Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

ΓΡΥΛΙΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑΦΡΩΝΑ ΧΡΗΖΟΝΤΑ ΨΥΧΙΑΤΡΕΙΟΥ ΝΑΖΙΤΡΟΛΛ ΠΑΝΑΝΔΡΟΥ ΓΡΕΚΥΛΟΥ....

File:Bundesarchiv Bild 102-14468, Berlin, NS-Boykott gegen jüdische Geschäfte crop.jpg
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Είδες τι μαθαίνεις παππούλη όταν δε χάφτεις αυτά που σου σερβίρουν ‘’σχολιαστες’’ ΝΕΟΝΑΖΙ νεοταξίτες σαν εσένα …????
Και βέβαια οι νεοναζί του σήμερα είναι οι αριστεροί της ‘’αραβικής άνοιξης’’ του ισλαμοφασισμου , τις ενωμένης εβραιωπης , των μεταναστών από σύνορα νυχτα , της παιδοφιλίας , της κτηνοβασίας , της αρσενοκοιτίας , της ανωμαλίας και της Κοντσίτα οπου , όπως υποψιάζομαι , είσαι και οπαδός……. και στο βάθος σφαγές και θρησκευτικοί πόλεμοι με την ευλογία της νεοναζιστικής ισλαμοφασιστικης αριστερας….
Και όλος τυχαίος πάντα ξεπετάγεσαι από το πουθενά για να στηρίξεις τον κατακρεουργημένο ‘’κερκυραίο’’ …… η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο…
Τα περι πτυχίων, παραμόρφωσης κλπ. σαν εσένα και του ‘’κερκυραίου’’ σου τα επιστρέφω με τόκο…. Τις διακρίσεις μου τις εχω πάρει και στις σπουδές μου και στο επάγγελμα μου και στη προσωπική μου ζωή…. μη σκάζεσαι….
αριστερέ νεοναζί ηλίθιε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου