολοι μας.
Φταίει ο παράνομος μετανάστης επειδή υπάρχει ανεργία στο Ελληνικό εργατικό δυναμικό ? Δεν νομίζω .
Είναι οι νόμοι που μπήκαν μπροστά έτσι ώστε να μπαίνουν οι ξένοι και να μην μπορουν να φύγουν για την Ευρώπη η όπου αλλού θέλουν να πάνε.
Είναι οι συνθήκες που υπόγραψαν οι δικοί μας σωτηρακιδες ώστε να έχουμε τόσους παρανομους μετανάστες.
Κανένας ομως δεν πρέπει να πεθαίνει σε αυτήν την χώρα αβοήθητος αν είναι πλούσιος η φτωχός η Ιατρική πρέπει να είναι δίπλα του να σώζει τον άνθρωπο.
Οι νομοι και συνθήκες που έχουν υπογράψει πρέπει να αλλάξουν σχετικά με την παράνομη μετανάστευση.
Θέλεις πχ παράνομε μετανάστη να πας στην Γαλλια η στην Γερμανία ?
Να πας στο καλό δωστου ότι χαρτιά έχει και δρόμο αν δεν έχει κατά δήλωση του.
Άσε να βρουν τις άκρες οι Γάλλοι και οι Γερμανοί ας τους πάρουν αυτοί.
Διαγράφουμε τις συνθήκες που φορτώνουν σε εμάς το μεταναστευτικό .
Μεχρι τότε δεν μπορεί να αφήνουμε να πεθαίνει ενας άνθρωπος επειδή έχει σκούρο χρώμα η θρησκεία διαφορετική από την δική μας .
Εδώ ένα σκυλί βλέπεις στο δρόμο να υποφέρει και τρέχουν οι άνθρωποι να το βοηθήσουν.
Δεν θα φτάσουμε στην βαρβαρότητα και τα πιστεύω της ΧΑ στυλ μόνο για Έλληνες . Ούτε σε ζούγκλα δεν ισχύουν αυτά.
Για αυτό λεω μήπως είναι φιλλεληνες οι γιατροί της ΧΑ ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου